Allighiero Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nå i helga så planla jeg og venninnene mine at vi skulle ut for å få gutter til å kjøpe gratis drikke til oss. Vi sonderte terrenget, plukka ut et bord der det satt en gjeng med gutter som så lettlurte ut. Da snakka vi oss imellom og fant ut at de så ut som et lett bytte hehe Vi gikk bort, presenterte oss, skrudde på sjarmen vår og satte oss ned. Vi har forskjellige tegn som vi gir til hverandre når det gjelder gutter vi skal få til å kjøpe drikke av oss som vi gir til hverandre. F.eks hvis en av oss blir spandert på av en av gutta, for da vet vi at guttene er spanderingsvillige og evt. hvem av de som er villige til å spandere eller ikke. Andre diskre tegn for andre ting igjen osv.. Det er utrolig hvor mange gutter som har spandert fyll på byen på oss :!: Og senere så kan det hende vi blir eller så stikker vi, kommer an på guttene og om vi er interesserte. Også mener folk at PU er manipulering.. 1 Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er da ikke ute etter å imponere! Er ikke dette en guide pluss fortellinger fra siste dagers horeri da?? tenkte jeg bare skulle dele en av mine lørdagskvelder med de som leser denne tråden. Jøsses.. slapp av.. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er da ikke ute etter å imponere! Er ikke dette en guide pluss fortellinger fra siste dagers horeri da?? tenkte jeg bare skulle dele en av mine lørdagskvelder med de som leser denne tråden. Jøsses.. slapp av.. Det er jo opplagt at du ikke kan fordra PUAs. Hele forsøket ditt ble litt stakkarslig Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Haha, FAEN! Håpa liksom på å få pepper fra en PU tilhenger.. VIl bare få gutta til å føle seg som et stykke med kjøtt.. Men ja, det var et patetisk forsøk ! Personlig synes jeg ikke noe om å bli spandert på, men tro meg, det finnes mange jenter der ute som faktisk går inn for å lure guttene for penger for å få gratis fyll osv.. Men det vet dere vel.. Endret 1. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Haha, FAEN! Håpa liksom på å få pepper fra en PU tilhenger.. VIl bare få gutta til å føle seg som et stykke med kjøtt.. Men ja, det var et patetisk forsøk ! Personlig synes jeg ikke noe om å bli spandert på, men tro meg, det finnes mange jenter der ute som faktisk går inn for å lure guttene for penger for å få gratis fyll osv.. Men det vet dere vel.. Fint at du er ærlig, kudos for det. De som spanderer sånn fortjener ikke bedre, hehe. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Melisma: Det første en PUA lærer er å ikke betale for drinken til en jente, så du lurer kun de stakkars guttene som tror at oppmerksomheten du gir dem er ekte, ikke de som prøver å få deg i sengen. ^^ Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Melisma: Det første en PUA lærer er å ikke betale for drinken til en jente, så du lurer kun de stakkars guttene som tror at oppmerksomheten du gir dem er ekte, ikke de som prøver å få deg i sengen. ^^ Så feil kan man ta. De fleste av dem prøver bare å få henne i senga, og tror det er veien å gå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Melisma: Det første en PUA lærer er å ikke betale for drinken til en jente, så du lurer kun de stakkars guttene som tror at oppmerksomheten du gir dem er ekte, ikke de som prøver å få deg i sengen. ^^ Så feil kan man ta. De fleste av dem prøver bare å få henne i senga, og tror det er veien å gå. Nå må du ikke undervurdere kjønnet, gutter flest er ikke tøffe, kule ladykillers som er ute etter å få seg så mye som mulig. Gutter flest ønsker seg en kjæreste, og det gjelder også svært mange av de som tar PU-kurs. De vil ikke bli superstjerne-pimps, de vil bare kunne snakke med en jente og ha et forhold og bli glad i noen. Det er de som er mest desperat og det er de som gjerne betaler 400kr i drinker en kveld mot at han kan bli kjent med nye mennesker. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er ikke noe galt å kjøpe en drink til en dame. Så lenge du kun gjør det fordi du vil, og ikke forventer noe tilbake. Det er som regel tanken bak handlingen som er bad. For de fleste er det å kjøpe en drink til en dame er håp om å ha henne rundt seg lenger, eller få et ligg. Derimot om du gjør det av fri vilje, uten noen baktanker sier jeg go for it. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Har du lyst, har du lov! Samme gjelder vel i stor grad komplimenter? Når man starter med mystery method så tror man jo at negging is the shit, og at det er negginga som drar damer. Bare man har en god neg, så vil damene løpe etter deg, med det resultatet at man fort blir ekkel/lite koselig, og i tillegg aldri gir komplimenter. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Så lenge du virkelig mener det komplimentet du gir, så lenge det er ekte er det ikke noe dårlig. Det å negge er bare dumt. Det er fordi man da skal "senke verdien" hennes fra din egen. Altså, du kommer fra det standpunktet at damen du snakker med har mer verdi enn deg. Ingen personer har mer verdi enn andre når det kommer til sosial intraksjoner. Samme gjelder cocky&funny. Som Johnny sa til meg: "Dont be cocky, just be funny. Make sure the girl is having fun with you and make her feel comfterbal. Then about 80% off the job is allready done." Og han har veldig rett Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Poenget med cocky&funny er vel det at kalibrert cockyfunny er jævlig morsomt, og samtidig mekker en flørtende tone med en gang. Du kan sitte å være morsom, men om det ikke er noe spenning inne i bildet, blir det ikke noe action. Men det gjelder vel egentlig det meste, sosial kalibrering og det å være kalibrert gjør innmari mye for gamet til en person. Når jeg først er i gang, jeg er for 'flink' til å sette meg i en slags boyfriend frame. Tror jeg fortsatt sliter litt med at jeg blir litt needy, og at kinoen min ikke er rask og "frekk" nok. Noe å jobbe med i alle fall! Kjipt å være så godt som i boks med ei, for så plutselig så er det bare «Det her funker ikke, jeg vil bli sammen med deg, ikke bare ha oss". Faen. Tenkte at jeg hadde klart å skaffe meg to pulevenner til sommeren, men så drar en til USA og en ville bli sammen med meg. Doh. Endret 1. januar 2009 av Chasseur Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Noen som har prøvd å sjekke i spania(barcelona)? Jeg fant jentene der utrolig blaserte. De løfta på nesa før du fikk sagt hei, tilogmed om du bare skulle spørre om tips til andre utesteder e.l.. Ingen problem å få kontakt med andre turister, og ordne k-close til nyttår med en østerriksk frøken, men de lokale var bare til å bli forbannet av. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Spanjoler liker ikke turister så godt. Det er jo et kjent fenomen. Ikke spør meg hvorfor. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Spanjoler liker ikke turister så godt. Det er jo et kjent fenomen. Ikke spør meg hvorfor. Spørs veldig hvor du er. Har bodd over ett år på sørkysten og der var de ganske vennlige. Men sånn generellt sett finner jeg både italienere og franskmenn mer vennlige. PS: Barcelona er jo veldig turist-mål og sikkert haugevis av engelskmenn som drar dit å lager bråk. Hadde neppe vært over-vennlig mot turister om jeg hadde vært innbygger av Barca sjæl. Forresten, om nyttårsaften i går. Skal ikke skrive noe lang FR. Men kom innpå temaet blowjob med en dame, så kasta ut i lufta at hu sannsynligvis sugde på det. (Sjekk ordspillet). Så sa hu seff "nei?" med skikkelig forbauset blikk. Så sa jeg at hu fikk bevise det med en veldig normal laidback tone. Utfordret hu. Hu gav etter og fikk meg til å huske hvor digg det er egentlig å få det. Ca. 10 mnd siden sist faktisk. Endret 1. januar 2009 av BadBeer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Bor du der et år så er du vel ikke turist? Jeg vil tro at hvis man først fremstår som en person som ikke forsvinner ut av landet om noen dager så har de større tro på at du kan være verdt å satse på. Hvis man sier allerede fra første ord at det blir kun ikveld og aldri mer så vil det stille deg i et dårligere lys. Da sier man heller at man nettopp er flyttet ned og vil bli kjent med nye mennesker. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Bor du der et år så er du vel ikke turist? Jeg vil tro at hvis man først fremstår som en person som ikke forsvinner ut av landet om noen dager så har de større tro på at du kan være verdt å satse på. Hvis man sier allerede fra første ord at det blir kun ikveld og aldri mer så vil det stille deg i et dårligere lys. Da sier man heller at man nettopp er flyttet ned og vil bli kjent med nye mennesker. Mulig jeg formulerte meg litt feil. Bor ikke i Spania nå, bodde der i 14 måneder for 10 år siden. Gikk på norsk skole og omgikk meg ikke mye med spanske folk. Så fikk litt innvandrer-feeling når jeg snakka med spanjoler der nede. Tror det er veldig riktig det du sier der at du ikke må gi jenta en følelse at man skal dra om noen få dager. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg skjønte at du ikke bor der nå, men du bodde der. Altså når du er der så bor du der, fordi du ikke er turist. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg skjønte at du ikke bor der nå, men du bodde der. Altså når du er der så bor du der, fordi du ikke er turist. Sant nok det Mr.Gray! Noen som har noen gode laidback state sanger på lager btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå