Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Har blåst av begge de siste lønningene mine på klær så skal ta det litt rolig nå, men jeg trenger accessories, any tips anyone?

Jeg bruker mye luer og bandanaer rundt hals/arm etc... H&M er genialt på slike ting. Evt lærbånd etc..

EDIT: Vurderer å ta en piercing i høyre øyebryn, va ni tyck?

Da erklærer jeg herved med dette at Indie får totalforbud mot å ta fjortissnagle.

Det er såååååååå 2007

Få deg heller et par fete tattoveringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Piercing er piercing.

Der fikk jeg virkelig sagt det...

Men tatovering er bedre. Holder på å spare opp litt til min neste tatovering, og denne kommer til å bli ganske stor og ikke minst vond. Men jeg gleder meg allikvel :p

Kommer til å dekke mesteparten av overarmen nå rett over nyttår. Gruer meg noe så inneigamperævva mye, men må bare komme meg igjennom det på en eller annen måte. Vurderer å be en legekompis å gi meg lokalbedøvelse eller noe.

Jeg er en fryktelig dramaqueen når det kommer til sånt

Høyreside = homseside gjelder vel bare hull i øret, men det å ta hull i øret in the first place er kinda gay. Skulle egentlig ta spontanpiercing med to venninner på onsdag, men det var stengt.

Det var et tegn!

Lenke til kommentar
Kommer til å dekke mesteparten av overarmen nå rett over nyttår. Gruer meg noe så inneigamperævva mye, men må bare komme meg igjennom det på en eller annen måte. Vurderer å be en legekompis å gi meg lokalbedøvelse eller noe.

Armen er jo ikke så ille da. Jeg skal tatovere på siden av overkroppen, på siden av brystkassa og nesten ned til ass'en. Sikkert 6-10 timer med stor smerte, but hey: It's for life :D

Glær mæ te i morra!

Hvor vorser vi? (Jeg har kåken for meg selv igjen, så vi kan helt sikkert samles noen folk hos mæ)

Lenke til kommentar

Armen er jo ikke så ille da. Jeg skal tatovere på siden av overkroppen, på siden av brystkassa og nesten ned til ass'en. Sikkert 6-10 timer med stor smerte, but hey: It's for life :D

Glær mæ te i morra!

Hvor vorser vi? (Jeg har kåken for meg selv igjen, så vi kan helt sikkert samles noen folk hos mæ)

Kan sikkert legge det til deg. Skal være med are, siri og sandra så det blir bra :D

Hva skjer i KVELD dude???

hehe

Er du hjemme rundt 4 i dag? Trenger et sted å få dusjet og skiftet. Da får du også buksa di tilbake :p

Lenke til kommentar

Ah, avslutter en slitsom uke med en genial helg. Var ute i går etter innebandykamp og øl med folk fra jobb. Idag blir det kanskje en liten tur på brett i tryvann, så vors hos meg. Etterpå tar jeg med entourage mitt på miss Norway julebord og teste ut hvor sex worthy man føler seg :p

I morgen blir det julebord delux

Lenke til kommentar
Neinei, "homsenerva" begynner ved høyre øre, via høyre øyebryn, går gjennom høyre brystvorte og ned til navelen :p Om jeg ikke husker feil
Homsenerven begynner i høyre øyebryn, går via høyre øre, ned til brystvorte og navle. Gjennomhuller du noe i det nerveforløpet vil du øyeblikkelig bli homo.
Lenke til kommentar
*snip*

Sure dude.

Jeg er hjemme ca halv 5 tenker jeg. Må rydde litt og slikt, før jeg tar turen ut med en kompis. Aner ikke hvor vi skal, men det er bare detaljer.

Bare å komme innom en tur.

PS: Jeg kan fremdeles ikke ta tlf når jeg er på jobb. Sms er tingen ;)

Skjønner skjønner. Slutter på jobb om en halvtime sjø... og skal møte igjen kl fem for å drekka. Får faen meg ikke tak i bruttern så jeg må finne meg en eller annen jeg kan låne dusjen av og få skiftet, og lagt igjen en pose til i morgen... ææææ!

Lenke til kommentar
Klart man ikke har 100 % succesrate, det er som med alt annet man kan ikke vinne hver gang. Men jo bedre og mer erfaren du er jo oftere "vinner" du, får damen interessert etc.

Kan man ikke det? ;)

Men sant nok, ikke alle jenter faller for manipulasjon og løgner. :thumbup:

Vel, bare for å si det; det er manipulasjon hvor enn du går, men jeg syns PU og communityet får mye unødvendig kritkk i form av at det er manipulasjon osv.. ja kanskje det er det, men eh, selv folk som ikke driver med PU gir jo blomster til jenter hvis dem vet og trigge romantiske følelser? da vil jo dette også være 'manipulasjon'.. vel med mindre du også gir blomster til alle kompisene dine? see ? : )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

De fleste gutter, PUA eller ikke, prøver å imponere det motsatte kjønn. Hvorfor skal de som vet hva de gjør få kritikk for nettopp dette? Det blir det samme som å si at det er uetisk av et fotballag å bruke taktikk.

Lenke til kommentar

Etter at jeg har lagt om mindsettet mitt og begynnt å drite i hva andre tenker, begynnt å ta litt mer kontroll i sosiale situasjoner, mer øyekontakt, mer fokus på å ha det gøy osv, så har den siste uka 2 k-close hvor de gikk etter meg uten at jeg trengte å gjøre noe som helst, pluss at ei omtrent spurte meg direkte om jeg ville være med hu hjem og ha sex.

Det er riktignok jenter jeg kjente fra før og ikke trengte å åpne, men det skjedde ikke før jeg begynnte med alle de tingene, så er vel muligens en sammenheng..

Endret av Allighiero
Lenke til kommentar
Etter at jeg har lagt om mindsettet mitt og begynnt å drite i hva andre tenker, begynnt å ta litt mer kontroll i sosiale situasjoner, mer øyekontakt, mer fokus på å ha det gøy osv, så har den siste uka 2 k-close hvor de gikk etter meg uten at jeg trengte å gjøre noe som helst, pluss at ei omtrent spurte meg direkte om jeg ville være med hu hjem og ha sex.

Det er riktignok jenter jeg kjente fra før og ikke trengte å åpne, men det skjedde ikke før jeg begynnte med alle de tingene, så er vel muligens en sammenheng..

Bra jobba mann, det er sånn det skal være. gotta stay cool. jeg også har merket utrolig forskjell bare fra folka rundt meg, og spessielt jenter etter jeg begynte og studere dette. Tidligere hadde jeg lav selvtillit og brydde meg særdeles lite om meg selv, de siste 8 ukene har jeg endra på det, og resultatet er tydelig; flere venner, bedre kontakt med jenter, n og k close bare renner inn som aldri før.

Indie; post rapport når helga er ferdig, plox! yeah.. denne helga blir fet, forrige var kul den også, men jeg føler det er nå det tar av, har v ært i relativt god state ett par dager nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...