Eplefe Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 At hun er bestevenninnen din gir deg jo en genial mulighet til å bruke henne som pivot. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ja, sant. men hun bor i bergen nå for tiden. men, jeg tar tiden til hjelp. kanskje skjer det noe, kanskje ikke! Prosjekt lagt på is til neste gang vi møtes, nå er det ut på sjekkern og ikke stå fast med ei jente. det har skjedd et par ganger de siste ukene at jeg har "sitti fast" med jenter. det er jeg ganske lei av nå, nå er det ut på sjekkern. Blir spennende å se i morra på rapportene fra puaene, mye morsomt som kan skje Lenke til kommentar
Gjest oslomann91 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Når jenter i klassen rawrer (katt) på meg, hva kan jeg gjøre? Klarer så vidt å rawre tilbake, og blir varm liksom. Er ikke vant til så mye rawring. Ehehe, du blir varm fordi du rødmer og blir helt tomato. Lær deg først å kontrollere det =] Når du kan kontrollere det, så er det bare å rawre tilbake med et selvsikkert blikk og vente på kun klorer deg på magen eller biter deg i øret Rødmer heldigvis aldri Kan jo klore tilbake da Lenke til kommentar
Gjest Gjestjonny18 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 wow...jeg trenger virkelig å høre nå at selv om jeg chodet rundt idag, så kan det gå bedre etter hvert. For idag føler jeg meg virkelig som shit. Super chode, og jeg greier nesten ikke snakke med de vanlige vennene mine...jeg måtte liksom et hakk ned for å snakke med de kjedeligste folka.. føler meg virkelig som drit. Akkurat nå føles det som jeg har vært sånn for alltid og at det alltid kommer til å være sånn. Jeg vet jo logisk at det er feil, men det føles så jævlig. Føles som det er et hull i selvtilliten min/personligheten min. Jeg klenget meg på èn kompis hele kvelden...tror han ble dritt lei meg. Faen...må nok sove på dette... Hva sier dere, kan alle virkelig greie, med nok dedication, å kapre de hotteste chicksa? Eller chicks i det hele tatt. for nå føler jeg at hvertfall ikke JEG noengang kan greie det. føler meg virkelig som en weirdo...en som ikke skjønner noen ting og bare dilter etter de andre, ler falsk latter og spiller med. FUCK! Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 wow...jeg trenger virkelig å høre nå at selv om jeg chodet rundt idag, så kan det gå bedre etter hvert. For idag føler jeg meg virkelig som shit. Super chode, og jeg greier nesten ikke snakke med de vanlige vennene mine...jeg måtte liksom et hakk ned for å snakke med de kjedeligste folka..føler meg virkelig som drit. Akkurat nå føles det som jeg har vært sånn for alltid og at det alltid kommer til å være sånn. Jeg vet jo logisk at det er feil, men det føles så jævlig. Føles som det er et hull i selvtilliten min/personligheten min. Jeg klenget meg på èn kompis hele kvelden...tror han ble dritt lei meg. Faen...må nok sove på dette... Hva sier dere, kan alle virkelig greie, med nok dedication, å kapre de hotteste chicksa? Eller chicks i det hele tatt. for nå føler jeg at hvertfall ikke JEG noengang kan greie det. føler meg virkelig som en weirdo...en som ikke skjønner noen ting og bare dilter etter de andre, ler falsk latter og spiller med. FUCK! Sånne kvelder vil du møte på igjen. Jeg kjenner til den følelsen så jævlig godt. Har hatt den mange ganger, og kommer til å føle det slik igjen mange ganger også. Men så lenge du fortsetter så vil det gå bedre. Du vil få kvelder der du føler alt går som smurt og at du mestrer det som bare det. Det som har mye å si er dagsformen din og ikke minst hvilke forventninger du legger på deg selv. Hvis du leser masse PUA-stoff og forventer at du skal gå ut og greie det med en gang og hver gang, at du skal F-close som bare det så vil du bli jævlig skuffa mange ganger. Også etter du har fått det til noen ganger vil det komme dager/kvelder der du faller tilbake i gamle mønstre og føler deg som dritt igjen. Jeg har ikke dedikert veldig mye av tida mi til å prøve ut dette, men har gjort det litt. Det siger sakte men sikkert inn, og jeg øver meg ved enhver anledning som jeg kan, med både venniner og andre damer jeg måtte møte. Men noen ganger må jeg bare legge det litt på hylla og kjenne mine begrensninger. For jo mer jeg prøver jo lettere er det å forvente skyhøye resultat. Da må jeg ta en reality-check og huske på at jeg har brukt mesteparten av livvet mitt til å utvikle chode-egenskaper og at det vil ta mye trening å komme til det punktet hvor jeg virkelig klarer å slappe av, være meg selv og være den selvsikre