Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenker, så lenge man ser jævlig bra ut, så trenger man ikke enkeltartikler for å få oppmersomhet.

oppmerksomhet er nada med mindre du vet hva du skal følge opp med, greit et bra utseende skaper attraction og oppmerskomhet, men hvis ikke du vet hvordan du behandler dette så får du like mange damer som mr chodeman som har blitt rygga over.

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig at yngre menn med dress og hatt ser litt douchy ut, og prøver å unngå det. Jeg liker peacocking i den forstand at man skiller seg ut og tør å kle seg annerledes, men å slenge en hatt på hodet til en dress ser ofte påtatt ut. Evt så er jeg sinnsykt sjalu, som enkelte påstår. ^^

Jeg liker bukseseler, slips, pent belte (selvsagt ikke flashy), tørkle i brystlommen, et fint skjerf med sterke farger, osv. Jeg er ikke fan av rosa skjorte, og synes ofte det også blir påtatt. Jeg stiller heller med en alternativ skjorte (kinakrage, interessant mønster/striper, osv) enn en knallfarge, som jeg egentlig forbinder med konfirmasjoner og smålubne karer på noen og tredve som alltid blir for full. De er også ofte fra Nordland.

Jeg aner ikke hvor jeg får fordommene mine fra. =D

Lenke til kommentar

Fra virkeligheten virker det som på meg : D

Men ja, bukseseler is the shit. Funker fett sammen med jævlig mye klær, og du kan gjøre mye morsomt på dansegulvet med dem. Om du i tillegg tar dem litt langt ut til siden får det brystkassa til å virke større, noe som ikke er så dumt det heller.

Er også enig at hatt med dress kan se litt påtatt som du sier, men samtidig ser det fort fett ut, og den kan brukes til mye kult. Sett den på hodet til target, "nah, ser bedre ut på meg" etc. Pluss at det skaper oppmerksomhet. Samtidig er jeg gammeldags og mener at man skal ha svart dress, hvit skjorte og svart slips eller sløyfe. Sløyfe er forsåvidt også ganske fett.

Lenke til kommentar

Som regel når jeg ser en kar med en funky ass hatt, så tenker jeg attention whore, som baserer hele kvelden på den hatten. Seff, funker det, så funker det og da er det bare kudos. Men jeg tenker likevel for meg selv "dust". Det betyr ikke at jeg ikke benytter meg av samme strategi. Hva andre mannfolk tenker er irrelevant.

Lenke til kommentar

stakan: Jeg kjenner meg igjen i det du sier, spesielt at man fort kan bli en attention whore selv hvis det funker. I bunn og grunn handler det om å se bra ut, at antrekket er stilig og at de plaggene man har på seg passer til kroppen. Jeg har ikke kroppen til Matador, så stilen på bildet nedenfor ville aldri kledd meg. Jeg har derimot andre antrekk som, selv om de er like "peacockete" og (i mine øyne) like stilig, passer mye bedre til kroppen/ansiktet mitt.

47b3d792de132_20080213LEVEENMATADOR023TONEDONLINE.jpg

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

hu sa det forresten på melding. fikk en #-close på byen

det funka ganske bra!

fortsatte gamet, men jeg tok ikke helt av.

var ikke vits med game heller, for ble ikke så mye snakking når hu kom! :p

hu har akkurat dratt nå, jeg har litt dårlig tid i dag. familietragedie i dag au gitt.

hun lovte at hun skulle ringe meg i dag eller i morra kveld igjen.

kanskje en nyttårsdate da vøttø! :D

ooh! under 4 mnd til jeg blir 20!

EDIT:

Samme hva faen pickup har lært meg, så hadde det uansett hvor lite jeg hadde lest, lært meg å GÅ UT og SNAKKE med jenter.

det hadde virkelig kicket meg igang uansett.

hvis man tar lærdom av det, så finner man stort sett ut hva som er rett og galt, så lenge man snakker med jenter.

pickup teori eller ikke

Endret av spax
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_911

Hei.

Akkurat begynt med dette her. lest litt om det og bestemte meg for å kjøre på igår.

begynte med et 3 set. fikk åpnet de, begynte å mase og fikk de med i samtalen hele gjengen. kjørte kino på hun vedsiden av meg.

alt går bra, MEN eg har vanskeligheter for å isolere målet! eg kan ikke danse whatsoever, så eg tenker det kan bare ødelegge for meg istedet.

any ideas? e garantert at dåkkar har skrevet om det, men å lese gjennom 400 sider e uaktuelt. hehe

Chris

Lenke til kommentar

Tilgi meg brødre, for jeg har chodet.

På vei hjem fra en semi dårlig kveld på pubben, får jeg mlding av ei dame (HB7 ca), hun spør om vi skal ta taxi hjem(Vi bor i samme bygd). Ja sier jeg. Når vi først får taxi ,lemper vi oss inn(+venninna hennes(HB2)), jeg har aldri vist helt hvor jeg har denne dama så jeg begynner å snakke med sjåføren, og husker han fra 16. mai da jeg kjørte hjem X'n fordi hu var for full. Han husker også meg sier han, og hvordan jeg dullet og bar henne så søtt inn på hybelen hennes.(I ettertid ser jeg det geniale tidspunktet, for denne kommentaren. Men tenkte ikke noe på det da). Så bynte jeg å erte target litt og hun spilte ball. Så slipper hun bomben: "Du, vil ikke du bli med rundt i taxien? Jeg er så redd for å kjøre taxi alene.."

Jeg bryter ut i latter og sier, "Fyfaen, Det er det dummeste forsøket jeg har vært borti for å få meg til å betale for taxien." Så stopper taxien hos meg, jeg går av, stikker hjem og tar en god natts søvn......

WTF!? I værste fall hadde jeg blitt litt fattigere! JAJA

Jeg har tenkt en god del på det, og hun viste ikke noe IOIs. Men hun har vært forelsket i meg før og det har alltid vært noe mellom oss to. Men det har bare vært push-pull, hele veien.

Yes yes, lets move on! :D Fikk forresten mlding av henne, ser ut som det blir party hook-up en gang i jula...

Lenke til kommentar

Haha, det der er så bra, når man får mulighetene servert i fanget, men ikke tar dem. Alt i fra:

"Du er kjekk, vil du være med meg hjem?" "Nei, jeg vil bli bedre kjent med deg!"

til nysingel på dansegulvet, og der kommer fineste dama bort og starter å danse. "Du kan jo faen ikke stega, pell deg bort!". Det tar ti sekunder, så tenker du bare hva.. faen.. sa jeg nå? Alltid like bra!

Til gjest911:

Mysterys: "Hei, jeg må låne vennen(innen) deres littegrann hvis det er ok?"

Alfamåten: Ta hendene hennes og dra (led) henne bort.

Og bare stikk å dans. Så lenge du har det gøy, så danser du bra. Husker jeg leste om dansing ute, og da leste jeg at personer som virkelig kan dans, foreksempel folk som driver md jazzballet og 'ordentlig' dans ofte danser dårlig. Hvorfor? Fordi de bryr seg for mye om hvordan de danser. Bare gå ut på dansegulvet og ha det dritfett. Det værste som skjer er at du kommer i state!

Woho, og da er det Trysil i helga! Så sinnsykt mye mer gøy jeg har det etter jeg startet med pick up. I fjor ville jeg nå ha sittet og gamet Guild Wars hele jula og kanskje dratt ut på nyttårsaften.

Lenke til kommentar

Haha, damen mi slo opp med meg på lillejulaften. (1 år 3mnd)

Under normale anstendighter ville jeg sittet og sippet en god del, og spillt mye data. Men det skal jeg gi godt faen i og så skal jeg ha det beste året jeg noensinne har hatt!

Ser ut til at jeg kan bli flink til pick up, håper det.Er bare til og starte og øve så gleder meg til som eit nyfødt barn som skal ut og smake på verden til jeg blir 18.

Glede! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...