Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Kommer til å dekke mesteparten av overarmen nå rett over nyttår. Gruer meg noe så inneigamperævva mye, men må bare komme meg igjennom det på en eller annen måte. Vurderer å be en legekompis å gi meg lokalbedøvelse eller noe.

Jeg er en fryktelig dramaqueen når det kommer til sånt

Overarmen er jo piece of cake så lenge du ikke skal ta innsiden.

En kamerat av meg tatoverer i Sandefjord. Han er veldig dyktig og har også lokalbedøvelse, noe han er autorisert til etter noe kursgreier.

http://www.contrast-tattoo.no/ Det er nettadressen deres. Det er noe galt med den tror jeg for jeg fikk ikke opp bildene, det viste bare toppen eller noe. Den siden skal oppdateres og de har nå fått nye veldig kule lokaler i Sandefjord. Bare et tips ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra jobba mann, det er sånn det skal være. gotta stay cool. jeg også har merket utrolig forskjell bare fra folka rundt meg, og spessielt jenter etter jeg begynte og studere dette. Tidligere hadde jeg lav selvtillit og brydde meg særdeles lite om meg selv, de siste 8 ukene har jeg endra på det, og resultatet er tydelig; flere venner, bedre kontakt med jenter, n og k close bare renner inn som aldri før.

Jeg har også merka resultater sosialt generellt og, folk generelt er mer interessert etter at jeg begynnte å ta litt kommando og være litt mer energisk osv. i sosiale situasjoner. Har også begynnt å håndilse på alle som er med folk jeg kjenner som jeg ikke har møtt før umiddelbart jeg møter dem samt utveksle et par ord, istedenfor å bare snakke med de du kjenner for så å kanskje prate litt med de andre etterhvert, sånn som jeg gjorde før.. Fungerer ganske bra, gir jo et langt bedre førsteinntrykk.

Gikk til innkjøp av The Power of Now i går, gleder meg til å lese den.

Lenke til kommentar

Lenge siden dere hart hørt fra meg nå. Vært mye jobb og reising de siste 3 ukene. Var ute en tur på byen Onsdag og Torsdag.

Hadde f.close begge dagene. Onsdag hadde jeg med meg en svensk dame hjem . Ho var helt råå!!! Blir å ringe ho i slutten av uka. For å holde henne varm .. Så møtte jeg en dame fra østlandet igår , ho f.closet jeg på nach hos en venn. Dro hjem 9 om morran , helt ødelagt etter et langt nach.

Helga blir rolig. Med bare hvile =) Jeg ser at gamen min blir en vane , at jeg tenker mindre og mindre på hva jeg skal gjøre. Skal bli godt med juleferie

Lenke til kommentar
Bra jobba mann, det er sånn det skal være. gotta stay cool. jeg også har merket utrolig forskjell bare fra folka rundt meg, og spessielt jenter etter jeg begynte og studere dette. Tidligere hadde jeg lav selvtillit og brydde meg særdeles lite om meg selv, de siste 8 ukene har jeg endra på det, og resultatet er tydelig; flere venner, bedre kontakt med jenter, n og k close bare renner inn som aldri før.

Jeg har også merka resultater sosialt generellt og, folk generelt er mer interessert etter at jeg begynnte å ta litt kommando og være litt mer energisk osv. i sosiale situasjoner. Har også begynnt å håndilse på alle som er med folk jeg kjenner som jeg ikke har møtt før umiddelbart jeg møter dem samt utveksle et par ord, istedenfor å bare snakke med de du kjenner for så å kanskje prate litt med de andre etterhvert, sånn som jeg gjorde før.. Fungerer ganske bra, gir jo et langt bedre førsteinntrykk.

Gikk til innkjøp av The Power of Now i går, gleder meg til å lese den.

Jupp, helt enig med deg, jeg føler det sånn at de aller fleste steder hvor det er tilfeldige folk og grupper så er det alt for lite kontakt mellom dem som ikke kjenner hverandre. Jo mer kommando du tar over sitasujonen, jo mer får du. klart, du kan ikke starte ett sett og forvente militær disiplin, men du skjønner hva jeg mener X). ta kontakt, uansett, hvor som helst. det intersante er jo at til og med gutter har lettere for å snakke med meg nå og bli venn med meg nå; ja kort fortalt, alle jeg sosialiserer meg med.

I starten leste jeg endel mystery method og praktiserte dette i typ 2 uker før jeg gikk over til natural, 2 uker er kanskje litt lite til og si at MM suger, men det hadde sine momeneter, uansett. de første 2 ukene gikk jeg fra og være chode til å få meg en k close & f close, noe jeg ikke hadde fått på 6 måneder. etter dette skjønte jeg fort at mmm var bra - men det var ikke for meg, jeg ville bli en personn med høy verdi isteden for å fake det og trikse det til. Jeg begynte og se RSD flawless natural med tim, og har nå sett alle DVD'ene og praktisert de fleste rutinene, lagd mine egne og begynner å merke en tilnærming til et flawless natural mindset, selvom jeg vet det er mye igjen så merker jeg STOR framgang på kort tid.

Det kule er forresten at det var når jeg leste denne tråden alt dette gikk opp for meg, det var da jeg ga meg med world of warcraft, tok skrittet ut av kjellern og ut i det eventyret jeg ønsker å leve, og det har snudd livet mitt omtrent opp ned, eller ned opp (siden det går opp med 7 mils steg nå mener jeg!)

keep it up, alltid moro og lese ting som står i tråden her. for øvrig, er det noen som trenger en relativt uerfaren wingman (har drivi med game i ca 2 måneder)

EDIT: The power of now anbefales, hjelper ditt inner game kraftig. kan virke litt kjedelig read i starten, men på nesten 200 sider med Eckhart Tolle lærte jeg mer om sinnet mitt en alt annet jeg har lest og vel så det.

Endret av aritalo
Lenke til kommentar

Uproff med to poster rett etter hverandre, but who cares!

Oppdatering:

Musikken er satt høyt

Jeg koser meg

Kompiser snart

Jeg har ikke dusja på en stund, og stressa rundt så jeg lukter vondt

Bukse smekken er åpen

Chosen_One sender meg rare meldinger

Kort sagt: Jeg er klar for en vill kveld

Lenke til kommentar

Chosen_One: Vet ikke om du har blekket deg før, men her er mine tips til deg:

Sov godt natten før, få i deg en bra frokost så kroppen har masse energi, ta med deg noe drikke eller mat som inneholder energi( så du får fylt opp igjen litt uti økten, tattovering tømmer kroppen) og når du virklig begynner og kjenne det så pust.

Pust med magen, det hjelper.=)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Domino_*

Jeg er så lei av å bli sjekket opp, og at det ikke går noe videre enn det. Her gang jeg er ute, er det damer som kommer opp til meg og enten stryker meg oppover magen, klyper meg i rumpa, gir meg klem osv. Så blir jeg bare ståendes der som et dumt utroppstegn.

Jeg kan vel si at jeg ser bra ut. Har ikke noe problem med å åpne folk, men det er det som kommer etter det jeg sliter med. Omtrent alle damer jeg åpner, smiler, fniser og kjører instant kino med meg. Men så kan vi begynne å snakke, så ser jeg interessen blir svakere og svakere. Jeg trenger litt tips her av folk som har vært i samme situasjon. Skal jeg fortsette å pushe meg selv?

Det som også er rart er at alle rundt meg får closet. Var ute med en AFC kompis i går for å "sjante" litt. Han har ikke utseende med seg, men kler seg som en gud. Det endte med at 3 damer stod og sloss om han og han k-closet hun fineste. DAMN! Hun ene kom bort til meg og sa at jeg måtte slappe mere av. Tar hintet, men er ikke lett.

Grunnen til at jeg vil bli god på dette, er at man ikke kan støtte seg på utseende alene. Folk åpner seg fortere, men når det kommer til snakkingen, mister folk interessen. Er også lei av at omtrent alle damer spør hvorfor jeg ikke har dame osv. Har lest MASSE, og vært ute hver dag nå denne uka for å pushe meg selv. Ønsker bare å bli mere sosialt vesen. Få venninner eller dame. Skal jeg fortsette å pushe meg selv til gull? Hvordan kan jeg pushe meg selv på den beste måten? Tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Gjest Litt flink

Igjen kiss closer jeg en pen jente, men etter det mister hun interessen helt og bare stikker av. Tror jeg skal slutte å kysse med jenter på utesteder, og heller fortelle dem at jeg kun kysser på 2. date :p

Lenke til kommentar
Igjen kiss closer jeg en pen jente, men etter det mister hun interessen helt og bare stikker av. Tror jeg skal slutte å kysse med jenter på utesteder, og heller fortelle dem at jeg kun kysser på 2. date :p

Kanskje du ikke er den beste kysseren de har vært borti?

