Seth_pua Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Seth din pung! Hvor ble det av deg på Lørda'n? Johns var vilt! Jeg var litt, og bare litt, dårlig etter fredagen så jeg gikk hjem å slokna på sofaen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Hva kjøper så folket av gaver til sin kjære i år? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Hva kjøper så folket av gaver til sin kjære i år? Samme som alltid: Angrepille Kjøper kun gave til lillesøster i år. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Går det an å kjøpe angrepille og be apoteket pakke det inn? Det er ballsy. Nesten på nivå med "Har dere ikke en familiepakning med 5-6 angrepiller?" Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Er vel fremdeles bedre enn klamydiatabeletter til siste erobringen. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Lite action på meg i jula. Min ltr drar til familien, så jeg er alene hjemme og drar laksen: Endret 16. desember 2008 av Ni kon Lenke til kommentar
mirgrot Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Bleh.. Sittet nå og sett på den animasjonen i 10 minutt. Hvordan reagerer folk flest på at de blir kalt pimps,players osv? aldri blitt kalt det før:P Lenke til kommentar
leech Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Det er også drit gøy med AFC samtaler med andre gutter i klassen, jeg synes det er helt vilt å høre på særlig alle limited beliefs som er ute å går. Støttes! :!: Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Bleh..Hvordan reagerer folk flest på at de blir kalt pimps,players osv? aldri blitt kalt det før:P Det gjør en vel stolt? Da har du jo åpenbart gjort noe riktig. Endret 16. desember 2008 av Cape Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 noen som har noen hint til bursdagsmelding for å få respons? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Hva kjøper så folket av gaver til sin kjære i år? 2 hjemmesnekra gaver. Ene er et innrammet bilde av en kvitering på en angrepille(datert 06.05.08) med en havregrøtpose bak. Angrepillen var liksom det første som skjedde, og det ble mye styr rundt den. Havregrøtposen kommer av at det eneste jeg fikk når jeg var på besøk på hybelen hennes var kald havregrøt. Det har hun hørt lenge i ettertid.. Vurderte også å klippe ut en Nugattiboks og feste den ved siden av, men den ble litt for drøy.. Get the picture? ;p Den andre er en CD med eget cover og en folder med bilder av oss sammen. Prøvde å ikke bare finne "romantiske sanger" og mer ukjente romantiske sanger. Rundt cden ligger et lite gavekort som inneholder en kveld på byen kino/teater og middag på min regning. Disse gavene var ferdig før hun slo opp, og ikke faen om hu skal få noe annet. Jevla hore. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Sorry Delroton, men den siste setningen fikk meg til å le høyt, håper det var intensjonelt :!: Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 noen som har noen hint til bursdagsmelding for å få respons? "Gratulerer med dagen! Gaven din har fått rødt bånd rundt seg, og er gjemt i buksa mi." ? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Sorry Delroton, men den siste setningen fikk meg til å le høyt, håper det var intensjonelt :!: Jepp. Makan til samvittighetsløst hull skal man lete lenge etter:) Men men, nå skal jeg ikke ha dame før jeg skal slå meg til ro med kids og volvo. Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Bare tenkte jeg skulle dele den, siden jeg nå skjønner hva som egentlig skjedde den kvelden uten at jeg visste det. Historier som denne er det som virkelig gir meg inspirasjon og glede ved å drive med game - da dette bevist øker sjansene for at netopp de tinga som du forteller skjedde skjer meg også en gang. Det er også veldig kult å få bekrefta at alle kan få det til, selv i chode mode. for det er jo folk som har relativt stor suksess med damer uten og nødvendigvis drive bevist med game også. Du skal være ærlig med deg selvVær åpen mot andre, og gi til samtilige Ikke la andre folk bruke deg With love Seth Spessielt dette og alt det andre du skrev i det innlegget det resonerte virkelig med meg, og jeg kommer til å huske på det! veldig gode grunn verdier det der, egentlig rart med det, for akkurat den første der har jeg hatt for meg selvv i ett par år nå. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Lurar på om Sverre Fitteprins Goldenheim heng i denne tråden her.. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Lurar på om Sverre Fitteprins Goldenheim heng i denne tråden her.. Hvem er det.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 http://alexattitude.com/ Unique, Seth, møtt ham? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Hvordan reagerer folk flest på at de blir kalt pimps,players osv? aldri blitt kalt det før:P Har ingenting imot å bli kalt player, ser på det som et ord oppfunnet av misunnelige valuetakers. Dog er det ikke noe godt rykte å ha på seg, iom at det bringer frem skepsis i jentene Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Lurar på om Sverre Fitteprins Goldenheim heng i denne tråden her.. Nei han gjør ikke det http://alexattitude.com/ Unique, Seth, møtt ham? Møtte han så vidt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå