Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen da, jeg vurderte å registrere meg på Sukker, men nå er jeg bare redd for å møte noen av dere der ;)

 

Hvorfor registere seg på sukker.no når har denne tråden?

Legg ut bilde, litt info og hvordan folk kommer i kontakt med deg så skjer det nok et par ting for deg.

 

Gjest_Silje: Jeg vet om flere folk i Trondheim som driver med dette :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Silje_*
På 18-årsplasser?

 

Kjenner blandt annet en som er innom VIP innimellom, så ja.

 

Hehe, okei ;)

 

Syns det virker spennende. Lurer på om jeg hadde kjent igjen en PUA om jeg hadde sett en ute på byen.

Lenke til kommentar
Jeg har skikkelig lyst til å møte på en PUA, men har ikke hørt om noen som holder på på 18-årssteder i Trondheim :thumbdown:

Kanskje jeg skal leke PUA når jeg er i tr.heim i jula, har lest og sett nok nå, så kan jo trene praksis på deg som melder deg frivillig.. :p

 

 

Ni kon: Har du en over snittet betalt jobb, eller bruker du bare mesteparten av lommeboka på dama/reiser?

Lenke til kommentar
Da er årets julegave i boks til min LTR

 

Veske

Tur til NYC i april

 

Og kanskje det råeste!

Budapest 16.mai helgen!

http://www.sensation.com

 

Fy faen det siste blir bra :)

Har da en fettprosent på 8 tenker jeg og er nok en av de best trente jævla i hele lokalet. Skal bli sykt kult :)

8 er gromt det... men diett æsh..

 

Selv ligger jeg dipper rundt 12 og er fint markert. Det holder for min del, selv om noen venner ligger på 4% når de er rippa (men det er sykt)

 

Selv er jeg keen på Sensation - Marco V, Van Buuren, Ferry Corsten osv... drool.

 

-

 

hmm... hvor mye fett-% har du nå, Nikon? Jeg har veldig klare ruter på magen, men trodde ikke jeg hadde så lite som 8%. Hvordan kan en måle det? :D

Med en fettklype.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Har så lite muskler nå at dersom jeg går ned i fettprosent forsvinner jeg helt. Når man ikke er godt trent fyller man klærne utrolig mye bedre med litt fett enn å være en tynn nerd.

 

De sykeste gutta ligger også på ca. 4% tror jeg, men man kan gå lavere desto større man er. Tenk deg at du absolutt trenger et visst antall kg fett, og jo mer muskler du får, jo mindre prosentandel blir denne etterhvert.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Har så lite muskler nå at dersom jeg går ned i fettprosent forsvinner jeg helt. Når man ikke er godt trent fyller man klærne utrolig mye bedre med litt fett enn å være en tynn nerd.

 

De sykeste gutta ligger også på ca. 4% tror jeg, men man kan gå lavere desto større man er. Tenk deg at du absolutt trenger et visst antall kg fett, og jo mer muskler du får, jo mindre prosentandel blir denne etterhvert.

 

kjipt å være tynn, jeg vet hvordan det er...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...