Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har negga en liten modellspire en stund nå. Hun er 9 i utseende men 13 inne i hodet sitt. Har holdt meg utelukkende til negging og push & pull siden det fungerer som en drøm. Sist gang jeg så henne kastet hun seg over meg. Tips til line for full close? BØR inneholde noe frekt

Lenke til kommentar
Når jenter i klassen rawrer (katt) på meg, hva kan jeg gjøre? Klarer så vidt å rawre tilbake, og blir varm liksom. Er ikke vant til så mye rawring. :confused:

Ehehe, du blir varm fordi du rødmer og blir helt tomato. Lær deg først å kontrollere det =]

Når du kan kontrollere det, så er det bare å rawre tilbake med et selvsikkert blikk og vente på kun klorer deg på magen eller biter deg i øret :p

Lenke til kommentar
Helga er rett rundt hjørnet nå, om ca 6 timer ringes den inn.

Hva er planene til alle de aspirerende folkene i denne tråden?

5,5t til helga ja. Selv blir det vel ut og ta noen pils med samme gamle bygdegjengen, altså ikke noe Oslotur på meg denne helga heller :shrug:

Fikk en god nyhet for min egen del her om dagen da, så kanskje det blir litt kvinnfolk i helga også

Lenke til kommentar

Synd det ikke ble noe Oslo tur da.

Var ute en bite liten tur i går, og sitter nå på jobb hvor jeg har alt for mye energi. Er noe med det å sove alt for lite som gjør meg energisk, merklig saker.

Men kjenner jeg meg rett så dør det vel av om en time eller to...

Mine planer for kvelden er usikkre, men i morra er det julebord:)

Endret av Seth_pua
Lenke til kommentar

Her sitter jeg å ser ned på antrekket mitt:

En fet Prada dress med et par matchende italienske håndsydde sko. Ved skrivebordet henger en Armani skinnfrakk og på pulten ligger det et par skinnhansker fra samme motehus. Utafor står en rimelig fet 2009 Aston Martin Vanquish S 2d coupé.

Det ringer på min diamantbelagte vertu mobil fra min børsmegler som forteller at jeg trakk meg ut i tide og lurer på når jeg skal invistere igjen. TIden viser 1026 å¨min Patek Phillipe klokke og jeg vurdere å hente en kaffe latte...

Vel vitende om at vaskehjelpen er i full gang å vaske min penthouse leilighet, setter jeg meg ned for å lese nyheter på internett og hva lyser mot meg:

http://www.dagbladet.no/2008/12/12/nyheter...skning/4015855/

Er det rart jeg puler mye?

Endret av Ni kon
Lenke til kommentar
Synd det ikke ble noe Oslo tur da.

Var ute en bite liten tur i går, og sitter nå på jobb hvor jeg har alt for mye energi. Er noe med det å sove alt for lite som gjør meg energisk, merklig saker.

Men kjenner jeg meg rett så dør det vel av om en time eller to...

Mine planer for kvelden er usikkre, men i morra er det julebord:)

Synd det ja. Et visst kvinnfolk er også sinnsyyykt skeptisk til at jeg reiser til Oslo. Jævlig irriterende, PU er lite akseptert her på bygda, og bare jeg får god kontakt med et kvinnfolk her så kommer det en eller annen chode og skal fortelle henne en forvridd historie av hva jeg driver med. Begynner å bli lei gitt, at folk ikke har bedre ting å tenke på. Men ikke faen om det stopper meg fra å reise oppover iblant, orker ikke sitte her og sture.

Når jeg tenker meg om så frister det litt å reise oppover neste helg og "handle julegaver". Isåfall får noen her pelle seg ut og winge litt :)

Julebord er najs, stakkars den HB'en som går forbi bordet deres :p

Lenke til kommentar

En fet Prada dress med et par matchende italienske håndsydde sko. Ved skrivebordet henger en Armani skinnfrakk og på pulten ligger det et par skinnhansker fra samme motehus. Utafor står en rimelig fet 2009 Aston Martin Vanquish S 2d coupé.

Det ringer på min diamantbelagte vertu mobil fra min børsmegler som forteller at jeg trakk meg ut i tide og lurer på når jeg skal invistere igjen. TIden viser 1026 å¨min Patek Phillipe klokke og jeg vurdere å hente en kaffe latte...

Vel vitende om at vaskehjelpen er i full gang å vaske min penthouse leilighet, setter jeg meg ned for å lese nyheter på internett og hva lyser mot meg:

Yeah right..

:p

En av de dyrere bilene registrert blandt alle *** Dahle i norge er forøvrig en Golf, ifølge Autosys.. ;)

Redigert på forespørsel fra Ni kon.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Hehe!

Det er morsomt hvordan folk, både menn og kvinner, kan se ned på PU. Husker når jeg sa til mamma hva deltidsjobben min er og overraskende nok svarte hun med:

"Synd det ikke var noe slikt når jeg var ung"

Bare å komme, neste helg skal jeg på en fest, men husker ikke hvor den er i farta. Men det blir moro.

Så vidt jeg vet er det to damer som skal være med på julebordet. Men fokuset den kvelden er heller å ha det kult med gamle venner :)

Lenke til kommentar

Og her sitter jeg med en gammal casioklokke på venstrhånden og spenol i høyre.

En av de dyrere bilene registrert blandt alle x i norge er forøvrig en Golf, ifølge Autosys.. ;)

Ikke sikker på om jeg hadde likt å bli outet med navn slik og spesielt skattelistesøket.

Selv om noen av oss faste forumbrukere kjenner ekte navn osv så har jeg inntrykk av at Ni Kon har blitt litt mer bevisst på hvor han legger igjen navnet sitt siste året/årene.

BTW:Autosys. Hvem kan søke der? Hvordan?

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Ikke sikker på om jeg hadde likt å bli outet med navn slik og spesielt skattelistesøket.

Selv om noen av oss faste forumbrukere kjenner ekte navn osv så har jeg inntrykk av at Ni Kon har blitt litt mer bevisst på hvor han legger igjen navnet sitt siste året/årene.

BTW:Autosys. Hvem kan søke der? Hvordan?

Han hadde jo nicket **** D** i mange år, så jeg regnte ikke med han var sensitiv på navnet sitt og hva det kan brukes til.. Kunne ikke motstå fristelsen til en liten burn der, selv om jeg regner med han bare tullet ;)

Diverse folk som trenger tilgang til norges biler i arbeidssammenheng kan bruke autosys.

Redigert på forespørsel

Endret av toth
Lenke til kommentar
Faen da, jeg vurderte å registrere meg på Sukker, men nå er jeg bare redd for å møte noen av dere der ;)

Døh!

HELG! Julebord med jobben i dag, og PUA julebord i morgen. 30 stk som skal på byen samtidig kan bli et interessant skue.

Var på sørpefylla i går, sov to timer i dag og blåste av hele lønninga på dress og litt unødvendig tilbehør i dag tidlig. Dette blir legendarisk!!!

Planza deres i helgen?

Lenke til kommentar

Demantios: Kan kanskje bli med ut neste helg, men litt tidlig å planlegge noe enda, må se hvordan denne helga går :)

Har blåst av begge de siste lønningene mine på klær så skal ta det litt rolig nå, men jeg trenger accessories, any tips anyone?

I dag skal jeg hjem til en jente jeg holder litt på med, i morgen skal jeg være i min lille hjemby og henge med venner samt jenta jeg skal til i dag. Kommer til å bli en koselig helg, vært på fylla hver helg i det siste så blir digg å chille en helg.

EDIT: Vurderer å ta en piercing i høyre øyebryn, va ni tyck?

Endret av indie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...