Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Må jeg eller hun jeg skal prate med på sukker.no ha superbruker?
ja.
hva er poenget da?

At dem som betaler skal få prate med mangemange, mens dem som ikke gjør det må gi dem betalende mer populæritet

Hvis du ikke ønsker å være superbruker kan du like gjerne legge sukker.no død.

Og har du ikke råd til noen få kroner i mnden, tror jeg du ikke akkurat er høykandidat til damer der inne.

Sukker.no må tjene penger et sted. Jeg syns det er helt greit at de har medlemsavgift for å ha tilgang til alle muligheter ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og har du ikke råd til noen få kroner i mnden, tror jeg du ikke akkurat er høykandidat til damer der inne.

Sukker.no må tjene penger et sted. Jeg syns det er helt greit at de har medlemsavgift for å ha tilgang til alle muligheter ;)

Brukeren min der står til sletting uansett, har rett og slett ikke bruk for det atm. Har et LTR på gang. Er så nære at det føles rart at vi ikke er sammen, så bare jeg får røska megselv i nakken og få det offisielt så blir det nok endel mindre tid på PU-fronten for min del.

Nesten litt trist egentlig, kommer til å miste utviklinga og gå noen steg tilbake. Menmen, får vel holde meg oppdatert da og ta noen turer ut for å ha det gøy og holde meg unna kvinnfolka. Skal da klare det håper jeg :)

Lenke til kommentar
Ett lite spørsmål hadde vel ikke vært så ille. Så fortsetter du med å prate om noe annet, og til slutt spør om nummer og si at du må av på neste bussstopp men at det ville vært hyggelig å møtes en dag for kaffe eller no lignende.

Skjønner at det kanskje kan være lurt å følge opp med ett spørsmål, men hva skal det i såfall være? Ser ikke for meg at jeg greier å komme med noe annet enn noe ala "fint vær det var i dag". Har du kanskje noen litt mer konkret, eller er det noe jeg må finne ut av selv?

Hei er en fin åpner det.

Skjønner at det kanskje er lurt å begynne med hei, men hva er det man følger opp med?

Skole game er annerledes! Helt annerledes. Best å egentlig bare vibe skal jeg være ærlig. Når du har en bra base kan du treffe folk på fest da er det mye lettere å close. Det er ikke lett å k-close jenter du kun har truffet på skolen. Jeg har prøvd med jenter jeg har hatt massivt med attraction på, og det var ikke lettere av den grunn.

Blir du kjent som player på skolen så er det POSITIVT!

Dette skjønner jeg nesten ingenting av. Er så mange fremmedord. Kan du forklare?

Endret av Tinmar
Lenke til kommentar
Skole game er annerledes! Helt annerledes. Best å egentlig bare vibe skal jeg være ærlig. Når du har en bra base kan du treffe folk på fest da er det mye lettere å close. Det er ikke lett å k-close jenter du kun har truffet på skolen. Jeg har prøvd med jenter jeg har hatt massivt med attraction på, og det var ikke lettere av den grunn.

Dette skjønner jeg nesten ingenting av. Er så mange fremmedord. Kan du forklare?

Tror meningen er noe slikt:

vibe - bare holde en god stemning og la ting skje naturlig.

Når du har lagt et bra grunnlag på skolen (base) så kan du treffe de samme folkene på fest og "close".

Close er i denne sammenheng å oppnå kontakt i form av telefonummer, kyssing osv.

k-close = kiss-close = at du får kysset damen du er etter.

Lenke til kommentar
Brukeren min der står til sletting uansett, har rett og slett ikke bruk for det atm. Har et LTR på gang. Er så nære at det føles rart at vi ikke er sammen, så bare jeg får røska megselv i nakken og få det offisielt så blir det nok endel mindre tid på PU-fronten for min del.

Nesten litt trist egentlig, kommer til å miste utviklinga og gå noen steg tilbake. Menmen, får vel holde meg oppdatert da og ta noen turer ut for å ha det gøy og holde meg unna kvinnfolka. Skal da klare det håper jeg :)

Trodde ATM var en minibank jeg, men internett har lært meg at ATM er noe helt helt annet :fun:

Men over til det andre: Gratulerer med en LTR. Fantastisk om du får oppleve det. Dog syns jeg ikke du skal glemme at hun og trenger KINO og oppleve å bli trykket på de rette knappene. Jeg har lært mye av denne tråden, som jeg prøver å holde fast ved selv om jeg er i et LTR.

Jeg tror ikke man skal endre seg selv om man går inn i et LTR, men derimot holde på den man er. De som endrer seg totalt etter å ha fått en LTR opplever at jenta går lei...

Dog er jeg ingen fasit :fun:

Lenke til kommentar
Trodde ATM var en minibank jeg, men internett har lært meg at ATM er noe helt helt annet :fun:

Men over til det andre: Gratulerer med en LTR. Fantastisk om du får oppleve det. Dog syns jeg ikke du skal glemme at hun og trenger KINO og oppleve å bli trykket på de rette knappene. Jeg har lært mye av denne tråden, som jeg prøver å holde fast ved selv om jeg er i et LTR.

Jeg tror ikke man skal endre seg selv om man går inn i et LTR, men derimot holde på den man er. De som endrer seg totalt etter å ha fått en LTR opplever at jenta går lei...

Dog er jeg ingen fasit :fun:

Jo takk, er ikke offentlig enda da, men vet at begge er gira på det, bare trenger en god anledning. KINO bruker jeg hele tida, og det skal jeg fortsette med. Og skal prøve det jeg kan å gjøre som deg og ikke la kvinnfolket kjede seg^^

Og jeg skal ikke endre meg, jeg skal fortsette å være det jeg har blitt og videreutvikle det. Sjekkinga derimot er det eneste jeg skal roe ned på (dessverre egentlig, siden jeg digger det, men etter at kompiser av meg har påstått for henne at jeg er en player og blabla så lar jeg ikke henne ligge hjemme og bekymre seg).

Det er jo det jeg er nå, som hun har fått følelser for, så jeg skal ikke endre på det, for da kommer ho til å gå lei som du sier

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Må jeg eller hun jeg skal prate med på sukker.no ha superbruker?
ja.
hva er poenget da?

At dem som betaler skal få prate med mangemange, mens dem som ikke gjør det må gi dem betalende mer populæritet

jeg legger nok sukker død. jeg har da råd til det, men jeg er gjerrig på sånne ting.

spesielt så mye som jeg sitter på nettet :p

for all del, de må tjene penger. det er det vi lever av! Og det at det koster noen kroner i mnd gjør hele greiene ganske seriøst.

er ikke så mange som gidder å drive å tulle med å lage køddeprofil og sende slibrige meldinger og sånne ting!

Men, jeg gidder ihvertfall ikke å betale for sånne ting. Jeg har andre ubrukelige prioriteringer :p

Jeg er på facebook, det får holde!

Lenke til kommentar

Er forresten en liten historie som jeg kan fortelle ang den gangen jeg møtte min kone for snart 7 år siden.

Blir en lang fieldreport fra en som ikke hadde snøring for mange år siden

Jeg innså det ikke da, men etter å ha lært litt her og andre steder begynner jeg å se en sammenheng mellom elementer i PU og det som skjedde den kvelden.

Først om meg på den tiden:

Jeg var en AFC. Jeg hadde langtidvarende avstandsforelskelser i jenter som ikke ofret meg en ekstra tanke og var oppslukt av nervøsitet hvis jeg snakket med en av dem elelr visste jeg kom til å møte dem. Lav selvtillit til tross for greit utseende, mange venner osv.

Man kan nok si at min sosiale intelligens kunne forbedres. Problemet var ikke at jeg ikke var sosialt intelligent, problemet var at jeg ikke var sosialt intelligent der og da. Jeg kunne etterpå se at "det jeg sa der var helt idiotisk", men alarmklokkene ringte ikke før ordene allerede var ute.

I mitt hode var dette måten ting kom til å skje: Jeg gikk i hemmelighet og forgudet en jente i flere mnd, noen ganger år. Alle andre jenter var egentlig uinteressante. Jeg gikk og trodde at en eller annen gang kom anledningen til å by seg og hun kom til å se hvilken knas kar jeg var. Og dette tenkte jeg skulle skje ved at jeg var den hyggeligste, snilleste og ordentligste gutten i klassen/gaten/byen/verden og var der for henne når hun trengte det. Historien er som med mange andre. Jeg var godt likt, men forbigått og oversett.

Så en kveld skal jeg og en venninne ut. Vi bor i ulike byer og ser hverandre sjeldent. Jeg har ingen interesse for henne, hun er en kompisvenninne som jeg har kjent i mange år og som på toppen er sammen med en kammerat. Det skal bare være oss to på byn som i gode gamle dager.

Når jeg kommer ned til henne sier hun at hun har fikset et vors med noen andre venninner som jeg ikke kjenner. "Søren" tenker jeg, det skulle jo bare være oss (og la meg poengtere at jeg har ingen "upassende" følelser for denne venninnen min, vi bare har det kult sammen).

Så like før vi skal gå på vors kommer den ene av venninnene innom, kaller henne Lise. Vi hilser. Hun er visstnok et år eldre, virker litt overlegen og er egetnlig bare til irritasjon iom at jeg skulle ha denne kvelden med min venninne.

Vi drar på vors, meg og 4 jenter. Kjekt nok det, men jeg er jo egentlig ikke interessert i noen jenter, jeg har jo en jeg har vært avstandsforelsket i i 1 godt år som okkuperte mitt hode (det var slik jeg tenkte, høres ganske patetisk ut i retrospekt).

Vi drar ut og jeg blir sittende på samme benk som den Lise med min venninne imellom. Venninnen min spør meg "hva synes du om Lise". Jeg ser bort på henne, hun er jo pen, høy slank, egentlig akkurat slik jeg liker. "hun ligner litt på hun jeg er forelsket i" svarer jeg.

Venninnen min mangler filter på visse ting og snur seg rett rundt til Lise og gjenforteller at "han synes du ligner på en han er forelsket i i byen han bor".

Akkurat der og da var jeg irritert på henne, men har senere innsett at denne setningen gav meg 2 ting. Den sa "jeg synes du er pen, men jeg er totalt uinteressert i deg". Et kompliment + at jeg senere kom inn helt under radaren.

Vi gikk videre til nytt utested og ble stående ved siden av Lise i køen ved en tilfeldighet. Vi stod og pratet mye og jeg innså at hun på ingen måte var overlegen og ufordragelig, men faktisk veldig søt og snill og hadde mye til felles med meg. Men fortsatt var jeg ikke inteerssert, jeg bare hadde det kjekt med en jente jeg traff.

Resten av kvelden husker jeg ikke alle detaljene fra, men en viktig ting kom opp. Vi begynte å snakke om massasje og varme i hendene, hvordan noen har varmere hender enn andre og om healing og slike ting (for the record: Jeg tror det er tull, hun tror på det). Men uansett, dette ledet til en god del kino, og før jeg egentlig visste ordet av det satt vi og holdt hverandres hender og slapp ikke taket selv om det hadde vært det naturlige. Vi bare satt og smilte og så hverandre i øynene.

Den gang ante jeg selvsagt ikke hva kino var eller funksjonen det har, men i ettertid, faktisk mange år senere har jeg innsett hvilke elementer den kvelden inneholdt.

-Jeg avskrev henne i mitt hode som interessant. Hadde hun vært interessant hadde jeg chocket

-Hun fikk komplimenter, samtidig som hun fikk vite at hun var totalt uinteressant

-Hun fikk høre hvilken fantastisk, singel kar jeg var fra min venninne uten at jeg visste det (wing)

-Vi fikk en playful tone som var helt fri for "oppsjekking" samtidig som vi ble kjent

-Kino

Og alt dette skjedde uten at jeg var klar over det eller hadde til hensikt at det skulle skje. Man må vel bare kalle det flaks.

Historien fortsetter i god AFC-stil og selv om det ble litt kyssing den kvelden så kunne jeg nok med litt selvtillit og selvinnsikt ha kjørt kvelden akkurat dit jeg ønsket. Menmen. Alt er bra som ender bra, gift, rekkehus, stasjonsvogn og barn.

Bare tenket jeg skulle dele den, siden jeg nå skjønner hva som egentlig skjedde den kvelden uten at jeg visste det.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Som Ni Kon sier:

Selv om man får seg LTR trenger man ikke på noen måte slutte med game. Heck, hvis man skal vri litt på det så sluttet jeg med game for over 6 mnd siden!

Man har alltid muligheten til å utvikle seg som en person, på alle mulig måter. "Game" legger til rette for det, og selve "game" biten er faktisk basert veldig mye på NLP/salg.

Personlig legger jeg veldig mye vekt på å utvikle meg som person, og tilegne med ny kunnskap innenfor gitte område. La oss se litt på det med selvutvikling, som jeg personlig mener har lite med game å gjøre. Jeg reposter en post fra et annet forum som jeg skrev for en tid siden:

"Hey gutta.

Først vil jeg takke alle som har gitt meg positiv feedback på hvordan jeg har påvirket livet deres. Det er takket være dere jeg har funnet motivasjon til og skrive denne posten.

Jeg har i lang tid tenkt på inner game, og hvordan man kan bygge seg opp som en person. Og siden jeg er veldig fan av "Keep it simpel" har jeg kommet frem til tre enkle prinsipper.

Du skal være ærlig med deg selv

Vær åpen mot andre, og gi til samtilige

Ikke la andre folk bruke deg

Disse tre punktene i seg selv er enkle, men det er kombinasjonen som er viktig. Det og hele tiden være ærlig med seg selv, men fremdeles gi til alle. Og på toppen av det skal man også passe på at ingen bruker deg.

Men hvordan kan man bygge seg opp som person? Det er mange som har det bra eller greit nok der ute. Dette er personen som hele tiden ser utover, fra sin egen kropp. Det er først når man finner en "feil" eller et problem man ser inn i seg selv, hvis man i det hele tatt gjør det da også. Når man har det bra slutter man og reflektere over hvorfor man har det bra. Hvorfor har du det bra? Hvorfor er du fornøyd med livet ditt som det er nå?

Poenget er og se inn i seg selv og hele tiden være ærlig mot deg, selv når man har det bra. Bli kjent med deg selv og ikke ta glede for gitt. Vit hva du vil, og hvorfor du vil det.

Det å være ærlig med seg selv innbærer mye mer enn og vite hva man vil ha. Man må også vite hvorfor man vil ha det.

Jeg snakket med en journalist på søndag som var, og vi snakket litt rundt dette. Det er en teknikk han selv bruker for og få vekk alt "grumset" og komme til kjernen. "Hvorfor vil jeg dette?" Svaret trenger ikke ha betydning for noen andre enn deg selv, for det er du som teller mest i ditt egent liv.

Men det holder jo ikke og vite hva man vil ha, hvis man ikke tør og gå for det. Mennesker har en tendens til og finne unnskyldninger så man kan utsette harde avgjørelser. Nok en gang: "Hvorfor skal du utsette det?"

Det kreves ikke så mye for å finne ut hva du vil ha, stol på magefølelsen din. Men det og ha "baller" nok krever mer, og harde avgjørelser er like viktig som de små.

Det og hele tiden gi av seg selv er ikke alltid like lett. Alle kan ha en dårlig dag, dårlig uke eller lengere periode. Men hvis man gir av seg selv når man føler seg nede vil det faktisk få deg opp. Det og hele tiden pushe seg selv til og gi til mennesker rundt deg. Når jeg sier og gi mener jeg at du deler av deg, gjerne erfaringer. Men en stor del rundt dette er også å ha ydmykhet, det å vite når du skal gi og når du skal lytte. Hvis en kompis sitter og snakker om den pene dama han forførte i helga, så la han snakke. Selv om du har gjort det "bedre" tidligere så ikke snakk om det. Lytt til kompisen din og gi han den oppmerksomheten han vil ha. Det er jo derfor han forteller det til deg, fordi han ønsker din annerkjennelse og oppmerksomhet. Vær ydmyk nok til og la andre folk skinne rundt deg. "Jo mer du gir, jo mer vil du motta"

Ydmykhet er så viktig, og det er fort og glemme det opp i alt. Det verste som kan skje er jo at du lærer en ting eller to ved å høre på kompisen din.

Men ikke la folk utnytte deg. Det er stor forskjell på og være snill og dum snill. Du merker fort når folk vil utnytte deg i en eller annen form. Ikke la dem gjøre det, sett ned foten. Du er et indvid som har mange gode egenskaper, men du lar deg ikke utnytte. Ha respekt for deg selv, og med tiden vil folk begynne og respektere deg tilbake. Anerkjenn at du er en god person som har mye og gi til folk rundt deg, for du er det. Alle mennesker har så ufattelig mange gode egenskaper som de "skjuler". Verktøyet er lett tilgjennelig for at du kan skinne gjennom med din hele personlighet. Ha respekt for deg selv, og slutt og hindre deg selv. Så fort det skjer vil andre igjen gi deg enrom respekt.

Jeg snakker her om karakter bygging, som vil gi deg en bedre selvfølelse over tid. Dette er ingen "magisk pill" og det krever innsatts fra deg selv. Hver gang jeg har funnet ut hva jeg vil, men det er en tung avgjørelse så kan det hende jeg nøler. Når dette skjer bestemmer jeg meg bare for og gjøre det, så teller jeg til tre. Og når jeg kommer til tre vet jeg at jeg må gjøre det. Alt fra det og snakke med en fin dame, rydde rommet eller ta en telefon samtale. Ting er ikke så vansklig som man tror, så lenge man er ærlig med seg selv. Nok en gang, finn ut hva du vil og hvorfor du vil akkurat denne tingen.

Tenk over mine ord og se inn i deg selv. Hvem er du? Og hvorfor føler du som du gjør?

Ta et valg og ha mot til og følge det. Begynn og lytt til mennesker rundt deg, og hør hva de har og si. Vær ydmyk nok til at de får fortelle sine historier, det verste som kan skje er at du lærer noe. Bli kjent med deg selv slik at du vet dine egne grenser for hva du godtar og hva du ikke godtar, og følge disse grensene.

Seth"

Det er en stund siden jeg har skrevet den posten, men jeg står fremdeles for det jeg sa der. Videre har jeg funnet ut at noe av det mest viktige med selvutvikling er selvinnsikt. Det og vite hvem man er som person, og ikke minst hva man ønsker å oppnå. To kritiske spørsmål er:

Hva vil jeg?

Hvorfor vil jeg det?

Man kan si at en bieffekt av selvinnsikt er selvtillit, og man lærer å sette grenser for hva man godtar og ikke godtar. Det igjen vil gjøre at personen begynner å respektere deg som en person. Poenget er: Selv om man skaffer seg en dame har man alle muligheter til å forsette med å utvikle seg som en person.

With love

Seth

Lenke til kommentar

Bra post Seth! Veldig relevant for meg for tiden også. Har mer eller mindre fått meg dame nå og jeg er faktisk forelska, det er en deilig følelse, jeg hadde ikke trodd jeg kom til å få den følelsen på en stund når jeg ser tilbake på alle helgene og jentene jeg har møtt i det siste, men denne jenta her er en keeper, ihvertfall for en stund, lev i nuet, ikke tenk på når det blir slutt. Jeg kommer til å fortsette med å utvikle meg selv, selv om jeg kommer inn i et forhold. For meg så handler "gamingen" min mest om det å være sosial, møte nye mennesker og rett og slett leve livet slik jeg alltid har villet leve det.

Lenke til kommentar
*snip*
Bra skrevet post, kjenner meg godt igjen i det meste der

Selv om man skaffer seg en dame har man alle muligheter til å forsette med å utvikle seg som en person
Sant sant. Jeg kommer ikke til å legge detta på hylla av den grunn. Men jeg skal roe meg ned på akkurat den delen som angår å reise på byen og sjekke opp jenter. Kino, closing, osv på andre jenter vil jeg ikke drive med når jeg ikke er single.. Det får jeg heller gjennoppta den dagen det blir slutt, om den dagen kommer. Alt annet skal jeg holde inntakt, inner gamet skal bli enda sterkere og jeg skal bygge meg et enda større vennenettverk og møte mange nye artige folk. Ser lyst på fremtiden :)
Lenke til kommentar

Indie: Takk og gratulere med dame (snart hvertfall). Det er godt å høre at du tør å binde deg, og vet å sette ordentlig pris på andre personer. Og jeg er enig med deg, det er viktig å leve i nået. Men husk å se litt fremover også, ha mål og arbeid for å oppnå disse :)

Demantios: Det er helt greit å roe det ned med å ikke dra så mye på byen når man får seg dame. En venninne sa til meg en gang: "For at et forhold skal virkelig virke så trenger det tre liv. Et for deg, et for meg og et for oss". Veldig bra sagt synes jeg, så ikke glem vennene dine helt selv om du går i forhold :) Og ja, jeg ser også lyst på fremtiden ;)

Lenke til kommentar
Virker som dere har peiling på dette så jeg har et lite spørsmål:

Hvordan tar en kontakt med fremmede i situasjoner der det ikke er "normalt", slik som på bussen, gangen på skolen og lignende? Holder ikke å bare å si "hei", en bør vel følge opp med noe òg?

Hei er en fin åpner det.

