Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Ser den :)

 

Men med musikk og dans har man jo umiddelbart KINO og slipper prat om dill og dall. Men jeg skal ikke si noe Dorian Gray, jeg liker jo og kontakt med damene, men jeg er allikevel en sucker for clubs (dog er jeg ikke like ivrig som når jeg var 20)

 

Dessuten syns jeg damen på dansegulvet på club og dance steder er langt bedre en slitene breirompa damer på brune pubber. Jeg liker som alle vet damer som er i knallform :)

 

Jeg kommer i superstate av denne type musikk:

http://www.youtube.com/watch?v=O9kq1Qh8Gqs

 

Laura More i den videoen er forresten prikk lik min ltr. Dog er min ltr litt finere i tryne :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dance- og clubmusikk er nok grunnen til at jeg misliker utesteder flest. En ting er at musikken er så høy at man ikke får kontakt med personen man prøver å snakke med, men når det er sånn musikk frister det enda mer å stikke. Prøver å unngå de utestedene som spiller sånn musikk.

 

Derfor henger man på The Villa, Blå og Fabrikken. :cool:

Lenke til kommentar
Kommer i sinnsykt state av
da jeg har hørt den ofte på klubb og forbinder den med dritbra kvelder hvor alt har gått smooth. Digg å danse til også.

 

Forbinder også den med positive ting. Dansegulv som går berserk idet jeg dropper den, fulle jenter som kysser meg på kinnet etter at jeg har oppfylt låtønsket deres osv.

 

Koselig (om enn ekstremt cheesy) sang! :D

Lenke til kommentar
Diskusjon.no treff/vors må vi få til

QFT! Hadde vært jævlig kult. Noen må hoste opp tid og sted snart

 

Btw indie, tror det fucka seg til i helga likavel. Skikkelig sjalusigreier, ferska som faen og ellers et jævla surr. Så nå møter jeg ikke ho på en stund, så jeg er fri litt^^ Kanskje jeg tar meg Oslotur til lørdag om jeg orker. Plumbo live på fredagen så spørs om jeg våkner tidlig nok. Samt at folka ville ha meg med på tequilafest på lørdag. Men prøver Oslotur, trenger å koble av litt, vekk fra stresset som er her for tida. Fordi om hun prøvde å nekte meg da, og sa ho kom til å bli dritsjalu om jeg reiste dit. Menmen, noen ganger må man prioritere segselv høyest

Lenke til kommentar
Om en jente hadde prøvd å nekte meg noe jeg vil hadde jeg lett ignorert det. Bare si at du skal treffe venner og være sosial, kort og greit, it's the truth.

Jepps, jeg ignorerer det også. Men ho har visst fått en innføring i hva jeg driver med oppi der, da selvsagt litt vridd historie til det negative, så ho tror nok innerst inne at jeg skal løpe rundt og tafse på alle jentene i hele byen. Trangsynte jævler på bygda :D

Ho får bare leve med det, kan jeg ikke ha det moro med henne, så finner jeg andre å ha det moro med. Enkelt og greit

Lenke til kommentar

Leste kjapt over de siste sidene her og ser det blir nevnt et diskusjon.no treff/vors. Det er jeg helt klart med på.

 

Alt jeg trenger en er en dato, og hvis ikke det blir snakk om 20+ mennesker kan vi sikkert ha det hos meg. Indie og Chosen_One: Dere har nr mitt, si ifra bare så fikser vi noe.

 

With love

Seth

Endret av Seth_pua
Lenke til kommentar

Hei, har ikke postet så mye her inne, men har lest et par bøker og prøvd meg på litt gaming her i oslo.

 

Men har et lite problem med og komme i state når jeg er på et vors f.eks. Det går bra når jeg er full men før det så er det vanskelig synes jeg, er litt av den sjenerte type. Det er akkurat som om det er noe som sperrer når jeg prøver å komme i state. Jeg prøver og bare gi faen men det er ikke så lett :p

 

Noen ideer til hvordan jeg kan overkomme dette problemet ? Får ikke så veldig bra resultat når jeg er drita, men da er det eneste jeg klarer å komme i state så jeg ser ingen annen løsning,hehe.

Lenke til kommentar
Hei, har ikke postet så mye her inne, men har lest et par bøker og prøvd meg på litt gaming her i oslo.

 

Men har et lite problem med og komme i state når jeg er på et vors f.eks. Det går bra når jeg er full men før det så er det vanskelig synes jeg, er litt av den sjenerte type. Det er akkurat som om det er noe som sperrer når jeg prøver å komme i state. Jeg prøver og bare gi faen men det er ikke så lett :p

 

Noen ideer til hvordan jeg kan overkomme dette problemet ? Får ikke så veldig bra resultat når jeg er drita, men da er det eneste jeg klarer å komme i state så jeg ser ingen annen løsning,hehe.

Du sperrer deg inne i komfortsonen din. Gjør noe sykt, bryt deg ut

Lenke til kommentar
Noen ideer til hvordan jeg kan overkomme dette problemet ? Får ikke så veldig bra resultat når jeg er drita, men da er det eneste jeg klarer å komme i state så jeg ser ingen annen løsning,hehe.

Du sitter og tenker regner jeg med. Ikke gjør det, gå heller rundt og snakk med folk på festen. Begynn med sidemannen, jobb deg videre. Prøv som regel å snakk med så mange du klarer. Da vil du komme raskere over barrieren din og raskere i state.

Lenke til kommentar

OPL: Har du prøvd å ikke drite deg drita, men bare små/gladfull da? Er som regel det jeg gjør og det funker som bare det. Sett på en sang du digger, snakk med venner for å bli vant til å være sosial rett før du skal ut, BE the party before the party. Gå ut og skrik, gå og ta high five til alle, snakk med folk mens du har fingeren i nesa. Rett og slett gjør ting du vet du ikke liker eller er vant til, da blir det lettere for deg å gjøre nye ting senere, prate med nye mennesker, etc.

 

EDIT: Seth, jess, det må vi få til, men Chosen har et like thight schedule som rumpehullene til jentene hans så det må nok avtales litt tidlig.

Endret av indie
Lenke til kommentar
EDIT: Seth, jess, det må vi få til, men Chosen har et like thight schedule som rumpehullene til jentene hans så det må nok avtales litt tidlig.

 

HAHA!

Ja, det vet jeg. Er selv veldig opptatt om dagen, med prosjekter/seminarer og you name it. Jeg har ikke annledning før jul, det er sikkert. Men vi får diske opp en dato, så tar vi det derfra :)

Endret av Seth_pua
Lenke til kommentar
Tror det har med hvordan man matcher på ting som høyde, om man ønsker barn, om man er innenfor den andres godkjente/foretrukkede alder.

Jeg trodde og at de fungerte som resten av treet i begynnelsen, men siden de alltid var like rosa og fine begynte jeg å lure litt..

Men så kikka jeg på matchtreet til meg og en annen mann, da ble det visne blomster gitt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...