Ni kon Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Lengste noen har reist for å treffe ei nettjente? Her snakker vi halve Norge, men bare 299,- med fly en vei. Det er det så jævlig verdt Akkurat nå ser det ut som at hun føler seg som den heldige, men jeg vet hvor jævlig fort det kan snu. Merker at jeg må være veldig bevisst på å ikke være FOR keen. Ikke mase, la henne vente, ikke for mange komplimenter, ikke for snill. Litt fleiping/negging osv. Tid til disp: før året er omme. Hun kan naturligvis være tidenes tease, men jeg tror hun er klar. Så på undertøy sammen i dag. Sukker.no? Lenke til kommentar
Gjest Guest_yes_* Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Nei. Uansett går det nok til helvete, hun vil bare ha unge og er over gjennomsnittet desp. Bummer. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Ikke si det. Hadde en fantastisk tur fra Oslo til Bergen jeg. Dog tror jeg avstandsforhold er dødfødt uansett i lengden Dog må du være sikker på at hun er noe å bli tiltrukket av før du reiser. Nettsjekkesteder har en tendens til ikke å svare til forventninger. Jeg var sikker på at hun jeg skulle treffe var rimelig hot Lenke til kommentar
Gjest Guest_yes_* Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Ikke si det. Hadde en fantastisk tur fra Oslo til Bergen jeg. Dog tror jeg avstandsforhold er dødfødt uansett i lengden Dog må du være sikker på at hun er noe å bli tiltrukket av før du reiser. Nettsjekkesteder har en tendens til ikke å svare til forventninger. Jeg var sikker på at hun jeg skulle treffe var rimelig hot Jeg vet at hun er hot. Sett henne på web cam flere ganger. Men tviler bare på at hun vil noe annet enn å bli gravid nå. Jeg er ikke interessert i et forhold uansett avstand. Nå skjønner jeg hvorfor hun var så jævlig pågående. Jepp, jeg er en lærdom rikere Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 En dame som VIL bli gravid med en vilt fremmed mann? Herre. Styr unna! Noen som spiller LBP? Sliter med The Wilderness - The bunker by the collector Om noen har skillz add meg: Dahle72 Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 En dame som VIL bli gravid med en vilt fremmed mann? Herre. Styr unna! Noen som spiller LBP? Sliter med The Wilderness - The bunker by the collector Om noen har skillz add meg: Dahle72 LBP? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Little Big Planet. Nikon: Legger deg til når jeg... hvis jeg gidder. Jeg foretrekker å spille offline. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 hvorfor er det noen jenter som ikke setter pris på at et annet menneske setter pris på deres tilstedeværelse? hadde en jente vært glad i meg ville jeg satt veldig pris på det. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Jeg gjorde det meste feil denne helgen. Først var jeg på et utested med en masse kolleger. Det var lite damer der, så jeg prøvde å få de med meg på et annet utested, men uten hell. Jeg gikk så alene, og havnet i en kø sammen med en jente og en gutt. Tror ikke de var sammen siden hun fleipet med dialekten hans (det er jo noe du gjør med folk du akkurat har truffet). Jeg fikk stå under jakken sammen med henne da det begynte å regne. Det var god stemning, og vi slapp inn til slutt. Det var stappfullt inne, så hun ville gå et annet sted. Jeg ville ikke virke needy så jeg ble - så dessuten sjansene mine med henne som lave pga. "vennen" hennes. Men stod som sild i tønne på utestedet, prøvde å prate litt med dama i baren, men hun var alt for opptatt. Føler jeg burde ha gått med de to bare for å sosialisere uansett, vi hadde en god tone alle tre, men endte i stedet opp med å ta kvelden. For å bringe tråden litt mer on-topic, er det noen som har tips for å holde verdien din høy etter et kiss-close, eller nummer-close? Eller er det bare å takke for seg og gå etter det? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 hvorfor er det noen jenter som ikke setter pris på at et annet menneske setter pris på deres tilstedeværelse? hadde en jente vært glad i meg ville jeg satt veldig pris på det. Hva hvis du hører det HELE tiden fra alle slags pågående tomsinger? Da tror ikke jeg det betyr så mye etterhvert, uten at du merker at det er (1) genuint, og (2) fra noen som er verdt å bruke tid på. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 men når det er snakk om en normalt pen jente så bør det bety noe. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Needy er et onde... Jeg hadde en jente som vær jævlig into meg i august / sept. Jeg viste litt for mye needyness engang og ble omtrent blowa ut totalt.. Dagene før hadde hun villet finne på noe samtidig som jeg fikk IOI's i det værste regnvær.. Det høljet IOI's... Når jeg ved en senere anledning spurte fikk man opptatt 2 ganger på rad, noe jeg selv mener var fordi jeg viste for mye interesse... Den første gangen jeg spurte var hun opptatt, en melding svarte hun ikke på som hun sa hun ikke fikk og den tredje vare bare nei og en annen bullshit grunn jeg ikke husker. Skal nevnes at jeg hadde push-pulla og herjet med stakkarn som kun er 16 så hun er vel kanksje av den litt sjenerte typen.. Bedre var det ikke at folk jeg ikke aner hvem var skrek ut i tide og utide mitt navn:" xxx er keen på deg" - Jeg sa til henne ved en senere anledning at det er greit og helt normalt. - Har heldigvis et ubrukt verktøy i mitt arsenal og det er at jeg er personen som kjøper inn mye sprit til den yngre garde, det er noe som jeg lett skal bruke neste gang. Jeg fikser sprit og inviterer herved meg selv til festen. Jente vors sa du? I don't care I'M TEH PARTEH. Endret 16. november 2008 av Cape Lenke til kommentar
nestbest Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 hopp. new guy joining the game her:) yes, så må si at jeg var veldig skeptisk til dette i starten. meen jeg fant det jo interessangt så jeg fortsatte å lese og lese. så da bestemte jeg meg for å teste det litt for å se om det funket. hvertfall, jeg er på vors og det er ikke akkurat mange bra jenter der. den fineste ankommer etter en liten stund en hb 6.5 i mine øyne. ( hva betyr egentlig hb?) jeg player cool, og griper ikke anledningen når det blir ledig ved siden av henne. anser det som for needy å bare gå å sette meg der. er ikke sånn at jeg hopper på den første og beste. ( har man kjørt en mercedes gidder man ikke kjøre en lada:P) uansett jeg har det bare gøy med alle folk, og dette er jo egentlig ikke noe skuespill, som sagt ikke veldig needy nå så var bare ute for å ha det gøy. det ser ut til å betale seg da hb6.5 litt senere snur seg mot meg, smiler og klapper på sofaen ved siden av henne. jeg kjører en del push- pull , en neg pluss at jeg har det berømte kroppsspråket, altså sitter veldig tilbakoverlent. dette funker som fan.. får masse ioi's div kroppskontakt osv. det viste seg litt senere på kvelden at dama ikke var noe for meg, pluss at hun hadde type. men det jeg vil fram til da hvertfall, er at det her er så sykt genialt med hensyn til å vite hvordan folk tenker, hva som tiltrekker, hva som er riktig å gjøre osv. før kunne jeg gjort de samme tingene men da hadde det bare vært flaks. skal sies at jeg fortsatt ikke har helt troa på at med game kan man sjarmere jenter som i utgangspunktet ikke vil. alle master pickup artist jeg har sett ser jo tross alt ganske bra ut.. uansett. digg tråd. digg lærdom:) snakkes Lenke til kommentar
BingoBingo Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 hopp. new guy joining the game her:) snip men det jeg vil fram til da hvertfall, er at det her er så sykt genialt med hensyn til å vite hvordan folk tenker, hva som tiltrekker, hva som er riktig å gjøre osv. før kunne jeg gjort de samme tingene men da hadde det bare vært flaks. skal sies at jeg fortsatt ikke har helt troa på at med game kan man sjarmere jenter som i utgangspunktet ikke vil. alle master pickup artist jeg har sett ser jo tross alt ganske bra ut.. uansett. digg tråd. digg lærdom:) snakkes Jeg er også fersk. Har lest en del og bestemte meg for at jeg skulle prøve number close i går kveld. Jeg var alene og måtte etablere meg i lokalet, så jeg ble "kompis" med typene som så ut som de hadde vært der før. Ville teste ut speed number close på en HB10. Åpnet en HB6 for å teste teorien, men jeg feiget ut og hun gikk. Etter dette bestemte jeg meg for å trene på en av "kompisene". Dette var mye enklere uten sjekking. Nå var jeg litt varmere i trøya. Så fant jeg et HB10 target. Kjørte full rutine og fikk nummeret hennes. I tillegg fulgte hun etter meg når jeg gikk til et nytt sted. Denne dama var 23. Jeg er 39 og skallet. Full av selvtillit gikk jeg til et nytt sted. Gjorde samme rutinen på en ny HB10 i et 4 sett. Fikk nummeret og litt klining. Hun var 26. Da jeg gikk minnet hun meg på at jeg MÅTTE ringe henne. :-) Nå har det gått opp for meg at dette faktisk funker! Det neste jeg nå må lære meg er å ringe.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Har heldigvis et ubrukt verktøy i mitt arsenal og det er at jeg er personen som kjøper inn mye sprit til den yngre garde, det er noe som jeg lett skal bruke neste gang. Et verktøy i ditt arsenal? Å være den taperen som småjenter utnytter for å få seg drikke? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 16. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Har heldigvis et ubrukt verktøy i mitt arsenal og det er at jeg er personen som kjøper inn mye sprit til den yngre garde, det er noe som jeg lett skal bruke neste gang. Et verktøy i ditt arsenal? Å være den taperen som småjenter utnytter for å få seg drikke? ja cape, cinesque har rett her. Ikke vær "Han"... Det er ikke særlig attraktivt egentlig. Lenke til kommentar
Peckachu Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Jeg begynte med game for litt en måned og et par uker siden, og har sett fine resultater med 2 helt nydelige jenter.. problemene tilspisser seg når jeg får enorme følelser for hu ene og ikke vet hva jeg skal gjøre.. dette ødla nesten alt, men jeg klarte og hjelpe det! (takk til denne tråden og chosen one's puppy love 'taktikk') uansett.. situasjonen eskalerer og alt det.. men så nå på torsdag fant hun at hun var gravid.. :X unødvendig og si at jeg brukte hele helga inntil nå for og rydde opp i dette (hun har tatt abort alt og det er jeg glad for! flaks for meg at vi bor i Norge for jeg er bare 19 og et barn i denne aldern ville ødelagt mye).. så det jeg egentlig lurer på er? hvordan komme tilbake der jeg var? jeg har fått ekstremt dårlig selvtillit av det her og kommer til og være enormt stressa neste gang jeg skal gjøre det for eksempel.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 "<<insert hennes yrke>> ja.. jeg leste nettopp at (sykepleiere f.eks) er blant de yrkesgruppene som har minst sex. Stemmer det?" Jeg sa jeg nok kom til å finne det en lur idé å prøve denne i fylla. Som sagt så gjort Var på vors hos fremmede i går, og fløy som en propell mellom ukjente damer. Brukte(dog ikke bevisst) bl.a. en opener jeg stadig finner nyttig, det er når jeg ser/hører noen er utenbys fra. Jeg har vært i mesteparten av landets kriker og kroker sør for møre, og er god på dialekter. Det slår alltid an med "øy, er du fra rosendal?" når rosendal er ei bygd med 1000 innbyggere, som er vant til at ingen har hørt om dem. Vel, så var det den med sexpraten da. Brukte den på ei som var i militæret faktisk, og umiddelbart var samtalen i gang. hun la ut om sexlivet, hvor lite hun faktisk hadde fått seg på det året osv.. Funket fjell Hun ville veldig gjerne på nachspiel, men venninna fra rosendal skulle hjem/til flyplassen ganske tidlig idag, og jeg sa jeg ikke gadd kjøre dem. En meget artig kveld, snakket vel med 20 nye jenter.. Prøvde å gå fra vorset med en i hver arm, 2 jeg hadde isolert med røyk til hjelp på forskjellige tidspunkt. Funka dårlig, hun ene likte ikke det Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 update me: Mitt forhold til min ltr fungerer utmerket. Hun er den eneste jeg vil ha, og vi har det perfekt sammen. Hun sier opp leiligheten sin denne måneden og det betyr at vi er samboere om 3 mnder (fra 1. februar) Prøver å være klar over de svakhetene jeg lider av som mann: Kommunikasjon: Siden jeg har kun et kommunikasjonssenter er det plent umulig for meg å føre en samtale, samtidig som jeg skal se på tv. Dette er også noe som blir værre med åra. Joda, vi kan prate om samme tema som det vi ser på tv, men om hun skal snakke med meg om hva vi skal gjøre til helgen samtidig som jeg ser et fengende program på tv roter jeg med fokus. Lett å distrahere: Menn er lett å distrahere. Dessverre er jeg også det. Har vi et samtale evne og jeg fanger opp noe med øynene som er av interesse, er jeg fort ute å kjører. Har derfor informert om mine svakheter og at dette ikke skyldes at jeg er uintressert, men rett og slett mann og jeg kan ikke noe for det. Linker for intresserte: http://www.forskning.no/Artikler/2007/november/1195581526.09 http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/08/10/473526.html Tips: Behersker du forskjeller mellom mann og kvinne, samt kan en del om hormoner og slikt, har du samtaleemner for hundrevis av festlige anledninger Uansett tilbake til topic. Vi har det hvertfall bra, og jeg prøver å sette henne inn i min verden. En verden der jeg ikke ser melka i kjøleskapet selv om den står rett foran meg. Jeg er da mann for helvete, så jeg kan ikke noe for det På treningsfronten går det dritbra! Ligger akkurat der jeg skal ligge, og gleder meg til å komme i gang med deffen i år. Kommer til å bli sykt bra til våren. Dog vurderer jeg en fettsuging. 20k og magefettet er borte for alltid... Hmmmm På jobbfronten går det og dritbra Sum summarum: Perfekt for anledningen. Men enhver opptur må jo etterfølges av en nedtur... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 update me: Mitt forhold til min ltr fungerer utmerket. Hun er den eneste jeg vil ha, og vi har det perfekt sammen. Hun sier opp leiligheten sin denne måneden og det betyr at vi er samboere om 3 mnder (fra 1. februar) Prøver å være klar over de svakhetene jeg lider av som mann: Kommunikasjon: Siden jeg har kun et kommunikasjonssenter er det plent umulig for meg å føre en samtale, samtidig som jeg skal se på tv. Dette er også noe som blir værre med åra. Joda, vi kan prate om samme tema som det vi ser på tv, men om hun skal snakke med meg om hva vi skal gjøre til helgen samtidig som jeg ser et fengende program på tv roter jeg med fokus. En tidligere kollega av meg hadde en god løsning på det. Hvis madammen begynte å prate under TV-tittinga, slo han av TV'n og forklarte at det var greit at hun ville prate, men han kunne ikke gjøre begge deler samtidig. Så hun ble enig om at de kunne prate når det ikke var noe de ville se på TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå