Gjest 24,krs Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Heisann, Jeg er 24 og fra Kristiansand, nylig flyttet til tigerstaden. Sonderer terrenget litt etter wingemuligheter i Oslo, da en alene lett kan bli "skutt ned" eller blir noe umotivert hvis en feks finner ut at en har lyst å gå hen til en gjeng damer på byen. Kunne være artig å høre noen innspill fra folk med samme interesse for sjekking, sosial psykologi og dynamikk etc. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Er mange som winger hverandre i Oslo. Få deg en bruker så sender jeg deg en PM Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 "winger" er ikke forklart i førstepost. Hva er det? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Winger er vel å være wingman for hverandre. Altså hjelper hverandre med sjekkingen, kort forklart. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 ah! Lurte litt på om det kanskje var Swinger eller noe i den duren..hehe. Lenke til kommentar
zeRg Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Kunne tenkt meg en Wing eller to sjøl, bor litt utenfor Oslo så har ikke noe stort nettverk innenfor staden. Noen som kunne tenke seg å stille opp som ikke er en stygg jævel? Har forresten kommet rimelig langt i boka The Game og føler meg klar for litt sightseeing Endret 13. oktober 2007 av zeRg Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 heheh tror ikke du får noe pluss for å lese the game av gjengen her inne Men, skjekk PM. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Nei, the game er ikke høyt verdsatt her inne. Uansett så finnes det mange drevne PUAs i Oslo og omegn. Jeg dulter borti flere hver gang jeg er ute på byen. Så det er alltid folk å finne. I dag er det lørdag! Det skal Sarges i kveld! :D:D Watch out Oslo! Lenke til kommentar
Erik27 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ok da veit hva det betyr.Takk for svaret Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Spørsmål: Finnes det noen bøker (e.l.) som tar for seg den teoretiske magien, da helst skrevet av en inspirert og rabiat jøggler? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Ja. Mange.. Les litt i tråden så finner du mange eksempler Endret 16. oktober 2007 av PUA Lenke til kommentar
QBab Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Spørsmål: Finnes det noen bøker (e.l.) som tar for seg den teoretiske magien, da helst skrevet av en inspirert og rabiat jøggler? Les "the venusian arts" av Mystery. Den er ganske så grei for å sette seg inn i systemet;) Edit: Trolig en av de beste bøkene innen temaet. Endret 16. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 PUA: Noen bokanbefalinger (+ en kort beskrivelse) i første post hadde gjort seg. QBab: Takker og bukker, dette temaet er interessant i forhold til seksualmagi. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) PUA: Noen bokanbefalinger (+ en kort beskrivelse) i første post hadde gjort seg. QBab: Takker og bukker, dette temaet er interessant i forhold til seksualmagi. Uh? Seksualmagi? Hvordan du kommer til sexen er greit nok, men det står ikke mye om hvordan du skal gjøre det etter du har havnet i sengen. Når det er sagt, så finnest det hundrevis av andre bøker om akkurat _hvordan_ du har god sex. PUA: Kanskje du skulle slengt inn noen obligatoriske bøker og filmer i første post? Edit: Det med bøker og filmer var vist nevnt. Endret 16. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Uh? Seksualmagi? Jeg tenkte mer langs disse linjer: Out of the night forth flamed a star - mine own!Now seventy light-years nearer as I urge Constant mine heart through the abyss unknown. Its glory my sole guide while spaces surge About me. Seventy light-years! As I near That gate of light that men call death, its cold Pale gleam begins to pulse, a throbbing sphere, Systole and diastole of eager gold, New life immortal, warmth of passion bleed Till night's black velvet burn to crimson. Hark! It is Thy voice. Thy word, the secret seed Of rapture that admonishes the dark. Swift! By necessity most righteous drawn, Hermes, authentic augurd of the dawn! You see? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Uh? Seksualmagi? Jeg tenkte mer langs disse linjer: Out of the night forth flamed a star - mine own!Now seventy light-years nearer as I urge Constant mine heart through the abyss unknown. Its glory my sole guide while spaces surge About me. Seventy light-years! As I near That gate of light that men call death, its cold Pale gleam begins to pulse, a throbbing sphere, Systole and diastole of eager gold, New life immortal, warmth of passion bleed Till night's black velvet burn to crimson. Hark! It is Thy voice. Thy word, the secret seed Of rapture that admonishes the dark. Swift! By necessity most righteous drawn, Hermes, authentic augurd of the dawn! You see? No Jeg skjønner ikke hva det der har med pickup å gjøre. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det esoteriske er en mindset som fungerer, men her kreves det mye jobbing. Selvutvikling ble nevnt i denne tråden, vi har da også selv-ut-vikling. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Hvor hardt slo du deg egentlig, da mammaen din mistet deg på hodet i din barndom? Neida, men jeg ser helst at du utdyper denne åndelige esoterismen din litt. For jeg tror ikke du trenger å vite alt om spirituelle teorier for å få deg en dame, jeg ser helst at du vet minst mulig om det. x) Da du kan bruke åndelighokuspokkus som rutiner for å heve din verdi et lite hakk og underholde litt, så ville jeg ikke basert pickupene mine på den slags. Og hva mener du med selv-ut-vikling? Endret 16. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg er dødslei av å bli den koselige bestevennen. Teach me. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg er dødslei av å bli den koselige bestevennen. Teach me. Håh! Skal vi liksom skrive alt på nytt nå da x) Les førstepost, les boken jeg anbefaler et par innlegg lengre opp på siden og se mystery dvd'ene. Og ikke minst stikk ut på byn og øv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå