Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Selv om PUA-duden går etter å utvikle seg selv, blir det på en måte det samme som en player. Han er ute etter ligg han og, så på en måte blir det uansett det samme. Uansett om du er player eller ikke er det ikke alltid så jævla stort å la ligget med halve byen/bygda. Det blir rett og slett bare løst.

Det er en grunn til at snappen med navn "rediger finnes.

 

Mennesket er ute etter ett ligg. Det ligger i naturen. Hunder er ute etter ett ligg.. Synes det der er en dårlig sammenligning mellom en player og en PUA. De har sex, det er alt som er likt. Men så er det alt også. playeren har sex for sexen sin skyld, mens det ikke stemmer hos PUAen.

Om han er løs blir igjen opp til personen. Som sagt går mange etter drømmedama også..

Dette er jo så inviduelt som kornet i åkeren...

 

Det er en grunn til at snappen med navn "rediger finnes.

 

Ikke alle som er klar over dette selv om du har satte deg inn i forumets egenskaper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mennesket er ute etter ett ligg. Det ligger i naturen. Hunder er ute etter ett ligg.. Synes det der er en dårlig sammenligning mellom en player og en PUA. De har sex, det er alt som er likt. Men så er det alt også. playeren har sex for sexen sin skyld, mens det ikke stemmer hos PUAen.

Om han er løs blir igjen opp til personen. Som sagt går mange etter drømmedama også..

Dette er jo så inviduelt som kornet i åkeren...

Altså. Det folk sier her er jo at PUA'en og har sex for å bli bedre i senga. Da er jo det også for sexens skyld er det da ikke det? Jo.

 

Greit nok at man går etter drømmedama, men det kan fort bli at hun ikke liker det så godt siden han har tatt halve byen. Er ikke så lett å bli kvitt et sykte vettu.

 

Ikke alle som er klar over dette selv om du har satte deg inn i forumets egenskaper.

Jeg skjønner jo godt at det er vanskelig å forstå det når jeg har sagt det minst fem ganger til han. Har vel merket at dere PUA/playere sliter litt med å forstå ting.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Går det an å summere det ned til dette da:

 

En pua prøver å få seg et ligg for å lykkes og bli bedre til å sjekke damer.

En PUA går vel ikke nødvendigvis for et ligg, men ender du opp med en dame i senga etter at du har vært på byen må man ha gjort noe riktig for å få til en så god atraction. Har jeg forstått riktig går PUAs for å bli gode til å oppnå atraction. Så et foredrag av Mystery en kompis hadde og han sa omtrent dette: "Det er en lek frem til du klarer det, derfra er det ramme alvor. At du kan disse måtene å få kvinner til å bli tiltrukket av deg betyr ikke at det ikke betyr noe lenger".

Lenke til kommentar
Altså. Det folk sier her er jo at PUA'en og har sex for å bli bedre i senga. Da er jo det også for sexens skyld er det da ikke det? Jo.

 

Nå har de fleste her inne sagt at de gjør det for mer enn å bli gode i senga, eller sexen sin skyld for den del.. Men det blir man jo med den rette partneren også..

Synes vi snakker litt om hverandre her nå. Hvis noen har den instillingen at de gjør det kun for sexen sin skyld, dem om det.. men som oftest handler det om å komme seg ut og møte andre, ikke om sexen sin skyld.. Rykter er vel mer utbredt hos players da det er som oftest de som gjør det kun for sexen sin skyld også.. ?

Blir litt vanskelig å forklare den enkeltes meninger og handlinger her inne..

Lenke til kommentar
Mennesket er ute etter ett ligg. Det ligger i naturen. Hunder er ute etter ett ligg.. Synes det der er en dårlig sammenligning mellom en player og en PUA. De har sex, det er alt som er likt. Men så er det alt også. playeren har sex for sexen sin skyld, mens det ikke stemmer hos PUAen.

Om han er løs blir igjen opp til personen. Som sagt går mange etter drømmedama også..

Dette er jo så inviduelt som kornet i åkeren...

Ikke alle som er klar over dette selv om du har satte deg inn i forumets egenskaper.

 

Hehe, så bra at du ikke genraliserer i det hele tatt da :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Klar over det, men så spurte han etter en forskjell også. Og den kan jeg ikke gi han uten å generalisere på samme måte som han gjorde.

 

Da har vi ihvertfall bevist at genralisering har sin nytte, man kommer ikke særlig langt i å forklare slike forskjeller med "alle er forskjellige". Sånn apropos sosialdynamikk osv, så er jo genralisering et ganske nyttig redskap for å lagre informasjon på en effektiv måte. Det er bare viktig å være klar over at alle genraliserer hele tiden, også en selv.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg synes denne debatten ble litt svart/hvitt. Jeg bedriver selv litt PU, og selv om jeg ikke tror jeg er helt på PUAs nivå, vet jeg hva det er snakk om.

 

Pick-up communitiet handler enkelt og greit om hvordan utvikle seg selv til å bli bedre med kvinner, ikke om etikk og moral eller hvordan man bruker kunnskapene. Folk innen communitiet er forskjellige, med et generelt ønske om å bli bedre på sjekkemarkedet. Noen ønsker å få så mye sex som mulig, noen ønsker å finne drømmedama og noen ønsker bare å fungere normalt sosialt. Som det står i rettninglinjene på mASF-forumet(en av de mest populære sidene om emnet):

 

Morals and ethics are not good discussion topics. Any knowledge on any topic can be used for inappropriate purposes or for purposes which go against someone else's morals or ethics. mASF is no different. It's up to each individual guy to choose how he makes use of the information, it's not very constructive to dispute morals or ethics on the forum.

 

Det finnes folk som gir faen i jentene de sjekker opp, og det finnes de som genuint bryr seg om dem. Det er ikke det det handler om.

Lenke til kommentar

vel, jeg synes det virker litt for godt til å være sant, at feks PUA sjøl har ett forhold med 3 jenter, og det er helt greit for dem liksom.. jeg kjenner MANGE jenter, og ingen av de hadde noengang godtatt at den de ligger med ligger med 2 andre samtidig.. synes bare det høres ganske utrolig ut! og disse tre på gang ETTER han har roet seg! hvor mange var det han lå med når han ikke var rolig a??

 

hvis dette er ett fellestrekk for PUA'ere, så må jeg si at jeg blir ganske overraska..

Lenke til kommentar

Hva er det som er så galt med å ha sex egentlig!? Det høres ut som det er den største dødssynden du kan gjøre! Nå er jeg seriøst lei, når alt kommer til alt har mennesket to hovedmål her i livet "Overleve og ha sex."

Sex skader ingen, med mindre det er voldtekt. Sex er godt, sex forbrenner kalorier, sex gjør deg glad, sex er sundt på alle måter. Slutt og klag over at folk som vet hva de driver med får mer god, kvalitets sex enn det dere forumtroll får! >.<

 

*Oppgitt QBab*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...