Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt jentevenner opp igjennom og har det fortsatt.. Om det har noe å si vet jeg ikke.

De fleste tør si hei til og prate med dama i klesbutikken, uansett utseende. In essence er det ikke forskjell på den "hei"en og en hei på byen, bortsett fra i ens eget hode.

en genuin grunn til å snakke med henne.

og det må man jo ha ute på byen også!

Exactly my point! Og her kan man lære mye av PU-teori, hvordan man skal åpne. Når man har en konkret hensikt/spørsmål in mind, blir det mye det samme som å gå til butikkdama.

"Jeg trenger en jakke" og "jeg trenger et kvinnelig synspunkt" er ikke så veldig forskjellige.

Jeg ser selvsagt forskjellen at butikkdama er ansatt der FOR å svare deg, men likevel er ikke spm 2 mye "farligere" enn spm 1. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Meg igjen
Hei alle sammen, flere av dere vil sikkert bare si "følg rettningslinjene for PUA osv.." men gir det et forsøk uansett ;)

 

Har hatt ei i kikkerten en god stund nå, gikk veldig fint i starten men så dabba(?) det ut..

Denne uka har det vært en god del mer kontakt, og satt ved siden av target(?) i fysikktimen.

Blei en del koseprat o.l , men så skulle vi ha et forsøk.

En i klassen kom og spanka ho på ræva og ho svarte "drit i"

Jeg sa for gøy "så urettferdig, han for lov men ikke jeg."

Ho svarte, jeg har ikke sagt at du ikke får lov, det er bare du som aldri gjør det.(tilbud? :p)

Når vi skulle ha forsøket var det et ganske stort bord, og vi var bare 4 rundt det, så var nok av plass, men alikevel stod hun helt inntil meg.

Etter noen minutter lente ho sakte hodet på skuldra mi, og jeg svarte med og legge hodet mitt oppå der igjen (ikke helt nedpå, bare halvveis, så etter reaskjon)

Etter forsøket gikk vi tilbake og kosepraten fortsatte.

Blei en del små berøring og sånn.

Etter timen var dagen ferdig og vi gikk hver vår vei.

 

Hvordan skal jeg fortsette dette?

 

Takker til alle som har tatt seg tid til å lese dette :)

 

Anyone?

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på en ting angående close. Jeg regner med at, siden ordet som blir brukt er "close" (å lukke), så er det noe man gjør til slutt. Er det meningen at en skal forlate målet etter at en har closet? Hvis du får et kiss-close, så er det om å gjøre å stikke for å bevare din verdi? Evt. hvordan går du fra kiss-close til soverom-close uten å rote det til med for masse død-tid fra utested til soverom? Fra kiss-close til tlf.nr.-close regner jeg med at der er bare å si at du må få nummeret hennes før du stikker.

Lenke til kommentar
Jeg har alltid hatt jentevenner opp igjennom og har det fortsatt.. Om det har noe å si vet jeg ikke.

De fleste tør si hei til og prate med dama i klesbutikken, uansett utseende. In essence er det ikke forskjell på den "hei"en og en hei på byen, bortsett fra i ens eget hode.

det er sant at det ikke er forskjell, men jeg tror for mange så blir det en enorm forskjell likevel, og de trenger å jobbe litt med hva jeg vil kalle core motivation eller indre drivkraft, spørre segselv hvorfor. det er for de aller fleste helt trygt å snakke med dama i butikken, fordi du har et konkret spørsmål, en genuin grunn til å snakke med henne.

og det må man jo ha ute på byen også! tror det er mange som går seg litt vill her. har vært der selv jeg, å sjekke opp bare for å sjekke opp, ikke nødvendigvis fordi jeg må ha DEN dama.

Tror det er mange flere som går seg vill i unskyldninger for ikke å ta kontakt.

 

Om sjekker noen opp har du en interesse, og det alene er grunn nok til å ta kontakt.

Lenke til kommentar

Livet er herlig :fun:

 

I dag har jeg date med en i mine øyne en soleklar HB10. Hun er enestående og herlig, og matcher meg 100% :)

 

Kjørte et aldri så lite sms game på mobilen...

 

Meg: På skolen ennå?

Hun: Ja. Eksmansperioden har jo starta

Meg: Hørt at sex løser opp stress. Kåt?

Hun: Veldig

Meg: Kommer innom deg i syvtiden

Hun: Flott

Meg: Jeg tar med sushi om du åpner naken

Hun: ok, da tar jeg 6 sushi med laks og 1 tempura salat

 

.......

 

Life is good. Nå er det i dusjen før jeg reiser innom Alex Sushi og henter godsakene :fun:

 

Dere da nerds. Blir det noe action i kveld?

Lenke til kommentar

Skal først på danseoppdrag for en større klient med to glam-modeller. Så vet jeg ikke... Jeg planlegger aldri en plukk-opp før jeg er der. Har en del som har maset hele uka om å leke i dag, så får se om jeg drar ut eller ei. Har for første gang siden jeg flytta ut leiligheten for meg selv, så det frister i grunn med en film+date i kveld.

Lenke til kommentar

Må begynne å bidra her også. Kvelden startet på Warzava (kl 2100), hvor det ikke var en eneste sjel å finne bortsett fra kompisene mine. Etter et par drikker går klokken og det kommer for første gang inn noen jenter. Etter mye diskusjon om hvem som skal åpne (har chode kompiser btw) bestemmer jeg meg bare for å gå bort. Det hele går jo veldig bra hvor jeg åpnet med "Hei". Fikk satt meg på bord med dem og kompisa mine kom over de og. Det starter bra helt til aldersspørsmålet dukker opp. Utrolig at vi ble flaka der. En av jentene var faktisk litt hooked, men veninna var en cockblocker fra helvete hvor hun hele tiden kom med spydige kommentarer og "Vi har selvrespekt. Vi dater ikke 18 åringer". Vi bestemmer oss for å stikke, og var i god humør (mye takket være burnen), og med holdningen "Synd for dere".

 

Staten var på topp i det jeg forlot Warzava og vi bestemmer oss for å hitte Møllers (har aldri vært der før). Det ser ut til å bli en stor nedtur. Jeg som er en techno, hip-hop, rap fyr ble i det jeg gikk inn utrolig ukomfortabel med tanke på musikken og menenskene (UGs alle sammen) som var der. Staten droppes på stedet og finner ut at jeg må bare komme meg ut herfra. Står utafor og tar en sigg, og ser at det er en eller annen fyr der med dialekt som drev med PU. Var tydelig at han hadde hentet inspirasjonen fra Flawless Natural Method hvor han løfter jenta opp (han hadde faktisk klart å finne en grei HB på møllers). Han hadde visst også med en wingman, som kunne litt saker. Kanskje det var noen herfra? Indie og Pepsico?

 

Jeg selv åpnet bare en jente som sto foran meg, men fant ut at det ikke er noe vits og bare venta på at hun skulle gå. Sa hadet til vennene mine og gikk hjem. Skal helt klart styre så langt unna Møllers som mulig neste gang.

 

En ting jeg la merke til er åpneren går helt herlig, men får aldri hooka noen set. Etter å ha åpna med "Hei", vet jeg aldri hva jeg skal si og ender opp mange ganger med chodeintervju. Noen som har tips eller eksempler på hvordan de fortsetter fra Hei'en?

 

Ellers vil jeg garantert være å finne på Warzava igjen, selv om jeg trives best på nattklubbene.

Lenke til kommentar
Må begynne å bidra her også. Kvelden startet på Warzava (kl 2100), hvor det ikke var en eneste sjel å finne bortsett fra kompisene mine. Etter et par drikker går klokken og det kommer for første gang inn noen jenter. Etter mye diskusjon om hvem som skal åpne (har chode kompiser btw) bestemmer jeg meg bare for å gå bort. Det hele går jo veldig bra hvor jeg åpnet med "Hei". Fikk satt meg på bord med dem og kompisa mine kom over de og. Det starter bra helt til aldersspørsmålet dukker opp. Utrolig at vi ble flaka der. En av jentene var faktisk litt hooked, men veninna var en cockblocker fra helvete hvor hun hele tiden kom med spydige kommentarer og "Vi har selvrespekt. Vi dater ikke 18 åringer". Vi bestemmer oss for å stikke, og var i god humør (mye takket være burnen), og med holdningen "Synd for dere".

 

Staten var på topp i det jeg forlot Warzava og vi bestemmer oss for å hitte Møllers (har aldri vært der før). Det ser ut til å bli en stor nedtur. Jeg som er en techno, hip-hop, rap fyr ble i det jeg gikk inn utrolig ukomfortabel med tanke på musikken og menenskene (UGs alle sammen) som var der. Staten droppes på stedet og finner ut at jeg må bare komme meg ut herfra. Står utafor og tar en sigg, og ser at det er en eller annen fyr der med dialekt som drev med PU. Var tydelig at han hadde hentet inspirasjonen fra Flawless Natural Method hvor han løfter jenta opp (han hadde faktisk klart å finne en grei HB på møllers). Han hadde visst også med en wingman, som kunne litt saker. Kanskje det var noen herfra? Indie og Pepsico?

 

Jeg selv åpnet bare en jente som sto foran meg, men fant ut at det ikke er noe vits og bare venta på at hun skulle gå. Sa hadet til vennene mine og gikk hjem. Skal helt klart styre så langt unna Møllers som mulig neste gang.

 

En ting jeg la merke til er åpneren går helt herlig, men får aldri hooka noen set. Etter å ha åpna med "Hei", vet jeg aldri hva jeg skal si og ender opp mange ganger med chodeintervju. Noen som har tips eller eksempler på hvordan de fortsetter fra Hei'en?

 

Ellers vil jeg garantert være å finne på Warzava igjen, selv om jeg trives best på nattklubbene.

 

"Hei!" Jeg er her for å sjekke deg opp :)

Lenke til kommentar

Om jeg går tom for ideer og absolutt ikke finner på noe brukbart å prate om drar jeg dem med ut på dansegulvet, ikke bare selve target, men hele setet. Da er setet opptatt med å danse så det er lettere å isolere target.

 

Vet ikke om Pepsico var ute idag, men jeg jobba senvakt idag, men i morgen derimot, da skal jeg ut, blir antakeligvis Oslo.

Lenke til kommentar
Kjenner flere på håndballlget hennes... og kompisen min var sammen med henne for en stund siden... Kan likeså gjerne gi opp jenter, skjer ikke med uansett...

Dette kan høres kjipt ut av meg men ja, du har latt det gå for langt i ditt hode.

(nesten relatert: 3 second rule, after 3 seconds your just a steering freak.)

 

Om du vill ha kontakt så er det best å bare gjøre ALLE rundt henne kjent med deg, hils også på henne men ikke gjør noe stort av det. Smil for å vise at du ikke er noe "downer" men om dette er i en gruppe eller på fest så går du fort videre til neste man og smil like bredt. La henne bli kjent med rykte ditt før hun møter deg. (dette kan funke siden dere virker å være i samme miljø, virker som dere har fellesvenner that is.)

 

Det jeg skriver nå kan jeg rediger i morgen for skrivefeil, det er seint/tidlig og jeg ser etter en fiks for hodepinen min.

Lenke til kommentar
Er dette LTR'n din Ni Kon, eller er du blitt singel igjen?

Eller har dere åpent forhold?

 

 

Dette var jo min ltr :fun:

 

Planen var perfekt og kvelde like så :) Nå er jeg endelig hjemme igjen bunka ned foran multimediasentret mitt klar med en bunke nye filmer, LBP som skal spilles online med en kompis, masse frukt, 6 liter pepsi max, 1 grandis peperoni i frysern. La kvelden komme...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_yes_*

Lengste noen har reist for å treffe ei nettjente? Her snakker vi halve Norge, men bare 299,- med fly en vei. Det er det så jævlig verdt :D

 

Akkurat nå ser det ut som at hun føler seg som den heldige, men jeg vet hvor jævlig fort det kan snu. Merker at jeg må være veldig bevisst på å ikke være FOR keen. Ikke mase, la henne vente, ikke for mange komplimenter, ikke for snill. Litt fleiping/negging osv.

 

Tid til disp: før året er omme. Hun kan naturligvis være tidenes tease, men jeg tror hun er klar. Så på undertøy sammen i dag.

Lenke til kommentar
Er dette LTR'n din Ni Kon, eller er du blitt singel igjen?

Eller har dere åpent forhold?

 

 

Dette var jo min ltr :fun:

 

Planen var perfekt og kvelde like så :) Nå er jeg endelig hjemme igjen bunka ned foran multimediasentret mitt klar med en bunke nye filmer, LBP som skal spilles online med en kompis, masse frukt, 6 liter pepsi max, 1 grandis peperoni i frysern. La kvelden komme...

 

Ja fy faen jeg joiner den. Vært på jobb siden kl 08 00 i dag (og du som kjenner meg ni kon vet jeg ikke står opp før 11 uansett)... Så nå har jeg kastet i meg Taco. Har fått ny 42" tv som skal få kjørt seg med call of duty i kveld. Må si hun ene FBen min ble litt snurt når jeg sa rett ut hva jeg skulle, og hun ikke var velkommen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...