Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Rart med det.. Skulle akkurat til å spørre om det samme som guest'n ovenfor der, eller, litt annerledes.

Skal på juleball i dag, og jeg har sett meg ut en jente som jeg har lyst til å 'drive' litt med. Hvordan skal jeg gå frem da? Dummet meg ut med feil kavaller (valgte lenge i forhånd), så fikk ikke valgt henne. Skal jeg danse mye med henne, spørre henne ofte, eller skal jeg prøve å få med henne ut i fra salen for å komme nærmere på det viset?

Personlig hadde jeg spurt henne om å danse, vært veldig morsom og hyggelig og flørtete, for deretter å forlate henne etter en dans eller to. Du kan alltid si "Du får heller gi meg en lyd hvis du vil ha en dans til" før du drar, men jeg liker at en jente har det artig med meg, for deretter å forsvinne og la henne savne meg litt. Hvis hun virkelig er interessert tar det ikke lang tid før hun dukker opp igjen. Her gjelder det vel bare å være tålmodig.

I god PUA-ånd og i forhold til value, bør man kanskje heller si "jeg skal gi lyd fra meg om jeg vil ha en dans til"? ;)

Endret av toth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen av dere som har lagt vekt på nivå, tonefall, dynamikk og teknikk med stemmen?

Hører på Roger Love's Vocal Power, og mye av det virker logisk.

Yeah, jeg hadde en kort periode hvor jeg lærte meg noen teknikker for å få dypere stemme. Funka greit nok, men kan til tider bli unaturlig.

Du skal være ærlig med deg selv

Vær åpen mot andre, og gi til samtilige

Ikke la andre folk bruke deg

With love

Seth

Spessielt dette og alt det andre du skrev i det innlegget det resonerte virkelig med meg, og jeg kommer til å huske på det! veldig gode grunn verdier det der, egentlig rart med det, for akkurat den første der har jeg hatt for meg selvv i ett par år nå.

Flott at innlegget var til inspirasjon. Deler det lille jeg kan :)

Lenke til kommentar

3 kisscloses og 1 numberclose. Desverre ble de 3 kissclosene eleminert av min "no fat chicks"- regel, som forsovidt er ganske streng. Utrolig hvor lett man blir kvitt damer ved å si "jeg må finne kompisene mine, vi prates kanskje". Endte opp med å prate med ei utrolig heit dame på 22, akkurat når utestedet stengte. Vi rusla litt oppover gata, satt ned og prata og hadde det gøy. Fikk nummeret hennes. Hun var bare i byen på besøk, så om hun er her i morgen, så skal hun få bli med ut som armcandy i morgen kveld (forsovidt i kveld, men det er i morgen, siden jeg ikke har lagt meg enda) =)

Lenke til kommentar

Hadde en liten artig situasjon her i går kveld. Flyttet til England for å starte på universitet for 3 måneder siden, også snakka jeg med en fyr om engelsk og om at jeg hadde blitt bedre etter 3 måneder osv, også utbryter kameraten min at jeg hadde blitt jævlig mye kulere i løpet av de 3 månedene og (han var riktignok litt påseila, men allikevel).

I løpet av de tre måneden har jeg tatt i bruk en del flawless natural prinsipper og lest litt RSD teori osv, og utvikla meg litt i sosiale situasjoner, og det ser ut som det faktisk har gitt en merkbar effekt. :)

Lenke til kommentar
Rolig nå Brad pitt

Jeg skal bli god, skal jeg pløye igjennom det jeg har, eller er det noe som er 10/10

Mekk deg en bruker så kan jeg sende deg en PM med et par godbiter. ellers så anbefaler jeg RSD og flawless natural method, men det aller viktigste er å gå ut og gjøre noe med det som Indie sier.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det innlegget, GisleLarsen :D

Vel, det jeg mente selvsagt, er at jeg ikke bare ligger å ser på henne, hvis du forstår hva jeg mener.

Jeg bare rykket inn med dette innlegget for å få noen til å tenke på om det kanskje er bortkastet at man driver å skriver om sjekketriks, og liksom skal "lære" av andre. Livet selv er nemlig den beste skole.

Lenke til kommentar
hater at noen frisørdamer er dødsfine.

er ikke så lett og naturlig å bruke KINO

Har du vært på farmandstredet nå :p

Frisørsjappa som ligger ved siden av den morobutikken i 2. etg.

oh, from tønsberg? :p

ja, har vært der faktisk! hehehehe

er så jækla mange frisørsjapper rundtomkring nå.

Er studio alf jeg klipper meg hos nå. hu ene der er jo vanvittig fin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...