Drøvelhockey frarådes.. ;)

Lenke til kommentar
Ingen drøvelhockey nei, et lett og sensuelt kyss. Føler at når damer har klart å kysse en gutt har de liksom vunnet over han, og går videre. Har skjedd flere ganger nå :p

Hvis det er sånn det oppleves, er det jo fullstendig feil grunnlag for kysset i utgangspunktet..

Hun skal ikke være ute etter å oppnå noe, bortsett fra nettopp kysset(og det som evt. kommer etter)

Lenke til kommentar
hva skal man skrive til jenter som sier drit i å skriv til meg? :p

jeg tar ikke hintet i dag altså

Ikke skriv noe til dem vel.
Er'u gal, jente? Man skal aldri gi opp

Trekk deg tilbake, prøv på nytt på en av hennes peneste venninner, og smyg deg innpå henne derfra =)

Jeg kan vel si at jeg ser bra ut. Har ikke noe problem med å åpne folk, men det er det som kommer etter det jeg sliter med. Omtrent alle damer jeg åpner, smiler, fniser og kjører instant kino med meg. Men så kan vi begynne å snakke, så ser jeg interessen blir svakere og svakere. Jeg trenger litt tips her av folk som har vært i samme situasjon. Skal jeg fortsette å pushe meg selv?

Flørte mere, tørrprate mindre. Mye bedre å prate fantasifullt piss enn å prate om været og veggene på utestedet

Lenke til kommentar
Jeg er så lei av å bli sjekket opp, og at det ikke går noe videre enn det. Her gang jeg er ute, er det damer som kommer opp til meg og enten stryker meg oppover magen, klyper meg i rumpa, gir meg klem osv. Så blir jeg bare ståendes der som et dumt utroppstegn.

Det som også er rart er at alle rundt meg får closet. Var ute med en AFC kompis i går for å "sjante" litt. Han har ikke utseende med seg, men kler seg som en gud. Det endte med at 3 damer stod og sloss om han og han k-closet hun fineste. DAMN! Hun ene kom bort til meg og sa at jeg måtte slappe mere av. Tar hintet, men er ikke lett.

Grunnen til at jeg vil bli god på dette, er at man ikke kan støtte seg på utseende alene. Folk åpner seg fortere, men når det kommer til snakkingen, mister folk interessen. Er også lei av at omtrent alle damer spør hvorfor jeg ikke har dame osv. Har lest MASSE, og vært ute hver dag nå denne uka for å pushe meg selv. Ønsker bare å bli mere sosialt vesen. Få venninner eller dame. Skal jeg fortsette å pushe meg selv til gull? Hvordan kan jeg pushe meg selv på den beste måten? Tips mottas med takk.

Fortsett og pushe deg selv! eneste som hjelper, prøv å kom ut av 'komfortbobla' de, dvs bli vant til å gjøre ting du egentlig ikke er komfortabel med. Og hvis du er så heldig at andre jenter starter med KINO på deg, så eskaler og se hva som skjer, vær litt mann.. i den situasjonen du er i har du enorme muligheter, så bruk dem. Prøv og få et mere avslappa forhold til det, i starten så tenkte jeg, "ok nå skal jeg ut og sjekke damer, ser jeg bra ut? check. har jeg det som skal til? check. osv.."

det gjelder å ha et avslappa forhold til det, jeg går fortsatt ut, men nå jeg går ut for å ha det gøy, ikke for å sjekke jenter, men resultatet blir at jeg sjekker jenter alikevel fordi jeg har så mye moro og skaper moro rundt meg som folk vil ta del av; og da spesielt sosialt kalibrerte jenter. bare snakk om alt og ingenting, bare ikke alle de tinga hun har hørt før, amuse her!

Endret av aritalo
Lenke til kommentar
hva skal man skrive til jenter som sier drit i å skriv til meg? :p

jeg tar ikke hintet i dag altså

Ikke skriv noe til dem vel.
Er'u gal, jente? Man skal aldri gi opp

Trekk deg tilbake, prøv på nytt på en av hennes peneste venninner, og smyg deg innpå henne derfra =)

Jeg gir ihvertfall ikke opp :p

litt synd at en av hennes peneste, eller eneste pene venninner er bestevenninna mi. Den andre pene er i USA

men for all del ;)

God lørdag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...