Dorian Gray Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kompisen min klarte å sjekke opp bartenderjenten igår, såvidt jeg forstod. Det var faktisk litt stilig. Han kjente henne fra før av, så det gjelder kanskje ikke. Snublefot: Jeg tror det smarteste for din egen del er å si at venninnen din er veldig interessert i fyren, og deretter la hun ta seg av ham resten av kvelden. Er hun interessert så løser det seg, hvis ikke så sender hun ham videre. Hvis han er en "sjekker" vet han jo å gå etter IOIs og de som virker interessert, så det gjelder bare å si at du er opptatt eller at du kan hjelpe ham med en av venninnene dine. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Kva med "En Pick Up-Artists guide til sjekking"? Ingen teite stjerner, ingen rom for misforståing, ikkje for lang, etc. Fordi jeg ikke identifiserer meg med å være en PUA lengre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Men guiden er jo framleis om det same. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kva med "En Pick Up-Artists guide til sjekking"? Ingen teite stjerner, ingen rom for misforståing, ikkje for lang, etc. Fordi jeg ikke identifiserer meg med å være en PUA lengre. Heh, fant nesten ikke tråden igjen... hadde det ikke vært for alle sidene. Men uansett... hva var det som forårsaket den endringen? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kanskje Chosen_One har innsett at det ikke handler om å få mest mulig damer, men heller vil satse på noen få eller kanskje enda bedre: finne seg en å satse på.... Hvis livet kan beskrives som en liten bekk er meningen med livet å finne en annen bekk som renner i samme retningen. Da kan man danne en liten elv som gjør at hindringene som kommer ikke er så store. Der en bekk kanskje stopper, vil en kraftig elv forsette... Se filmen hos Youtube ....and the lord asked what I did with my life...I would say: I spend it with you... Update me: oppsummeres med et ord: perfekt Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kanskje Chosen_One har innsett at det ikke handler om å få mest mulig damer, men heller vil satse på noen få eller kanskje enda bedre: finne seg en å satse på.... Hvis livet kan beskrives som en liten bekk er meningen med livet å finne en annen bekk som renner i samme retningen. Da kan man danne en liten elv som gjør at hindringene som kommer ikke er så store. Der en bekk kanskje stopper, vil en kraftig elv forsette... ....and the lord asked what I did with my life...I would say: I spend it with you... Update me: oppsummeres med et ord: perfekt Woha, dette føles som en episode av Twilight Zone... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Navnet nå er ganske dårlig, man klarer å få frem poenget uten å ty til stjerner og engelsk. Noe så enkelt som "Sjekketråden - med guide" er mer beskrivende enn noe annet så langt. Eplefe sitt forslag duger også. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Navnet nå er ganske dårlig, man klarer å få frem poenget uten å ty til stjerner og engelsk. Noe så enkelt som "Sjekketråden - med guide" er mer beskrivende enn noe annet så langt. Eplefe sitt forslag duger også. True that. Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Er folk happy campers nå? Gidder ikke å endre tilbake uansett, siden det alltid vil være noen som er misfornøyde med endringer. Stjal litt av navnet fra Mads Larsens bok Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Niice.. Den er bankers Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Såh, dere som har sett dagens episode, hvem tror/håper dere vinner The PUA 2? Jeg begynte å se på fredag, pløyde de 7 første episodene.. Må si jeg gleder meg til søndag, mye god underholdning. En av de bedre reality-serier Lenke til kommentar
indie Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Skjønner ikke helt hvor dere finner alle episodene, jeg har bare funnet frem til episode 4, send meg gjerne pm om hvor. Ellers en liten notice, vær vennlig og legg det i spoilertekst sånn at vi som ikke har lyst til å finne ut hva som skjer slipper å gjøre det. Lenke til kommentar
Zipz Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tipper at Simeon stikker av med seieren, da han er den som er mest frampå av de to. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tipper at Simeon stikker av med seieren, da han er den som er mest frampå av de to. Forrige episode viste at begge de kjekke kan klare seg bra så lenge de tar initiativ, mens begge de som ser litt dust ut sliter litt med det. Nå forsvant riktignok han ene, men Matt må virkelig ta initiativ mer om han vil vinne. Litt mindre prat på han der, og litt mer action. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tja, Simeon ser vel knapt noe bedre ut enn greg..? At Rian ikke er noen gresk gud er nok riktig, men han fikk nå 2-settet på armen hvor han kunne klint til med begge.. Matt trengte jo bare tannfiksen og litt hårvoks, så kunne han like gjerne tatt rett ut av The Bachelor. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Simeon er den eneste jeg legger merke til, med cowboyhatt og slikt. Rian prøvde nesten ikke og gikk på butikksjekking med ustelt hår. Matt synes jeg ser litt dust ut, men det får være meg. Ser ikke for meg ham som en sjekker, han snakker mye og gjør lite. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er det noen som holder på med, eller er ferdig med "30 day challenge"? Er ikke en som driver med rutiner, men tenkte at det kanskje hadde vært en idé å følge denne, bare for å presse seg selv. Noen som har noen erfaringer her? Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Vil dere si at det er noe hold i det at å bite seg i underleppa er en IOI? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå