Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert forskning som er gjort på dette området også. Forelskelse er jo en kjemisk reaksjon og kan da ikke vare evig?

 

Tips:

 

http://www.play.com/Music/CD/4-/6791768/He...en/Product.html

 

Helt vilt bra CD som må stå på vorspiel. Den får deg og damene i state :)

 

 

Halla Ni kon

 

Det er interessant det du tar opp der. Jeg har tilgang til noen psykologi-databaser så jeg forsøkte å finne noen artikler om emnet. Fant noen, men det går ikke an å poste de ut her. Send meg en PM med mailen din så kan jeg godt sende deg de artiklene jeg fant. Muligens de ikke er helt relevante, men de tar et biologisk/kjemisk perspektiv på forelskelse og LTR

Lenke til kommentar

Til deg som spurte om å ta opp kontakt med tidligere flammer:

 

1. Jeg ser ikke helt pointet da det er en overflod med heite damer der ute. Men men...

2. For å svare på spørsmålet ditt. Jeg foretrekker å ringe. Så ring.

 

"Hei, har ikke hørt fra deg på evigheter! Hvordan går det?"

 

Vær entusiastisk og oppriktig glad for å høre henne. Når du føler tidspunktet er riktig, så snakk om å ta en kaffe eller noe en dag. Funker fint.

Lenke til kommentar

hei, har et problem ang ei jente:

 

Var på fest i helgen, møtte hun dær, hun var med en god venn av meg, som vet jeg liker henne. Så han vet jeg holder seg unna, hun ser vell på han som en venn.

 

Uansett; vi sitter rundt et bord, hun kommer presser seg imellom de to stolene våre. Og da går han bort, jeg spør va hun synes om han (er litt frisk i formen, så ord bare faller ut). hun sier at han er grei osv, også siden jeg liker hun, så spør jeg om hva hun synes om meg, hun svarer noe lignende som det hun sa om han, også venter hun i 2 sec, også sier hun at jeg er søt. før hun flauer ut, og stikker av, før jeg rekker å reagere.

 

Får vite av ei vennine som har snakket med hun, at hu er interessert i å bli bedre kjent med meg.

 

Problemet; jeg har spurt et par ganger, hun har aldri tid, jeg sier at hun sier bare ifra når hun har tid da. Noe hun ikke gjør (jeg fikk vite at hun hadde lyst til å bli bedre kjent, etterhelga, og jeg har spurt henne 2-3 ganger den siste mnd).

 

Hva gjør jeg? på skolen er begge sjenerte, hun er alltid med venne gjengen, så det er ikke så lett å få pratet med henne. hun skriver ikke til meg på msn heler, uten at jeg skriver først (hard to get?).

Lenke til kommentar

1. Aldri Aldri Aldri Aldri spør "hva synes du om meg da?". Det viser at du har dårlige sosiale antenner

2. Det ikke noe lett å svare på for henne, og jeg tror ingen liker å få et sånt spørsmål, så at hun flauer ut trenger ikke bety noe positivt

3. Når ei jente sier du er søt, så er det som regel LJBF. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke fremstå som "søt og snill", fordi etter det kommer det alltid et "men". Søt og snill kan du heller være når du først har henne, (I moderate mengder selvsagt)

4. Aldri hør på venninner, spessielt ikke om du er litt nede, for da sier dem "ååh venninna mi digger deg" bare for å trøste

5. Høres ikke ut som hun er interessert. Frys henne ut litt, om hun virkelig vil bli bedre kjent med deg, så får hun nesten ta intiativet til det om hun allerede har avvist

6. Don't be needy

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
1. Aldri Aldri Aldri Aldri spør "hva synes du om meg da?". Det viser at du har dårlige sosiale antenner

2. Det ikke noe lett å svare på for henne, og jeg tror ingen liker å få et sånt spørsmål, så at hun flauer ut trenger ikke bety noe positivt

3. Når ei jente sier du er søt, så er det som regel LBJF. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke fremstå som "søt og snill", fordi etter det kommer det alltid et "men". Søt og snill kan du heller være når du først har henne, (I moderate mengder selvsagt)

4. Aldri hør på venninner, spessielt ikke om du er litt nede, for da sier dem "ååh venninna mi digger deg" bare for å trøste

5. Høres ikke ut som hun er interessert. Frys henne ut litt, om hun virkelig vil bli bedre kjent med deg, så får hun nesten ta intiativet til det om hun allerede har avvist

6. Don't be needy

 

Ah, this man totally speaks the truth!!

Lenke til kommentar
1. Aldri Aldri Aldri Aldri spør "hva synes du om meg da?". Det viser at du har dårlige sosiale antenner

2. Det ikke noe lett å svare på for henne, og jeg tror ingen liker å få et sånt spørsmål, så at hun flauer ut trenger ikke bety noe positivt

3. Når ei jente sier du er søt, så er det som regel LBJF. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke fremstå som "søt og snill", fordi etter det kommer det alltid et "men". Søt og snill kan du heller være når du først har henne, (I moderate mengder selvsagt)

4. Aldri hør på venninner, spessielt ikke om du er litt nede, for da sier dem "ååh venninna mi digger deg" bare for å trøste

5. Høres ikke ut som hun er interessert. Frys henne ut litt, om hun virkelig vil bli bedre kjent med deg, så får hun nesten ta intiativet til det om hun allerede har avvist

6. Don't be needy

 

Ah, this man totally speaks the truth!!

 

AMEN!

 

Kino is the shit! :)

 

:)

 

F CK

I still miss U

Lenke til kommentar
Gjest ladykiller?

hei, jeg som er " Guest_Gjest_* "

 

Burde jeg vente? be henne på kino etterenstund om hun ikke sier noe?

det virker som hun liker meg, litt hvertfall. men hun har sakt til meg at hun er så sjenert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...