Chosen_One Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Selv om man eskalerer verbalt så trenger man ikke stå som en pinne og ignorere kroppsspråk. Så da spør jeg deg i stedet, vil du bruke 93%, eller 100? Jeg gjør selvsagt alt. Selvom jeg er karakterisert som en mer non-verbal gamer, så bruker jeg pratetøyet mye uansett. Jeg forsøkte bare å gjøre et poeng her, og rette fokuset bort fra "hva skal jeg si"-syndromet Nå har jeg vært på juletreslang. Like moro hvert år Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 "Hva skal jeg si"-syndromet er strengt tatt ikke eksisterende om man velger verbal eskalering heller. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hva synes dere? http://www.dinside.no/reise/ferietema/utel.../art798304.html Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Elendig skrevet artikkel, men spennende innhold. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 - Ser du en pen jente på gaten, har du tre sekunder på deg før du skal snakke til henne. - Mitt motto er å forlate alle kvinner i en bedre tilstand enn jeg traff dem Det kryr ikke akkurat av variasjon i miljøet, når absolutt alle sier det samme. Ikke bare har man canned openers, men faktisk canned replikker når journalister spør dem om opplegget deres. ^^ Lenke til kommentar
Gjest jente18 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei! Jeg har en kompis som jeg har kjent siden skolestart nå. Vi snakker om alt og ingenting, og det er veldig god tone mellom oss. Denne kompisen har en ganske kjekk bestekompis. Jeg er litt interessert i bestekompisen, og lurer på hvordan jeg skal gå fram? Føler ikke at jeg kan si noe til kompisen min om det, for det kan bli litt awkward. På forhånd takk Noen? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg må si jeg får en litt sur smak av hele opplegget. Jeg unngår bevisst å lese slike guider, for å unngå å bruke det. Finner det også mye mer tilfredsstillende å ro i land noe på egen hånd, uten å ha tydd til guider. Men det er jo opp til en selv. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Samme gamle artikkelen vi har hørt hundre ganger før... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 For en dag! Vært på innspilling av Basshunters nye musikkvideo Hvilken video var det igjen Er det en av de nye som har kommet? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 For en dag! Vært på innspilling av Basshunters nye musikkvideoHvilken video var det igjen Er det en av de nye som har kommet? Om jeg ikke tar alt for feil så tror jeg det er Angel in The Night Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Om jeg ikke tar alt for feil så tror jeg det er Angel in The Night Oh GAWD for en patetisk tekst, og skamløs ripoff av F&F! :!: Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Om jeg ikke tar alt for feil så tror jeg det er Angel in The Night Oh GAWD for en patetisk tekst, og skamløs ripoff av F&F! :!: Rip-off av Nintendo er det vel du mener. Herregud Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva synes dere? http://www.dinside.no/reise/ferietema/utel.../art798304.html Litt bitter journalist, kanskje? Luktet litt Dr. Phil av teksten hans. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 For en dag! Vært på innspilling av Basshunters nye musikkvideo Hvilken video var det igjen Er det en av de nye som har kommet? Jess. Angel in the night eller noe. Jobbet med statistene (les: alle de hotte jentene) der.. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Om jeg ikke tar alt for feil så tror jeg det er Angel in The Night Oh GAWD for en patetisk tekst, og skamløs ripoff av F&F! :!: Jeg gråt ikke da jeg fikk sitte på i bilene. Jeg gråt heller ikke når jeg hang med 100+ hotties hele dagen, hvor ratioen var 1 gutt pr 10 jente... Om sangen er bra eller ikke er meg rivende likegyldig. Husker så vidt hvordan den gikk en gang Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 - Ser du en pen jente på gaten, har du tre sekunder på deg før du skal snakke til henne. - Mitt motto er å forlate alle kvinner i en bedre tilstand enn jeg traff dem Det kryr ikke akkurat av variasjon i miljøet, når absolutt alle sier det samme. Ikke bare har man canned openers, men faktisk canned replikker når journalister spør dem om opplegget deres. ^^ Enig Jeg er og av den formening om at sjekking på et høyt nivå er kun for noen få individer Man skal ha en naturlig talent for å sjekke damer, og først da kan man bli en virkelig PUA. Dog morsomt å se selvutnevnte PUAs med masse canned materiale, for maken til patetisk gjeng skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Dog morsomt å se selvutnevnte PUAs med masse canned materiale, for maken til patetisk gjeng skal du lete lenge etter Ord. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Den basshunter-låta var jo dritbra..ehh not. Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Om jeg ikke tar alt for feil så tror jeg det er Angel in The Night Oh GAWD for en patetisk tekst, og skamløs ripoff av F&F! :!: Jeg gråt ikke da jeg fikk sitte på i bilene. Jeg gråt heller ikke når jeg hang med 100+ hotties hele dagen, hvor ratioen var 1 gutt pr 10 jente... Om sangen er bra eller ikke er meg rivende likegyldig. Husker så vidt hvordan den gikk en gang Hehe, jeg gråt ikke av jentene, bare musikken og videoens tema. Kjørte Andreas Vaa(han som eier den orange supra'en) og gutta sjøl, eller var det leid inn proffe driftere? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 God Jul til alle, om jeg ikke skriver i dagene som kommer Jeg blir samboer i romjulen og mens hun er på besøk hos foreldre (200 mil unna meg) skal jeg gjøre klart for at hun kan flytte inn. Vi er også offesielt forlovet og hun tasser rundt med en rimelig fet sten på venstre ringefinger om dagen. Jeg vet hun er den rette for meg, og jeg vet det er gjensidig. Så jeg kan ikkke annet enn å sitere som mange har gjort før meg: "the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return" God Jul nerds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå