toth Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Shit, dette ble ikke den burn-actionen jeg hadde håpet på.. Oh well! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) vi er for glad i hverandre for å starte å krangle over en sånn filleting, ikke sant Sunniva? Endret 26. november 2008 av samebror Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 vi er for glad i hverandre for å starte å krangle over en sånn filleting, ikke sant Sunivva? Aww, so chodish Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 vi er for glad i hverandre for å starte å krangle over en sånn filleting, ikke sant Sunivva? Aww, so chodish Særlig feilstavingen av navnet.. :!: Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Wooho, småjenter. Yummii. Problemet er bare at noen av de er litt vel barnslige ut at jeg skal generalisere helt her. Endret 26. november 2008 av Cape Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 vi er for glad i hverandre for å starte å krangle over en sånn filleting, ikke sant Sunniva? Jepp : ) Wooho, småjenter. Yummii. Problemet er bare at noen av de er litt vel barnslige ut at jeg skal generalisere helt her. Småjenter for noen, men kommer jo ann på alderen til gutten. Her er det snakk om 15 og 16. Om det hadde vært 15 og 23 hadde det blitt småjenter, ja:p Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sunniva heter vel ikke Tyra? Ligna på ei jeg vet om Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sunniva heter vel ikke Tyra?Ligna på ei jeg vet om Nei, heter Sunniva jeg Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Haha, måtte bare spør Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 vi er for glad i hverandre for å starte å krangle over en sånn filleting, ikke sant Sunniva? Jepp : ) Wooho, småjenter. Yummii. Problemet er bare at noen av de er litt vel barnslige ut at jeg skal generalisere helt her. Småjenter for noen, men kommer jo ann på alderen til gutten. Her er det snakk om 15 og 16. Om det hadde vært 15 og 23 hadde det blitt småjenter, ja:p 15.... - Holder meg da innenfor lovenslange arm iallefall ansvarsfulle personen jeg er. 16 ere sengelappen ikke før. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 kjenner folk som debuterte når de var 12 jo Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 kjenner folk som debuterte når de var 12 jo Det er bare å lese litt på dette forumet så vil du finne tråder om de som har tilbragt litt tid i en celle fordi jenten de fant seg ikke var helt gammel nok. Det er ikke akkurat verdt sjansen. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 kjenner folk som debuterte når de var 12 jo Hva skjer om man feier over en jentunge på 15 og hun sier det til faren sin? 1) Han er nok ikke fysisk sterkere enn meg så juling er utelukket, men at han kontakter politiet det skal du ikke se bortfra at han gjør. Eller om jenta gjør det selv i ettertid når hun rekker å tenke. ... Bruk hodet til å tenke å pikken til å pule. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 vi er for glad i hverandre for å starte å krangle over en sånn filleting, ikke sant Sunniva? Jepp : ) Wooho, småjenter. Yummii. Problemet er bare at noen av de er litt vel barnslige ut at jeg skal generalisere helt her. Småjenter for noen, men kommer jo ann på alderen til gutten. Her er det snakk om 15 og 16. Om det hadde vært 15 og 23 hadde det blitt småjenter, ja:p 15.... - Holder meg da innenfor lovenslange arm iallefall ansvarsfulle personen jeg er. 16 ere sengelappen ikke før. Tror ikke så mange ungdommer bryr seg om det.. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) kjenner folk som debuterte når de var 12 jo Hva skjer om man feier over en jentunge på 15 og hun sier det til faren sin? 1) Han er nok ikke fysisk sterkere enn meg så juling er utelukket, men at han kontakter politiet det skal du ikke se bortfra at han gjør. Eller om jenta gjør det selv i ettertid når hun rekker å tenke. ... Bruk hodet til å tenke å pikken til å pule. Ikke alle ungdommer bare har sex for å ha det, selv om de er ung. Og sex er først og fremst med en du liker veldig godt/elsker, så jeg tror neppe en jente ville kontaktet politiet om hun og gutten er forelsket. Hva skulle hun gjort det for? Hun vet jo antageligvis konsekvensene gutten får av det, så med mindre det er voldtekt det er snakk om her så ville jeg aldri kontaktet politiet i en slik situasjon. Endret 26. november 2008 av SunnivaKL Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 kjenner folk som debuterte når de var 12 jo Hva skjer om man feier over en jentunge på 15 og hun sier det til faren sin? 1) Han er nok ikke fysisk sterkere enn meg så juling er utelukket, men at han kontakter politiet det skal du ikke se bortfra at han gjør. Eller om jenta gjør det selv i ettertid når hun rekker å tenke. ... Bruk hodet til å tenke å pikken til å pule. så lenge sexen er tryy som da vil si å bruke dong eller at dama går på p-piller så er effekten for at uønskede ting skjer minimalt. man har sex når man er fysisk og følelsessmessig klar for det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Med en gutt på la oss si 21 (fordi jeg er 21) og en jente på la oss si 15 (fordi Sunniva er det) så har det vel ikke så mye å si hva jenten mener, jeg kan vel anmeldes av faren hennes? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 du kan viss noen tyster til faren hennes Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Med en gutt på la oss si 21 (fordi jeg er 21) og en jente på la oss si 15 (fordi Sunniva er det) så har det vel ikke så mye å si hva jenten mener, jeg kan vel anmeldes av faren hennes? Ja, men hvordan skal faren få vite det? Med mindre jenten sier det selv, noe jeg ikke ville gjort ialefall Det kan jo hende han hadde tatt de på fersken, men hallo, han kan jo ikke hindre jenten i å ha sex selv om hun er 15. Min far kjenner meg så godt at han vet jeg ikke ville hatt sex med noen uten å tenke igjennom konsekvenser, hvem det er med ol først, så han ville ikke anmeldt det vist han hadde fått vite det. Men jeg fyller snart 16 da Bra svart Takk : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå