Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor ofte skjer det egentlig at typen til en dame du møter på byen slår deg ned? Jeg har fått en del slike trusler, senest for et par dager siden, men det skal svært mye til før det skjer noe.

Har aldri skjedd meg, men trusslene har kommet et par ganger. Jeg er som oftest lur nok til å trekke meg unna før det blir for villt

 

Jeg har fått trusler opptil mange ganger. Det skal egentlig ikke så mye til før man kan få en sint fyr slengende med trusler. De tilfellene det har skjedd med meg er når venner til typen til jenta eller typen selv ser at det er noe seksuelt på gang.

Grinding på dansegulvet, rotings, eller utveksling av nummer, you name it.

 

Jeg klarer ofte og rote meg borti jenter som har kjæreste helt enkelt fordi jeg ikke bryr meg et fnugg. Det er dog ikke noe obstacle som jeg tenker over, jeg gir helt enkelt bare faen i personen. Er ikke typen til dama min venn så er det synd for han at han ikke klarer å tilfredstille henne nok til å ikke røre andre gutter... Som man reder ligger man.

 

Når det skjer er det best å ha fått tlf nummer først slik at man kan få isolert dama ved en senere anledning samme kveld eller en annen dag hvor du slipper å tenke på typen hennes eller vennene hans.

 

Det skal litt til før det blir skikkelig beef, men om typen er jævlig hissig så sier jeg bare noe i duren av at "Ja jeg er homo uansett, så det blir nok ikke noe mer"

 

Skulle noen bli jævlig forbannet og omtrent være klar for å sloss så hold deg i nærheten av vaktene og vær kamerat med de. Det er også en fordel om du er lite beruset om vaktene skulle begynne spørre om hva som skjer om det blir big drama.

 

 

Har kun blit slått i ansiktet engang på byen, løp vekk, de fulgte etter... 1vs4. Det var ikke helt fair.

-

 

Får man trusler et annet sted og typen eller andre vil komme hjem til deg og ha bråk så er jeg ikke rette mann til å svare på noe slikt. Har ikke opplevd dette enda.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg klarer ofte og rote meg borti jenter som har kjæreste helt enkelt fordi jeg ikke bryr meg et fnugg. Det er dog ikke noe obstacle som jeg tenker over, jeg gir helt enkelt bare faen i personen. Er ikke typen til dama min venn så er det synd for han at han ikke klarer å tilfredstille henne nok til å ikke røre andre gutter... Som man reder ligger man.

 

Dette er jeg ikke helt enig i. Du vet som alle andre at ting som svekker dømmekraften til en jente når det kommer til dette, for eksempel alkohol eller helt enkelt en krangel med typen, kan gi deg en urettmessig fordel. Jeg unngår damer som har kjæreste av flere grunner. Hvis jeg har dame forventer jeg at andre skal holde seg unna og det kan jeg ikke forvente om jeg gjør det motsatte selv. Dessuten er jeg klar over at det finnes flere fisker i havet, mange av dem single. Så hvorfor ødelegge et forhold bare for å få deg et ligg?

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Guest_dude_*
Ja, hun virker interessert. Men jeg ser ikke helt poenget med å høvle over henne. Er ikke mantraet til en PUA "leave her better than you found her"? Det forholdet er dødsdømt uansett, dessuten er det bare å holde seg unna damer som det. I mine ufaglærte øyne.

 

Jeg kjenner jo dama ganske godt, så jeg tror vi skal klare å fikse ting uten at det blir noe bråk. Har på følelsen at hun er litt nymfo også, så vil tippe hun er ganske villig hvis jeg først tar litt intiativ. Virker som hun egentlig ikke var så veldig fornøyd med typen sin uansett.

 

Om hun skulle få følelser for meg og vil ha et forhold, så er det egentlig greit for meg også. Hun er pen, morsom, lett å snakke med og er en person jeg lett trives med. Hun er jo ingen perfect match, men tror absolutt at det hadde funka hvis hun vil noe mer...

 

Vi får se hvordan det går. :)

Lenke til kommentar
Pul henne, men ikke innbill deg at du kan ha et forhold med henne, da oppgraderer hun sikkert fra deg til en enda bedre igjen.

 

Ønsker ikke noe forhold til henne. Hun er ikke helt min type jente, men lurte bare på om det virker som hun er interessert? Det er ikke alltid så lett å tolke tegn for en noob som meg. :)

Okei, du motsier deg selv litt.

Endret av indie
Lenke til kommentar

Det er et godt spørsmål. Jeg tror neppe det å rote ødelegger et forhold, om det gjør det så er iallefall ikke min feil for da mener jeg de stiller rimelig svakt. Det kan være det har skjedd før for alt jeg vet. Det kan ikke jeg ta hensyn til. Om man ender opp i sengen er det dog større sannsynlighet for at det kan rakne.

 

Jeg synes også alkohol er en dårlig unskyldning for å være utro både fra mannen og kvinnens perspektiv. Jeg kan med hånden på hjertet si at jenter som er fulle er jenter jeg lar være sjekke opp, rett og slett fordi jeg synes det er mega turn-off og grøsser av tanken.

 

At de har hatt en krangel kan være greit nok at gir en urettmessig fordel, jeg er ikke Tore Torell som kan vite sånt på forhånd så blir egentlig en teit unnskyldning. Det er nå engang slik at jeg ikke spør jenter om de har type. Dette fordi jeg mener at det vitner om en svak frame der du gjør damen til prisen, det vil jeg ikke gjøre.

 

For et ligg så kan det kanskje være bittert for en annen gutt om jeg har gjort så de har blitt dameløse. Særlig om det er mr chode som har vært på fisketur og fikk napp 1 av 10001.

 

Helt fra levern må jeg dog si at jeg ikke har dårlig samvittighet overhodet så lenge dama har det bedre etter hun møtte meg en før. Det er mange single jenter, men jeg vil ikke ta henyn til andre gutter, det skal ikke avgjøre om jeg blir bedre kjent med jenter.

 

-

 

Jeg har brukt store deler av livet mitt som chode. Det gidder jeg ikke mer, av med silkehanskende. Jeg vil ha det gøy! Om en random chode mister dama på grunn av meg så må jeg si meg stolt, så lenge hun har det bedre etter at hun traff meg.

 

-

 

Dama jeg traff igår vil treffe meg. Hun sier hun vil ha filmkveld, ja jøss. Den som kan lese mellom linjene vet godt hva hun vil.... Hun vil tydelig ut på eventyr. Det skal hun få.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Du har selv vært en chode Cape, jeg prøver litt å unngå å ødelegge for dem, om typen derimot hadde vært en overlegen drittsekk hadde jeg lett dritet i om en dame har type. Men om jeg kjenner dama litt fra før av og vi har noen fellesvenner gidder jeg ikke gjøre noe selv om hun serverer seg selv på et gullfat(truestory). Jeg har møtt typen hennes og han er veldig hyggelig, vil ikke ødelegge noe for han pga. jeg trenger å tømme tanken en random kveld.

 

Hun jeg møtte i går hadde "på en måte" type ifølge henne selv. "It just happened."

Lenke til kommentar

Ja felles venner da bør man klart være litt varsom hvor man trår.

Jeg ødelegger ikke for chodes fordi at de er nabbs med damer og ønsker de vondt. Jeg ønsker kun å ha det morro med kvinnfolket som tilfeldigvis er sammen med han.

 

I dette tilfellet mitt er det en morsom dame som jeg vil ha med å gjøre, da kan jeg desverre ikke la henne gå uten videre. Man finner ikke kvalitetsdamer rundt alle gatehjørner.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Jeg unngår damer som har kjæreste av flere grunner. Hvis jeg har dame forventer jeg at andre skal holde seg unna og det kan jeg ikke forvente om jeg gjør det motsatte selv

Du har høye forventninger. Mannfolk har prøvd seg på hverandres kvinner helt siden vi var aper og løp rundt i flokk. Skal love deg ingen holder seg unna dama di fordet om dem vet du ikke gjør andre sånt. Folk er dessverre egoistiske på sånt og gir ganske enkelt faen. Respektløst, men skal si selv at jeg gir faen i om dama har type så lenge jeg ikke kjenner han personlig. Er en litt spesiell følelse hvor mye ei jente er villig til å ofre for akkurat deg

 

Jeg kjenner jo dama ganske godt, så jeg tror vi skal klare å fikse ting uten at det blir noe bråk. Har på følelsen at hun er litt nymfo også, så vil tippe hun er ganske villig hvis jeg først tar litt intiativ. Virker som hun egentlig ikke var så veldig fornøyd med typen sin uansett.

 

Om hun skulle få følelser for meg og vil ha et forhold, så er det egentlig greit for meg også. Hun er pen, morsom, lett å snakke med og er en person jeg lett trives med. Hun er jo ingen perfect match, men tror absolutt at det hadde funka hvis hun vil noe mer...

 

Vi får se hvordan det går. :)

Det er stor forskjell å få ei jente til å ta sidesprang, og å få henne ut av et forhold. Tryggheten hun har i forholdet er nok en skikkelig brems og et stort steg å forlate. Men du skal vite at om hun gjør det så gjør hun det enda lettere fra deg, så om du klarer å ta ho så må du passe ekstra godt på henne

 

Jeg ødelegger ikke for chodes fordi at de er nabbs med damer og ønsker de vondt. Jeg ønsker kun å ha det morro med kvinnfolket som tilfeldigvis er sammen med han.

En ting som er litt moro er å være koslig med disse megachodene. Mange av dem har virkelig ikke meninger og blir sittende og jappe med på din side i alle diskusjonene resten av kvelden, og dagen etter raser det inn brev på nettet om hvor det er fest neste helg og blabla. Det er slitsomt, men man føler seg nesten forgudet. Kanskje det går ann å få dem til å hente kvinnfolk og servere dem i fanget på meg og, haha :hmm:

Lenke til kommentar
Nå husker jeg forøvrig at hun ene som stadig oppsøkte meg var gift med to barn.. Hun hviska i øret mitt "Jeg er din ikveld" :dontgetit: :!:

Praktisk da. Som regel er det litt risky om typen skulle banka deg, men du kunne jo gått rett på siden hun var gift med to barn :p

Jeg antar mannen var hjemme med ungene.. Men når hun hviska det i øret mitt, ga jeg henne et kraftig klapp på rumpa i retning utgangen, og sa "gå hjem til mannen din, du".

 

 

296720.jpeg

Ooooooh yes.

Great success! :!: Etter du har hatt den der oppe noen dager, krever jeg Fieldrapport!

Lenke til kommentar
296720.jpeg

Ooooooh yes.

Great success! :!: Etter du har hatt den der oppe noen dager, krever jeg Fieldrapport!

Det er en akutt mangel på 16-åringer med dårlig selvtillit som er registrert på sukker.no. Hvis man derimot velger "Sexlyst: Høy", "Selvtillit: Lav" og "Kropp: Noen kilo for mye/Fattyfatty" så er det et koldtbord av uattraktive jenter mellom 21 og 42 som vil møte deg, uansett hvordan du ser ut.

 

2000-tallet er "The Decade of the Chubby-chasers".

Lenke til kommentar

Fedme er tidenes sexdreper.

 

Jeg er stadig imponert over at enkelte klarer å få den opp når de holder på med hvaler. Damer som merker seg som gjennomsnittlig eller noen kilo for mye er rett og slett ekle. Og for meg har junior egen vilje og det er no way in hell om han stiller klar til action når dama ikke er fin og fit. Da vil han heller leke med hånda...

 

Men all ære til de som får den opp! De må ha gudommelig potens :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_dude_*
Okei, du motsier deg selv litt.

 

Godt mulig. Det jeg mener er at det hadde holdt med litt action for meg. Hvis det plutselig viser seg at hun har/får masse følelser for meg, så skal jeg klare å gi hun en sjanse. Altså. Det å ha dame har jo selvsagt sine fordeler. :)

Lenke til kommentar
Damer som merker seg som gjennomsnittlig eller noen kilo for mye er rett og slett ekle.

 

Jeg sakser fra "perfekt kropp"-tråden, hun på bildet går vel heller under en av dine nevnte kategorier enn under veltrent;

 

Hm, vet ikke helt. Litt vanskelig å forklare.

Prøv å tenk dame med bra former, men hu har "litt ekstra".

Altså, hun er bare mjuk og deilig egentlig, samtidig som hu ikke er helt slapp.

Like this? [Ompost av mitt første bilde i tråden.]

Jess :thumbup: Den liker vi vettu. Bra det er folk som er enige :)
jeg tenner personlig mye mer på jenter med den kroppsfasongen enn typiske modelljenter. Men det tror jeg egentlig de fleste gutter gjør.
jeg tenner personlig mye mer på jenter med den kroppsfasongen enn typiske modelljenter. Men det tror jeg egentlig de fleste gutter gjør.

 

Ja :)

 

(bruk trackback på frohmans post for å se bildet, da det er opplastet kan jeg ikke linke det)

Lenke til kommentar
Fedme er tidenes sexdreper.

 

 

Jepp. Har og kommer aldri til å få'n opp til damer som trenger 2 år på tredemølla. Det er for min del fysisk umulig.

 

Noe som også plager meg med det, er at, de har muligheten til å gjøre noe med det. De vil bare ikke. Det gjør det bare enda verre.

 

 

(For ordens skyld: ja jeg vet at en del av dette kan være genetisk, men det er kun et fåtall som ikke har muligheten til å "ta et tak")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...