Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest på god vei
Hvordan gå frem etter kiss close for å få til et forhold? Opplever ofte at jenter etter ett kyss på fest mister interessen helt. Frustrerende :p

Ikke vise for MYE interesse, tror dette er en felle mange går i.

Viste ikke så altfor mye interesse. Avbrøt blant annet kyssinga flere ganger for å fortelle henne at hun måtte ta det med ro. Menne hva foreslår folket å gjøre etter 1 minuts heftig klining da, bare gå fra henne?

Lenke til kommentar
Hvordan gå frem etter kiss close for å få til et forhold? Opplever ofte at jenter etter ett kyss på fest mister interessen helt. Frustrerende :p

Ikke vise for MYE interesse, tror dette er en felle mange går i.

Viste ikke så altfor mye interesse. Avbrøt blant annet kyssinga flere ganger for å fortelle henne at hun måtte ta det med ro. Menne hva foreslår folket å gjøre etter 1 minuts heftig klining da, bare gå fra henne?

Jeg snakket mer om å vise interesse i ettertid av at dere rota. F. eks om du #closer henne for så være lavverdi og sende sms f. eks sende 2 sms på rad og slike ting...

Lenke til kommentar

yay! fått meg den deiligste dama du kan tenke deg, og litt til(ho er 85', jeg 87' - gøy å fortelle "gutta":p - har fortalt ho om PUA-stuff, og ho er uenig i så godt som alt... hva kan det komme av? nekter jenter å innse at de er lette å manipulere(dette var vel det eneste ho var enig i) - kan det være at ho har blitt manipulert uten at ho selv vil det?

 

Har veldig lyst å kjøre The Cube på ho, men kan det skape trouble in paradise eller er det verdt det tror dere?

Lenke til kommentar
yay! fått meg den deiligste dama du kan tenke deg, og litt til(ho er 85', jeg 87' - gøy å fortelle "gutta":p - har fortalt ho om PUA-stuff, og ho er uenig i så godt som alt... hva kan det komme av? nekter jenter å innse at de er lette å manipulere(dette var vel det eneste ho var enig i) - kan det være at ho har blitt manipulert uten at ho selv vil det?

 

Har veldig lyst å kjøre The Cube på ho, men kan det skape trouble in paradise eller er det verdt det tror dere?

Hvis det er den deiligste jeg kan tenke meg, så kan jeg så godt som påstå at du har neppe fått deg i nærheten av så deilig dame.

Lenke til kommentar

haha - artig respons... ho er ihvertfall mer enn det jeg trodde jeg noen gang skulle få, og jeg er relativt oppegående vil jeg si, eq/iq- og utseendemessig. ho er bare veldig bra, og jeg må si meg fornøyd..

 

for å beskrive hvor bra ho er:

spretten rompe, deilige pupper, topp 5 av ansiktene(pene øyne, søtt smil, fin med OG uten sminke) jeg ser DAGLIG - jeg er student i en storby og ser en del ansikter. En herlig personlighet som jeg ikke trodde kunne gå sammen med dette, og det er en person jeg kan være venn med og kødde rundt og drite i hvem som er rundt meg, for når vi er sammen og tøyser/flørter, så er det bare oss to - samtidig som jeg kan være meg selv, og jeg er relativt spesiell i veldig manges øyne(ikke bare det der "du er unik, akkurat som alle andre" bs'et..) - jeg er, mildt sagt, livlig. :) i tillegg har ho en ufattelig søt stemme når ho vil noe spesielt som jeg aldri før har hørt hos noen andre.

 

:)hadde samtidig ei til på kroken, men begge går i samme klasse som meg så det var like før jeg rota til alt, men nok om det.

 

eplefe: synes det er gøy å snakke med ho om det ettersom ho er veldig guttete i tankegangen, og hvorfor ikke snakke med damer om dette med tanke på at det(forhåpentligvis) er damer du er ute etter å få deg. Ho sier ting akkurat som ho mener og jeg har da mye lettere for å stole på hennes utsagn enn andre jenter/damer da dette er en(for meg ihvertfall) sjelden egenskap å se hos noen folk i disse dager.

 

å btw: hadde dere noe å komme med på spm jeg stilte eller var dere bare ute etter å flame? :p shit, eksamen om 6 timer - artig artig!

Endret av mihcaoj
Lenke til kommentar

Go to kjærlighetstråden med fanboyisme over jente, plz.

 

Anyway, sats på at du kan kjøre the Cube på henne, enda det virker veldig overflødig iom at du allerede har henne på kroken.

 

Edit: Jeg er forøvrig ikke ute etter noe som helst, jeg leker bare med konseptet. Har kjæreste, og har vært sammen med ham en god stund. Poenget mitt var uansett:

 

1: Du er en praktikant innen et fag du har brukt tid på å forstå og lære deg.

2: Teorien i denne praksisen er hovedsaklig forbeholdt praktikantene av den (si du forsker på placeboeffekt, f.eks.).

3: Du velger så å fortelle en av pasientene dine om teorien, og diskutere den med nevnte pasient.

 

ER det virkelig en logisk ting å gjøre i ditt hode?

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Det jeg egentlig ville fram til med snakke med ho om(ettersom jeg er ute etter LTR) teamet var om ho var interessert i det jeg sa/gjorde eller om ho likte meg for den jeg var(ettersom jeg ikke har nok PUA stuff til å holde det lenge gående, selv om jeg nok kan være litt PUA i væremåten min naturlig).

 

Det morsomme ho sa, som jeg personlig nesten alltid har trodd: utseende spiller en meget viktig rolle ved å finne LTR partner(som ho egentlig ikke var ute etter, men som jeg "overbeviste ho vel om at jeg var bra nok til å være). Om dette er unikt for ho eller om det faktisk er sånn for alle jenter vet jeg ikke, men dette har jeg også lenge vært overbevist om inntil jeg fant denne tråden her, hvor jeg etterhvert endret syn(i tillegg til å ha lest TG+sett utallige filmer med pua-stoff).

 

Synet mitt er nå delvis tilbakevendt.

 

Eplefe: det var faktisk meningen å skryte, beklager hvis jeg gjorde det på feil del av forumet ;P og jeg har ho ikke bare på kroken, we're a couple - og jeg skal treffe foreldrene hennes i romjula..

Lenke til kommentar

Drittkveld, hadde ei ordentlig på gli, hadde et genialt rollespill ovenfor en hu kjenner om at vi bodde i samme gate i London når vi var små, og at vi var barndomskjærester og sendte dirty meldinger til hverandre i timen. Kjørte litt på med at hun var litt bitch, på skøy, og hadde den perfekte kline-muligheten da hun spurte meg om hva hun måtte gjøre for at hun skulle være snill, samtidig som jeg så henne rett inn i øynene .... Dum som jeg er tenkte jeg at jeg heller skulle skape litt spenning og vente til litt senere (Justification av å ikke ta et steg videre, vet det). Fortsatte forsåvidt ganske bra etterpå uansett, og jeg ble enig om at jeg skulle vise henne litt av kick-boxinga mi, men hun måtte bare få tak i litt mer alkohol, til både meg og henne, så hun stakk på butikken en tur.

 

5 minutter etter at hun stikker kommer de jævla sikkerhetsvaktene og kaster ut alle.. Vi henger litt rundt i random leiligheter, men det skjer egentlig ikke så mye, ser ikke snurten av dama og tusler hjem tomhendt i et sjelden snøvær.. :thumbdown: Som vanlig går alt helt konge fram til jeg må eskalere kraftig på en eller anne måte. Må se å få kvitta meg den jævla angsten for å drite meg ut som jeg har hatt siden jeg tusla rundt i barnehagen..

 

Blåste det heldigvis ikke helt til helvete, og hun bor ca 50 meter unna meg, så det er vel fortsatt en mulighet der i gården, dog ikke hvis jeg fortsatter som en jævla pyse.

Lenke til kommentar

nei, det er en shittest. Jenta ser om du er needy.

 

Jeg har negget et nydelig brunette (HB8/9), men det var fordi hun var så avvisende og usosial, for å vise henne at jeg ikke aksepterer slik oppførsel.

Dette fungerte, men jeg manglet selvtillit til å følge videre opp.

 

Faktiskt syntes jeg at det er bra at flere og flere negger ukritiskt jenter, for da lærer

de å ikke være avhengig av eksterne validieringer, så på lengre sikt

håper jeg at de får bedre selvtillit og ikke hopper til sengs med den som fratar

deres skjønnhet og seksualitet. Dette er for lettvint og kyniskt.

 

Traff nylig ei søt blondine, og selvsagt dukket opp den uattraktive selvtilliten min frem, men det finnes andre damer!

Lenke til kommentar
Uansett negs og annet tulleball har jeg aldri brukt og vil ikke bruke, vet dere hvorfor? Fordi jeg ikke behøver det!
Det behøver ikke jeg heller, men jeg negger likevel, fordi jeg digger når dem blir forskrekkede, får doggy dinner bowl eyes(?) og lurer på om det var ment bra eller dårlig. Også et godt utgangspunkt til kino. Jeg er ofte frekk også, da med et smil og blir dytta til og får høre "Eru frekk?" eller "Du er så jævlig frekk". God grunn til å dytte tilbake, holde fast, o.l.

 

Hvordan gå frem etter kiss close for å få til et forhold? Opplever ofte at jenter etter ett kyss på fest mister interessen helt. Frustrerende :p
Du har kyssa med ei jente på fest og vil ha forhold. Du skal vite det at det er stor forskjell på fylleroting og følelsesmessig forhold. Men jeg skal svare deg likevel, men ikke bli skuffa om hun ikke har følelser for deg og knuser hjertet ditt. Få ho med hjem til deg en gang, skaff deg et kyss i edru tilstand. I beste fall ha sex med ho, da kan du styre og trigge følelsene hennes mye lettere. Hvorfor vet jeg ikke, men har en teori om skyldighet og at jenta ikke vil ha en bruk-og-kast-følelse over segselv og dermed åpner seg for noe mer

 

Viste ikke så altfor mye interesse. Avbrøt blant annet kyssinga flere ganger for å fortelle henne at hun måtte ta det med ro. Menne hva foreslår folket å gjøre etter 1 minuts heftig klining da, bare gå fra henne?
Pust dypt ut, se henne i øynene og smil :)

 

yay! fått meg den deiligste dama du kan tenke deg, og litt til(ho er 85', jeg 87' - gøy å fortelle "gutta":p - har fortalt ho om PUA-stuff, og ho er uenig i så godt som alt... hva kan det komme av? nekter jenter å innse at de er lette å manipulere(dette var vel det eneste ho var enig i) - kan det være at ho har blitt manipulert uten at ho selv vil det?

Har veldig lyst å kjøre The Cube på ho, men kan det skape trouble in paradise eller er det verdt det tror dere?

Hvorfor hun benekter? Kan være mange grunner

1. Sannsynligvis er hun som alle jenter, og dermed vansker med å innse at hun har "blitt lurt"

2. Hun er såpass betatt av deg, at hun vil ha frem at det er deg hun liker, ikke teknikkene

3. Hun vil ha deg til å slutte med det, for å gjøre deg dårligere med andre jenter og redusere sjansen for at du hopper på ei ny

 

Forsåvidt bør du aldri fortelle et LTR eller LTR2B detaljer om PU. Det blir ofte et stort usikkerhetsmoment for dem.

 

Mange tenker nok ting alá:

- Liker han/hun meg virkelig?

- Er følelsene mine ekte, eller manipulert frem?

- Er jeg forelsket i vedkommende, eller i teknikkene hans/hennes?

- Er jeg bare en av mange?

- Klarer han/hun å forholde deg til kun meg?

osv..

 

Noen kan gjerne fortelle hva "The Cube" er. Jeg har lest og sett sånn cirka null teori, og baserer heller gamet mitt på egne og andres erfaringer

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Jeg er forøvrig ikke ute etter noe som helst, jeg leker bare med konseptet. Har kjæreste, og har vært sammen med ham en god stund. Poenget mitt var uansett:

 

1: Du er en praktikant innen et fag du har brukt tid på å forstå og lære deg.

2: Teorien i denne praksisen er hovedsaklig forbeholdt praktikantene av den (si du forsker på placeboeffekt, f.eks.).

3: Du velger så å fortelle en av pasientene dine om teorien, og diskutere den med nevnte pasient.

 

ER det virkelig en logisk ting å gjøre i ditt hode?

Det har kommet frem flere ganger i tråden at det kan være meget effektivt å fortelle jentene om PUA, dog i en sjekkesituasjon.

Selv jeg som ikke er praktiserende har gjort det, med meget gode resultater. Om ikke annet, så er det i det minste et samtaleemne som engasjerer voldsomt.

 

Til han du svarte; Spørs kanskje litt på hvordan du la det frem? Det gjelder jo å presentere det riktig, om du ikke bare skal høres ut som en komplett drittsekk.

Lenke til kommentar
Det jeg egentlig ville fram til med snakke med ho om(ettersom jeg er ute etter LTR) teamet var om ho var interessert i det jeg sa/gjorde eller om ho likte meg for den jeg var(ettersom jeg ikke har nok PUA stuff til å holde det lenge gående, selv om jeg nok kan være litt PUA i væremåten min naturlig).

 

Det morsomme ho sa, som jeg personlig nesten alltid har trodd: utseende spiller en meget viktig rolle ved å finne LTR partner(som ho egentlig ikke var ute etter, men som jeg "overbeviste ho vel om at jeg var bra nok til å være). Om dette er unikt for ho eller om det faktisk er sånn for alle jenter vet jeg ikke, men dette har jeg også lenge vært overbevist om inntil jeg fant denne tråden her, hvor jeg etterhvert endret syn(i tillegg til å ha lest TG+sett utallige filmer med pua-stoff).

 

Synet mitt er nå delvis tilbakevendt.

 

Eplefe: det var faktisk meningen å skryte, beklager hvis jeg gjorde det på feil del av forumet ;P og jeg har ho ikke bare på kroken, we're a couple - og jeg skal treffe foreldrene hennes i romjula..

Som fyren over her sier, man forteller ikke en LTR eller en LTR2B om PU, det blir for teit. Du gjør henne usikker og du ødelegger i verste fall et potensielt langvarig forhold. Det du burde ha gjort hadde vært å holde fortet litt. Regner jo med at du har brukt din egen personlighet og spedd i med PU (med mindre vi snakker rollespill, men å holde det gående lengre enn en kveld blir jo litt sært). Og at du tror på at hun sier at utseende har mye å si er å ta i mot ekstern bekreftelse.

 

Jeg ser ikke på det som relevant i denne tråden å skryte av en du mest sannsynlig overøser med komplimenter og bekreftelse fra alle kanter.

 

Det har kommet frem flere ganger i tråden at det kan være meget effektivt å fortelle jentene om PUA, dog i en sjekkesituasjon.

Selv jeg som ikke er praktiserende har gjort det, med meget gode resultater. Om ikke annet, så er det i det minste et samtaleemne som engasjerer voldsomt.

 

Til han du svarte; Spørs kanskje litt på hvordan du la det frem? Det gjelder jo å presentere det riktig, om du ikke bare skal høres ut som en komplett drittsekk.

Forsåvidt sant. Men la oss si at dette er en langtidspasient, og ikke en enkveldspasient, og du vet at å fortelle pasienten om teorien bak det kan ødelegge funksjonen og i tillegg gjøre pasienten skeptisk til andre behandlingsmetoder.
Lenke til kommentar
å btw: hadde dere noe å komme med på spm jeg stilte eller var dere bare ute etter å flame? :p shit, eksamen om 6 timer - artig artig!

 

Det er flere grunner til at kvinner reagerer på den måten du forteller. Jeg fortalte samtlige av jentene jeg møtte over en lang periode om PU, for å forsøke å "knekke koden". "Det må være en måte å kunne fortelle de om dette på", og det er det.

 

La meg si en ting først: Grunnen til at du tryner når du forsøker å fortelle om dette, er mest sannsynlig at du forteller om det fra en manns standpunkt. La meg bare gjette her, men du fortalte om det noe i denne duren? :

 

"Det finnes et hemmelig samfunn med menn som lærer seg teknikker for å sjekke jenter"?

 

Det du egentlig sier til hun er: "Det verdensbildet du har, kan manipuleres via ord, og du har ingenting du skulle ha sagt".

Du utfordrer verdisystemet hennes, og automatisk respons på det blir å gå i forsvarsmodus.

 

 

 

Men! Vi har selvsagt en løsning på dette og. Jeg hadde et større seminar om akkurat dette for tja, et halvt års tid siden.

 

Det viktige her, er at du relaterer PU til hennes verden. Ikke snakk om "PUA's" men snakk heller om hvordan hun responderer.

Dvs at du introduserer noe ala dette:

 

"Du vet hvordan du noen ganger opplever en ting, og du kan forklare det med "at det bare skjedde?"" også forklarer du psykologien bak dette.

Også forklarer du feks om eye-coding

eller om LMR

eller om ASD

Social conditioning

 

Dette er PU, men du forteller ikke om selve communityet. Du varmer opp jenta og gjør verdisystemene hennes reseptive til at du forteller om PU. Det du basically gjør er å lære henne om seg selv, som vil ha en dobbelt effekt:

 

1. Du gir hun value. Massiv value

2. Du gjør hun mottagelig for å snakke om PU

 

Jeg gikk igjennom den fasen der over flere måneder og det endte opp med å bli så kraftig at jeg droppet det til slutt. Det ble ikke gøy lengre en gang, siden jenter begynte faktisk å pimpe meg bort til venninder i hytt og pine, og jeg slet med å finne tid til å møte og tilfredsstille alle jentene. I tillegg så ble det så intergrert i meg at jeg omtrent daglig på byen ble åpnet av jenter som gikk rett bort og klinte med meg.

Så å lære seg "Secret Society" som det kalles er helt ufattelig kraftfult.

 

Lykke til

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Som fyren over her sier, man forteller ikke en LTR eller en LTR2B om PU, det blir for teit.

 

Det blir for teit å ikke gjøre det, mener jeg. Skal man være sammen lenge, forventes en viss grad av åpenhet. Hvis jenta blir usikker på typen fordi han har draget, er forholdet dødsdømt uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...