Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan man kalle idioti :)

En dame som sitter å sender nakenbilder på nettet til ukjente, er gal og desperat.

Var ikke naken, men må innrømme jeg ble litt småskremt ja.. :p

Har snakket med henne en stund da, så er ikke så ille som det kunne vært. Men likevel smått spesielt.

Lenke til kommentar
Var ikke naken, men må innrømme jeg ble litt småskremt ja.. :p

Ble du skremt fordi hun ikke var naken? Eller er det halv nakne jenter som skremmer deg...? ;)

Jeg ble småskremt av det som kunne oppfattes som litt psykotendenser. Men hun virker sympatisk nok ellers, så jeg søker ikke asyl foreløpig ;p

Lenke til kommentar
Jeg ble småskremt av det som kunne oppfattes som litt psykotendenser. Men hun virker sympatisk nok ellers, så jeg søker ikke asyl foreløpig ;p

Når en dame sitter over deg og slår deg med knyttet nevne så du ser hvite stjerner, for å så rope ut "JEG ELSKER DEG!"...

Da snakker man psykotendenser...

Men skjønner hva du mener :)

Lenke til kommentar

Når en dame sitter over deg og slår deg med knyttet nevne så du ser hvite stjerner, for å så rope ut "JEG ELSKER DEG!"...

Snakker vi av erfaring nå? :!:

Lenke til kommentar
Det kan man kalle idioti :)

En dame som sitter å sender nakenbilder på nettet til ukjente, er gal og desperat.

Folk er så opptatt av IOI's. For å si det slikt, om du er i tvil om det er IOI's eller ikke, er det mest sannsynlig ikke det :)

FAIL! Mye kulere med et mindset som sier at: "Viss du er i tvil om det er en IOI eller ikke, så er det garantert det!

Tjohei :w00t:

Lenke til kommentar

lagde akkurat en konto på sukker.no

på meg virker det som at den eneste kontakt man kan ha innpå profilen til jentene er den vurdere profil-saken, eller så må man betale for å prate med dem?

Matcha bra med hu som pleier å klippe meg, så tenkte jeg skulle kødde litt med hu :p

EDIT:

utrolig hvor mange blonde jenter jeg matcher da. vil ha litt mer blanding jeg

Endret av spax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...