Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Btw, spør igjen. Er det noen som holder på med, eller er ferdig med Stylelife Challenge?

Der man følger en 30 dagers plan som går ut på å presse seg selv.

 

Jeg er på dag 5 og har fått kontakt med ei søt dame bak disken i en butikk + ei som tok kontakt på meld fra haugesund etter dag 2.

Pretty nice. Jeg har den på harddisken min, og tenkte jeg skulle prøve ut shaiten, men ble aldri noe av. Ingen tvil om at det bør fungere for å gi deg et spark i rævva og få deg ut hver dag. Om du søker skal du klare å finne en svensk journalist som prøvde ut greia, uten så alt for stor sukse tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, for en kveld det ble. Fikk rota litt med ei jente jeg såvidt fikk sagt hei til på vorset. Møttes på byen igjen, og klina før vi fikk snakka noe mer. Presenterte meg aldri før hun spurte hva jeg het :p

 

Men mens vi stod og dansa, tja - Rimelig tett, sa hun at det var lite vits for meg å prøve seg på henne, fordi hun var lesbisk. Når jeg ser tilbake nå, er jo dette noe jeg absolutt burde brukt til min fordel :p Men istedet ble jeg som om noen slapp luften ut av en ballong, helt paff. Jaja.

 

Nye muligheter idag igjen, 18. års dag til en kompis. Tjohei :fun:

Jeg hadde garantert sagt "jeg er og lespisk" i den situasjonen :p

Lenke til kommentar

Idag presterte jeg å sjarmere i senk en hb8 fra jobben på julebordet. Hun sa det rett ut selv flere ganger, var veldig gøy, bl.a at jeg visste hele tiden hva jeg skulle si. Dilemmaet i kveld var dog at hun er 23, som sikkert noen vet her inne er jeg bare 18 så det er litt bummer. Men det var sinnsykt kult å få "tilbakemelding" og vite at jeg hadde full kontroll på en som er fem år eldre enn meg. Lurer litt på hva som skjer videre, blir spennende å se.

 

Forøvrig var jeg på karaokebar på fredag da jeg møtte en jente, det var spontant, det var det som gjorde hele greia mye bedre. Det var en "date" man husker. For meg så faller negs og push n pull veldig naturlig samtidig som jeg bygger opp kino ved siden av dette, veldig kul helg må jeg si.

 

Jeg forventer forresten at noen fra denne tråden blir med meg ut i nærmeste fremtid ;)

Lenke til kommentar

Hva gjør det om hun er 23? er da ingen alder..

 

Jeg kjøørte peacokingh på høyt mivå ikveld utilsiktet. byttet frakken min med jakka til kameratens dame, rosa leopard og hvit pels for gøy.. sitter igjen med 2 kclose og 3 nr, uten å ha bedt om dem, kunt akket være jakk,a. :p

 

(evt skruvefeil skydles enorme mengder stroh(80%))

Lenke til kommentar
Gjest Guest_dude_*

Velger å poste som anonym...

 

Ok. Jeg dro ut på byen i går og traff på en jente jeg ikke har sett på veldig lenge. Vi har gått sammen på skole hele livet og gjør det fortsatt. Vi går sisteåret Vgs nå, men har ikke de samme fagene. Jeg hilser og har tenkt til å gå videre, men hun stopper meg og vil tydeligvis prate. Vi prater litt løst og fast før jeg spør hvem hun er der med. Hun var der med typen og noen venninner og hun spurte om jeg ville hilse på dem...

 

Takka ja siden kompisa ikke hadde planer om å dukke opp ennå. Typen står og spiller billiard så vi får prata i fred en stund. Jeg fikk hun til å le endel uten egentlig å gå inn for det, og vi hadde en veldig hyggelig tone. Hun stryker meg også over skulderen, tar meg i hånda og annet kino-stuff mens vi prater. Når typen er ferdig står hun i armene hans vendt mot meg og snakker til meg som om han ikke finnes...

 

Typen stikker på do da, så jeg spør hva hun synes om han. Joda han var "grei nok" han. Husker ikke akkurat hva som ble sagt, men hun mente i hvert fall at hun kunne gjøre bedre. (og det mener vel egentlig jeg og for å være ærlig)

 

Bottom line. Tror dere hun er interessert, synes hun bare det var trivelig å treffe meg igjen eller hva tror dere? Jeg var egentlig ikke ute etter noe som helst i går siden jeg hadde andre planer, men hadde bare vært litt morsomt å høre hvilke tanker dere får. :)

Lenke til kommentar

Pul henne, men ikke innbill deg at du kan ha et forhold med henne, da oppgraderer hun sikkert fra deg til en enda bedre igjen.

 

Alderen gjør ikke meg noe, men det var jo vanskelig for henne mtp venninnene hennes, men jeg driter idet, mildt sagt gjorde hun det i går også. Jævla bra toth, kanskje jeg skal teste ordentlig peacocking selv én gang.

Lenke til kommentar
Idag presterte jeg å sjarmere i senk en hb8 fra jobben på julebordet. Hun sa det rett ut selv flere ganger, var veldig gøy, bl.a at jeg visste hele tiden hva jeg skulle si. Dilemmaet i kveld var dog at hun er 23, som sikkert noen vet her inne er jeg bare 18 så det er litt bummer. Men det var sinnsykt kult å få "tilbakemelding" og vite at jeg hadde full kontroll på en som er fem år eldre enn meg. Lurer litt på hva som skjer videre, blir spennende å se.

 

Forøvrig var jeg på karaokebar på fredag da jeg møtte en jente, det var spontant, det var det som gjorde hele greia mye bedre. Det var en "date" man husker. For meg så faller negs og push n pull veldig naturlig samtidig som jeg bygger opp kino ved siden av dette, veldig kul helg må jeg si.

 

Jeg forventer forresten at noen fra denne tråden blir med meg ut i nærmeste fremtid ;)

 

18 og 23 går jo greit, det er kun dine tanker og beliefs som gjør dette til et issue.

 

-

 

Jeg klarte selv å rote meg litt bort igår bokstavligtalt.

Drar ikke opp en FR, men kort og godt rota jeg med en hb8 på et utested hvor typen hennes var på det samme stedet. Heldigvis hadde jeg på klær hvor musklene bulet ut så man kunne se jeg var godt trent, ellers ville det nok blitt beef.

 

Perfect crime fra denne dama hun vil se mer til meg ;)

Lenke til kommentar

Peacocking fungerer utmerket! Var på byen med en kompis, han hadde kledd seg ut som Dr. Hunter S. Thompson fra Fear & Loathing in Las Vegas. Uten at han driver med game. Og alle damene strømmet til for å prøve hatten, brillene og sneipen. Works like a charm.

 

I går var en super kveld! Var meningen å møte ei jeg holder på med, pluss x'en min. Hu første var sur fordi jeg ikke gav henne nok oppmerksomhet, så jeg dreit i hele kjerringa. Og min x var omringet av venninner da jeg kom bort for å hilsepå. Var vanskelig å komme gjennom til alle. Ble litt bedre kjent med hu ene venninna, ganske søt hb7, men det ble full cockblock fra de andre :p

 

Hvertfall, varmet opp med å prate med en del ukjente folk, de første vi så faktisk. Kom mer og mer i state, gikk rundt og klemte på nesten alle jentene :) Løfta de opp og snurra de rundt. Det som RSD Tim sier at det bare er å ta tak i jenta du har lyst på er awesome! Det fungerte i går hvertfall. Åpna ikke ett sett verbalt i går. Gikk bare rett bort, tok dama i hånda og dro henne til meg, gav henne klem og hun stod der og fniste og lo :) Sykt!

 

Ble dog ingen close. Må jobbe mer med det.

 

Det er bra indie :) Alltid stas å få napp hos de "litt eldre".

Lenke til kommentar
Jævla bra toth, kanskje jeg skal teste ordentlig peacocking selv én gang.

Gjør det, men for guds skyld akkopagnert av en helt annen attitude en jeg hadde. Jeg bar denne rosa leopardpelsjakka med tidenes whiskygrisefyll-superchode attitude, freste rundt lokalet og spurte vel alle jentene om den var fin :p

Nå husker jeg forøvrig at hun ene som stadig oppsøkte meg var gift med to barn.. Hun hviska i øret mitt "Jeg er din ikveld" :dontgetit: :!:

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Guest_dude_*
Pul henne, men ikke innbill deg at du kan ha et forhold med henne, da oppgraderer hun sikkert fra deg til en enda bedre igjen.

 

Ønsker ikke noe forhold til henne. Hun er ikke helt min type jente, men lurte bare på om det virker som hun er interessert? Det er ikke alltid så lett å tolke tegn for en noob som meg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ja, hun virker interessert. Men jeg ser ikke helt poenget med å høvle over henne. Er ikke mantraet til en PUA "leave her better than you found her"? Det forholdet er dødsdømt uansett, dessuten er det bare å holde seg unna damer som det. I mine ufaglærte øyne.

Lenke til kommentar
Jeg forventer forresten at noen fra denne tråden blir med meg ut i nærmeste fremtid ;)

Jeg skal prøve å komme meg oppover så fort jeg kan, men som du vet så er det flere kvinnfolk som vil ha min oppmerksomhet for tida, så om oslojentene må vente eller om dem skal få rask glede må jeg tenke litt over gitt

 

Nå husker jeg forøvrig at hun ene som stadig oppsøkte meg var gift med to barn.. Hun hviska i øret mitt "Jeg er din ikveld" :dontgetit: :!:

Praktisk da. Som regel er det litt risky om typen skulle banka deg, men du kunne jo gått rett på siden hun var gift med to barn :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvor ofte skjer det egentlig at typen til en dame du møter på byen slår deg ned? Jeg har fått en del slike trusler, senest for et par dager siden, men det skal svært mye til før det skjer noe.

Lenke til kommentar
Hvor ofte skjer det egentlig at typen til en dame du møter på byen slår deg ned? Jeg har fått en del slike trusler, senest for et par dager siden, men det skal svært mye til før det skjer noe.

Har aldri skjedd meg, men trusslene har kommet et par ganger. Jeg er som oftest lur nok til å trekke meg unna før det blir for villt

Lenke til kommentar
Hun stryker meg også over skulderen, tar meg i hånda og annet kino-stuff mens vi prater. Når typen er ferdig står hun i armene hans vendt mot meg og snakker til meg som om han ikke finnes...

 

Typen stikker på do da, så jeg spør hva hun synes om han. Joda han var "grei nok" han. Husker ikke akkurat hva som ble sagt, men hun mente i hvert fall at hun kunne gjøre bedre. (og det mener vel egentlig jeg og for å være ærlig)

 

Bottom line. Tror dere hun er interessert, synes hun bare det var trivelig å treffe meg igjen eller hva tror dere? Jeg var egentlig ikke ute etter noe som helst i går siden jeg hadde andre planer, men hadde bare vært litt morsomt å høre hvilke tanker dere får. :)

 

Hehe, same shit her. En jente flørter noe helt jævlig med meg for tida, men jeg backer off da, fordi jeg vet at hun har type, og jeg tenker på konsekvensene av hvor pissed han kommer til å bli dersom han finner ut at jeg har pult dama hans.

 

For en gangs skyld tenker jeg med riktig hode :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...