loathsome Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Sjekk denne gutta ho her klikka litt ! haha .. Testet ut en ny sms med Tim`s. -Er ei som jeg møtte på vors for en stund siden SMS Jeg: Your Shit ! Hun: Hvis du ska sende sånne meldinga kan du finn nån andre å send dem t. Æ e ikke interessert i dæ og vil heller ikke hør fra dæ . Sykt morro Heheah, den er lei! Lenke til kommentar
Nylon Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 KINO er bra dersom du eskalerer. Kan ikke bare ta bort håret eller pirke bort rusk på skulderen hele tiden heller ^^ Og vizzy: Var ikke det utsagnet noe man skulle si dersom dama ikke svarte på det første utsagnet etter 5 min? Altså: du: "Hei, la oss være (sms)-kjærester i 5 min. *ikke noe svar* du: Din dritt! Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) KINO er bra dersom du eskalerer. Kan ikke bare ta bort håret eller pirke bort rusk på skulderen hele tiden heller ^^ Og vizzy: Var ikke det utsagnet noe man skulle si dersom dama ikke svarte på det første utsagnet etter 5 min? Altså: du: "Hei, la oss være (sms)-kjærester i 5 min. *ikke noe svar* du: Din dritt! Helt galt Nylon. Har du ikke følt med i timen:P Den hei la oss være kjærester i 5 min. Sender man tilbake jeg slår opp osv videre etter 5 min uansett svar eller ikke. Så sender man en ny melding etterpå at man savner henne osv videre, at det var dumt. Har lagret de meldingene på mobilen min nu. Your Shit ! skal du bare sende ut av now where er det som er skøy!. Slik bruker du Your shit : J:Your Shit! H:Hæ? J:Nei åsså , ska vi finne på noe i kveld? hehe H:Hehe , nu skremte du meg ja ;P skal på jobb i kveld . Men har fri imorra? J: That`s a deal ! Endret 28. oktober 2008 av Vizzy Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Velkommen til tråden Alltid gøy å få en kvinnes synspunkter på temaene vi diskuterer. Jeg ser på språk som et fantastisk hjelpemiddel til å kunne uttrykke seg. Leke med ord, beskrive de mest finurlige mekanismer, osv. osv. Og ja, skrivefeil og anglifisering av det norske språk er jeg ikke så begeistret for. For ikke å nevne sms-språk. Dog, med unntak. Det norske språk er uheldigvis ikke så innholdsrikt og treffende til tider. Så da foretrekker jeg engelske ord. Men, dette blir en avsporing fra topic. Jeg blir ikke frustrert av dine ord, fordi jeg prøver å forstå deg. Samtidig tok du meg på senga ved å røpe at du er kvinne. Sett deg gjerne inn i teorien. Kanskje du får noe glede ut av det du også? Absolutt enig, men dessverre blir det tatt dårlig i mot de fleste steder, så fort noen føler seg truffet. Takk for forståelsen uansett, det er en god evne å ha;) Som sagt egner ikke disse tipsene seg helt for meg, men det er nok en del her som får nytte av det. Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skal det være "Your shit!", som i genitiv, eller "You're shit!"? Føler bare at det siste er mer logisk. Ikke at det skal være spesielt logisk uansett. Lenke til kommentar
Zipz Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skal det være "Your shit!", som i genitiv, eller "You're shit!"? Føler bare at det siste er mer logisk. Ikke at det skal være spesielt logisk uansett. Poenget er at man ikke bryr seg om å skrive det på riktig måte. Lenke til kommentar
leech Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skal dette også brukes dersom dama ikke svarer på en av meldingene dine? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Eller er poenget at det er en helt grei måte å åpne på internett, i stedet for det alle AFCs åpner med på nettby? Bare en tanke. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jeg har testet en del , åsså hvordan åpne på internett. Start med en indirekte kommentar. Før var jeg mer direkte. Så syns det er morro nu med å bare prøve masse, til alle. Gir lissom f.. i hvordan det går. Vil bare sjekke responsen og utforske litt. Så hvor mye NEGS jeg kan sende , før det går over grensa. Tilslutt finne en balanse. Ser at DHV funker veldi bra når du forteller storys. Jeg kan bare starte etter opener med en story. Og ser det funker bra, da starter de med spm. Og viser interesse. Skal dette også brukes dersom dama ikke svarer på en av meldingene dine? Vist hun ikke svarer , så kan man like greit droppe det Ta dette som et eksempel. Hun her svarte ikke på min melding i forje uke. Så sendte jeg Your Shit. Dette var hennes svar :Hvis du ska sende sånne meldinga kan du finn nån andre å send dem t. Æ e ikke interessert i dæ og vil heller ikke hør fra dæ Endret 28. oktober 2008 av Vizzy Lenke til kommentar
Nylon Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Faen meg toppen av frustrasjon. Var ute og streetgamet nå nettopp, og gav bort nummer og facebook til ei jente. Vi fluffet om kafedate osv... så ser jeg på trikken på vei hjem at meldingsminnet er fullt. Sletter meldinger, slår tlf av og på, men nei. Den kommer ikke tilbake. Har sjekket rundt til mulige folk som kunne sendt mld, men ingen har gjort det. Sikkert den jenta som har sendt nr sitt. Grunnen til at jeg ikke tok hennes var fordi jeg heller deler ut visittkort. Prøver ut dette for tiden, mener det viser value. Så blir det totalt opp til jenta å kontakte meg. Correct me if im wrong. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vet ikke om du kan ringe telefon operatøren din og få sjekket va som stod i meldinga . Prøv det? Må jo være teoretisk mulig det. Siden jeg får opp på min spesifiserte telefon regning alle nr. jeg har sendt melding til og klokke/dag. Lenke til kommentar
Nylon Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har gjort det. Ikke fordi jeg er så desp etter dama, men fordi jeg ikke får sove når slike irriterende ting skjer. Eneste tipset de kunne gi meg var å slå av og på tlf. Har fått noen meldinger senere nå da, KAN jo hende det var de, men.. Eneste blir å vente på om hun legger meg til face. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Gratulerer. Du har lært noe Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har sett 2 episoder av flawless natural og dette virker mye lettere å forstå og også tilpasse et innergame som ikke er urealistisk. Ja mystery method er kanskje det beste, men med mystery føler jeg at gamet ikke stemmer med den jeg er, mens med flawless natural så blir det en mere naturlig del av meg.. har ennå ikke konkrete eksempler da jeg ennå ikke har prøvd meg på noen sets med flawless natural. De få setsa jeg har kjørt har jeg kjørt med mystery og det virka utrolig rart som sagt, tilbakemelding kommer etterhvert når jeg har fått sarga og kjørt noen sets med flawless natural. Takk til alle som har anbefalt meg forskjellige ting og gitt tilbakemeldinger, setter pris på det. Som mystery sa 'Its not about picking up women, its about creating a life'. Lenke til kommentar
indie Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 De færreste her inne mener vel at mystery method er det beste. Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 De færreste her inne mener vel at mystery method er det beste. Så hva mener du er det beste da? forsto jeg det rett hvis denne guiden tar utganspunkt i mystery? eller? mulig jeg spør jævelig dumt nå. men. og hva mener DU er det beste? (alle som leser dette kan gjerne svare på det her!) Lenke til kommentar
Gjest Guest_pua_* Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Blir så latterlig frustrert når nye folk i communityen ikke klarer å holde kjeft om dette; det begynte som et hemmelig community også ble det nærmest ruinert av tråder på tilfeldige forumer som som dette. Vær snill og ikke snakk så mye om dette. Knowledge is power, hidden knowledge is even more power Lenke til kommentar
