Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aldri spander noenting for en jente som du ikke har hatt sex med.

Hvorfor? Fordi att en jente respekterer aldri en som spanderer ting på henne med mindre de har hatt ett mer intimt forhold.

Nei, men jeg har blitt usedvanlig flink til å få jenter til å investere i meg først ved at de kjøper første drink/pils.

Guttene som ser dette når det skjer i baren, får litt bakoversveis ;)

Lenke til kommentar

Dere sprellemenn der ute... blir helt oppgitt over hvor kyniske, lite empatiske og reflekterte evner dere har utviklet.. snakker om medmenneskelige forhold som det skulle vært en vare.. tror dere virkelig ikke at oppegående damer gjennomskuer dere ganske fort? alltid en fryd å dumpe dere for å så se dere blir desperate ;)

den som ler sist ler best

Lenke til kommentar

Hvorfor? Fordi att en jente respekterer aldri en som spanderer ting på henne med mindre de har hatt ett mer intimt forhold.

jeses....

mange av dere har virkelig ikke peiling,, hvor gammal er dere her inne? 12 til 15?

Lenke til kommentar

Nei, men jeg har blitt usedvanlig flink til å få jenter til å investere i meg først ved at de kjøper første drink/pils.

Guttene som ser dette når det skjer i baren, får litt bakoversveis ;)

LOL

patetisk

Lenke til kommentar

Han der fyren som startet denne tråden, som visstnok er så suuuper dyktig å manipulere mennesker og attpå til skryter av det ... kommenterer også at å ha flere damer av gangen er hans greie... hvor kommer slike mennesker fra? hvilke verdier har de egentlig?

Lenke til kommentar
Der må jeg nok rette på deg, hvis det er noe tvil så var det ikke sex.

Samme for meg, trenger ikke sette noen merkelapp på det. Digg var det uansett :p

hahahahahhahahahahahahahahhahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahaha

dakar

ikke synk så dypt at du forteller om dine nesten sex opplevelser på nett....

Lenke til kommentar

DEILIG Å SE AT INGEN BRYR SEG OM DEG GJEST :) DU SKRIVER TIL EN VEGG, DET ER INGEN HER SOM VIRKELIG BRYR SEG OM HVA DU SIER, INGEN SOM TAR SEG NÆR AV DET.

GÅ TILBAKE TIL TAPERNE DINE DU, DE SOM KJØPER TING OG DRINKER TIL DEG. HI HI. DE SOM KOMMER OPP TIL DEG OG SIER "GJORDE DET VONDT ELLER? DA DU FALLT NED FRA HIMMELEN"

BUHU

Lenke til kommentar
DEILIG Å SE AT INGEN BRYR SEG OM DEG GJEST :) DU SKRIVER TIL EN VEGG, DET ER INGEN HER SOM VIRKELIG BRYR SEG OM HVA DU SIER, INGEN SOM TAR SEG NÆR AV DET.

GÅ TILBAKE TIL TAPERNE DINE DU, DE SOM KJØPER TING OG DRINKER TIL DEG. HI HI. DE SOM KOMMER OPP TIL DEG OG SIER "GJORDE DET VONDT ELLER? DA DU FALLT NED FRA HIMMELEN"

BUHU

Det at du i det hele tatt svarer meg sprelle mann forteller meg ganske mye, skriver like mye til en vegg du også... dessuten har jeg penger sjøl .. ;)

Lenke til kommentar

Eg (ja, MI oppfatning) trur PU-rutinane kun er for folk som er desperate. No ser ikkje eg ut som eit glansbilete, og kan så godt som ingenting om PU, men har sjeldan problem med å dra damer. Men eg er heller ikkje desperat, og det trur eg jentene oppfattar.

Når eg er på ein uteplass og snakkar med jenter, så har eg titt og ofte tenkt på denne tråden. F.eks. i ein samtale, så kan eg brått lure på om eg vart utsett for ein IOI? Burde eg utføre KINO no? Blir eg CB'ed? Var ho ein HB8 eller 9 ? Men faen gutta, drit no i det. Ikkje sett det så jævla i system. Jentene vil avsløre det før eller seinare, og då står ein plutseleg avkledd og med pikken i handa.

Men eg skal ikkje kritisere, for eg har sett med eigne auge at PU fungerer i praksis. Men det må vera litt flaut å bli avslørt, og dermed rekna for å vera ein desperat wanker.

Lenke til kommentar
Eg (ja, MI oppfatning) trur PU-rutinane kun er for folk som er desperate. No ser ikkje eg ut som eit glansbilete, og kan så godt som ingenting om PU, men har sjeldan problem med å dra damer. Men eg er heller ikkje desperat, og det trur eg jentene oppfattar.

Når eg er på ein uteplass og snakkar med jenter, så har eg titt og ofte tenkt på denne tråden. F.eks. i ein samtale, så kan eg brått lure på om eg vart utsett for ein IOI? Burde eg utføre KINO no? Blir eg CB'ed? Var ho ein HB8 eller 9 ? Men faen gutta, drit no i det. Ikkje sett det så jævla i system. Jentene vil avsløre det før eller seinare, og då står ein plutseleg avkledd og med pikken i handa.

Men eg skal ikkje kritisere, for eg har sett med eigne auge at PU fungerer i praksis. Men det må vera litt flaut å bli avslørt, og dermed rekna for å vera ein desperat wanker.

Vil vel tro det er mange som bare har blitt lei av å ramle rundt i blinde i forsøk på å forstå damer etter utallige situasjoner hvor du bare står igne som et stort spørsmålstegn og. Jeg har heller ikke hatt noen ekstreme problemer med å få damer eller at damer blir interessert, men de har alltid kommet fra min sosiale sirker og jeg har aldri vært noe flink til å gå opp til fremmede damer og prate med dem. Det hadde jeg lyst til å forbedre så da jeg fant ut om PU så hvorfor ikke?

Og for de fleste, ihvertfall her inne så handler det jo ikke om rutiner, men å gjøre det til en del av seg selv, så du slipper å tenke over hva du gjør men bare gjør de riktige tingene automatisk. Nå skal det sies at det er rimelig lett å få et litt skjevt inntrykk bare ved å lese gjennom noen sider i den tråden her da.

Lenke til kommentar

"tror dere virkelig ikke at oppegående damer gjennomskuer dere ganske fort? alltid en fryd å dumpe dere for å så se dere blir desperate"

Hvis målet med PU er å bli et bedre menneske som tiltrekker seg andre mennesker gjennom å bli mer interessant, være med utadvent og tørre mer, så er det eneste en jente kan gjennomskue at man ikke får det til. Hvis man får det til så er man bare en hyggelig fyr som forstår seg på signalene jenter gir, og hvis det er kynisk eller "for de desperate" så får det være opp til den som dømmer. Det er riktignok en del kyniske involvert i dette, men på flere måter er dette bare et "self help"-kurs for en annen del av livet.

Jeg tror kanskje du hadde hatt godt av et lite kurs selv, så du slapp å være så bitter i livet. Jeg må anta at du enten har hatt utrolig dårlige erfaringer med gutter generelt, eller med en såkalt PU-artist spesifikt.

Frigata: "Jenten vil avsløre det før eller siden?" Hva avslører hun? At du ler og har det moro med venner? At du ikke slever over henne eller står klistret i hjørnet, men tør å snakke med henne og andre jenter? Det er ikke negativ manipulasjon for å få en jente i sengen, det er positiv manipulasjon for å skille seg ut fra mengden.

Lenke til kommentar
"tror dere virkelig ikke at oppegående damer gjennomskuer dere ganske fort? alltid en fryd å dumpe dere for å så se dere blir desperate"

Hvis målet med PU er å bli et bedre menneske som tiltrekker seg andre mennesker gjennom å bli mer interessant, være med utadvent og tørre mer, så er det eneste en jente kan gjennomskue at man ikke får det til. Hvis man får det til så er man bare en hyggelig fyr som forstår seg på signalene jenter gir, og hvis det er kynisk eller "for de desperate" så får det være opp til den som dømmer. Det er riktignok en del kyniske involvert i dette, men på flere måter er dette bare et "self help"-kurs for en annen del av livet.

Jeg tror kanskje du hadde hatt godt av et lite kurs selv, så du slapp å være så bitter i livet. Jeg må anta at du enten har hatt utrolig dårlige erfaringer med gutter generelt, eller med en såkalt PU-artist spesifikt.

Frigata: "Jenten vil avsløre det før eller siden?" Hva avslører hun? At du ler og har det moro med venner? At du ikke slever over henne eller står klistret i hjørnet, men tør å snakke med henne og andre jenter? Det er ikke negativ manipulasjon for å få en jente i sengen, det er positiv manipulasjon for å skille seg ut fra mengden.

Å manipulere mennesker er ikke bra uansett, ingen kan forsvare det. Jeg vil påstå at de fleste mennesker har møtt folk som er ute etter å utnytte dem på ulike måter, og det er ikke bra. Det er heller ikke bra slik mange av dere holder på med triks for å komme i buksene på en dame.. ikke rart jeg føler for å sette fokus på latter her, er jo eneste reaksjoner slike som dere kan forstå.

Anbefaler dere terapi hos en psykolog, det kan hjelpe dere på vei.

En ting til, du kan virkelig ikke snakke om at jeg er bitter... i min lekegrind kjenner jeg alle triks og grep, jeg kan tvinne menn rundt lille fingeren og kaste dem vekk med andre .. Hvordan jeg kan det? vel, jeg ser veldig søt og uskyldig ut.. Jeg gjør derimot ikke dette, jeg er alltid ærlig med dem, pakker gjerne inn ord for å slippe å såre noen, har derimot respekt for ekte menn som ikke bruker manipulasjon men er mer direkte og tør stå for det de sier og det de vil.

Det er også hemmeligheten med å treffe bra damer, vær dere selv og vær ærlig på hva dere er ute etter.

Lenke til kommentar
Å manipulere mennesker er ikke bra uansett, ingen kan forsvare det. Jeg vil påstå at de fleste mennesker har møtt folk som er ute etter å utnytte dem på ulike måter, og det er ikke bra. Det er heller ikke bra slik mange av dere holder på med triks for å komme i buksene på en dame.. ikke rart jeg føler for å sette fokus på latter her, er jo eneste reaksjoner slike som dere kan forstå.

Anbefaler dere terapi hos en psykolog, det kan hjelpe dere på vei.

En ting til, du kan virkelig ikke snakke om at jeg er bitter... i min lekegrind kjenner jeg alle triks og grep, jeg kan tvinne menn rundt lille fingeren og kaste dem vekk med andre .. Hvordan jeg kan det? vel, jeg ser veldig søt og uskyldig ut.. Jeg gjør derimot ikke dette, jeg er alltid ærlig med dem, pakker gjerne inn ord for å slippe å såre noen, har derimot respekt for ekte menn som ikke bruker manipulasjon men er mer direkte og tør stå for det de sier og det de vil.

Det er også hemmeligheten med å treffe bra damer, vær dere selv og vær ærlig på hva dere er ute etter.

Jeg vil påstå at jeg skjønner hva du snakker om, og jeg kan skjønne hvor du kommer fra. Men i ydmykhet sier jeg til deg at du har nok dessverre misforstått i det vide og det breie hva PU faktisk handler om. Det handler mer om mestringfølelse enn det med å manipulere andre. Å føle at man faktisk fortjener enn det man allerede har. Ikke alle er født heldige, eller gode med det motsatte kjønnet. Er det galt å lære seg dette, i ønske om å bli et bedre menneske?

Jeg har fått dette spørsmålet før, med samme vinkling som deg. Det eneste svaret jeg kan gi er hvordan kunnskapen blir brukt er opp til den enkelte. Det er særdeles få av de "store" som lærer bort å manipulere kvinner for å oppnå deres gunst.

Hvorfor ber du "oss" ta en tur til en psykolog? Fordi du mener vi er på feil spor av ting? Du har kanskje gått din egen vei til å komme hvor du er nå, jeg har gått min egen. Det å finne ut av seg selv som en person er kun noe man kan gjøre alene. En psykolog kan være en guide, men han kan ikke lede deg. Jeg innrømmer uten problem at jeg selv har gått til psykolog (ikke på grunn av dette, men noe i min fortid). Han ledet meg aldri, jeg måtte alltid finne ut av ting selv.

Du avslutter med noen velkjente ord, "være dere selv". Jeg er enig, alltid være ekte mot deg selv slik at du kan være ekte mot andre. Men må man ikke da først lære seg selv å kjenne, fra topp til bunn?

Ta svaret mitt på den måten du velger å tolke det, jeg skriver værtfall fra min side uten bitterhet eller agressjon. Spør gjerne mer, og jeg skal svare deg etter beste evne. Det er ingen vits å hakke ned på andre mennesker, selv om du ikke er enig i fremgangsmetoden. Prøv heller å sette deg inn i hvorfor denne fremgangmetoden blir valgt, så kan du evt hakke så mye du vil. Men inntil da vil jeg gjerne at du setter deg mer inn i dette før du dømmer opp og ned.

With love

Seth

Lenke til kommentar
Frigata: [...]Det er ikke negativ manipulasjon for å få en jente i sengen, det er positiv manipulasjon for å skille seg ut fra mengden.

Ein idealist kunne kanskje ha sagt det der. Tenk dykk om no folkens, all den tid dykk prøver å forklara oss at dette er "sjølvoppdaging" etc., så er det garantert berre ein ting (red.anm: knullings) som står i fokus. Ikkje kom og sei at når ein står og heng over ei søt jente på byen så er det for å realisere seg sjølv.

Eg skjønnar jo at eg ror mot straumen her, men eg har no gjort opp ei meining om dette. :)

Sånn, no kan flaminga starte.

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...