indie Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Som Demantios sier, det å komme seg ut. Det andre viktigste jeg har merket for min del er å ikke tenke på at du skal "game" eller sjekke damer. Bare gå ut og ha det kult, men hva er kulere enn å sjekke damer og sosiale spill? Nettopp, ingenting er som å trigge følelser hos andre mennesker, mitt synspunkt. Planer for helgen da folkens? Selv skal jeg ut i Oslo i dag, skal på Club Solstice, kommer til å bli konge. I morgen tar jeg det mer på sparket. EDIT: @ Chosen_One's statement. Kontakter og sosial sirkel er alfa omega etterhvert som man blir bedre kjent i miljøet. For all del, man skal ikke mase på folk dog. Chosen prater ofte om secret society, hadde vært fett om du kunne skrive litt om hva du mener om/med det. Endret 5. desember 2008 av indie Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 @Guest_Guest_Anonym: Prøv heller å dra henne med på en fest der du skjenker henne dritings. Videre forteller du om følelsene dine mens du stirrer henne dypt inn i øynene og vifter rundt med en boks ryphnol. Garantert WIN! Nei seriøst, les litt mer på temaet. Har ingen følelser da, det er det som er tingen. Jeg klarer å holde hodet kaldt for en gangs skyld, og faktisk bruke en del kunnskap. Jaja, får vel lese meg grønn nå... Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Kjapp spørrerunde: Hva mener dere er det ABSOLUTT viktigste for å bli god i gamet? Nettverket og forståelsen av din rolle i det Interessant, kan du utdype den litt? @Guest_Guest_Anonym: Prøv heller å dra henne med på en fest der du skjenker henne dritings. Videre forteller du om følelsene dine mens du stirrer henne dypt inn i øynene og vifter rundt med en boks ryphnol. Garantert WIN! Nei seriøst, les litt mer på temaet. Det er grunnen til at naturals puler mye. De har et nettverk og de forstår sin rolle i det. I mitt nettverk er jeg en person som bringer folk sammen. Samtidig som jeg har en litt spesiell verdi i form at at jeg driver nordens største artistbyrå. Så jeg har mye verdi å tilby, og jeg er klar over det. Derfor blir jeg respektert, og sett opp til pga det... Men det fungerte også HELT fint før jeg startet i den jobben. Greia er at man må ha nettverk med fine jenter for å få de. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Secret society: http://www.bristollair.com/inner-game/natu...et-society.html Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 @Guest_Guest_Anonym: Prøv heller å dra henne med på en fest der du skjenker henne dritings. Videre forteller du om følelsene dine mens du stirrer henne dypt inn i øynene og vifter rundt med en boks ryphnol. Garantert WIN! Nei seriøst, les litt mer på temaet. Har ingen følelser da, det er det som er tingen. Jeg klarer å holde hodet kaldt for en gangs skyld, og faktisk bruke en del kunnskap. Jaja, får vel lese meg grønn nå... Vent, drit i å les. Ta en tur innom piratbukta og skaff deg Flawless Natural med Tim fra RSD. Han går igjennom alt du trenger å vite for å hooke denne jenta, dessuten er det en fin ting å starte på. Hab phun. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Planer for helgen da folkens?Selv skal jeg ut i Oslo i dag, skal på Club Solstice, kommer til å bli konge. I morgen tar jeg det mer på sparket. Nå sitter jeg å pilser til den store gullmedalje. Har en del jenter på vei hit nå. En god blanding av FB'er, venninder og targets. kan bli interessant. Spiller guitar hero og koser oss. Skal først på Johns Bar og så på Smuget i kveld og møte ei venninde som står i baren der. Morgendagen har jeg ikke startet å planlegge en gang Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Planer for helgen da folkens?Selv skal jeg ut i Oslo i dag, skal på Club Solstice, kommer til å bli konge. I morgen tar jeg det mer på sparket. Nå sitter jeg å pilser til den store gullmedalje. Har en del jenter på vei hit nå. En god blanding av FB'er, venninder og targets. kan bli interessant. Spiller guitar hero og koser oss. Skal først på Johns Bar og så på Smuget i kveld og møte ei venninde som står i baren der. Morgendagen har jeg ikke startet å planlegge en gang Spiller guitar hero mens du surfer på nettet! Imponerende. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Inertia: the tendency of all objects to resist a change in motion. Why you shouldn't begin as 'just friends' if you can at all avoid it. ^^ Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Secret society: http://www.bristollair.com/inner-game/natu...et-society.html Gidder ikke å lese den, men regner med at det er Tylers opprinnelige post? Du skulle vært på secret Society seminaret til meg og Seth: Planer for helgen da folkens?Selv skal jeg ut i Oslo i dag, skal på Club Solstice, kommer til å bli konge. I morgen tar jeg det mer på sparket. Nå sitter jeg å pilser til den store gullmedalje. Har en del jenter på vei hit nå. En god blanding av FB'er, venninder og targets. kan bli interessant. Spiller guitar hero og koser oss. Skal først på Johns Bar og så på Smuget i kveld og møte ei venninde som står i baren der. Morgendagen har jeg ikke startet å planlegge en gang Spiller guitar hero mens du surfer på nettet! Imponerende. Mange talenter vettu! Forsøker å overtale Indie til å komme hit nå. Men han er så JÆVLIG SLOW!!!! Mohaahah Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Du skulle vært på secret Society seminaret til meg og Seth: When's the next one? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Du skulle vært på secret Society seminaret til meg og Seth: When's the next one? Aldri ... Driver ikke med PU coaching lengre. Har gått over til bedriftscoaching Men kanskje en gang i fremtiden. Nå driver ikke jeg med "Game" slik folk flest ser på det lengre. Jeg er bare sosial og tar det jeg vil ha Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Aw, Come on! Sharing is Caring Kan du skrive en post/artikkel om temaet? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Mener jeg skrev en lengre artikkel om dette en tid tilbake. skal lete den opp om jeg fakitsk har det. blitt en del titalls større artikler over årene...Gjør du i kveld btw? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Sweet Out with my wing. My Black, Huge Wing. Han er natural, dog ganske dark. Men han minner meg litt om Ni Kon: 1. prioritet: Pule! 2. prioritet: Pule pent. Men, han er kul å henge med. Han ER the party! Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Ofte det beste Ni Kon er en vakker mann. Men tøffel! heheehe Du er over 20 eller? Vi burde få til et diskusjon.no vors en dag hvor alle tar med seg tre damer hver Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Lurer litt på hvordan folk flest her inne får i gang en samtale i klubber med veldig høy musikk og det er vanskelig å høre hverandre? Bare en liten åpner for så å isolere? Noen evt tips til å få til det på en smooth måte tas i mot med kyss, klapp og klemz. Lenke til kommentar
leech Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg pleier som regel å forsøke og oppnå øyekontakt først, så tar jeg henne forsiktig i nakken og hvisker inn i øret hennes. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Kan dere ikke høre hverandre så led henne med ut.. Det er ikke værre. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg danser med hun, så drar jeg hun ut for luft.... Folk må begynne å skjønne at man ikke trenger å SNAKKE FOR Å FÅ PULT... 7 prosent folkens.. syv prosent.... Nå har jeg X antall jenter på vei + indie. Dette kan bli gøy Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Folk må begynne å skjønne at man ikke trenger å SNAKKE FOR Å FÅ PULT... 7 prosent folkens.. syv prosent.... Det har jeg fått med meg : ) Har bare en formening om at å gå rett bort til ei jente og bare dra henne ut kan føre til veldig miksede reaksjoner, men på en annen side så viser det jo at du er alpha. Tenkte bare å høre om det var noen triks for ikke å framstå som en creepy semi-voldtektsmann.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå