Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Sendte jenta fra fredagen en SMS om hun hadde lyst til å være med å se en film eller noe senere i kveld. Fikk svar til at hun snart skulle på kamp (...). Tok egentlig dette som en indikasjon på at hun ikke er særlig interessert. Så da gidder jeg ikke legge ned masse energi i hun. Hva burde jeg gjort anderledes med tanke på å be henne ut i henhold til gamet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sendte jenta fra fredagen en SMS om hun hadde lyst til å være med å se en film eller noe senere i kveld. Fikk svar til at hun snart skulle på kamp (...). Tok egentlig dette som en indikasjon på at hun ikke er særlig interessert. Så da gidder jeg ikke legge ned masse energi i hun. Hva burde jeg gjort anderledes med tanke på å be henne ut i henhold til gamet?

 

Hvis jeg tolker den rett så er oddsen får å få et ja der ikke så altfor bra, take a look:

 

"Sendte jenta fra fredagen en SMS om hun hadde lyst til å være med å se en film eller noe senere i kveld."

 

I kveld? spør ivertfall to dager i forveien eller noe sånt.

Så du skulle heller ha spurt om hun kunne tenke seg til å bli med å se film EN kveld ;)

Lenke til kommentar

Da var jeg singel og fri igjen. Så var det å karre seg inn i dette gamet igjen da. Skal bo med xen ut oppsigelsestida på 3 mnd så blir ikke lett å sitte hjemme å glo på PUAmateriale. Så da må det heller bli fieldtesting av det jeg husker så får resten komme etter hvert. Skal virkelig ta tak i dette med daygame. Utelivet er ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Nja, den der "en eller annen kveld" blir bare til en sånn du drar ut. Bedre å være direkte, men litt i forveien, spør du meg ;)

 

"Med å se film fredag kveld som kommer?" elns.

Gi henne et ultimatum, da er det større sjanse for at hun blir med på et av alternativene dine istedenfor å stille henne et spm ala ja/nei, for da serverer du nei-alternativet inn i tankene hennes. Nei er intet alternativ for deg, film på fredag eller lørdag?

 

Jeg var ute på fredagskvelden, det var veldig gøy, jeg åpnet div. sets helt fra jeg gikk ut av døra mi, pratet med nesten alle og enhver. Dette var da med en kompis jeg såvidt har introdusert pua stuff for, så dette var veldig gøy. Han ble litt sur da jeg fikk kclose og ikke han, menmen. Jeg gjorde forsåvidt noen feil her og der, venta litt for lenge i comfortzonen min, men det var en lærerik kveld.

 

På lørdag dro jeg ut med den potensielle fuckfrienden, det var en helt grei kveld. Jeg flørtet en del med nesten alle venninnene hennes, men jeg holdt mest med på henne. Det var veldig gøy, jeg improviserte det å lese tankene hennes. Sånn situasjonen er nå er at jeg kan gjøre hva jeg vil og hun vil tilgi meg. Det sa hun til meg selv og hun syntes det var veldig skummelt.

 

With great powers comes great responsibility.

Lenke til kommentar

Mine tanker om livet just nu.

 

Jeg har fått et nytt skillset, det å være sosial, trigge følelser hos andre mennesker og være en selvstendig person uten noen avhengighet av andre. Jeg har så mye å gå på, så mye å lære, så mye å gjøre, så mange å bli kjent med, og så mange broer å bygge, jeg aner ikke hvor lang tid det kommer til å ta, men jeg har begitt meg ut på en slags "reise". En gang iblant kan jeg sikkert ta meg noen mellomstopp, men jeg har begynt å gå en vei som jeg ikke aner hvor vil ende, det er skremmende, men det er spennende og veldig gøy.

 

EDIT:

Den potensielle fuckfrienden er virkelig sårbar nå, hun vil ha no mer, hun er dødsforelska i meg. Jeg har aldri playet noen sånn, jeg ville aldri gi henne forhåpninger om noe seriøst forhold. Om jeg slutter å playe henne nå blir hun såret, men om jeg møter henne igjen og fortsetter blir hun enda mer såret.

 

Jeg har seriøst helt forjævlig dårlig samvittighet nå, faen heller.

Endret av indie
Lenke til kommentar

For noe bullshit, selvsagt er det gitt at ei jente som man driver å player kan og sannsynligvis vil få følelser for en. Det er ingen vei utenom det hvis man driver med PU som regel, med mindre man går for å avklare grenser på et nokså tidlig stadie.

 

Og WTF Indie, har du bøffa avataren jeg bruker? Hvertfall ha baller nok til å spørre før du gjør slikt.

Lenke til kommentar
EDIT:

Den potensielle fuckfrienden er virkelig sårbar nå, hun vil ha no mer, hun er dødsforelska i meg. Jeg har aldri playet noen sånn, jeg ville aldri gi henne forhåpninger om noe seriøst forhold. Om jeg slutter å playe henne nå blir hun såret, men om jeg møter henne igjen og fortsetter blir hun enda mer såret.

 

Jeg har seriøst helt forjævlig dårlig samvittighet nå, faen heller.

 

Meg for nøyaktig en måned siden. Du må bare gjøre det slutt, er allerede gått for langt.

Lenke til kommentar

Noen som har hatt noen store åpenbaringer denne sommeren de vil dele? Jeg vurderer ved årets slutt nå og skrive en massiv artikkel om game. Generelt rundt communityet, hvor mye bullshit stuff det er der ute, og hvor lett det egentlig er.

 

Men med alle de tankene jeg har rundt dette, og alt jeg kan bevise/motbevise, så kommer jeg til å tråkke på mange tær og hele greia kommer nok til å bli svær som faen.. må nesten se ann formen i romjula etter ribbe og akkevitt :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde store planer for helga, var bedt på privatfest, jeg var invitert, men hadde ikke sagt fra at jeg kom som viste seg og gjøre at jeg ikke kunne komme,. Så jeg satt der hjemme på lørdagskvelden med vondt i hodet deluxe og tok livet med ro, helt til hu jeg k closa sist helg begynner og tekste meg og tease meg.. jeg tok det med et smil og kjørte en rund med push pull på sms tilbake..

 

det hele endte med at jeg dro over til til hu og ja.. du kan gjette resten..

 

det intressante er, dette er den første jenta jeg har kommet noe sted med som føler jeg har brukt mye av det jeg har lært både her i denne tråden og ulike videoer fra RSD og mystery. en annen intressant ting er at, isteden for og være i vanlig humør etter å ha fått meg noe så er jeg helt annerledes nå, virker så rolig og happy, som om dette bare var en liten bit av noe større, som starten på et eventyr, eller en reise om du vil.. at nå som jeg hadde greid hun så har jeg selvtillit til og klare de fleste tenker jeg.. det er litt som Indie sier, man blir litt rivet med, og det skal være sikkert og vist at jeg har blitt, ikke bare etter det her, men jeg er blitt mye mer obs på hva som faktisk trigger folk til og oppføre seg som de gjør når jeg sosialiserer meg med folk, (noe jeg gjør mye mer enn før, da jeg tidligere var en hardbanka hjemmesittenede gamer).

 

BTW noen som har gode forslag til innvendinger til hvordan man kan få nettby dama til og møte enn? har ei på kroken som sender meg vegger av tekst som jeg tyder og svarer på.

Lenke til kommentar
BTW noen som har gode forslag til innvendinger til hvordan man kan få nettby dama til og møte enn? har ei på kroken som sender meg vegger av tekst som jeg tyder og svarer på.

Innvendinger..?

Mener du at du spør om å treffes, men hun er skeptisk?

Det er vel flere metoder som kan virke.. En kald skulder("men da er jo all denne teksten ganske poengløs"), logisk overtalelse, ovenfra-og-ned-holdning("jammen herregud da, vi er jo ikke barn. voksne mennesker må kunne treffes til en kaffe?"), eller god gammeldags gulrot, friste med ett eller annet. Hvor god du er i senga, at du skal lage middag til henne eller w/e.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...