Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, fakta og fakta 4, 5, 6 og 20 er tvilsomme eller feil, 38 ser heller ikke ut til å være riktig. Jeg tok en kjapp utregning, og 1 ser ut il å stemme som noenlunde dog, selv om det er meningsløst å oppgi det så presist, igomed at alle ikke hyler med samme lydeffekt.

 

AtW

10 er også feil. Det er ingen dokumenterte "death by champagne-cork".

Dette er kun et utsagn som brukes for å vise hvor lite farlig f.eks hoggormer eller edderkopper er.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kris_*

hei dere som har litt peil.. :p

 

er nå blitt en av de heldige guttene som har to fuckbuddys. men merker jeg sliter litt med hvordan jeg skal "behandle" de på en måte, ikke misforstå, jeg oppfører meg bra og respektfult, koser masse med de osv, men jeg tenker når jeg ikke er sammen med de... hvor ofte "snakker" dere med "jentene deres" utenom når dere er sammen? sånn via meldinger, msn osv... vil liksom ikke være for ivrig eller at de skal få forhpåninger...

og en ting til, er jo ikke utenkelig at jeg skulle få følelser for en av de... hvordan skal jeg oppføre meg overfor henne da, slik at hun skal skjønne at jeg kansje vil noe "mer" og at hun er litt spesiell? de vet jo om hverandre...

Lenke til kommentar
Jeg tror chosen_one var litt into mystery da han først skrev det som står i førsteposten, men den handler ikke om verken mystery method eller natural helt alene slik jeg har forstått det, guiden(altså førsteposten) er generell om pua og forklarer chodetankegangen til de fleste gutter.

 

Jeg mener det beste er natural, it's not something you do, it's something you are.

 

Gamet til playere går alltid igjennom faser. Når jeg skrev den opprinnelige guiden var jeg i overgangsfasen fra strukturert game til natural. Nå har jeg gått fra natural til plain sosialsirkel game og noe jeg liker å kalle "rolle-game".

Lenke til kommentar
hei dere som har litt peil.. :p

 

er nå blitt en av de heldige guttene som har to fuckbuddys. men merker jeg sliter litt med hvordan jeg skal "behandle" de på en måte, ikke misforstå, jeg oppfører meg bra og respektfult, koser masse med de osv, men jeg tenker når jeg ikke er sammen med de... hvor ofte "snakker" dere med "jentene deres" utenom når dere er sammen? sånn via meldinger, msn osv... vil liksom ikke være for ivrig eller at de skal få forhpåninger...

og en ting til, er jo ikke utenkelig at jeg skulle få følelser for en av de... hvordan skal jeg oppføre meg overfor henne da, slik at hun skal skjønne at jeg kansje vil noe "mer" og at hun er litt spesiell? de vet jo om hverandre...

 

Du har to fuckbuddies og begge er klar over at de er det, og vet om hverandre? :p

Lenke til kommentar
hei dere som har litt peil.. :p

 

er nå blitt en av de heldige guttene som har to fuckbuddys. men merker jeg sliter litt med hvordan jeg skal "behandle" de på en måte, ikke misforstå, jeg oppfører meg bra og respektfult, koser masse med de osv, men jeg tenker når jeg ikke er sammen med de... hvor ofte "snakker" dere med "jentene deres" utenom når dere er sammen? sånn via meldinger, msn osv... vil liksom ikke være for ivrig eller at de skal få forhpåninger...

og en ting til, er jo ikke utenkelig at jeg skulle få følelser for en av de... hvordan skal jeg oppføre meg overfor henne da, slik at hun skal skjønne at jeg kansje vil noe "mer" og at hun er litt spesiell? de vet jo om hverandre...

 

Du har to fuckbuddies og begge er klar over at de er det, og vet om hverandre? :p

 

Det beste hadde vært om de begge to hadde enda noen fuckbuddies i tillegg til han.

Endret av twisted_
Lenke til kommentar

Hvordan gjør egentlig dere med en FB?

 

Er det "kommer du over og ser en film" også vet begge hva det betyr, eller er det rett og slett "greit jeg kommer og puler nå?"

Og innleder dere sexen som et hvilket som helst kjærestepar, eller er det mer "klinisk" og følelsesløst, rutinemessig av med klærne og plassere seg i senga mens man prater om været?

Og treffes dere kun for å høvle, eller hender det dere tar en middag eller kino / vanlig date / "kjærester for en dag"?

Endret av toth
Lenke til kommentar

ONS var aldri noe for meg. Gjorde det mye tidligere, men det ga liksom så lite. Så da begynte jeg å lagde den perfekte plan for å kunne ha en FB (jeg liker å holde meg til kun en). Og det er fantastisk. Sexen blir jo bedre jo mer man blir kjent med hverandre og det er liksom ingen strings attached heller. Bare ha en klar linje på hva dere er og gjør, slik at misforståelser unngås. Det ender ofte med at en av partene får sterke følelser og da faller det ofte i grus.

Endret av thaislap
Lenke til kommentar
Hvordan gjør egentlig dere med en FB?

 

Er det "kommer du over og ser en film" også vet begge hva det betyr, eller er det rett og slett "greit jeg kommer og puler nå?"

Og innleder dere sexen som et hvilket som helst kjærestepar, eller er det mer "klinisk" og følelsesløst, rutinemessig av med klærne og plassere seg i senga mens man prater om været?

Og treffes dere kun for å høvle, eller hender det dere tar en middag eller kino / vanlig date / "kjærester for en dag"?

 

det er forskjellig fra person til person. har hatt FB der det bare var å komme på besøk, ta av klærne og sette igang uten å si stort. har også hatt FB der vi oppførte oss litt som kjærester og gjorde mye sammen.

Lenke til kommentar
Blir så latterlig frustrert når nye folk i communityen ikke klarer å holde kjeft om dette; det begynte som et hemmelig community også ble det nærmest ruinert av tråder på tilfeldige forumer som som dette. Vær snill og ikke snakk så mye om dette. Knowledge is power, hidden knowledge is even more power

Om man skal holde alt for seg selv ender man opp som frimurerne. Det er mye bedre å være åpen slik at de som har behov for kunnskapen har tilgang til den. Er jo heller ikke noe negativt at jenter som ikke kan fordra det her lærer seg å styre unna - man er jo ikke ute etter å lure noen til sengs mot dems egen vilje.

Lenke til kommentar
man er jo ikke ute etter å lure noen til sengs mot dems egen vilje.

Mange er nok det også, men hva mener du med mot deres egen vilje? De vil, men ikke hvis han er en PUA?

Noen kan nok la seg "lure" til sengs og ha lyst til det selv. Være med på leken. Denne guiden er ingen voldtekstguide, det er en guide til hvordan man sjekker damer. Og når man kommer i mål er dama med på det.

 

Jenter som lærer seg å "beskytte" seg selv er damer du sannsynligvis aldri ville scoret på uansett.

 

Alt i alt så har det liten betydning for damene om du har studert sjekking om de føler seg tiltrukket av deg.

Endret av Trasmykebus
Lenke til kommentar
man er jo ikke ute etter å lure noen til sengs mot dems egen vilje.

Mange er nok det også, men hva mener du med mot deres egen vilje? De vil, men ikke hvis han er en PUA?

Noen kan nok la seg "lure" til sengs og ha lyst til det selv. Være med på leken. Denne guiden er ingen voldtekstguide, det er en guide til hvordan man sjekker damer. Og når man kommer i mål er dama med på det.

 

Jenter som lærer seg å "beskytte" seg selv er damer du sannsynligvis aldri ville scoret på uansett.

 

Alt i alt så har det liten betydning for damene om du har studert sjekking om de føler seg tiltrukket av deg.

Poenget med PUA er jo nettopp å sjekke jentene opp uten at de skal vite det. Komme under bitchshields og ikke virke farlig, men hamre løs med PUA stuff som gjør at de emosjonelt sett ser på deg som veldig aktuell å ha sex med.

Lenke til kommentar
man er jo ikke ute etter å lure noen til sengs mot dems egen vilje.

Mange er nok det også, men hva mener du med mot deres egen vilje? De vil, men ikke hvis han er en PUA?

Noen kan nok la seg "lure" til sengs og ha lyst til det selv. Være med på leken. Denne guiden er ingen voldtekstguide, det er en guide til hvordan man sjekker damer. Og når man kommer i mål er dama med på det.

 

Jenter som lærer seg å "beskytte" seg selv er damer du sannsynligvis aldri ville scoret på uansett.

 

Alt i alt så har det liten betydning for damene om du har studert sjekking om de føler seg tiltrukket av deg.

Poenget med PUA er jo nettopp å sjekke jentene opp uten at de skal vite det. Komme under bitchshields og ikke virke farlig, men hamre løs med PUA stuff som gjør at de emosjonelt sett ser på deg som veldig aktuell å ha sex med.

 

Feil. Poenget er å skape et nytt og bedre jeg, som er uavhengig av "triks" for å komme ned i buksene på jenter. PUA er ikke noe du gjør, det er noe du er. En livsstil. Med mindre du ikke følger Mystery's metoder da. Natural ftw!

Lenke til kommentar

Okey folkens ! Jeg pratet med en kar fra USA idag , han er vell 44. Etter å ha pratet med han i masse dager nå , så viser deg sa at han er en multi millionær som eier flere selskaper. Ikke bare det , men han hadde utroli mye erfaring og skills å dele med meg om å sjekke opp damer.

 

Han fortalte meg flere gode historier , der han benytte rollespill. Og jeg må si at fokus på rollespill skal jeg ha i bilde framover.

 

 

Her er 2 eksemplarer

 

1. Han var på danskebåten i 2003 . Der satt han i baren og det kom en dame bort til han. De starter å prate. Han forteller han er fra New York. Hun starter å beklage for det som skjedde med World Trade Center. Da forteller han at han mistet kona da og hun var i 87 etsj. Hun spør va han gjør her. Han forteller at han er på båten for å prøve å komme igang igjen med å date damer. Fordi han har ikke enda kommet over tapet av kona som døde 11.sept. Dama spør etterhvert om han vil bli med på rommet hans, han sier " nei jeg vil ikke pule deg ". Dette ender selvfølgeli med at de kommer til sengs.. Når de er ferdi å ha sex sier han " jeg føler meg så skyldig , er ikke deg men er meg . Jeg må gå ned i baren igjen. "

 

2. Han var i Rovanemi på en utrolig uteplass. Med 2 danskevenner og 1 dame. De setter seg ned ved et bord. Og etterhvert kommer det en dame bort. Han spør va hun gjør , ja hun studerer ved Universitete . Han forteller at han er her for Warner Bros Company. Ho bare wow , va gjør du . Han forteller videre at dem bare gjør location filming til en film som skal sendes om 2 år. At de ikke har noe med skuespillerne å gjøre . De er her bare å ta seg av selve location som skal være med i filmen og finne folk som skal være med . Hun spør med engang om hun kan det være med . Han sier bare "la oss ikke prate om det ". Hun forteller dette til sin vennine og de går hjem ilag han og 2 jenter. Han sier at han kan ikke love noe med filmen osv. Han fikk iallefall 3 kant.

 

Ved at prate med denne karen , så har jeg fått 2 gode eksempler på rollespill. Og han er flink til å vekke interesse. Og skryter ikke av seg selv. Itillegg gir han gode IOD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...