Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så jeg kan kontakte folk som ikke bruker penger på nettdating, men jeg får ikke lov til å snakke med de som faktisk betaler for tjenesten? Det virker som jeg tjener på å ikke betale...

Tror du misforsto meg litt

 

Vanlig bruker kan kontakte: Superbrukere

Superbrukere kan kontakte: Vanlige bruker + Superbrukere

 

Dermed vil superbrukerne bli kontaktet av veldig mange vanlige brukere, siden dem ikke kan kontakte andre og knapt blir kontaktet selv. Sikkert morsomt å være superbruker, men jeg gidder ikke bruke penger på det. Ca 1/10 er SB

Lenke til kommentar
Superbruker er noe som stort sett er brukt av halvfeite kvinnfolk som er desperate etter å bli sjekket opp av flest mulig,
Gratis bruk og kikking, og om man ikke betaler kan man kun kontakte superbrukere.

MAO, to som ikke er betalende, kan kun bruke slike predefinerte beskjeder, og ikke få individuell kontakt. Bortsett fra chat, kanskje?

Hvis ikke er jo det du egentlig sier, at om man ikke betaler, kan man ikke kontakte noe dugelig. Og om betaler, er man ikke dugelig selv(despo).

En tveegget kniv uten positive sider med andre ord? :p

Lenke til kommentar
Det er bare delvis interessant.

:!:

 

Jeg meldte meg inn(vanlig, ikke sånn super) av nysgjerrighet natt til i dag. Foreløpig er det 2 som har tatt kontakt, ei som muligens er halvfeit, og ei som absolutt er slank. Hun har rødt hår. Rødt er søtt?

Endret av toth
Lenke til kommentar
Jeg beklager at du ble irritert av å lese innlegget mitt :-) , men greien var som sagt at jeg ikke greide å holde på jentene jeg ville ha, eller at de etterhvert bare ble venner. Det tok ikke så lang tid for at det skulle til. Fikk sågar homostempel fordi ingen skjønte hvorfor jeg ikke fikk dame.

 

Jeg skjønner ikke helt at dere ikke greier å se dette enda...men det er jo som du sier, en belief som er trykt inn i skallen på folk. Men nå ser jeg hvordan attraction er helt uavhengig av utseende. Det er et fortrinn, men det er ikke lik attraction.

Vel, saken blir ikke akkurat mye bedre av at jenter selv tror de blir tiltrukket av utseendet.

 

Jeg er i en slik fase nå at selv om jeg på en måte vet at man kan skape attraction uavhengig av utssende (Sean Stephenson er et fantastisk eksempel), har jeg perioder hvor jeg er overbevist om at utseende er alt.

 

Kanskje bunner dette i at jeg alltid har vært ganske usikker på mitt eget utseende. Jeg klarer ikke å dømme objektivt. Av og til føler jeg meg utrolig kjekk, andre ganger føler jeg meg mindre attraktiv. Det jeg ser i speilet varierer, jeg klarer meg ikke bare med et "hm, jeg ser bra ut i dag" - det følges alltid opp med et "eller gjør jeg egentlig det?"

 

Jeg har nesten aldri fått noen feedback på hvordan jeg ser ut, verken positivt eller negativt. Så sannheten er vel at jeg er ganske normal på det punktet.

 

Raijin: Helt enig. Det er egentlig mye mer visdom i de gamle ordtakene og visene enn vi tenker over til vanlig.

Lenke til kommentar

Har sett litt på Flawless Natural DVDene til Tim og liker materialet hans veldig godt, med fokuset på å ha det gøy osv.

 

Hadde min første kveld hvor jeg aktivt prøvde å forandre meg i går. Onsdager er kvelden hvor alle sportsfolka går ut, altså med alle damelagene og alle chicksa som vil ha de heite sportsgutta. Tema var bright and thight, altså masse grisefine damer i meget avslørende antrekk.

 

Med andre ord også et perfekt sted for å jobbe med AA, og det var det som var fokuset i går, så jeg gikk likesågodt rundt og ga high-fives til folk, som noen nevnte før i tråden. Det funka helt genialt, gikk opp til en hel haug med 7-10ere og high-fiva dem, og kom i prat med en del. De jeg var med bare sto der og skjønnte ikke at det kunne funke så bra. Fryktelig morsom kveld. Lærte også en del av hva jeg må jobbe med når jeg først har åpna dem, som å holde øyekontakt og bruke mer KINO spesiellt.

 

Nå som jeg har blitt mer bevisst på hva jeg gjør og ikke gjør når jeg snakker med jenter, og sammenligner de gangene det går bra og de gangene det går til helvette er det veldig lett å se sammenhenger. Har også jobba en del med øyekontakt i det siste, og jeg kan merke reaksjoner hos folk hvis du faktisk tør å holde øyekontakt med dem.

 

Engelske damer er sterkt undervurdert btw. :yes:

Lenke til kommentar
Det er bare delvis interessant.

:!:

 

Jeg meldte meg inn(vanlig, ikke sånn super) av nysgjerrighet natt til i dag. Foreløpig er det 2 som har tatt kontakt, ei som muligens er halvfeit, og ei som absolutt er slank. Hun har rødt hår. Rødt er søtt?

Halvfeite jenter er ofte gode i sengen og rødhårete jenter er alltid sluts, så jeg hadde sagt "go4it" til begge.

Lenke til kommentar

Min erfaring med sukker.no er at det er mye rart der. Men la det være hva det er: et gedigent sex marked :fun:

 

Jeg har venninner som er aktive der som superbrukere, og som regel er det damer jeg ikke hadde snudd meg etter. Men det finnes ei og annen superbruker av damene der som virkelig er hot!

 

Jeg hadde en soleklar HB9 fra Bergen via sukker.no

 

 

Når det er sagt, er sukker rett og slett genialt når det gjelder gode åpnere. Du lærer også å føre en samtale med damer.

 

Mine tips til sukker.no og kontakten med damene er:

 

ALDRI ikke om du er drita en gang, skriv at hun er pen

IKKE kommenter utseende hennes, det er det nok av afcs som skriver

Vær helt vil og gal

Ikke prat SEX (hvertfall ikke med en gang)

 

 

 

 

Skal se om jeg poster en post i natt. Har masse kule ting fra en bok jeg leser, som jeg bare må ta opp med dere :)

Lenke til kommentar
Min erfaring med sukker.no er at det er mye rart der. Men la det være hva det er: et gedigent sex marked :fun:

Er det underforstått i "miljøet" på sukker.no at det er en side stort sett for å finne fuckbuddies og slikt, mens forhold og romantikk finner man andre steder..?

 

trodde alle sider der det legges opp til å møte hverandre irl var kjøttmarkeder jeg. muligheter for noe mer er det jo alltids.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...