Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

State:

http://www.youtube.com/watch?v=QSoYqDxG3yk...feature=related

Var ute forrige uke for å feire at tentamnene var ferdig + release av russelåt. Fikk kjørt litt game, men hovedfokuset var på å ha det gøy! Var en kanonkveld. Gratis inngang og sjampis. AA'en blir som regel borte når du har fått i deg nok. De andre gangene har jeg drukket litt mindre for å ikke bli for full til å sarge, men denne kvelden skulle jo være gøy. Åpnet et set med 2 HB7, gikk ikke så altfor bra, fikk ikke nok IoIs og mistet helt oversikten etter at jeg dro "bestevenniinne-testen". Burde ha nok ha kjørt mer Kino. Chodet på dansegulvet resten av kvelden.

Normalt sett skyr jeg litt unna dansegulvet. Har innsett at den chode-dansinga rundt og litt grindinga bakfra, fungerer elendig. Men å ta den helt Tim (Swing of Glory) klarer jeg aldri helt å manne meg opp til. Seth, Choosen eller dere andre, hvordan kjører dere "dansegame"?

Uansett har meldt meg inn på treningsstudio nå, og skal faen meg begynne å trene regelmessig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dansegamet mitt varierer litt, av og til chodedanser jeg, men om jeg merker jeg har litt AA danser jeg heller bare med alle der, kompiser, venninner og ikke bare targets, rett og slett for å ha det gøy. Vanligvis tar jeg bare tak i jenta, som regel i hånda og drar henne mot meg, det har funket for meg 9 av 10 ganger.

Lenke til kommentar
PUA, tar du fortsatt i mot, og svarer på PM's?

.. just wondering ;)

Nei. Alle spørsmålene er de samme og har svart på de tusen ganger i tråden. Nå åpner jeg ikke Pm's jeg får lengre.

Hehe, bare lurte, kunne tenke meg det egentlig. Alle lurer vel på det samme. Har nå snart lest gjennom hele tråden, alle de 300 og noen sidene på kun få dager..

Mulig jeg har oversett at du evt. har svart på dette, men, du skriver du kjenner Mystery.. i hvilken sammenheng kom du i kontakt med ham, og hvor godt kjenner du han?

PUA, tar du fortsatt i mot, og svarer på PM's?

.. just wondering ;)

Bare send i vei. Jeg svarer på det jeg rekker.

Kk, høres bra ut:)

Endret av Jugend
Lenke til kommentar

traff ei god veninne idag, er litt usikker på hvor jeg har henne. hun hadde kjøpt julegave til meg, og på kortet står det "kjære ...mittnavn..." - kan dette tyde på at hun vil noe mer, eller er det bare en filleting man ikke skal tolke noe utav?

Lenke til kommentar

Oi! Takk faen, det var en digg sang! :D

Ang. "kjære" og "pus". Sier det til alle veninnene mine. De digger det :p

Har bestemt meg for å jobbe med kropsspråket mitt denne uken. Mye av det skjer på jobb, da jeg er pinadø helt sikker og kan gå bort til hvilken som helst vakker kunde og kjøre i vei.

Planlegger også en tur til oslo fredag, skal treffe en vennine og jeg har gitt henne oppgaven med å få meg til å kle meg bedre. Og ja, jeg har faktisk de siste 5 gangene jeg har vært ute, brukt joggesko.. :p

Endret av Delroton
Lenke til kommentar
traff ei god veninne idag, er litt usikker på hvor jeg har henne. hun hadde kjøpt julegave til meg, og på kortet står det "kjære ...mittnavn..." - kan dette tyde på at hun vil noe mer, eller er det bare en filleting man ikke skal tolke noe utav?

Jeg får "kjære Martin" av mine venninner. ...og bestemor ;)

Kort historie:

Møtte ei barndomsvenninne (har nesten ikke hatt kontakt med henne siden barneskolen, HB8 i dag..) i helga, drev med negging og kino, og så introduserte hun ei venninne. Negget litt med henne også, men så negget hun meg!? På en måte at jeg leste hva hun gjorde. Min første "wtf-opplevelse". Driver jentene med det samme??

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...