Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, hvor skal jeg begynne?

 

Var ute igår og hadde en sinnsykt fet kveld. Var på vors hos noen jenter, hvorav hun ene kjente jeg fra før. Denne jenta var også arrangøren av vorset.

Sinnssykt herlig jente, som fort ble mitt target. Ble liksom aldri det helt store på vorset, men fikk grei kontroll når vi kom på byen.

Var innom ett par utesteder, hvor på det ene vi danset ganske heftig sammen. Dessverre for meg, var det mange åpenbart kåte militærgutter som hadde perm fra millitæret på dansegulvet. Mistet henne totalt, da disse guttene bare grabbet henne og dyttet meg bort. Ga tegn til henne at dette gidder jeg ikke, og gikk tilbake på plassene våre hvor det satt en del andre venner. Etter en liten stund, kom hun tilbake. Praten gikk greit, og hun forstod ganske fort at disse guttene absolutt ikke var noe for henne.

 

Satt og koste oss en stund, når det plutselig kommer en østlending bort og spør oss om han kan stille oss ett spørsmål. Var den vanlige "En gutt og en jente er sammen. Jenta roter med en annen gutt. Er hun da utro"-regla. Jeg forstod jo med en gang hva fyrer var igang med, og gjennomskuet han totalt. Sa at han heller skulle prøve seg på venninna mi på andre sia av bordet, fyren spurte om jeg kunne være hans wingman. Noe jeg sa ja til, uten å gjøre :p Fikk aldri med meg hvordan det gikk, men om du leser dette, så var det aldri meningen å avvise deg så hardt ;) Ble bare litt frustrert, siden jeg hadde jobbet hele kvelden med denne jenta, som er siiiinssykt hard-to-get. Håper vi kan treffes over en øl en gang senere ;)

 

Uansett, så dro vi tilbake til denne jenta sin leilighet for nach. Selvfølgelig hadde noen dratt ut stikkontakten til ovenen, med vinduene åpne, så det var iskaldt i kjelleren. Var faktisk så kaldt at på ett tidspunkt fant jeg meg ett glass varmt vann fra springen.

Etter en stund går jenta for å skifte til andre klær, sier hun. Så kommer hun tilbake i sinnsykt korte hotpants og en liten t-skjorte!

Husker ikke hvordan vi havner i samme sofa, under det samme teppet, men det skjedde iallefall. Ble selvfølgelig en del tafsing og kosing, men kan ikke huske at vi klinte. Uansett, når jeg gikk inn for "under trusekanten", trakk hun seg ganske brått bort, og kviknet litt til. Gikk ikke fult inn igjen, holdt meg bare rett på innsiden av kanten :p

 

Så, hva tror dere? Er denne jenta noe å satse videre på?

Virker det på dere som om hun bare spiller helt sinnsykt hard-to-get? Var liksom alltid jeg som måtte pushe, og ta iniativet. Var sjeldent noen "invitasjoner" fra hennes side. Fikk aldri pult henne, hun sa hun måtte legge seg, fordi hun var så sinnsykt trøtt. Dessuten lå det venninner å sov i alle sengene i huset, så pulings hadde blitt vanskelig.

Er sinnsykt usikker. Hun trakk seg aldri bort når vi klinte eller koste på alle andre steder enn akkurat på musa. Så vet liksom ikke helt hvor jeg har henne ...

Endret av El Matador
Lenke til kommentar
Hvordan ville henne lure deg da?

Det er et bra spørsmål, sikkert få meg til å virke teit eller noe. Det får jeg nok aldri vite...

 

Tror jeg kan få hele denne episoden vridd om til min fordel. Det brevet som jeg sendte til vennina hennes kan jeg bare si er lureri, når hun har svart. Dermed så kan jeg bruke dette på flere måter:

 

A) Target vet ikke om dette, så jeg sier det til target og dermed viser jeg at jeg skiller meg ut ved min rare sans for humor.

 

B) Venninna får panikk, og dermed får target vite det via henne. Nok en gang bruker jeg humor-kortet.

 

C) Hvis alt går til helvete, så backer jeg ut ved hjelp av humor-kortet.

 

Virker dette bra? Jenter liker humor, så bra humor øker verdi... Håper denne planen bidrar til å redde ræva mi...

Lenke til kommentar
Hmm, hvor skal jeg begynne?

 

Var ute i Stavanger igår og hadde en sinnsykt fet kveld. Var på vors hos noen jenter, hvorav hun ene kjente jeg fra før. Denne jenta var også arrangøren av vorset.

Sinnssykt herlig jente, som fort ble mitt target. Ble liksom aldri det helt store på vorset, men fikk grei kontroll når vi kom på byen.

Var innom ett par utesteder, hvor på det ene vi danset ganske heftig sammen. Dessverre for meg, var det mange åpenbart kåte militærgutter som hadde perm fra millitæret på dansegulvet. Mistet henne totalt, da disse guttene bare grabbet henne og dyttet meg bort. Ga tegn til henne at dette gidder jeg ikke, og gikk tilbake på plassene våre hvor det satt en del andre venner. Etter en liten stund, kom hun tilbake. Praten gikk greit, og hun forstod ganske fort at disse guttene absolutt ikke var noe for henne.

 

Satt og koste oss en stund, når det plutselig kommer en østlending bort og spør oss om han kan stille oss ett spørsmål. Var den vanlige "En gutt og en jente er sammen. Jenta roter med en annen gutt. Er hun da utro"-regla. Jeg forstod jo med en gang hva fyrer var igang med, og gjennomskuet han totalt. Sa at han heller skulle prøve seg på venninna mi på andre sia av bordet, fyren spurte om jeg kunne være hans wingman. Noe jeg sa ja til, uten å gjøre :p Fikk aldri med meg hvordan det gikk, men om du leser dette, så var det aldri meningen å avvise deg så hardt ;) Ble bare litt frustrert, siden jeg hadde jobbet hele kvelden med denne jenta, som er siiiinssykt hard-to-get. Håper vi kan treffes over en øl en gang senere ;)

 

Uansett, så dro vi tilbake til denne jenta sin leilighet for nach. Selvfølgelig hadde noen dratt ut stikkontakten til ovenen, med vinduene åpne, så det var iskaldt i kjelleren. Var faktisk så kaldt at på ett tidspunkt fant jeg meg ett glass varmt vann fra springen.

Etter en stund går jenta for å skifte til andre klær, sier hun. Så kommer hun tilbake i sinnsykt korte hotpants og en liten t-skjorte!

Husker ikke hvordan vi havner i samme sofa, under det samme teppet, men det skjedde iallefall. Ble selvfølgelig en del tafsing og kosing, men kan ikke huske at vi klinte. Uansett, når jeg gikk inn for "under trusekanten", trakk hun seg ganske brått bort, og kviknet litt til. Gikk ikke fult inn igjen, holdt meg bare rett på innsiden av kanten :p

 

Så, hva tror dere? Er denne jenta noe å satse videre på?

Virker det på dere som om hun bare spiller helt sinnsykt hard-to-get? Var liksom alltid jeg som måtte pushe, og ta iniativet. Var sjeldent noen "invitasjoner" fra hennes side. Fikk aldri pult henne, hun sa hun måtte legge seg, fordi hun var så sinnsykt trøtt. Dessuten lå det venninner å sov i alle sengene i huset, så pulings hadde blitt vanskelig.

Er sinnsykt usikker. Hun trakk seg aldri bort når vi klinte eller koste på alle andre steder enn akkurat på musa. Så vet liksom ikke helt hvor jeg har henne ...

 

Først skriver du at du ikke husker om du klinte med henne eller ikke, og senere skriver du at gjorde det?

 

Selv om hun trakk seg bort da du nærmet deg trusekanten, betyr ikke det nødvendigvis at hun ikke vil, hun trenger bare en unnskyldning for sin egen del at hun ikke framstår som "løs". Om hun trekker seg bort, gjør du det samme, til hun tar opp igjen nærheten. Hold på slik en stund og det meste går i boks.

Lenke til kommentar

Hvor opplever dere her inne at det er flest som prøver seg på disse standardreplikkene man gjerne lære av å se The Pickup Artist? Jeg forhørte meg med noen venninner og de virket ikke til å kjenne til verken PUA-konseptet eller noen av standardreplikkene man skulle tro de hadde hørt. Er Stavanger og Oslo der sånt er mest utbredt, eller er det tilfeldig at disse jentene jeg spurte ikke hadde hørt om det?

Lenke til kommentar

En jente som går i klassen over meg på vgs(MK), jeg synes hun er ganske søt, bor like ved meg i vest men virker ikke sånn sykt soss og jeg er best type. Har sett hun av å til på t-banen, men da har jeg verdt med en kompis, så vil ikke gjøre noe da :p Går på en stoor skole, så ingen kjenner hun at all :( Men noen tips hvordan komme i kontakt på t-banen eller noe, er ikke mr.handsome or mr muskler :(

Lenke til kommentar

I løpet av en dag nå skal dere få se min stil. Jepp.

 

Jeg kommer til å legge ut et bilde av meg her i action...! Gled dere! ;) Jeg kjører en helt unik Peacocking stil den vestlige verden aldri har sett før...

 

Men nok om det.

 

Jeg har hatt en helt fantastisk dag.

 

Først: Var det noen som var på Vika Kino i dag?

 

Da så dere sikkert meg fly rundt med et lite entourage med hotties som jobbet der. Hadde store show der i dag, og mye moro. Så dro vi en tur ut og tok noen øl og danset i mange timer. Jeg kjenner jeg er megasliten nå. Ble stoppet av politiet tre ganger pga antrekket mitt (Dere får se bilde så fort det blir lagt opp) så det har vært en gullkveld. Virkelig. Møtte ei jente som var helt fantastisk. Dritet er at ho jobber for meg så ho er off limits så jeg må bare finne meg i å se hun på avstand. Min LTR to be kom innom. Hun begynner å kjede meg egentlig. Jeg stod der med to tvillinger som grindet på det ene beinet mitt mens en annen dame grindet på det andre. Det likte hun ikke så hun tenkte å være dust tilbake. Det eneste hun fant var den ene duden i lokalet som faktisk var homo. Way to go...

Så det endte med litt klinings her og litt klinings der før en tidligere cocblock ringte meg og lurte på hvor jeg var. Dro innom og møtte ho, og kjørte på litt der.

 

Etterpå kommer noen av jentene hjem hit på nach

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...