personen jeg ønsker å være. Dessuten er følelsen alltid verst rett etterpå. Når du våkner i dag vil de følelsene fortsatt henge i, men om en stund kan du le av dem. Det er en grunn til at de sier at dette tar flere år og mestre. You got to fail to succeed. Lykke til videre Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jonnyman, Jeg vil gratulere deg for at du i det hele tatt stikker ut for å prøve dette, for å utvikle deg og for å bli bedre i sosiale situasjoner. De fleste som leser dette stoffet har ikke baller nok til å teste det ut. Du, som har prøvd ut teorien, er et steg over dette nå Hør her, du kommer til å ha kvelder hvor du føler deg som kongen, og kvelder hvor du føler deg som en dass. Det viktige er ikke hvordan selve kvelden var. Det viktige er hvordan du takler det i ettertid. Skriv ned en Field Report om kvelden igår. Tenk over hva som gikk galt, hvorfor det gikk galt og dine tanker om hvordan du kan løse problemet når du havner i samme situasjon neste gang. Skriv ned minst tre forskjellige metoder for å løse problemet ditt. Alltid trekk ut kunnskapen fra kveldene dine. Lær leksen. Det er bra at du klarer å identifisere problemene. Men det er enda viktigere å komme opp med mulige løsninger. May the Glory be with you Lenke til kommentar
Gjest Gjestjonny18 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei Skalle og Rajin, takk for støtten og rådene. Går bedre nå, selv om følelsen henger litt igjen som du sier, Skalle. Rajin, etter råd fra deg laget jeg min første fieldrapport nå. legger den ut her jeg, så kan dere kanskje se om det er noe annet jeg burde fått med meg. Uansett, takk for den positiviteten dere gir. Jeg har liksom på følelsen at hvis jeg gjør dette lenge nok, kommer jeg etter hvert til ikke å bry meg om resultatene....har fått en sånn liten "gi faen"feeling som føles bra akkurat nå. FR Hva var bra? -på et tidspunkt gikk praten lett. Praten fløt litt lettere. Jeg viste sterk realitet og fikk alle til å le -Jeg gikk bort og snakket med jentene, tre av fem. Jeg prøvde meg på frame kontroll, som gikk fint. - jeg brukte kino. Jeg danset med ei jente, dyttet hun ned på gulvet og begynte å kile henne. Self-amusement. Gøy. -Jeg var laidback. Hva var dårlig/gikk galt? - Jeg var ikke flink til å sette meg selv i state. Jeg unngikk heller å snakkke med folk isteden for å prøve å lage samtaler. generelt usikker og dårlig selvfølelse. - Jeg tenkte negativt om situasjonen, og konsenstrerte meg om dette. Jeg glemte å tenke positivt, og ble litt frozen. Jeg tenkte ikke over prinsippene: Have fun, self-amusement, verden skylder deg ingenting. - Jeg hilste ikke på hun ene. Jeg prøvde ikke å lage samtaler. Jeg trakk meg tilbake og ble redd da de kom. - Jeg prøvde for lite. Hva kan jeg gjøre bedre: - tenke positivt, det er ikke farlig å feile. - snakke med folk, hilse på folk. Ha i bakhodet at jeg er en ressurs. - self-amusement. gjøre det jeg føler for. - Ha prinsippene litt klarere i bakhodet. - ta mer action. Komme inn på gøye ting å snakke om. - Ta mer hensyn til meg selv. Det er lov å feile. - se på alle referanser/erfaringer som verdifull læring. ALT er læring. - Si til meg selv etter greiene, at uansett har det vært nyttig læring. Tre måter å løse problemet på(low state): - Huske på prinsippene: be happy. Ting som skjer er ikke så viktig - Gjøre noe ekstraordinært(skrike,hoppe,gjøre noe flaut) - snakke med folk snakke meg varm: slik at det glir over i state. Tre måter(snakke med damene): - snakke til hele gruppen hvis jeg kjenner en - be dem gjøre noe for meg - snakke med flere, kanskje prøve meg med en gang, for å gå videre og få opp stemningen. - KINO mens praten går. eskalering. - ikke rapport, men snakke om noe jeg føler for Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tre måter å løse problemet på(low state):- Huske på prinsippene: be happy. Ting som skjer er ikke så viktig - Gjøre noe ekstraordinært(skrike,hoppe,gjøre noe flaut) - snakke med folk snakke meg varm: slik at det glir over i state. Remember: Amuse yourself, and she will follow Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Skalle, Jonnyman, Rajin, chosen og alle andre! Pleier å lese denne tråden hver gang jeg trenger å komme i state...fillern ta komfortbobla mi..den er en snikende jevel! Helt sikker på at jeg har missa en drøss med ladies pga den. Godt å vite at jeg ikke er aleine om det da. Merker at det hjelper å bli pissed på meg selv...det får meg hvertfall i mer krigersk humør, dog på en kul og positiv måte. Og det er da jeg har fått damene på hook..men det var først i ettertid jeg forsto det. Men likavel dæven å mange ganger jeg har sett damene seile forbi...og jeg har sånn omtrent stått med "lua i hånda"....haha ler av meg selv. Men jaggu ikke lett å forandre seg etter så mange år heller. Think i have a lot to learn...and i want. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Finnes det wingmen her i oslo som kunne tenke seg å hjelpe...noen frivillge? Lenke til kommentar
indie Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Jeg oppfordrer alle gjester som leser aktivt og følger med i denne tråden til å få en finger ut av rævva, registrere seg med et pulbart nick og stikke ut på byen, a better world awaits! Min helg har vært helt konge, uvanlig, men konge for det. På fredag var jeg med en jente jeg har holdt på med litt mer seriøst enn det jeg vanlig gjør med jenter. Vi var hos noen venner av henne og det var bare kos, vi drakk litt, spiste og dro hjem til henne halv 12, der så vi på en film før vi la oss. På lørdag dro jeg med henne til min lille hjemby, inviterte noen venner over, vi drakk og sang og hadde det sinnsykt fett. Det er rart å bare forholde seg til en jente, men jeg liker henne så vi får se hva som skjer. Det var skikkelig deilig å ta det litt rolig en helg. Neste helg har jeg derimot fri på søndag og så da blir det nok ut en av dagene, på torsdag er det fylla med gutta, gleder meg! Endret 14. desember 2008 av indie Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg oppfordrer alle gjester som leser aktivt og følger med i denne tråden til å få en finger ut av rævva, registrere seg med et pulbart nick og stikke ut på byen, a better world awaits! Pulbart nick? Altså her, eller skal jeg gå og kalle meg sånne ting som Mystery og Matador (selvsagt ikke det, men den type navn) ute på byen liksom? For det er i min bok ganske teit. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Må jeg eller hun jeg skal prate med på sukker.no ha superbruker? Litt dumt med bare den vurdere profil greia. Jeg oppfordrer alle gjester som leser aktivt og følger med i denne tråden til å få en finger ut av rævva, registrere seg med et pulbart nick og stikke ut på byen, a better world awaits! hehe, gjelder det for en jeg kjenner som heter Sten? han kaller seg Onenight Sten Lenke til kommentar
indie Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Pulbart nick på forumet selvsagt. Jeg presenterer ikke meg selv som Indie på byen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Må jeg eller hun jeg skal prate med på sukker.no ha superbruker? ja. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Virker som dere har peiling på dette så jeg har et lite spørsmål: Hvordan tar en kontakt med fremmede i situasjoner der det ikke er "normalt", slik som på bussen, gangen på skolen og lignende? Holder ikke å bare å si "hei", en bør vel følge opp med noe òg? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ett lite spørsmål hadde vel ikke vært så ille. Så fortsetter du med å prate om noe annet, og til slutt spør om nummer og si at du må av på neste bussstopp men at det ville vært hyggelig å møtes en dag for kaffe eller no lignende. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Virker som dere har peiling på dette så jeg har et lite spørsmål: Hvordan tar en kontakt med fremmede i situasjoner der det ikke er "normalt", slik som på bussen, gangen på skolen og lignende? Holder ikke å bare å si "hei", en bør vel følge opp med noe òg? Hei er en fin åpner det. Gjorde det med en jente senest igår på bussen på vei hjem fra byen, fikk dog ikke closet da hun sa hun hadde type. Sikkert sant for jeg fikk IOI's av henne.... Søt var hun iaf. Skole game er annerledes! Helt annerledes. Best å egentlig bare vibe skal jeg være ærlig. Når du har en bra base kan du treffe folk på fest da er det mye lettere å close. Det er ikke lett å k-close jenter du kun har truffet på skolen. Jeg har prøvd med jenter jeg har hatt massivt med attraction på, og det var ikke lettere av den grunn. Blir du kjent som player på skolen så er det POSITIVT! Endret 15. desember 2008 av Cape Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Må jeg eller hun jeg skal prate med på sukker.no ha superbruker? ja. hva er poenget da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Må jeg eller hun jeg skal prate med på sukker.no ha superbruker?ja.hva er poenget da? At dem som betaler skal få prate med mangemange, mens dem som ikke gjør det må gi dem betalende mer populæritet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå