Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som funka for med berøring er at du går bak henne med mange andre kanskje nå skolen slutter eller noe sånt så lar du hånda de gli over rumpa hennes mykt, så når du går forbi henne snur du deg og ser henne rett inn i øynene. snur deg og går videre.

Men noen tips til og få henne til og skjønne at du bryr deg om henne.

Lenke til kommentar
Det som funka for med berøring er at du går bak henne med mange andre kanskje nå skolen slutter eller noe sånt så lar du hånda de gli over rumpa hennes mykt, så når du går forbi henne snur du deg og ser henne rett inn i øynene. snur deg og går videre.

AHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA

Da tror jeg at jeg hadde ledd så mye at et par nye tårekanaler hadde vært på sin plass.

Lenke til kommentar

AHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA

Da tror jeg at jeg hadde ledd så mye at et par nye tårekanaler hadde vært på sin plass.

Skjønner ikke hva som er så galt med det?

Lenke til kommentar

Den funker nok dersom hun i utgangspunktet er svært positiv til denne herremannen, men ellers kan det bli litt pussig - hvertfall om berøringen blir litt i... overkant "kraftig" :p

Lenke til kommentar
Hvorfor i helvete snakker vi om spill her??

Sheesh!

Freddern: Egoiste i torggata. Si du snakket med Anders og jeg anbefalte stedet så kanskje de fikser deg en bra pris.

Sjekk ut merker som Kaporal, Ed Hardy, Egoiste etc... Finner ikke fetere klær

Skal ut og shoppe litt klær jeg også men er ikke så kjent i oslo. Linker torggata til karl johan ?

Lenke til kommentar

Sheesh!

Freddern: Egoiste i torggata. Si du snakket med Anders og jeg anbefalte stedet så kanskje de fikser deg en bra pris.

Skal ut og shoppe litt klær jeg også men er ikke så kjent i oslo. Linker torggata til karl johan ?

Hvis du starter nederst på Karl Johan kan du gå opp til Domkirken og ta til høyre der.

Lenke til kommentar

Offda, igår ble jeg overkjørt av amog'ing, må lære meg å bli bedre på det. Og frøkna viste stadig IOI, men i neste sekund var det null interesse. Tror jeg blir litt overkjørt av mine egne følelser også, så nå skal jeg glemme dem og komme meg ut og sarge igjen. Kanskje en Oslotur til helga

Edit: Ja, nå forstår jeg megselv. Når jeg får litt følelser så mister jeg evnen til å gjøre neste move på en avslappet måte. Så må jobbe mer med mitt kjære mindset. En av hovedgrunnene til at jeg driver med dette er jo å kunne velge hvem som skal være med i et kommende LTR, og ikke drite meg ut når det først gjelder. Så nå ser jeg framtida som mer øving, mer terping og nye resultater

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Sheesh!

Er Egoiste en butikk der f.eks en hettegenser koster 20k? Eller er det overkommelige priser?

Lenke til kommentar

Sheesh!

Er Egoiste en butikk der f.eks en hettegenser koster 20k? Eller er det overkommelige priser?

Kaporal og Ed Hardy er dyre klær. Jeg vil anbefale å ha et par sett med litt high-end klær.

Betaler ca 700 kr for en singelet der og buksene ligger på alt fra 1200-3000

Men de har ofte veldig bra salg og. Så ta en titt

Lenke til kommentar

Hvis man først går for en stil som er litt individuell så har merker ingenting å si. Russell Brand betaler sannsynligvis mindre for et helt antrekk enn det man kan bruke på et par bukser på en sånn butikk. Den eneste grunnen til å betale så mye for en bukse er at den tilpasses til deg, hvis ikke så ser jeg ikke hva som kan gjøre en bukse verdt den prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...