Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Tilbake fra Island :fun:

 

Myte: Det er sykt mye fine damer på Island

 

FEIL! Damene har aldri hatt besøk av dr høvel og du hører bare Axl Rose Hyle i bakgrunnen "welcome to the jungel" (min ltr fortalte det etter å ha vært i 3 offentlige garderober for å dusje/skifte)

 

 

Damene er dessuten i svært godt hold. Av alle damene jeg så på Island var det kansje og bare kanskje en 3-4 som hadde lurt meg. Så hele øya samlet blir brutalt utklassert av bogstadveien en hvilken som helst lørdag...

 

At islendinger er så ekstremt hyggelige og språkmektige er heller ikke sant. De er akkurat som nordmenn.

 

Myte: Shoppingen er utrolig

Shoppingen er dyr og du er bevisstløs om du liker stilen der oppe.

 

Myte: Utelivet er helt vilt der oppe

 

Det tok hvertfall aldri helt av for meg. Kaffebarin skal vissnok eies av en vokalist i Blur. NOE SOM ER EN MYTE. Han har vært der en gang og en smart innehaver ga han en prosent av baren, noe som medførte reklame for millioner av kroner. Vokaliste "eide" 1 prosent i ca 2 år.

 

uansett kan du ikke vente deg det store med en by som er halparten så stor som Trondheim...

 

 

 

 

Ellers må jeg si at min LTR er vakrere enn noen gang. Og vårt forhold er sterkere enn noen gang :) Vi opplever stadig verden sammen.

Mitt tips til dere som går inn i et ltr:

 

REIS og OPPLEV verden

 

Opplevelser skaper minner, og minner er røtter. Og røtter trenger forholdet for å vokse seg stort og sterkt. Klarer man dette, vil man kunne ha et perfekt forhold som varer. For en dag er forelskelsen over og da må man ha andre ting å bygge forholdet på...

 

Ingen er superforelska år etter år...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter mye prating og tenking om hvor jeg står i forhold til henne så har jeg bestemt meg for å bryte det asap. Jeg kan ikke etterlate henne "bedre" og lykkeligere enn det henne var før hun møtte meg da hun vil noe mer. Det er bedre å fortelle det nå da hun virkelig er sårbar enn å playe videre for SÅ å bryte med henne. Jeg kan lett pule henne om jeg vil, men det er ikke verdt det. Selv om det er gøy å leke med jentene, trigge følelser og få dem til å ville ha meg har jeg en viss samvittighet.

Lenke til kommentar

Hallo, lurer på hvordan jeg skal ta kontakt med ei jeg traff for noen måneder siden.

 

Har spora henne opp på fjesbok og lagt hun til på msn. Så lurer jeg på hvordan jeg skal gå fram liksom... Er ganske lenge siden jeg traff henne, vi begge er 18. Lurer på om jeg skal si hallo, husker du meg liksom?? eller hallo, og gå litt mystisk fram, stille og rolig, og forhåpentligvis husker hun meg igjen??

Lenke til kommentar

Jeg har hatt pause nå i 2 uker. Men Søndags kveld dro jeg ut på byen !! Jeg lo hjemme på sofaen til i 23-24 tia , kom en kompis å hentet meg. Stakk vi inn til byen og tok et par pils . Var ganske mye folk og mange fine damer. Jeg var bare øl tørst og tenkte jeg skulle ta det rolig idag. TIL var tilstede å feiret sin bronse i Tippeligaen.

 

Iallefall , jeg og en kompis planlegger nach . Han fikser damer og jeg har drikka. Så stikker vi , kompisen min og 2 jenter bort på nach. Hun ene av dem blir mitt target, vil jeg si en 7-.

 

Gamet mitt starter når vi kommer til nache , setter meg ned i et Mixed-set på 7 personer. Vi starter å prate med engang. Virket som en energisk, positivt og åpen person. Det gis godt med KINO og jeg får IOI tilbake. Sitter en plagsom AMOG atme dama , som hele tiden skal være med å prate. Han viste faktisk hvem jeg var , og startet å fortelle at han hadde hørt om den syke turen i Trondheim. At dere hadde bruk så så mye penger. Så ble han helt wow over klokka mi , og viste den til target " er det ikke slike klokker dere jenter liker ? ". Fikk god hjelp av han til DHV. Blir litt drama etterhvert , for er en på nache som trekker fram en kniv. Mye drama og diskusjoner. Target mister jeg av synes og kommer tilbake senere på kvelden. Da har hun prøvd å stoppet han med kniven . Jeg trøster henne no og gir henne et suss å sir at det skal gå bra !. Deretter går jeg for å isolere target.

 

Vi går ut ilag å røyker. Da tenkte jeg skulle close , menne holdt igjen. Går vi inn igjen på nache , så tenker jeg at jeg må bare kjøre på her .Sir jeg til ho at jeg må prate med henne på badet. Tar henne inn ditt og kjører bare på med k.close.

 

Får nr closet henne senere . Kunne ha f.closet henne , menne noen ganger så gidder man ikke å strekke seg for det. For man kan ta den ved en annen annledning ;)

Lenke til kommentar
Hallo, lurer på hvordan jeg skal ta kontakt med ei jeg traff for noen måneder siden.

 

Har spora henne opp på fjesbok og lagt hun til på msn. Så lurer jeg på hvordan jeg skal gå fram liksom... Er ganske lenge siden jeg traff henne, vi begge er 18. Lurer på om jeg skal si hallo, husker du meg liksom?? eller hallo, og gå litt mystisk fram, stille og rolig, og forhåpentligvis husker hun meg igjen??

 

Nei. Nei, nei, nei. Nei. Nei.

Lenke til kommentar
Som jeg skrev tidligere, noen tips til å ta kontakt emd en jente på t-banen eller på t-bane stasjonen, eller iallefall bli lakt merke til. Hun går på samme skole som meg, men sykt stor skole :( Hun bor ganske nærme meg, men ser liksom ikke soss ut og sånn jeg er best fuck deg osv :p

 

Det er ikke verre en enkelt. Du går bare bort å prater med henne. Spør om hun har en penn ellerno. Si til ho omså " du vet at vi går på samme skole , tar t-banen hverdag og bor i samme område. Da trenger du ikke å være så jævli overlegen/sjenert :) " . Så kan du bare introdusere deg , hokkus pokkus

 

Er som å prate med vanlige mennesker ;)

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli dritt lei det samme spørsmålet som har blitt stilt sikkert hundre ganger i denne tråden:

 

"Jeg har fått øye på EN jente, hvordan får jeg henne? Hvilket kaliber skal jeg bruke i snipervåpenet mitt for å få denne ene jenta som er ssååååååååå spesiell og jeg er såååå forelska"..

 

Hør nå. Dette sier jeg hver bidige dag, og jeg er ikke en person som er kjent for å gjenta meg:

 

LES TRÅDEN - LÆR PRINSIPPENE

 

Vi tar det en gang til for det synker tydeligvis ikke helt inn:

 

LES TRÅDEN - LÆR PRINSIPPENE

 

Og en siste gang:

 

LES TRÅDEN - LÆR PRINSIPPENE!!!

 

Det spørsmålet har blitt svar minst like mange ganger som det har blitt spurt.

 

Det finnes ingen magisk linje!!!

 

Lær deg prinsippene, test de ut, finn ut hva som fungerer og reject det som ikke funket for deg.

Det er slik du får "hun ene spesielle" til syvende og sist. Det er ingen i tråden her som gidder å skrive et manus, fordi det enkelt og greit ikke fungerer. Uansett hvor rosa verdenen rundt deg blir hver gang du ser hun på t-banen eller bussen...

 

Gro et par, gå bort og snakk med hun. Den beste openern er "hei"

 

Nå håper jeg dette setter en midlertidig ende på denne umulige problemstillingen.

Innboksen min flommer også over med slike spørsmål så jeg ber de aktive brukerne i denne tråden å refferere til dette innlegget når dette idiotiske spørsmålet kommer opp igjen.

 

Jeg kommer også til å legge den inn i åpningsinnlegget

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar

åh fy faen.. jeg sitter i den suppa her nå..

 

etter en særdeles vellykket helg med en stille & koslig f close uten alkohol på lørdag har jeg nå møtt nettby dama jeg snakka om; hu er utrolig. eneste problemet er; jeg har intense følelser for henne.. og jeg klarer ikke gi slipp på det heller! tenker på henne uansett hvor jeg går og hva jeg gjør, ja til og med i dette øyeblikket, jeg er blitt helt avhengig av henne iløpet av et kun par timer. hun ligger her ved siden av meg og sover nå faktisk.. skal legge meg bort sammen med henne etterpå og prøve meg på litt kino, hehe.

 

kort og godt; hva gjør jeg for og bearbeide følelsene mine for ikke og la disse ta overhånd? jeg vet at jeg kommer til og ødlegge det for meg selv hvis jeg fortsetter og være så jævla følsom som jeg er for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Du må bare snu tankegangen i hodet ditt , begynn å tenk at hun er bare en flørt for deg og du gir faen i ho .

 

EDIT: Har møtt ei selv fra nettby , vi møttes og holdte på . Fikk følelser for hun , og det var ikke bra . Så de er ikke til å anbefale de følelsene ;) hehe

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar

wow som jeg hater hvordan Mystery har lært gamet til folk.

 

Merker så ekstremt hvordan geeks i klassen har lest litt mystery og prøver det ut rundt på jentene og også på meg. Merker hvordan de prøver seg på AMOG tactics som det så fint heter, for å senke min VERDI. Hva med å bare være forbanna glade og lykkelige uten det pisset? irriterer meg hvordan de prøver ut sine nye negs og ler geekelatteren sin. Sorry men i dag ble jeg bare irritert.

De har ikke SKJØNT det!

 

ikke at jeg er the perfect man, bevares, men jeg må bare lolle litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...