indie Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så du vil ikke at andre folk skal lære seg å være mer sosiale og slutte å være redd for å prate med jenter? Okei, litt egoistisk tankegang kanskje? Jeg tror chosen_one var litt into mystery da han først skrev det som står i førsteposten, men den handler ikke om verken mystery method eller natural helt alene slik jeg har forstått det, guiden(altså førsteposten) er generell om pua og forklarer chodetankegangen til de fleste gutter. Jeg mener det beste er natural, it's not something you do, it's something you are. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) og hva mener DU er det beste? (alle som leser dette kan gjerne svare på det her!) Tror jeg skal svare på denne med et lite sitat; "Use only that which works, and take it from any place you can find it." - Bruce Lee - Sånn halvfilosofisk i natta, men jeg personlig mener ikke det er noen enkelt metode/retning/stil som er "best" - kun det som fungerer for akkurat deg. Selv har jeg knabbet ting og tang fra stort sett hver eneste PU-guru jeg har fått tak i materiale fra, og bruker en salig blanding av natural og canned game om hverandre. Fordi det virker for meg Endret 29. oktober 2008 av Raven_Heart Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er ikke dette noen gode små kommentarer man kan bruke Kan du ikke åpne med å si " Unnskyld , vet du va som skjer vist du hyler konstant i 8 år , 7 mnd og 6 dager ? " Så svarer du , " Da får du nok lydenergi til en varm kopp kaffe " hehe Dette er fakta, alt sammen! 1) Hvis du hyler konstant i 8 år, 7 mnd og 6 dager, har du produsert nok lydenergi til å varme en kaffekopp! 2)Hjertet til et menneske pumper så hardt at blodet kan sprute 15 meter.. 3)Med å slå hodet i veggen forbrenner du 150 kalorier i timen.. 4)Mennesker og delfiner er de eneste som har sex fordi det er deilig! 5)En undersøkelse i USA viser at halvparten av befolkningen er mer redd for edderkopper enn døden.. 6)Den sterkeste muskelen i kroppen er tunga! 7)Det er umulig å nyse med øynene oppe! 8)Du kan ikke gjøre selvmord ved å holde pusten.. 9)Hver gang du slikker et frimerke bruker du 1/10 av et kalori! (går nokk itj å slank s på å slikk frimerka altså.!) 10)Det er mer sannsynlig at du blir drept av en champagnekork enn en hoggorm.. 11)I gamle Egypt plukket alle prester alle hår fra kroppen sin, inkludert øyenbrynene.. 12)En orgasme hos en gris varer i 30 minutter.. 13)En krokodille kan ikke stikke ut tunga.. 14)Mauren kan løfte 50 ganger sin egen vekt, og strekke seg 30 ganger sin vekt. Og de detter alltid til høyre når de dør.. 15)"Kattfisken" har over 27.000 smakssanser..(æ veit itj ka en kattefisk e da men..) 16)Lusa kan hoppe 350 ganger sin egen lengde! 17)En kakerlakk vil leve i 9 dager uten hodet sitt.. 18)Noen løver har sex over 50 ganger om dagen.. 19)Sommerfugler smaker med føttene.. 20)Elefanter er det eneste dyret som ikke kan hoppe! 21)Kattens urin gløder under svart lys! 22)Stjernefisken har ikke hjerne..(dumme fisken) 23)En isbjørn er skeivhendt.. 24)En snegle kan sove i 3 år.. 25)Øynene til en østers er større enn hjernen.. 26)I Kina snakker flere engelsk enn i USA.. 27)Donald Duck var bannlyst i Finland fordi han gikk uten bukser..(Stakkar Donald..) 28)"I am." er den korteste komplette setningen i England.. 29)Marilyn Monroe hadde seks tær..! 30)Våre øyne har den samme størrelsen gjennom hele livet. 31)Den elektriske stolen ble oppfunnet av en tannlege. 32)Det mest brukte navnet i verden er Mohammed.. 33)Kvinner blunker dobbelt så mye som menn..! 34)TYPEWRITER er det lengste ordet det går an å skrive på en tastaturrekke..!(Bare prøv..) 35)Det blir solgt over 200 millioner M&M's i USA hver dag!(e d rart døm e feite;) 36)17% av alle mennesker er skeivhendte.. 37)Katten har 32 muskler i hvert øre.. 38)Det er bare 12 bokstaver i det Hawaiske alfabetet.. 39)Kaniner elsker lakris.. 40)Pinnsvinet har over 16.000 pigger på ryggen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå