Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva kjøper så folket av gaver til sin kjære i år?

2 hjemmesnekra gaver.

Ene er et innrammet bilde av en kvitering på en angrepille(datert 06.05.08) med en havregrøtpose bak.

Angrepillen var liksom det første som skjedde, og det ble mye styr rundt den. Havregrøtposen kommer av at det eneste jeg fikk når jeg var på besøk på hybelen hennes var kald havregrøt. Det har hun hørt lenge i ettertid.. :p Vurderte også å klippe ut en Nugattiboks og feste den ved siden av, men den ble litt for drøy.. Get the picture? ;p

Den andre er en CD med eget cover og en folder med bilder av oss sammen. Prøvde å ikke bare finne "romantiske sanger" og mer ukjente romantiske sanger. Rundt cden ligger et lite gavekort som inneholder en kveld på byen kino/teater og middag på min regning.

Disse gavene var ferdig før hun slo opp, og ikke faen om hu skal få noe annet. Jevla hore.

Lenke til kommentar
Bare tenkte jeg skulle dele den, siden jeg nå skjønner hva som egentlig skjedde den kvelden uten at jeg visste det.

Historier som denne er det som virkelig gir meg inspirasjon og glede ved å drive med game - da dette bevist øker sjansene for at netopp de tinga som du forteller skjedde skjer meg også en gang. Det er også veldig kult å få bekrefta at alle kan få det til, selv i chode mode. for det er jo folk som har relativt stor suksess med damer uten og nødvendigvis drive bevist med game også.

Du skal være ærlig med deg selv

Vær åpen mot andre, og gi til samtilige

Ikke la andre folk bruke deg

With love

Seth

Spessielt dette og alt det andre du skrev i det innlegget det resonerte virkelig med meg, og jeg kommer til å huske på det! veldig gode grunn verdier det der, egentlig rart med det, for akkurat den første der har jeg hatt for meg selvv i ett par år nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...