AzureDragon Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ok, nå ble det innlegget litt overdrevet(var litt deppa isted, da ser jeg alltid alt det negative i alt), men det var for å understreke et poeng. jeg tror vi er fundamentalt uenige om hva rolle utseende spiller. Jeg tror ting som selvtillit, leve i sin egen realitet, sterke verdier osv osv teller hauger mer. Jeg tror at den som er sikrere på sin egen realitet, vinner damen over den kjekke mannen med grei selvtillit men med litt svakere tro på sin realitet, hver eneste gang. Følger du meg? hvis du har to kompiser, en er kjekkas og helt bra fyr, mens den andre ser vanlig ut men har mer selvtillit og har det gøy hver eneste dag. Hvem får damen? han siste. Og om du har to andre kompiser som er veldig like i selvtillit og verdier, Ole er kjekkas, mens Petter er litt mer skilla enn Ole, hvem vinner damen? Jeg tror Petter. ok nå er jeg trøtt så dette ble kanskje litt rotete..anywayz Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 www.sukker.no funker perfekt, faen allerede klart å få napp pga den sida Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Heldigvis er det lettere for gutter å ta seg ut bra enn jenter. Helt feil! For det første er jeg en av de som mener utseende betyr noe. Damer sjekker nok ikke i bakgrunn av utseende, men et betyr ikke at det ikke betyr noe allikevel. Min ltr hadde aldri vært med meg om jeg ikke var noen lunne kjekk og veltrent, nettopp fordi hennes verdier og mål her i livet er delevis like mine egne. Vi er begge lidenskapelig opptatt av trening og velvære. En utrent sofagris hadde fått sparken av henne... Når det gjelder menn og kvinner, er det langt lettere for jenter å se bra ut. Sminke og klær gjør mye for kvinnen, og sannheten er at selv en skikkelig warpig kan få seg et nummer ute større problemer. Gutter som trener har utfordringen i å trene alene etter en viss alder, mens jenter er flinkere å trene i fellesskap (saltimer etc), noe som gjør det enda lettere å oppsøke trening. I det siste har jeg sett på youtube på en del epsioder med såkalte PUAs, hvor man ser en del canned materiale. Av og til lurer jeg på om de er mentalt tilbakestående, hvor de går og tror de er verdens konger. Kanskje derfor de targeter ugler på utestedene, og ikke tørr nærme seg grupper hvor det er solide Amogs. Gå bort til en random babe og kjøre materiale fra filmen Hitch blir for meg rett og slett tåpelig... Dessuten legger jeg merke til at folk er ute kissclose eller numberclose. Derfra til faktisk innlede et forhold til ei jente er natt og dag! Herremin hatt så mange som får seg en overraskelse om de tror å få et nummer eller et kyss er det samme som å gå inn i et forhold. For å lære seg å få seg et one night stand er ikke helt det samme som å lære seg å få et forhold til å vare... Ni Kon: Jeg ser poenget ditt, og jeg er en av de her inne som både trener, kjører solarium nå og da og vet med meg selv at jeg ikke behøver å feie for min dør når det gjelder utseende. Kun litt lav, men det driter jeg rimelig langt i, gir meg bare en god kropp som kan bli rimelig kompakt med fokus på treningen. Jeg er av den oppfatningen selv at jeg vil ha en dame som ikke bruker all sin tid i sofaen med sjokolade og ikke rører på sin kropp. Dame som er fast i fisken er så turn on. Like barn leker best. Det koster ikke gutter så mye effort egentlig å ta seg ut så bra som de kan ta seg ut.... Jeg bruker ikke 20 minutter i speilet før jeg går ut på byen, skole, jobb, eller annet. Jenter gjør det. Poenget mitt er at for gutter mener jeg det er lettere å se bra ut om vi ser bortfra treningsbiten. Vil en gutt bli undertøysmodell så er mulighetene åpne for ganske mange, det er de ikke for jenter. Det er kun min mening. Lenke til kommentar
Zipz Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nå er det jo høydekrav for å bli modell. Vet ikke med undertøysmodeller, men tipper det er samme krav. Ergo, er det vel de som ligger i 184 cm - sjiktet og oppover som har muligheten. Blir feil å kalle det "ganske mange". Dog ser jeg hva du prøver å poengtere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Og om du har to andre kompiser som er veldig like i selvtillit og verdier, Ole er kjekkas, mens Petter er litt mer skilla enn Ole, hvem vinner damen? Jeg tror Petter. Da er vi nok uenig, rett og slett fordi jeg ser på enhver gutt som stiller helt middels på hyggelighetsskalaen som en solid kandidat til å få med seg jenten hjem. Kanskje jeg antar at jenten er like overfladisk som meg, og fordi jeg velger den søteste jenten framfor hun som virker som hun er interessant å snakke med så tar jeg feil. Likevel føler jeg rett og slett fra erfaring at det er så mange kjekke gutter uten et snev av forståelse for verden rundt seg som ruller i det. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nå er det jo høydekrav for å bli modell. Vet ikke med undertøysmodeller, men tipper det er samme krav. De har kun "lengdekrav" for mannlige undertøysmodeller Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 www.sukker.no funker perfekt, faen allerede klart å få napp pga den sida Vel, det er jo en måte å si det på.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Oh, bare meg som lukter at SunnivaKL er blitt sjekket opp av samebror på sukker.no, og nå katastrofalt nok har funnet ham igjen her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 One for the history books, i så fall. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Oh, bare meg som lukter at SunnivaKL er blitt sjekket opp av samebror på sukker.no, og nå katastrofalt nok har funnet ham igjen her? Det stemmer nok det:) Katastrofalt? Er det mer jeg bør vite om? Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hehe, "katastrofalt" var ment dersom du sporet ham opp her uten hans vitende, og reagerte litt "jentete"/negativt på hans omtale av deg i en tråd som dette.. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hehe, "katastrofalt" var ment dersom du sporet ham opp her uten hans vitende, og reagerte litt "jentete"/negativt på hans omtale av deg i en tråd som dette.. Åja, nei jeg viste at han var medlem her inne. Jeg reagerte litt negativt ja, men det er vel sånn jeg er Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Haha, jeg hadde rett! Hvilket stort sett beviser to ting: -Boys will be boys -Girls will be girls Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jøss, finner man 92-modeller på sukker.no? Interesting... Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jøss, finner man 92-modeller på sukker.no? Interesting... Ja, til og med 93 modeller, og jeg er en av de Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det kan umulig være lovlig. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jøss, finner man 92-modeller på sukker.no? Interesting... Ja, til og med 93 modeller, og jeg er en av de oi det deg Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da jeg skulle registrere alderen min var det laveste fødselsåret 1992, så det er tydeligvis ikke ulovlig der inne. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hehe, "katastrofalt" var ment dersom du sporet ham opp her uten hans vitende, og reagerte litt "jentete"/negativt på hans omtale av deg i en tråd som dette.. Åja, nei jeg viste at han var medlem her inne. Jeg reagerte litt negativt ja, men det er vel sånn jeg er Tror du reagerte mest på måten han fremstilte det på, her fremstilles det meste på en litt urespektabel måte Bare slapp av videre, kos dere, bli forelsket, nuss og vær glade^^ Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hehe, "katastrofalt" var ment dersom du sporet ham opp her uten hans vitende, og reagerte litt "jentete"/negativt på hans omtale av deg i en tråd som dette.. Åja, nei jeg viste at han var medlem her inne. Jeg reagerte litt negativt ja, men det er vel sånn jeg er Tror du reagerte mest på måten han fremstilte det på, her fremstilles det meste på en litt urespektabel måte Bare slapp av videre, kos dere, bli forelsket, nuss og vær glade^^ Ja Hehe, we'll try Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå