Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

wow som jeg hater hvordan Mystery har lært gamet til folk.

 

Merker så ekstremt hvordan geeks i klassen har lest litt mystery og prøver det ut rundt på jentene og også på meg. Merker hvordan de prøver seg på AMOG tactics som det så fint heter, for å senke min VERDI. Hva med å bare være forbanna glade og lykkelige uten det pisset? irriterer meg hvordan de prøver ut sine nye negs og ler geekelatteren sin. Sorry men i dag ble jeg bare irritert.

De har ikke SKJØNT det!

 

ikke at jeg er the perfect man, bevares, men jeg må bare lolle litt.

 

Send dem hit så knar vi de litt ;)

 

 

 

ALLE SAMMEN: FØRSTEPOST ER OPPDATERT!

 

Satt å skrev inn innlegget ovenifra og så hvor utdatert mye av det som stod der var, så jeg fjernet en del unødvendig, og erstattet med nye erfaringer osv... Leseplikt! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra update av førstepost..

 

noen som har noen mentale tips for hvordan 'snu' sin egen tankegang? (tenker spessielt da i forhold til ei som jeg har fått følelser for, men det er noe jeg egentlig ikke vil følge opp, så da må jeg bli kvitt de)

Bra spørsmål. Her er det jeg gjorde når jeg begynte å få puppy love helt i starten:

 

Endre aktiviteten din. Når du merker følelsen kryper inn på, så kom deg opp av sofaen og dra ut og gjør noe.

Finn i hvertfall noen å snakke med, så du får tankene dine over på noe annet.

 

 

Evt start å assosier negative tanker til følelsen.

 

*Puppylove*

Tanke: "Men faen da. Irriterende. Ho er jo ikke SÅ jævla fin"

 

Det kan virke kynisk, men det får deg ned på jorda igjen

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar
Jepp. Er halvveis igjennom nå. Det er fremdeles like flaut

 

Er jo det det er, en herlig blanding av morsomt og pinlig. Kjekt å se når de lykkes, men det er noen fæle crash n' burns innmellom, har nesten lyst å snu meg bort. Litt snodig hvordan de har lov å filme på dene måten på barer, evt får samtykke fra alle de inkluderer i programmet.

Lenke til kommentar
Jepp. Er halvveis igjennom nå. Det er fremdeles like flaut

 

Litt snodig hvordan de har lov å filme på dene måten på barer, evt får samtykke fra alle de inkluderer i programmet.

 

 

I USA er alt lov ;) så er ikke mye snodig akkurat når du får kjøpt MP5 og sniper rifle på daglivare butikken. Kunne sett for deg det i Norge på REMA 1000 :) 10 kroners markdet. Billappen i USA koster 30 dollar

Lenke til kommentar

Man trenger release forms, så de blir sannsynligvis møtt med et skjema i døren enten på vei inn eller ut hvor de må skrive under. Hvis noen nekter så må de enten ta en faceblur eller kutte ut det segmentet. Hver stat har riktignok egne regler, så det er mulig at de valgte Texas og Arizona fordi det er enklere å filme sånt der.

 

edit: Enkelte steder er det altså lov med bare et skilt utenfor. ^^

 

Austin virker for øvrig som en artig by.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Okay, here it goes:

 

Aldri hatt vært noen selvsikker fyr når det gjelder det andre kjønn. Men tok motet her om dagen, utenfor kinoen her jeg bor, innledet en samtale med en helt ukjent jente. Det var bare noe inni meg som sa "kom igjen, prøv, du vet at du har lyst."

 

Det gikk fint. Jeg fikk ikke et nummer, men det var aldri målet heller. Jeg er bare fornøyd med at jeg tok steget, selv om det var et veldig lite et.

 

One small step for boy, a giant leap for mankind. :)

Lenke til kommentar

Fett med update,

har ventet på den en stund :)

 

Chode bør bli inkludert i listen. Chode har omtrent erstattet AFC.

 

Tips til forbedring:

 

Gullkornene fra tråden, f.eks. liste over bra materiale, burde bli listet i førsteposten. Tråden har nesten 7000 svar hvor mindre enn hundre er kvalitetsinnlegg. Tråden er en koselig chattetråd om PU og PU-relaterte problemstillinger. Men, jeg er glad jeg fant den. Den var ett av minespringbrett inn i PU-verdenen :)

 

 

 

Metron, Welcome to the new wordl!

Lenke til kommentar

Da har jeg sett de to første episoden av pua sesong 2. Må si jeg virkelig føler med noen av gutta der, crash n burn til de grader, men det lærer man av. Dog er det bare meg eller virker det som det er lettere å sjekke opp jenter i Norge enn i USA eller er det bare det at de er eldre enn de jentene som henger på 18årsstedene i Oslo? Isåfall er jeg glad for at jeg startet så tidlig med dette slik at jeg når jeg kommer inn på 20årsstedene er jeg allerede godt utviklet.

 

En kan si hva en vil om mystery method, men han drar damer.

Lenke til kommentar
Da har jeg sett de to første episoden av pua sesong 2. Må si jeg virkelig føler med noen av gutta der, crash n burn til de grader, men det lærer man av. Dog er det bare meg eller virker det som det er lettere å sjekke opp jenter i Norge enn i USA eller er det bare det at de er eldre enn de jentene som henger på 18årsstedene i Oslo? Isåfall er jeg glad for at jeg startet så tidlig med dette slik at jeg når jeg kommer inn på 20årsstedene er jeg allerede godt utviklet.

 

En kan si hva en vil om mystery method, men han drar damer.

 

 

Jeg prate med en fra USA her om dagen , og han mente at USA var den enkleste plassen å sjekke opp damer . Selv om at stod på at Norge og Tromsø generelt er to easy. Vanskeli si , vært morro å tatt en tur til USA og sjekket ut

Lenke til kommentar

Jeg var i Usa med orkesteret. Fett land. Alt er så stort der borte. Og da mener jeg ALT!

Byggningene, bilene, butikkene, menneskene...

Etter to uker over dammen så jeg 4-5 attraktive chicks, 2 av dem milfs.

 

Men, amerikanere er kule! Alle amerikanere jeg har møtt har vært utrolig positive og morsomme mennesker å henge med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...