Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holla!

 

Kjøpte en deal med e-bøker for noen år siden om dette. Pøyde igjennom en, var i ekstase, men noe skjedde som dro fokus bort fra damesjekking noen år.

 

Nå er jeg on for å starte skikkelig.

 

Hvilket materiale trenger jeg? Hvilke bøker er det basics, og hvilke er absolutt nødvendige for meg NÅ?

Lenke til kommentar

Ser det er en del som prøver sjekkeing over nett her. Her er mine erfaringer:

 

1. Lag en kul profil.

 

Jeg var både superhelt og intergalaktisk romskipskaptein. Hadde merklige interesser og jakta etter superwoman ;)

 

Det som dog er viktig er å ikke beskrive en kvinne du jakter etter som ikke finnes. Da blir det en del jenter som ikke tørr ta kontakt. Ikke skriv at du liker drittrente damer, for de som er det føler nemlig ikke at de er det, og de som ikke er det (superdundrene) innbiller seg at de er det :fun:

 

2. Ha kule bilder på profilen.

 

Ikke ha bilder der du røyker eller drikker. Et bilde sier mer enn tusen ord, og har du skills i photoshop kan du gjøre mye kult :)

 

3. Når du setter deg ned å sjekker på nett, så kom deg i state! Ha kul musikk på og fyr løs. Er du ikke i sjekkehumør, så styr heller unna.

 

4. Fyr løs med masse morro. Ikke lag lange avhandlinger, men finn kule openers.

 

Noen fra meg:

 

Profil med bilde uten tekst og lite informasjon. (hun var hot)

 

Meg: Fy faen så grusom du er. Legger ut bilder, men ingen tekst eller informasjon. Da gjør du det lett for potensielle beilere å ikke kommentere hvor pen og deilig du er... Ha ha.. Du gjør livet vanskelig for en stakkar...

 

 

Profil med lite tekst og bilde (HB9 - kanskje en av de fineste jente i alderen 25 + som matcha min profil):

 

Bor du i Bergen! Herregud - det er ikke rart du ser deppa ut på bildene...

 

 

Begge var jeg på date med ;)

 

 

Det som dog er viktig er at du ikke starter en opener med et spørsmål. Det er bedre å kjøre rett ut med ville påstander og kule kommentarer :)

 

 

 

Og her er ting du ALDRI ALDRI ALDRI må gjøre

 

1. Kommentere hvor pen hun her

2. Legge ut bilder av deg selv i bar overkropp

3. Legge ut bilder av deg selv tatt på badet av deg selv i speilet

4. Sende lange meldinger om hvor flott du mener dere passer sammen

5. Sende mange meldinger daglig

6. Virke needy og desperat

7. Mase om å treffes

8. Mase om telefonnummer og navn 'n shit

9. Spørre om hva hun syns om deg

 

 

 

Og keep it simple: ha det gøy og ta kontakt med mange og ha korte kule kommentarer :)

Lenke til kommentar
Ser det er en del som prøver sjekkeing over nett her. Her er mine erfaringer:

 

1. Lag en kul profil.

 

Jeg var både superhelt og intergalaktisk romskipskaptein. Hadde merklige interesser og jakta etter superwoman ;)

 

Det som dog er viktig er å ikke beskrive en kvinne du jakter etter som ikke finnes. Da blir det en del jenter som ikke tørr ta kontakt. Ikke skriv at du liker drittrente damer, for de som er det føler nemlig ikke at de er det, og de som ikke er det (superdundrene) innbiller seg at de er det :fun:

 

2. Ha kule bilder på profilen.

 

Ikke ha bilder der du røyker eller drikker. Et bilde sier mer enn tusen ord, og har du skills i photoshop kan du gjøre mye kult :)

 

3. Når du setter deg ned å sjekker på nett, så kom deg i state! Ha kul musikk på og fyr løs. Er du ikke i sjekkehumør, så styr heller unna.

 

4. Fyr løs med masse morro. Ikke lag lange avhandlinger, men finn kule openers.

 

Noen fra meg:

 

Profil med bilde uten tekst og lite informasjon. (hun var hot)

 

Meg: Fy faen så grusom du er. Legger ut bilder, men ingen tekst eller informasjon. Da gjør du det lett for potensielle beilere å ikke kommentere hvor pen og deilig du er... Ha ha.. Du gjør livet vanskelig for en stakkar...

 

 

Profil med lite tekst og bilde (HB9 - kanskje en av de fineste jente i alderen 25 + som matcha min profil):

 

Bor du i Bergen! Herregud - det er ikke rart du ser deppa ut på bildene...

 

 

Begge var jeg på date med ;)

 

 

Det som dog er viktig er at du ikke starter en opener med et spørsmål. Det er bedre å kjøre rett ut med ville påstander og kule kommentarer :)

 

 

 

Og her er ting du ALDRI ALDRI ALDRI må gjøre

 

1. Kommentere hvor pen hun her

2. Legge ut bilder av deg selv i bar overkropp

3. Legge ut bilder av deg selv tatt på badet av deg selv i speilet

4. Sende lange meldinger om hvor flott du mener dere passer sammen

5. Sende mange meldinger daglig

6. Virke needy og desperat

7. Mase om å treffes

8. Mase om telefonnummer og navn 'n shit

9. Spørre om hva hun syns om deg

 

 

 

Og keep it simple: ha det gøy og ta kontakt med mange og ha korte kule kommentarer :)

 

Thanks Ni kon!

fin liten liste over ting som skal gjøres og unngås. kan hjelpe mange dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...