Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Frisører er golden. Jeg bruker ei fast en som er en av mine nærmeste venninder, og hotteste. Men når jeg til tider bruker nye, så går jeg inn på salongen, og er dama hot bestiller jeg time, av en annen.

Så sørger jeg for at hun hører hva jeg sier så sier jeg : "Jeg vil bli klippet av HUN"+peke+smil

Så befriender jeg henne? Wtf? Kødder jeg?

Nei. For i mine erfaringer har hotte frisørjenter ENDA Hottere venninder, og klarer du å befriende vil hun levere de til deg på et sølvfat.

GO GO GO

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oh, from tønsberg? :p

Er ikke fra tønsberg, men er mye i distriktet rundt. Var faktisk der forrige uke og daygamet litt :)

Skal innover nå i morgen for å kjøpe nissedrakt til nissefest som er på lørdag. Får nesten stikke innom studio alf for å kikke litt.

åja :p

ja, du får kikke innom. er bare hu jeg snakker om som er fin der da!

Frisører er golden. Jeg bruker ei fast en som er en av mine nærmeste venninder, og hotteste. Men når jeg til tider bruker nye, så går jeg inn på salongen, og er dama hot bestiller jeg time, av en annen.

Så sørger jeg for at hun hører hva jeg sier så sier jeg : "Jeg vil bli klippet av HUN"+peke+smil

Så befriender jeg henne? Wtf? Kødder jeg?

Nei. For i mine erfaringer har hotte frisørjenter ENDA Hottere venninder, og klarer du å befriende vil hun levere de til deg på et sølvfat.

GO GO GO

synd at hu var den eneste som er ledig på den eneste dagen jeg kan klippe meg før jul da :(

ellers ser det ut som en fin taktikk!

Lenke til kommentar

Det viser seg at det å lese gjennom 393 sider med spørsmål og svar egentlig ikke er så veldig effektivt, så istedet spør jeg heller et spørsmål rettet til PUA eller hvem som har lyst.

Hvordan mener dere jenter reagerer på direkte komplimenter. Jeg har aldri giddi å prøve det, men jeg innbiller meg at det å midt i en samtale si at "wow du har sjukt pene øyne" enten kan virke litt påtrengende, men at det kanskje også kan overraske dem positivt. Jeg er ikke noen pickupartist akkurat, selv om jeg har prøvd mye morsomt lok på byen, men ender egentlig aldri opp med å gi jenter rene komplimenter så er litt spent på hvordan de egentlig reagerer på det.

Jeg forstår forresten at sjekking ikke ligger i nøyaktig hva man sier, det går på å vise at man er en som er verdt å bli kjent med og at man har selvtillitt. Men for å gi et lite eksempel:

Jeg er på fest, de spiller bra musikk eventuelt grisedårlig musikk og jeg spør en jente om vi skal danse og vi danser. Jeg kan ikke danse i det hele tatt, så det blir istedet sånn "morsom - haha så dårlige vi er " greie, men det er egentlig like greit. Jeg forsvinner, går og henter to øl i kjøleskapet og spør om jenta vil bli med ut en tur, eventuelt til et annet sted hvis det er veldig kaldt ute, og hun blir med.

Hit går det greit, men blir alltid litt usikker på hva det neste skrittet blir. Altså, det er åpenbart at hun ikke finner meg avskyelig siden hun vil bli med ut, men er det da en mulighet til å starte med fysisk kontakt? Er det noen temaer jeg vil tjene på å snakke om, og hva skal være "støtet"? Er jo i grunn ikke noe kunstverk å rote med en jente, men har ikke klart noe særlig mer enn det gjennom sjekking på byen.

Lenke til kommentar
Det viser seg at det å lese gjennom 393 sider med spørsmål og svar egentlig ikke er så veldig effektivt, så istedet spør jeg heller et spørsmål rettet til PUA eller hvem som har lyst.

Hehe, én PUA-konge og massevis av uvitende chodes. Hadde du lest de 393 sidene sa du, eller hva var greia? :D

Lenke til kommentar

Hehe, én PUA-konge og massevis av uvitende chodes. Hadde du lest de 393 sidene sa du, eller hva var greia? :D

Tihi, nei. Har vel sikkert lest 30, men det ble litt lok. Skulle nok heller sett at det var en litt mer fyldig guide i den innledende posten, så hadde han kanskje sluppet å svare på så sykt mange spørsmål om "hvordan vet jeg at hun liker meg?", men det får vel være hans valg ;)

Lenke til kommentar

Det er jo ingen komplett guide for hvordan man skal sjekke opp damer punkt etter punkt, men det er en innledning i alt det dreier seg om. Bare følg med på tråden så dukker det alltid opp tips her og der. Det er selve hele tråden som er en guide, det er snakk om 393 sider og det finnes en del veldig bra poster gjennom de sidene, alt er bare ikke samlet på førstesida dessverre.

Forøvrig var jeg ute med noen kompiser i går, var en kul kveld. Jeg er jo egentlig opptatt nå, men ble en del KINO og en #close. Jeg hjalp mest han ene kompisen min, introduserte han for sets jeg åpnet, etc.

Lenke til kommentar
Hvordan mener dere jenter reagerer på direkte komplimenter. Jeg har aldri giddi å prøve det, men jeg innbiller meg at det å midt i en samtale si at "wow du har sjukt pene øyne" enten kan virke litt påtrengende, men at det kanskje også kan overraske dem positivt.

Personlig så gir jeg sjeldent slike komplimenter til jenta, og enda sjeldnere til en jente som vet at hun er fin/har fine øyne. Cluet for min del er å si noe totalt uforventet, og som forhindrer at jeg stiller meg i køen med alle de andre gutta som har sagt det samme 10 ganger til hu, slik at hun står og lurer på hvorfor i all verden jeg ikke har kommentert det fine utseendet hennes ennå.

Endret av leech
Lenke til kommentar
Hvordan mener dere jenter reagerer på direkte komplimenter. Jeg har aldri giddi å prøve det, men jeg innbiller meg at det å midt i en samtale si at "wow du har sjukt pene øyne" enten kan virke litt påtrengende, men at det kanskje også kan overraske dem positivt.

Personlig så gir jeg sjeldent slike komplimenter til jenta, og enda sjeldnere til en jente som vet at hun er fin/har fine øyne. Cluet for min del er å si noe totalt uforventet, og som forhindrer at jeg stiller meg i køen med alle de andre gutta som har sagt det samme 10 ganger til hu, slik at hun står og lurer på hvorfor i all verden jeg ikke har kommentert det fine utseendet hennes ennå.

og det får hu til å rette interessen mot deg, for det er noe annet ved deg som hu bare ikke kan beskrive.

Lenke til kommentar

Angående komplimenter så forklerer Tim det litt i bloggen sin..

Anyway Rion and Nathy are doing their thing and suddenly Nathy is LOVESTRUCK by a girl through the crowd. He looks across and says to Rion “I like her, a lot”.

There was something about her that struck Nathy’s chord. “Im going to go tell her” he says to Rion with a cheeky grin. Rion laughs. This is nothing out of the ordinary. He enjoys the show.

Nathy walks right up to this girl and taps her on the shoulder. She and all her friends stop the conversation and turn to him wondering what he is going to say.

With a self assured grin, as cool, calm and sincere as anything - he looks her right in the eye, ignoring the other girls and announces “I like you.”

The way he said it. The total disregard for anything else in the world apart from the fact that he is a man that is SURE OF HIMSELF, made her blush and instantly attracted to him.

They spent a fun night together with her friends and Rion. A month later they move in to this very house I now reside.

Happy as can be.

When Nathy simply walked up and said “I like you”. The weight of these words was so heavy. Because he is a man that is sure of himself.

“I like you.” Coming from a place of total abundance. It must have felt like the biggest compliment in the world to her.

What I really want you to think about this week is how much weight do your words hold when talking to a woman?

How much weight do your words hold in general?

Do you live by what you speak?

Three simple words were worth A LOT more to her than a whole night of conversation.

WHY?

This is being a sexworthy man.

Litt lengre forklaring på det Chosen_One sier.

Lenke til kommentar

har lyst å prøve det der. ganske enkelt å greit.

Bare det å være presis og konstant, og virkelig mene det man sier.

Jeg ville tru at hvis man går rett opp til dama, rett forbi alle hindringer, sier tydelig "jeg liker deg", så har man nok en bedre sjangs enn å gå rundt henne i 0,5-1 time og "chode".

Lenke til kommentar

Jeg ville tru at hvis man går rett opp til dama, rett forbi alle hindringer, sier tydelig "jeg liker deg", så har man nok en bedre sjangs enn å gå rundt henne i 0,5-1 time og "chode".

Merkelig om man må velge mellom å si at man liker henne, eller gå rundt og chode som du sier :hmm:

Lenke til kommentar

Merkelig om man må velge mellom å si at man liker henne, eller gå rundt og chode som du sier :hmm:

nei nei. sier bare at jeg ville tru at man har større sjangs på den måten.

PU som denne tråden omhandler er jo selvfølgelig også en mulighet

Lenke til kommentar

Litt usikker på om denne hører hjemme her, men poster den her siden jeg ikke har fått svar i min tråd og er nysgjerrig :)

Ble jeg utsatt for en DHV av ei dame idag? eller ble jeg vist interesse? litt usikker på hvordan jeg skal tolke denne.

Skulle spise lunsj og trodde jeg så ei jeg kjenner fra jobben som satt alene ved et bord med ryggen til. Var oppe på siden og litt foran da jeg spurte om jeg kunne sette meg så jeg så ikke ansiktet før etter jeg spurte og hun så opp, var litt dunkel belysning så jeg skjønte ikke at det var feil person før jeg hadde prata litt. Fikk bare: "ja, gjerne, koselig du vil sitte å spise med meg" så jeg satte meg vekslet noen ord.

Jeg trodde hun skulle gå for hun satte talerknene på brettet, men så kom det som fikk meg til å tenke DHV fra henne.

Hun sa hun ville ha dessert og lurte på om jeg kunne passe vesken og jakken mens hun gikk å hentet dette. Vi jobber for samme arbeidsgiver, men siden det er mange og stort her så har ikke jeg sett henne før. Hun hadde akkurat begynt også så tror ikke hun hadde lagt merke til meg heller.

Ble en kort samtale på ca 15 min om litt jobb, mat og kantiner. men det var igrunn artig å oppleve å bare komme bort å spørre ei helt ukjent ei om å få sitte ned. Hun var også utrulig pen så det virker som hun var litt overasket også, fikk ivertfall ingen negativ følelse fra henne hadde også full oppmerksomhet fra henne hvis jeg husker rett.

Presenterte meg ikke og hilste heller ikke bortsett fra heiet da jeg spurte om å få sitte ned. Sa bare takk for samtalen da hun gikk, skulle i et møte sa hun.

Endret av GjestAL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...