Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har heldigvis et ubrukt verktøy i mitt arsenal og det er at jeg er personen som kjøper inn mye sprit til den yngre garde, det er noe som jeg lett skal bruke neste gang.

 

Et verktøy i ditt arsenal? Å være den taperen som småjenter utnytter for å få seg drikke?

Nå tar noen litt hardt i her. Om man tror at det er noe jeg gjør helt uten videre så er man på bærtur. I de tilfellene jeg har gjort det til nå er det iallefall ikke vært gratis :-)

Honorar taes, høres nok usmakelig ut det, men det er ikke snakk om at jeg på noen måte gjør noe GRATIS.

 

No such thing as a free lunch - Give or take.

 

Jeg ser dog tegningen, dog å bli utnyttet det blir jeg ikke. Jeg er ikke dum, dog i ettertid ser jeg at det ser dumt ut slik jeg skrev det.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Misa_*

Det der får meg til å tenke på den tiden da jeg var 15-16. Jeg fikk alltid noen til å kjøpe drikke for meg, men om de fikk noen fordel av den grunn? Nei.

 

Husker den gangen da jeg og venninnen min møtte et par sleske gutter i Oslo. Vi satt og tok bilder av oss selv og så nok veldig dumme og naive ut. "Høhøh, de blonde jentene der kan vi utnytte". Så de tilbød oss å bli med dem på et hotellrom og drikke med dem. Yeah, right. Vi fikk dem med ned i en butikk, de kjøpte drikke, og vi avtalte å møtes på samme stedet om en halv time. Som om det skjedde? Vi stakk selvfølgelig.

 

Men uansett, kjøpe sprit til smårips? No offence, men det er litt stakkarslig. Jeg som jente syns det er ganske stusselig, faktisk. Litt ala Råne Ronny, som dumpet ut av skolen og rånet rundt med fulle småjenter i baksetet.

Men nå vet ikke jeg hvor gammel du er, da.

Lenke til kommentar
Men uansett, kjøpe sprit til smårips? No offence, men det er litt stakkarslig. Jeg som jente syns det er ganske stusselig, faktisk. Litt ala Råne Ronny, som dumpet ut av skolen og rånet rundt med fulle småjenter i baksetet.
Haha, dem kryr det av her i bygda. Men dem får faktisk "betalt" og da. Sluts!

 

 

Blir Oslotur på meg til helga da (vet jeg sa det forrige uke og, men noe kom "i veien"). Noen som er med og samle noen folk?

Lenke til kommentar

Å være en elegant sjekker er viktig. Det er derfor jeg ikke er tilhenger av S&A åpner og den desperate åpne flest mulig sett. Jeg er tilhenger av de som sikter seg inn den ene jenta, og går for henne.

 

Dessverre er det en del wanna be PUA og ikke minst enkelte PUAs som faktisk knuller hva som helst (Chosen_One, seth osv). Det jeg har respekt for er de som faktisk holder stilen og ikke er don juan på byen :)

 

 

Ellers er dagens lesning fra min kant:

 

Litt tynn og harry artikkel:

http://www.klikk.no/samliv/forhold/article366517.ece

 

Men noe morsomheter snappes opp: eks: Menn er mer nyskjærrig på hva som er på andre kanaler...

 

 

Og ikke minst bør dere ta med en ting eller to herfra:

http://www.dagbladet.no/2008/11/16/nyheter...ss/kos/3738826/

Lenke til kommentar

Sjekking er i vinden som aldri før. Her er fra en av trådens tidligere profilerte deltagere:

 

http://www.klikk.no/samliv/dating/article365347.ece

 

 

Utfordring:

 

Kan dere utfordre deres kjære og poste resultatet her?

 

http://na-prod.tv2.no/pt/partnertesten.html

 

Mitt resultat med min ltr

 

Her er resultatet av Partnertesten: ”Wow! xxxxxxxxxxx og xxxxxxxxxxx bør fusjonere for maks profitt!Dere matcher med hele 85 %.” Noen bedre?..hehe!

Lenke til kommentar
som faktisk knuller hva som helst (Chosen_One, ).

 

Haha søt du! ;)

 

Jeg har sagt til deg mang en gang at pcen min har krashet så jeg ikke får sendt deg bilder av de jeg har closet i det siste.

 

Så fakk aff!

 

Og nei Ni Kon: Jeg har ikke blitt homo, uansett hvor mange ganger du prøver å overbevise meg om at jeg faktisk har blitt det ;) haha

Lenke til kommentar

Noen som har noe tips til hva jeg kan si til en jeg fikk nr av på lørdag?

 

Er ikke snakk om noe manus jeg trenger, men har tenkt og tenkt og kommer virkelig ikke på noe vettugt å si som fanger interessen hennes og får hun til å svare positivt. Ting som "Hei, husker du meg? "Hei, hva skjer?" etc. er det bare å glemme.

Lenke til kommentar
Noen som har noe tips til hva jeg kan si til en jeg fikk nr av på lørdag?

 

Er ikke snakk om noe manus jeg trenger, men har tenkt og tenkt og kommer virkelig ikke på noe vettugt å si som fanger interessen hennes og får hun til å svare positivt. Ting som "Hei, husker du meg? "Hei, hva skjer?" etc. er det bare å glemme.

Jeg vil se film, hjemme hos deg eller meg? Bare vær den vilt kjekke fyren du er, så blir det nok bra.

 

Du bygger ikke attraction over SMS, det er (stort sett) kun for å avtale å møtes.

 

Endelig perm igjen, planen?

Onsdag: Superonsdag på Siste Indre (billig pils, stygge damer fra Stange)

Torsdag: Prøve meg på dansegame på Stalloftet og selvsagt dra hjem til ei heit berte

Fredag: Ut på Traktørn, type alt for høy dårlig musikk og stygge jenter fra stange)

Lørdag: Ut på Innimellom, og hooke med noen søte chicks.

 

Om du er i Hamar, si ifra så er det ut å kødde med byen i Hamar

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar
Noen som har noe tips til hva jeg kan si til en jeg fikk nr av på lørdag?

 

Er ikke snakk om noe manus jeg trenger, men har tenkt og tenkt og kommer virkelig ikke på noe vettugt å si som fanger interessen hennes og får hun til å svare positivt. Ting som "Hei, husker du meg? "Hei, hva skjer?" etc. er det bare å glemme.

 

si akkurat det du vil. det er det du lærer av, ikke av å gjøre det andre sier du skal gjøre. du kan si en replikk som er tatt fra her, men det kommer ikke til å forandre deg så at du lærer av det. tenkte du komme hit og spørre etter replikker hver gang ting stopper opp?

 

spør degselv hva du vil med dama så kommer vel svaret det. vil du ha sex med hu? really? var hu ikke bare ølbrille pen? vil du ha hu som pulevenn? si det a. "hm. tror jeg vil ha deg som pulevenn". se hva hu svarer. seriøst. live and learn :!:

Lenke til kommentar

Pratet litt med henne nå, kjente henne ikke så godt så hadde blitt litt dumt med "Jeg vil se film.." Åpningsmld var noe ala: "Ey Monika :) Synd du måtte dra så tidlig", kjørte litt push n pull på sms og skal se om jeg får pratet noe med a senere i uka eller til helgen.

 

Er sjeldent i Hamar, men du får si ifra om du er i Oslo så samler vi de lovende unge wannabepua'ne fra tråden.

 

EDIT: Jeg spør jo her fordi det er ganske relevant for trådens innhold, jeg trengte ikke én replikk jeg skal kjøre hver gang, men bare noe inspirasjon for å ikke skrive noe kjedelig. Å skape attraction på sms er ikke alltid like lett akkurat, imo.

Endret av indie
Lenke til kommentar
Når jeg er i state så minner det meg veldig om Brucie i GTA4. Han fyren er drøy skal jeg si deg :) Hva med dere? I den staten der er det lite som kan stoppe meg, nesten som jeg gleder meg å komme opp i state igjen.

Det er det som er god staten. Når du kan gå til sett, og gi totalt faen i hvordan det går, og bare løpe rundt, gjøre masse rare ting og bare ha det gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...