Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min erfaring med sukker.no er at det er mye rart der. Men la det være hva det er: et gedigent sex marked :fun:

Er det underforstått i "miljøet" på sukker.no at det er en side stort sett for å finne fuckbuddies og slikt, mens forhold og romantikk finner man andre steder..?

 

I likhet med det virkelige liv, er det også på sukker enkelte gutter som forsyner seg vilt fra fatet. De fleste gutta (og de er i sterkt flertall) er nok bare der og tror og håper på kjærligheten. De er også forøvrig i flertall.

 

Det er mange gutter som utelukkende bruker sukker som sjekkested og har en rekke fbs ruslende rundt på gress der. Men for å svare deg på romantikk og forhold, tror jeg du finner de best på andre steder :)

 

:D

Lenke til kommentar
Noen som har lagt merke til at mange av deltakerne, både i år og i fjor, i The Pickup Artist er skuespillere? Sjekk IMDb.

 

Det er jo et skår i illusjonen, her fra wiki på sesong 1:

 

Soon after the show appeared, contestant Alvaro ("Kosmo") focused his career in acting.[1] VH1 previously listed Kosmo as a video game programmer.[2] Kosmo cleared up any controversy in recent interviews with VH1 and on the nowlive.com[3] show that VH1 had incorrectly listed him as a video game programmer, and that he is an aspiring actor, working as a VJ and cameraman for the past four years in Miami, New York, and Los Angeles,[4] although this claim is somewhat been refuted or shown falsified by his promo-reel and video biography.[5] It is worth noting that Alvaro was the only contestant to be given direct intervention and guidance from Mystery through a radio-receiving earphone, which he won in a reward challenge, when participating in the field test, in Episode 5.

 

Runner-up contestant Brady, despite being described as a shy photographer, also worked as a model, five years before being on the show, for a Los Angeles based modeling agency called Action Agency.[6]

 

Fred was a mattress salesman.[7] According to his MySpace profile, he is also now an actor, comedian, and professional karaoke singer.[8]

 

Joe D. can also be seen now working as an actor in the television show ER, where he appears as a gas station clerk in the "January 3" episode. He had studied theater in college.[citation needed]

 

 

Og sesong 2

 

Controversy

 

Although contestant Greg Fellows is listed as a real estate agent on the official Pick-up Artist 2 website[1], he has a listing as an actor on IMDB[2].

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Joe D. er tidenes contestant imho. Han likte jeg. Men jeg tror litt av greia var å gi inntrykk av at han satt i kjelleren til foreldrene og spilte WOW hele tiden, noe som ikke stemmer helt.

Lenke til kommentar

Ah, morsom uke tilbake i leir.

 

Pratet en del piss med gutta på rommet, og kom etterhvert inn på hemmeligheter om oss selv, og det endte med at alle skulle si en ordentlig flau eller kjip ting om seg selv/ting de har gjort. Da tenker, jeg hva faen skal jeg si nå egentlig? Jeg har jo mange hemmeligheter, men hvem vil jeg fortelle, hva med når jeg fikk mitt første kyss?

 

Historien: Natt til søttende, hjemme i Hamar. Møter en helt jævli full venninde, hun spør om jeg skal bli med på et utested, jeg sier kun om jeg får et kyss. Og jeg får et lite kyss. Mitt første kyss. I en alder av atten.

 

Reaksjoner: "Hva faen, det hadde jeg ikke trodd om deg Hansen!" "Helvette, først når du var atten?!" "SYKT!"

 

Ingen tvil om at jeg har forandret meg en del siden jeg oppdaget tråden, kult. Endte med at jeg viser fire av gutta the Pickup Artist sesong en, og alle digger det. Synes det er dritfett, og som vanlig skal gutta være litt macho, så alle ler av gutta i serien, men når jeg spør "har du aldri vært i samme situasjonen? Og da kjenner de plutselig seg selv igjen. Nå samtlig ut i helga og prøve litt replikker. Okey, det er mystery method, men det er akkurat samme måten jeg kom inn i det på, og jeg har i allefall fått mye ut av hele prosessen.

Lenke til kommentar

Det er så lett når man ikke er betatt. Nå er jeg betatt av ei som faen! Er ikke lett.

 

*rivesegihåret*

 

Lyst til å sende melding og underkaste meg helt, men veit jo seff at det blir feil! Rart hvordan kjemiske reaksjoner i hjernen kan gjøre en så hjernedød.

 

Brukt flere måneder på å få ei jeg kjenner hit på middag og film i dag. Holdt på litt før også et par ganger med gjevne mellomrom over en 2 års periode. Men hun er av typen som blir sjekket opp overalt og hele tiden. Det er nesten ikke noe som biter på henne lenger. F*! Var ikke lett å komme inn på henne denne gangen :/

 

I morgen er det ut og sarge og få tankene på noe annet :)

 

Btw, spør igjen. Er det noen som holder på med, eller er ferdig med Stylelife Challenge?

Der man følger en 30 dagers plan som går ut på å presse seg selv.

 

Jeg er på dag 5 og har fått kontakt med ei søt dame bak disken i en butikk + ei som tok kontakt på meld fra haugesund etter dag 2.

Lenke til kommentar

Haha, for en kveld det ble. Fikk rota litt med ei jente jeg såvidt fikk sagt hei til på vorset. Møttes på byen igjen, og klina før vi fikk snakka noe mer. Presenterte meg aldri før hun spurte hva jeg het :p

 

Men mens vi stod og dansa, tja - Rimelig tett, sa hun at det var lite vits for meg å prøve seg på henne, fordi hun var lesbisk. Når jeg ser tilbake nå, er jo dette noe jeg absolutt burde brukt til min fordel :p Men istedet ble jeg som om noen slapp luften ut av en ballong, helt paff. Jaja.

 

Nye muligheter idag igjen, 18. års dag til en kompis. Tjohei :fun:

Lenke til kommentar
Haha, for en kveld det ble. Fikk rota litt med ei jente jeg såvidt fikk sagt hei til på vorset. Møttes på byen igjen, og klina før vi fikk snakka noe mer. Presenterte meg aldri før hun spurte hva jeg het :p

 

Men mens vi stod og dansa, tja - Rimelig tett, sa hun at det var lite vits for meg å prøve seg på henne, fordi hun var lesbisk. Når jeg ser tilbake nå, er jo dette noe jeg absolutt burde brukt til min fordel :p Men istedet ble jeg som om noen slapp luften ut av en ballong, helt paff. Jaja.

 

Nye muligheter idag igjen, 18. års dag til en kompis. Tjohei :fun:

 

Der ble du nok utsatt for en shit-test. Standardtestene de kommer med er: Jeg er lesbisk eller typen min bla bla bla...

Som oftest bare jug hvis du merker interesse fra dem. Hun vil bare sjekke reaksjonen din for å se hvor mye trøkk det er i deg.

 

Men det er ingen vits i å sture over det nå. Kom deg videre og prøv igjen. Neste gang en dame sier hun er lesbisk veit du at det er sludder og ignorerer det.

Lenke til kommentar
Haha, for en kveld det ble. Fikk rota litt med ei jente jeg såvidt fikk sagt hei til på vorset. Møttes på byen igjen, og klina før vi fikk snakka noe mer. Presenterte meg aldri før hun spurte hva jeg het :p

 

Men mens vi stod og dansa, tja - Rimelig tett, sa hun at det var lite vits for meg å prøve seg på henne, fordi hun var lesbisk. Når jeg ser tilbake nå, er jo dette noe jeg absolutt burde brukt til min fordel :p Men istedet ble jeg som om noen slapp luften ut av en ballong, helt paff. Jaja.

 

Nye muligheter idag igjen, 18. års dag til en kompis. Tjohei :fun:

 

Der ble du nok utsatt for en shit-test. Standardtestene de kommer med er: Jeg er lesbisk eller typen min bla bla bla...

Som oftest bare jug hvis du merker interesse fra dem. Hun vil bare sjekke reaksjonen din for å se hvor mye trøkk det er i deg.

 

Men det er ingen vits i å sture over det nå. Kom deg videre og prøv igjen. Neste gang en dame sier hun er lesbisk veit du at det er sludder og ignorerer det.

Vet jeg godt :p Tydeligvis var det ikke så mye trøkk i meg igår, for jeg dreit alt ut der :p

 

Jeg sturer da ikke. Hadde ikke tatt med den siste setningen der om jeg hadde sturt. Prøver bare å tenke hva jeg gjør anderledes neste gang. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...