mjg_creative Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 State: http://www.youtube.com/watch?v=QSoYqDxG3yk...feature=related Var ute forrige uke for å feire at tentamnene var ferdig + release av russelåt. Fikk kjørt litt game, men hovedfokuset var på å ha det gøy! Var en kanonkveld. Gratis inngang og sjampis. AA'en blir som regel borte når du har fått i deg nok. De andre gangene har jeg drukket litt mindre for å ikke bli for full til å sarge, men denne kvelden skulle jo være gøy. Åpnet et set med 2 HB7, gikk ikke så altfor bra, fikk ikke nok IoIs og mistet helt oversikten etter at jeg dro "bestevenniinne-testen". Burde ha nok ha kjørt mer Kino. Chodet på dansegulvet resten av kvelden. Normalt sett skyr jeg litt unna dansegulvet. Har innsett at den chode-dansinga rundt og litt grindinga bakfra, fungerer elendig. Men å ta den helt Tim (Swing of Glory) klarer jeg aldri helt å manne meg opp til. Seth, Choosen eller dere andre, hvordan kjører dere "dansegame"? Uansett har meldt meg inn på treningsstudio nå, og skal faen meg begynne å trene regelmessig. Lenke til kommentar
indie Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Dansegamet mitt varierer litt, av og til chodedanser jeg, men om jeg merker jeg har litt AA danser jeg heller bare med alle der, kompiser, venninner og ikke bare targets, rett og slett for å ha det gøy. Vanligvis tar jeg bare tak i jenta, som regel i hånda og drar henne mot meg, det har funket for meg 9 av 10 ganger. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 tips for å handtere at man faktisk ser litt for ung ut? angående dansing sier jeg bare som lady gaga: JUST DANCE. kos deg, og ikke vær for mye chode Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 tips for å handtere at man faktisk ser litt for ung ut? Kle deg eldre Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Har prøvd "veslevoksen" funker ikke, kanskje jeg gjorde noe feil. Kan se etter igjen om jeg finner noe jeg liker Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 tips for å handtere at man faktisk ser litt for ung ut? Kle deg med stil. Gjerne preppy. Dropp plagg som hettegenser, skatesko, etc. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 tips for å handtere at man faktisk ser litt for ung ut? Kle deg eldre Tegn bart og sjegg Var på byen denne lørdagen, har ikke drevet med direkte gaming, men har kommunisert med jentene på riktig måte (bra negging og KINO). Føler god fremgang. State: http://www.youtube.com/watch?v=2WGPRanXCuU eller Lenke til kommentar
Jugend Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 PUA, tar du fortsatt i mot, og svarer på PM's? .. just wondering Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 PUA, tar du fortsatt i mot, og svarer på PM's? .. just wondering Bare send i vei. Jeg svarer på det jeg rekker. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) PUA, tar du fortsatt i mot, og svarer på PM's? .. just wondering Nei. Alle spørsmålene er de samme og har svart på de tusen ganger i tråden. Nå åpner jeg ikke Pm's jeg får lengre. Har prøvd "veslevoksen" Var pillen blå eller hvit? Endret 8. desember 2008 av Chosen_One Lenke til kommentar
Jugend Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) PUA, tar du fortsatt i mot, og svarer på PM's? .. just wondering Nei. Alle spørsmålene er de samme og har svart på de tusen ganger i tråden. Nå åpner jeg ikke Pm's jeg får lengre. Hehe, bare lurte, kunne tenke meg det egentlig. Alle lurer vel på det samme. Har nå snart lest gjennom hele tråden, alle de 300 og noen sidene på kun få dager.. Mulig jeg har oversett at du evt. har svart på dette, men, du skriver du kjenner Mystery.. i hvilken sammenheng kom du i kontakt med ham, og hvor godt kjenner du han? PUA, tar du fortsatt i mot, og svarer på PM's? .. just wondering Bare send i vei. Jeg svarer på det jeg rekker. Kk, høres bra ut:) Endret 8. desember 2008 av Jugend Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 State: Ferry Corsten sin nye plate: Twice in a blue moon... DEN ER RÅÅÅW. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 traff ei god veninne idag, er litt usikker på hvor jeg har henne. hun hadde kjøpt julegave til meg, og på kortet står det "kjære ...mittnavn..." - kan dette tyde på at hun vil noe mer, eller er det bare en filleting man ikke skal tolke noe utav? Lenke til kommentar
indie Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Om hun er en god venninne betyr det ikke noe mer i 99% av tilfellene. Jeg sier pus og kjære til mange av mine venninner og kompiser. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 traff ei god veninne idag, er litt usikker på hvor jeg har henne. hun hadde kjøpt julegave til meg, og på kortet står det "kjære ...mittnavn..." - kan dette tyde på at hun vil noe mer, eller er det bare en filleting man ikke skal tolke noe utav? Kjære deg, det betyr null og niks Lenke til kommentar
notorled Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Oi! Takk faen, det var en digg sang! Ang. "kjære" og "pus". Sier det til alle veninnene mine. De digger det Har bestemt meg for å jobbe med kropsspråket mitt denne uken. Mye av det skjer på jobb, da jeg er pinadø helt sikker og kan gå bort til hvilken som helst vakker kunde og kjøre i vei. Planlegger også en tur til oslo fredag, skal treffe en vennine og jeg har gitt henne oppgaven med å få meg til å kle meg bedre. Og ja, jeg har faktisk de siste 5 gangene jeg har vært ute, brukt joggesko.. Endret 8. desember 2008 av Delroton Lenke til kommentar
Argument Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 traff ei god veninne idag, er litt usikker på hvor jeg har henne. hun hadde kjøpt julegave til meg, og på kortet står det "kjære ...mittnavn..." - kan dette tyde på at hun vil noe mer, eller er det bare en filleting man ikke skal tolke noe utav? Jeg får "kjære Martin" av mine venninner. ...og bestemor Kort historie: Møtte ei barndomsvenninne (har nesten ikke hatt kontakt med henne siden barneskolen, HB8 i dag..) i helga, drev med negging og kino, og så introduserte hun ei venninne. Negget litt med henne også, men så negget hun meg!? På en måte at jeg leste hva hun gjorde. Min første "wtf-opplevelse". Driver jentene med det samme?? Lenke til kommentar
indie Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Hvordan negget henne deg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Ja, det gjør vi. Noen av oss, anyway. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Noe som dette: Hun: Hvor gammel er du? Jeg: 18 Hun: (med et smil om munnen) næææ du er vel en 93'er? Jeg: hehe Hun: 94'er?? urutinert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå