Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Så lenge du har dine egne grenser og setter din egen realitet, vil du automatisk tiltrekke deg personer som passer inn i din verden = "Drømmedama"...

 

Jeg har lenge hatt problemer med akkurat dette å sette egne grenser til et punkt der det gir meg et tilfredstillende resultat. Jeg ender enten opp med å gi fra meg all verdi (være enig i alt, redd for å fornærme osv) eller være en iskald kødd som bokstavlig talt gir faen i alle og blir bare stemplet som en arrogant drittsekk. Dette kostet meg dyrt noen uker tilbake da noen chodes mente jeg hadde krysset en viss grense og måtte 'læres' noen manerer.

 

Hvordan finne den rette balansegangen?

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel. I morgen skal firmaet jeg jobber i ha stort show i morgen. Babes, flammeshow, mer babes etc. så jeg må desverre jobbe med det. La igjen et ubesvart hos ei FB jeg har planlagt en trekant med nå, så mulig jeg får noe besøk senere i kveld om jeg orker.

 

Utenom det blir det jobbing og call of duty 4

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar

Tror jeg dreit meg sikkelig ut i går, så her trengs det ren kynisme. Jeg er 17,5 år, og har en jente i kikkerten. I går var det Halloween-fest og jeg drakk for mye, en stund lå jeg på en sofa og betraktet alt rundt for meg. Da kom target og vennina hennes og spurte om jeg var OK. Jeg var drita, men jeg var noenlunde klar i toppen så jeg fikk med meg det meste. Mumla fram et dårlig svar, og target holdt på brekke sammen av latter.

 

Senere på kvelden passet jeg på sakene til noen jenter, og da kom venninene til target og danset med meg. Iom at jeg blir sett på som en grei fyr og klovn av de fleste så tenkte jeg "samme faen", og bare hoppet i det. Uheldigvis danser jeg som en sjimpanse i hasjrus, men lot meg rive med. 10 min senere hører jeg target, som da er rimelig drita si; Vi lurer **** (altså meg).

 

Jeg bare grabba sakene mine og stakk bort til toget. Passet på å ikke virke for pissed, men jeg hadde alleredde motatt en trussel fra en fyr som kompisene mine og jeg holdt på banke en gang. Jeg var rimelig forbanna for å si det mildt. Så i morges sendte jeg et brev via Facebook til vennina til target, og spurte om de bare lekte med meg eller ville drite meg ut. Så advarte jeg henne om at de ville se en annen side av meg, hvis de ville drite meg ut.

 

Møter ikke target på skolen før tirsdag, og da vil jeg rette på dette. Hva er riktigst å si til target da, siden begge vil være alene da? Jeg vil rette på dette, og ikke finne ny target riktig enda...

Lenke til kommentar

Hvordan ville henne lure deg da?

 

Selv hadde jeg en kongekveld i går, det ble riktignok ingen closing utenom 1kclose, men det gjør ikke noe. Jeg gjorde noen feil, men feil er til for å lære av. Selv om det ikke skjedde så mye mer så åpnet jeg mange sets, både jenter og gutter, det var virkelig gøy å bare være mer sosial for en gangs skyld, uten å tenke på at jeg skulle pule elns, for helt ærlig så dreit jeg i det i går kveld, det viste seg å være veldig lurt.

 

Nu færer jeg på jobb og skal jobbe til kl 10, er blitt invitert ut av den potensielle fuckfrienden, men er usikker på om jeg vil da det ikke kommer til å bli no mer enn klining med henne og da får hun kanskje litt for mye håp om å være sammen med meg. Jeg føler likevel at jeg satt framen ganske godt tidligere i går om at jeg bare ville være friends with benefits, så får se hvordan det utspiller seg.

 

Det som er litt gøy å tennke på er at jeg ser på dette som et "problem" jeg har, men hey, før hadde jeg aldri slike problemer som dette så er likevel fornøyd, livet ser lyst ut dere!

Endret av indie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...