Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

okei, her sitter jeg inne fredagskvelden og drikker litt for meg selv mens jeg ser på natural tim.

genial fyr!

tenker bare, faen at jeg ikke er ute i dag.

men, skal på byen i morra, og da har jeg bestemt meg for å sjekke opp ALLE jenter over 5 på skalaen. ALLE!!

til og med de som går ved siden av gutter. Glemmer jeg det jeg kan, så er det samme faen, for jeg lærer uansett.

blir gøy å bli rejected, få litt respons, drite meg ut og ha det dritfett! Skal bare le av alt!

så fra nå av er det 3 sekundersregelen fra mystery. er dama over 5, så er a approachable.

Dette skal jeg gjøre en LANG stund. og folk jeg henger med kommer ikke til å skjønne en dritt, men det blir rått

EDIT:

dette har sikkert mye med "fury" å gjøre på grunn at jeg ble ditcha forrige helg, og har sliti litt med det. lett å glemme sånt på den måten :)

Endret av spax
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*
okei, her sitter jeg inne fredagskvelden og drikker litt for meg selv mens jeg ser på natural tim.

genial fyr!

Helt enig, begynte smått med den i går etter ett tips fra QBab, og angrer ikke. Jeg har jo bare en target for tiden, men dette kan funke...

Vent, drit i å les. Ta en tur innom piratbukta og skaff deg Flawless Natural med Tim fra RSD. Han går igjennom alt du trenger å vite for å hooke denne jenta, dessuten er det en fin ting å starte på.

Hab phun. :thumbup:

Takker for tipset, hittil har det vært jævla nyttig. Mye av dette har jeg lagt merke til uten å bry meg om det, har en slags evne til å analysere hvordan folk gjør ting. Psykologi er noe jeg forstår ganske bra, så dette kommer til å hjelpe. Jeg gleder meg til å teste det på jenta, må øve meg på å komme inn i state og tenke på at det ikke finnes noen framtid eller fortid. Genial video, og dette kan bli min "redning"...

Lenke til kommentar
Gjest cocbloc

cockblocks:

Slet idag med en cockblock som plustelig dukka opp, en eldre dame som

ikke kjenner jenta fra før.

Hun ville "beskytte" henne fra meg, til tross for at jeg får IOI fra jenta,

og det var kjemi mellom oss, da vi allerede hadde pratet en del.

Jeg klarte ikke å lande henne, men jeg lærte noe nytt.

Jeg måtte bare le i etterkanten, for dette er så bisarrt!

Pass dere for sure og moralske gamle damer, det ser ut at de vil

bare ødelegge for andre. :)

Akkurat det samme skjedde for noen mnd siden med en annen dame, også med ei gammel sur dame som brøt plustelig inn uten noen grunn og ødela spillet mitt.

Jeg lurer på om noen gjør det ubevisst, for å få oppmerksomhet?

Lenke til kommentar

Use your holy claw of unlimited power! Altså ta henne i armen, hvisk henne i øret "Kom jeg skal vise deg vise/fortelle deg noe" og drag henne bort fra cockblocken, viss cockblocken lurer på hva dere skal så sier du at du bare skal låne target i 2 sekund.

Derfra kan du skape en boble om at cockblocken er misunnelig på dere to, ikke liker deg, er stalker eller et eller annet sært. Etter at cockblocken har fått denne framen vil alt han/hun sier passe inn under det. Nå har du skapt en hemmelig konspirasjons agenda for deg og target, "dere står sammen mot resten av den onde verden"

Ps: Dette er vist cockblocken ikke er venninde/kamerat med Target fra før, om det er tilfelle må du vinne de over i stedet.

:)

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Jeg bruker bare ta hånden flaten min på brystet til cockblocken om det er en mann og fortelle at her er vi nok litt opptatt som du ser.

Om det er en kvinne så tar jeg henne andre steder.

Ved å takle cockblocks riktig, og også CB's som dama ikke kjenner være en bra måte vise lederskap og alphahann takter på når det blir gjort riktig.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

i dag har jeg en ny problemstilling: hvordan sjekke opp en jente når det sitter en gutt imellom som er veldig innpåsliten på hu.

Havna i seng med hu, men ikke på grunn av at jeg klarte å få han bort.

Men, jeg mediterte nesten der jeg satt og funderte på hvordan i huleste jeg skulle ordne opp i det. NO ideas! :O

genial fyr!

Helt enig, begynte smått med den i går etter ett tips fra QBab, og angrer ikke. Jeg har jo bare en target for tiden, men dette kan funke...

Ja, det er genialt.

Jeg bruker det sammen med Deep inner game av Dr. Paul og David Deangelo (gjeesp)

funker bra for meg ihvertfall

Deep inner game hjelper meg faktisk med andre hverdagslige ting som jeg har sliti med før

Endret av spax
Lenke til kommentar

Satan jeg er trøtt i dag. Hadde Indie på besøk og noen jenter på vors i går og hadde det grisekult før vi dro på byen. Var litt av et syn med meg og Indie i full battle mot en franskmann med Karpe Diem på Singstar. Hehe... Egentlig litt slemt... men men...

Skulle egentlig på både Johns og Smuget, men kom oss aldri ut fra Johns. Noe med det stedet som er så magisk. Det flommer over av chodes der, deilige cougars og heite 20åringer. Perfect match. Dette er uten tvil det beste stedet for "dance-game" i hele byen.

Tok helt av på gulvet som vanlig og fikk proximity fra både høyre og venstre. Moro å se hvordan den ubevisste reaksjonen til jentene er når man slår seg helt løs og er helt outcome-independent. Ble en fin flokk rundt oss og ganske tomt i resten av lokalet og da er det bare å plukke.

Stakk til en tidligere FB av meg, og lå oppe å preika til kl 8 i dag tidlig. Faktisk utrolig digg å ha en sånn kveld en gang i blant og

Indie: Du er en jævlig fet fyr. Du kommer til å bli utrolig god, og det var dritgøy å henge med deg i går. Skal også hilse fra Topicus som poster litt her i tråden en gang i blant og si at det var kult at du kom til han i går.

BLI TJUE FOR FAEN!!! Hehe

Lenke til kommentar

Chosen: Da du dro ut, var planen å sjekke opp jenter/få nummer/få noen med deg hjem, eller var planen hele tiden å satse på en sure thing? Jeg merker selv at jeg aldri går på byen og tenker at jeg skal ende opp hos en jeg har vært med før, men hvis en kveld ikke ender i napp eller jeg ikke treffer noen jeg liker, da først ringer jeg til en sure thing og avtaler noe.

Lenke til kommentar
Chosen: Da du dro ut, var planen å sjekke opp jenter/få nummer/få noen med deg hjem, eller var planen hele tiden å satse på en sure thing? Jeg merker selv at jeg aldri går på byen og tenker at jeg skal ende opp hos en jeg har vært med før, men hvis en kveld ikke ender i napp eller jeg ikke treffer noen jeg liker, da først ringer jeg til en sure thing og avtaler noe.

Haha, hvem prøver du å lure a? Dama di er dette forumet.

Lenke til kommentar

Haha, hvem prøver du å lure a? Dama di er dette forumet.

Damn, AMOGed. Må være forsiktig hvis jeg treffer deg på byen. ^^

Lenke til kommentar

Hadde egentlig ingen plan. Har aldri plan på sånt. Drar ut, møter, og drar hjem. Blir uansett alltid kontaktet av en eller annen i løpet av kvelden, så ordner seg alltid

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Toreøst

Føler jeg har et lite/stort rart problem med å skaffe venner og skape bånd til folk. Vet denne tråden handler om sjekking, men siden jeg oppfatter det som om at mye av dette går ut på å skaffe seg større sosiale sirkler og få større sosial respekt blant folk(mengder), velger jeg å poste dette her. Savnet etter jentevenner er kanskje størst, og vil med andre ord kanskje bruke masse det som står i denne tråden, bare annerledes, vil bli bedre kjent med folk jeg allerede kjenner. Er i mitt siste år i ungdomsskolen. Har to virkelig gode venner, og noen flere.

I begynnelsen av ungdomsskolen var jeg ofte litt tilbaketrukken og litt redd for å dumme meg ut blant masser av folk, og jeg syntes på den tiden at jeg allerede hadde nok av folk å henge sammen med. Ble kanskje av mange oppfattet som litt asosial, og hvis jeg ville ha kontakt med andre, måtte jeg ta intiativet helt selv.

På denne tiden ble bånd mellom elevene laget, og folk begynte å henge mye sammen i fritiden og arrangere pizzakvelder osv - uten meg. Etter hvert vokste jeg noe av beskjedenheten min fra meg, noe som ikke tok vekk den dårlige selvtilliten jeg ellers hadde, men gjorde det litt lettere å snakke med folk, og gjorde meg litt åpnere. Jeg er nå godt "med" i klassemiljøet, og har ingen problemer med å prate med jenter, eller å få folk til å le. Jeg blir også ofte småflørtet litt med av jentene. Jeg tror folk anser meg som relativt intelligent og hyggelig og morsom å snakke med.

Selvom jeg føler at jeg er godt med i miljøet på skolen og at folk stoler på meg og alt det der, blir jeg fremdeles ikke invitert til forskjellige ting. Føler at det lille ekstra mangler for å kalle meg venn med de fleste. Ble ofte(og blir) invitert til sosiale arrangementer av min ene gode venn (som går i en annen klasse), og var ofte med på disse festene i begynnelsen. Sluttet etter hvert å være med på dette, da folkene i denne gjengen for det meste bestod av folk jeg ikke kunne stole på, da det var mye baksnakking og folk som ofte stjal og andre tvilsomme ting her. Dette skapte også en avstand mellom meg og min venn. Er vanskelig å fortelle sånn eksakt hva jeg sliter med og gjerne kunne trengt veiledning med. Føler at jeg mangler "det lille ekstra". Jeg snakker med folk og har det hyggelig, og jeg liker dem og omvendt, men jeg blir ikke venner med de av den grunn. Tror dette kan skyldes min tidligere store usikkerhet og beskjedenhet, at jeg rett og slett er "ubevisst redd" og derfor kan oppføre meg rart. Eller rett og slett at folk synes jeg er en kjedelig person. Er mange jeg gjerne ville blitt bedre kjent med. Det har vært slik en stund nå, og har hatt de samme vennene lenge nå, og til og med mistet en. Jeg vil gjerne komme ut av dette og få flere venner, men vet ikke hvordan. Jeg snakker ikke om å bli bedre venner med noen enkelte, men bli bedre venner med alle klassekameratene generelt, og komme bedre med i gjengen. Hvordan burde jeg gjøre dette? Dette kan være et håpløst spørsmål, men det var godt å få det skrevet ned.

Lenke til kommentar
Gjest tvapparat

Du sier du er tiende klassing, som betyr at du snart skal begynne på videregående skole neste år. Kan du jo glede deg til nye classmates med samme interesse som deg, som gjør alt mye enklere. Slik var det iallefall for meg.

I og med at ungdomskolen er et hull, er det smart å søke seg vekk fra hullet, altså unngå yrkesfaglig, som er en fortsettelse på hullet.

Velg heller allmen, som er en heis fra hullet, og opp til villaen med damer og penger og føl deg som Obama ;)

Snakker veldig svarthvitt her, og hva som funket for meg. Men noe kontruktivt kan vel tas ut av det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...