Gjorde det med en jente senest igår på bussen på vei hjem fra byen, fikk dog ikke closet da hun sa hun hadde type. Sikkert sant for jeg fikk IOI's av henne.... Søt var hun iaf.

Hei er bra opener det, selvom det beste hadde vært et lite spørsmål. men bare husk og vær selvsikker og beveg deg over på neste spørsmål FØR hun sier ok og dreper samtalen.

Angående skole game så er jeg helt enig.. har hatt attraction hos enkelte på skolen, men det er nærmest umulig og close de på skolen, kanskje n close men thats it. men som du sier så gjelder det å bygge seg en god base og møte dem igjen på fest hvor settingen er helt annerledes.

Tja, spørs jo hvordan du ser på det, hvis du er ute etter mye moro med damene så er det mye mulig det er positivt, men om du er ute etter et LTR så er jeg neimen ikke sikker på om det er så positivt og bli stempla som player.

Ang komfortbobla. før dere kommer opp i situasjonen med dama foran deg så gjelder det å ha brutt ut av komfortbobla på forhånd, gjerne prat med randoms uten intensjon bare på pur f.. eller bare gjør noe du er ukomfortabel med; dette varierer selvsagt fra person til person, men bare skrik ut et eller annet, vær litt banebrytende. etc. Jeg ser på det sånn; har jeg ikke brutt ut av komfortbobla mi på forhånd så er sjansene mine mye mindre når jeg åpner settet. så; just do it.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Angående skole-game så er det noe av den mest forpulte dritten jeg har vært borte i. Jeg skylder på meg selv, siden jeg choda som bare faen i dag. Helsikke, jeg er så forbanna på meg selv...

Det er en jente som jeg er smått keen på i klassen min (jævlig smart å drive på med folk i klassen, jeg veit :roll:). Uansett så pleier hun alltid å være med noen andre jenter, så å finne henne helt alene er noe som skjer i et av tusen øyeblikk. Jeg går bort til henne og begynner å snakke smått, hun er ikke mye interessert iom at hun leser et eller annet på PC'en. Jeg snakker kort med henne, og greier faktisk å føre en noenlunde brukbar samtale. Men det er ingen intent fra meg, ingen interesse og da kan en ikke forvente interesse fra henne.

Nå i etterkant har jeg analysert denne hendelsen 100 ganger, og kommet fram til et par punkter:

• Jeg tenkte ikke riktig, jeg tenkte på hva venninene mine ville ha sladret om. "No roof over head, no ground beneath feet". Hva i helvete tenkte jeg på?
  • Derfor var det ingen intent der, bare en jævla tulling som chodet og virket helsikkes snmål
  • Hadde jeg brukt core hadde jeg satt meg ned ved siden av henne, lukket den fucking PC'en og sett henne inn i øynene, kjørt KINO og bedt henne ut

Dette er så irriterende, og jeg må virkelig skjerpe meg til neste gang. Hva i helvete feiler det meg? Jeg hadde mulighetene og alt, så choder jeg alt til helvete. Håper seriøst jeg kan fikse på dette til neste gang, eller så kan jeg droppe denne jenta og ro min båt. Fy faen, for noe dritt...

Noen som har noen tips til meg, for neste gang?

Lenke til kommentar

På skolen er det slik at mange i klassen ikke vet hva jeg driver med. Enkelte vet jeg har skills, men ikke noe mer fordi jeg ikke henger med så mange i klassen utenom skolen. Det de ikke skjønner er hvordan jeg har blitt kjent med sabla mange som ikke går i min klasse.

Det er også drit gøy med AFC samtaler med andre gutter i klassen, jeg synes det er helt vilt å høre på særlig alle limited beliefs som er ute å går.

Det som dog er lett på skolen er # closing, det er LATTERLIG lett med litt attraction. Hvorfor? Fordi det er vanlig på skolen å gjøre det tror jeg.

Hvordan #close?

Gi dem telefonen din i hånden.

Spør om å låne deres telefon å vise de noe morsomt - Så ringer du deg selv, snakker i telefonen med henne der og da. Det hjelper så blir det ikke så nervøst første gang ;)

-

Om jenta er sammen med andre jenter er det situasjoner jeg liker. Dette er fordi det gir deg mulighet til å bli kjent med hennes venner. Det er måten du kan bli kjent med jævlig mange på skolen. Jeg gjør dette bevisst HELE tiden.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...