Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PUA-teknikker er morsomme å prøve ut på folk :) Merker at det er viktig å skille seg ut, være en egen type, aldri gå mainstream! Tenkte å ha det litt morsom med jentene her jeg bor og rundt om :) Er jo bare 15, men faen det er morsomt :D

Lenke til kommentar
Nå er jo heldigvis både HB- og hunk-skalaen høyst individuell da.

Jeg vil påstå at et par av kjærestene jeg har hatt er noen gode hakk over meg selv på skalaen, men de har selvsagt ikke vært enige i det selv..

Men derfor blir det feil å si at man ikke kan få 10'ere om man ikke har et genetisk bra utseende, da 10'ern er høyst subjektiv.

For en som har typiske modelldamer på toppen av skalaen, men selv ligger på bunnen av typisk bærums-skala (mangler sleipt hår, pannebånd, store solbriller, har innehud og er feit f.eks.) så kan jeg være enig med deg at såkalte "ligaer" blir et problem.

Men for "vanlige" mennesker varierer preferansene såpass, at de aller fleste kan få seg det som er en 10'er i deres øyne, fordi det vil som regel alltid finnes en jente, som er en 10'er i hans øyne, som har sin egen skala hvor han er "heldig" og tilfeldigvis scorer høyt :)

 

 

Jeg kan bekrefte dette. Selv er jeg langt fra en 10ér, men etter et brudd gav jeg f*** og valgte meg ut den mest "uoppnåelige" i rommet. Jeg ble med henne hjem, men klarte dssverre ikke å close det.

 

Senere fikk jeg høre at hun hadde fått seg type. Jeg spurte henne om dette. Da hun sa ja, svarte jeg med "...og så nå som du hadde litt sjangs på meg?". Hun ble litt flau og begynte å le litt uten å kommentere det. Senere har jeg flørtet med henne hyppigt. Jeg har nå fått veldig bra kontakt med henne. Hun ba meg ut på lunch. Etter lunchen sa jeg. "Nå stikker vi hjem til meg!" Hun svarte "OK, men jeg kan ikke bli lenge." Hun ble lenge... men jeg closet ikke. Vi koste mye og gjorde vel det meste uten å knulle. Vi har snakket om en ny date, men jeg begynner å bli utolmodig....

 

Uansett, hadde jeg hatt bedre kunnskap så hadde jeg closet for lenge siden.

 

BTW: hun minnet meg på at hun hadde type. Jeg sa at det bryr jeg meg ikke om. Jeg kunne se at hun ble litt overrasket. Var dette feil?

Endret av Bukanan
Lenke til kommentar
PUA-teknikker er morsomme å prøve ut på folk :) Merker at det er viktig å skille seg ut, være en egen type, aldri gå mainstream! Tenkte å ha det litt morsom med jentene her jeg bor og rundt om :) Er jo bare 15, men faen det er morsomt :D

 

Hehe, jentepsykologi er nok litt anderledes i den alderen der, men det er likvel grunnprinsippene som gjelder.

Lenke til kommentar
Chosen: Hvis det er deg på byen med det antrekket og sjekker damer...jeg bøyer meg i støvet...bokstavlig talt.

Ikke ironisk ment, for det der var bare konge :thumbup: ihvertfall hvis du drar damer=)

 

Jeg har veldig lyst til å skrive en rapport fra lørdagen med alle detaljer, men jeg har en mistanke om at noen av mine jenter henger her inne og følger med, så jeg vil ikke ødelegge noe der :)

 

Men ja, det var effektivt.

 

Kan nevne et par deler:

 

Åpner dame på fridays med et kompliment. Venninda kaster seg over meg og kliner med meg etter ca 5 sekunder og hvisker i øret at hun vil ha meg. Dette mens jeg står med en annen jente i den andre armen...

 

Sa nei til 5 damer den kvelden siden jeg hadde med meg en dame jeg har begynt å bli veldig glad i

 

Enten er du på halloween party eller så er du på gayclub Chosen.

Ser nemmelig INGEN damer på bildet. Og det er skremmende ;)

 

Vent til jeg får bildene du lille venn ;) Du kommer til å få hetta. Kom inn med tre glam-modeller og et lengre entourage... Det var langt fra mangel på jenter der

 

Enten er du på halloween party eller så er du på gayclub Chosen.

Ser nemmelig INGEN damer på bildet. Og det er skremmende ;)

Er hun med korsetten til høyre en dude? :p

Edit: Feil dame

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar
Bra update av førstepost..

 

noen som har noen mentale tips for hvordan 'snu' sin egen tankegang? (tenker spessielt da i forhold til ei som jeg har fått følelser for, men det er noe jeg egentlig ikke vil følge opp, så da må jeg bli kvitt de)

Bra spørsmål. Her er det jeg gjorde når jeg begynte å få puppy love helt i starten:

 

Endre aktiviteten din. Når du merker følelsen kryper inn på, så kom deg opp av sofaen og dra ut og gjør noe.

Finn i hvertfall noen å snakke med, så du får tankene dine over på noe annet.

 

 

Evt start å assosier negative tanker til følelsen.

 

*Puppylove*

Tanke: "Men faen da. Irriterende. Ho er jo ikke SÅ jævla fin"

 

Det kan virke kynisk, men det får deg ned på jorda igjen

 

Hehe. takker, har prøvd det litt nå og det ser ut til og funke.. jeg ser nå på det mentale ved det her omtrent som å 'få ut litt aggresjon ved og slå på noe etc' ..

 

haha. jævelig fett antrekk! viser bare at det ikke er looks som teller, eller ? :D serriøst, det virker som et jævla fet jobb du har utifra det du sier ihvertfall :p !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...