fredderen Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Hei. Hvor anbefaler dere å kjøpe klær? Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Det som funka for med berøring er at du går bak henne med mange andre kanskje nå skolen slutter eller noe sånt så lar du hånda de gli over rumpa hennes mykt, så når du går forbi henne snur du deg og ser henne rett inn i øynene. snur deg og går videre. Men noen tips til og få henne til og skjønne at du bryr deg om henne. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 7. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Hvorfor i helvete snakker vi om spill her?? Sheesh! Freddern: Egoiste i torggata. Si du snakket med Anders og jeg anbefalte stedet så kanskje de fikser deg en bra pris. Sjekk ut merker som Kaporal, Ed Hardy, Egoiste etc... Finner ikke fetere klær Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Okei, får gå innom neste gang jeg er i Oslo. Noen som vet om noen fete butikker i Bergen da? Lenke til kommentar
Kaja_ Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Det som funka for med berøring er at du går bak henne med mange andre kanskje nå skolen slutter eller noe sånt så lar du hånda de gli over rumpa hennes mykt, så når du går forbi henne snur du deg og ser henne rett inn i øynene. snur deg og går videre. Men noen tips til og få henne til og skjønne at du bryr deg om henne. AHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA Da tror jeg at jeg hadde ledd så mye at et par nye tårekanaler hadde vært på sin plass. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Det som funka for med berøring er at du går bak henne med mange andre kanskje nå skolen slutter eller noe sånt så lar du hånda de gli over rumpa hennes mykt, så når du går forbi henne snur du deg og ser henne rett inn i øynene. snur deg og går videre. Men noen tips til og få henne til og skjønne at du bryr deg om henne. AHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA Da tror jeg at jeg hadde ledd så mye at et par nye tårekanaler hadde vært på sin plass. Skjønner ikke hva som er så galt med det? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Det som funka for med berøring er at du går bak henne med mange andre kanskje nå skolen slutter eller noe sånt så lar du hånda de gli over rumpa hennes mykt, så når du går forbi henne snur du deg og ser henne rett inn i øynene. snur deg og går videre. Men noen tips til og få henne til og skjønne at du bryr deg om henne. Den funker nok dersom hun i utgangspunktet er svært positiv til denne herremannen, men ellers kan det bli litt pussig - hvertfall om berøringen blir litt i... overkant "kraftig" Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Skulle ut i dag, men sitter her med en helvetes influensa og feber mmmeh. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 tviler på at det blir en såkalt heftig brøring iforhold il å spanke henne hardt! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Skulle ut i dag, men sitter her med en helvetes influensa og feber mmmeh. Da er vi to. Typisk å bli sjuk på denne tida. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 9. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Typisk. Jeg går liksom ikke på butikken på hjørnet en gang uten kondom. Men når dama er klar for å knulle på dassen på utestedet finner jeg faen meg ikke dongen. Er fyllesjuk ut av en annen verden i dag. Kom meg akkurat hjem etter max halvannen time søvn.... Livet er herlig Lenke til kommentar
OPL Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Hvorfor i helvete snakker vi om spill her??Sheesh! Freddern: Egoiste i torggata. Si du snakket med Anders og jeg anbefalte stedet så kanskje de fikser deg en bra pris. Sjekk ut merker som Kaporal, Ed Hardy, Egoiste etc... Finner ikke fetere klær Skal ut og shoppe litt klær jeg også men er ikke så kjent i oslo. Linker torggata til karl johan ? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Hvorfor i helvete snakker vi om spill her??Sheesh! Freddern: Egoiste i torggata. Si du snakket med Anders og jeg anbefalte stedet så kanskje de fikser deg en bra pris. Sjekk ut merker som Kaporal, Ed Hardy, Egoiste etc... Finner ikke fetere klær Skal ut og shoppe litt klær jeg også men er ikke så kjent i oslo. Linker torggata til karl johan ? Hvis du starter nederst på Karl Johan kan du gå opp til Domkirken og ta til høyre der. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Torggata er gata som leder til Youngstorget. Det er samme gata som Eldorado Kino ligger i. Endret 9. november 2008 av eskhyo Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1032410&st=0 Kjekt om noen tar en titt. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Du fucka opp, og havna rett i the awesome ljbf zone. Lost train, med mindre du VIRKELIG gidder å stresse (og det er ikke hun verdt uansett), så gi faen og move on. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Offda, igår ble jeg overkjørt av amog'ing, må lære meg å bli bedre på det. Og frøkna viste stadig IOI, men i neste sekund var det null interesse. Tror jeg blir litt overkjørt av mine egne følelser også, så nå skal jeg glemme dem og komme meg ut og sarge igjen. Kanskje en Oslotur til helga Edit: Ja, nå forstår jeg megselv. Når jeg får litt følelser så mister jeg evnen til å gjøre neste move på en avslappet måte. Så må jobbe mer med mitt kjære mindset. En av hovedgrunnene til at jeg driver med dette er jo å kunne velge hvem som skal være med i et kommende LTR, og ikke drite meg ut når det først gjelder. Så nå ser jeg framtida som mer øving, mer terping og nye resultater Endret 9. november 2008 av Demantios Lenke til kommentar
Argument Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Hvorfor i helvete snakker vi om spill her??Sheesh! Freddern: Egoiste i torggata. Si du snakket med Anders og jeg anbefalte stedet så kanskje de fikser deg en bra pris. Sjekk ut merker som Kaporal, Ed Hardy, Egoiste etc... Finner ikke fetere klær Er Egoiste en butikk der f.eks en hettegenser koster 20k? Eller er det overkommelige priser? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 9. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Hvorfor i helvete snakker vi om spill her??Sheesh! Freddern: Egoiste i torggata. Si du snakket med Anders og jeg anbefalte stedet så kanskje de fikser deg en bra pris. Sjekk ut merker som Kaporal, Ed Hardy, Egoiste etc... Finner ikke fetere klær Er Egoiste en butikk der f.eks en hettegenser koster 20k? Eller er det overkommelige priser? Kaporal og Ed Hardy er dyre klær. Jeg vil anbefale å ha et par sett med litt high-end klær. Betaler ca 700 kr for en singelet der og buksene ligger på alt fra 1200-3000 Men de har ofte veldig bra salg og. Så ta en titt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Hvis man først går for en stil som er litt individuell så har merker ingenting å si. Russell Brand betaler sannsynligvis mindre for et helt antrekk enn det man kan bruke på et par bukser på en sånn butikk. Den eneste grunnen til å betale så mye for en bukse er at den tilpasses til deg, hvis ikke så ser jeg ikke hva som kan gjøre en bukse verdt den prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå