Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri vært så sliten som jeg er nå. Var med hun jeg har vært ekstra seriøs med fra fredag til i går morges og ble bedre kjent. Oppdaget også noen sider av henne jeg ikke likte, så hvordan dette ender finner jeg ut av. I går kveld ble det firmafest for utestedkjeden jeg jobber på, og det ble mildt sagt helt villt. Starter å trene i morgen for å komme meg i form igjen. Det siste året har jeg latt kroppen min forfalle helt, så jeg og sjefen min setter opp treningsstudio i kjelleren hans der jeg kommer til å trene 4 dager i uka. Alt i alt en fet helg med mye action

Lenke til kommentar

Jeg vil bare legg inn en takk i tråden. Tråden har hjelpet meg mye og gir inspirasjon. Etter 1 måned med puggin , filmer og basis teori. Ser jeg at jeg har endret blikk på selve gamen min. Jeg har ikke slitt med damer før , men dette har lært meg hvordan jeg skal få dem til å jage meg :) snu alt til min fordel

Bare på SMS og MSN fronten, når jeg gjør meg interessant, viser value , så er det dem nå som spør meg og viser mye IOI . Mens jeg viser DHV , sender negs og gjør rutinene.

good good :) keep it up

Lenke til kommentar
Jeg elsker kirkenes

E: Hei!

J: Jeg er lesbisk

E: Whatever, hvordan skal man sjekke opp jenter når man er militærgutt

J: Jeg har type!

E: Så fint, men gi meg et svar

J: Jeg liker ike militærgutter

E: ...

J: Jeg har samboer!

Herregud for noen jenter. Enten er de jævlig fine, eller jævlig stygge. For første gang i mitt liv har opplevd at noen jeg sier hei til bare snur seg. Menmen, var da et sett som hooka! Og to ordentlige stygge rejections.

EDIT: Forsåvidt, noen gode tips på hvordan du setter deg når det er et to sett ved et bord, og begge sitter på samme side? Må jo sette meg på andre siden av bordet, og da blir jo kino plutselig vanskelig. Eneste jeg kommer på er noe ala håndlesing og spåing, men det er litt fucka.

Noes! er du i Kirkenes.. hold deg unna søstra mi og søskenbarna mine! Jeg antar du vanker på ritz/ofelas da..nydelige plasser.

Jau Kirkenes er som himmel og helvette angående HBs, heldigvis holder de som er lavere på skalaen seg hjemme:P Hadde jeg enda bodd der skulle jeg tatt deg med rundt på helgene og vist deg hvor festene er..

Hah, gi meg navn og telefonnummer på dem, så skal jeg holde meg borte for dem. Og hvis de som er lavere på skalaen holder seg hjemme, lurer jeg på hva de er! Og du trenger da vel ikke være med, jeg kan dra på fest uten deg for å fortelle hvordan det var!

Lenke til kommentar
Jeg vil bare legg inn en takk i tråden. Tråden har hjelpet meg mye og gir inspirasjon. Etter 1 måned med puggin , filmer og basis teori. Ser jeg at jeg har endret blikk på selve gamen min. Jeg har ikke slitt med damer før , men dette har lært meg hvordan jeg skal få dem til å jage meg :) snu alt til min fordel

Bare på SMS og MSN fronten, når jeg gjør meg interessant, viser value , så er det dem nå som spør meg og viser mye IOI . Mens jeg viser DHV , sender negs og gjør rutinene.

good good :) keep it up

Bare for å si det, så hjelper det veldig hva du sier til de som er helt ferske i gamet som meg, har begynt og se på Flawless natural forresten, og det virker jo helt genialt! Alt i alt så er det vel denne tråden som er genial, ikke bare har jeg begynte og lese PUA teori og rutiner, men jeg har fått meg bedre selvtillit og mere lyst på livet!

Lenke til kommentar
De fleste av oss er unggutter i rundt 20-årsalderen. Engelske uttrykk er en del av lingoen. Slik snakker vi til daglig.

Konstruktiv kritikk er alltid bra, og er noe man bør kunne ta imot uten å bli fornærmet.

Så, da er det min tur.

Istedetfor å si at rådene er dårlige, utdyp hva det er du mener fungerer dårlig.

"Vi er alle like, men samtidig ulike". Vi liker alle å tro at vi er helt unike vesener, noe vi er til en viss grad. Vi har alle flerfoldige likhetstrekk, blant annet hva som appellerer til oss.

Og til slutt, har du prøvd ut noen av tipsene i praksis? Praksis er ofte noe helt annet enn teori.

Cheers :)

Joda, enig med deg i det. Bra ikke du var en av de som klikker bare fordi noe av det jeg nevnte inkluderer rettskriving. Det går omtrent ikke an å nevne uten at folk regelrett klikker, fordi de anser det som pirking. Det jeg mente var at når man skal prøve å gi et seriøst budskap, så er det en fordel å forholde seg til ett språk, og det tror jeg egentlig de fleste ville være enig i.

Jeg personlig har ikke prøvd noe av dette, nei, + at jeg er av hunkjønn - og dette er vel hovedskalig ment for menn.

;)

Lenke til kommentar

Velkommen til tråden :)

Alltid gøy å få en kvinnes synspunkter på temaene vi diskuterer.

Jeg ser på språk som et fantastisk hjelpemiddel til å kunne uttrykke seg. Leke med ord, beskrive de mest finurlige mekanismer, osv. osv. Og ja, skrivefeil og anglifisering av det norske språk er jeg ikke så begeistret for. For ikke å nevne sms-språk. Dog, med unntak. Det norske språk er uheldigvis ikke så innholdsrikt og treffende til tider. Så da foretrekker jeg engelske ord.

Men, dette blir en avsporing fra topic.

Jeg blir ikke frustrert av dine ord, fordi jeg prøver å forstå deg. Samtidig tok du meg på senga ved å røpe at du er kvinne.

Sett deg gjerne inn i teorien. Kanskje du får noe glede ut av det du også?

Lenke til kommentar

Enkel KINO. Du bare tar rundt ryggen deres og sier " går det bra ? " Eller ta på skuldra. Kan jo ta dem på halsen " og bare spørre om dem er kittig ?"

Okey boys ;) kjørte et SMS triks fra flawlessnaturalvideoblog

Slik gikk det , en HB8 som jeg var på for 1 måned siden:

J:Your Shit!

H:Hæ?

J:Nei åsså , ska vi finne på noe i kveld?  hehe

H:Hehe , nu skremte du meg ja ;P skal på jobb i kveld . Men har fri imorra? 

J: That`s a deal !

Sendte den til 5 jenter , som jeg har vært på de siste måndene. Var kun 1 av 5 som ikke svarte.

Lenke til kommentar
Ok, så de fleste typer berøring teller som KINO? Varighet o.l er ikke avgjørende faktorer?

KINO = Kroppskontakt / Berøring

Det vil si , er du borti med lille fingern din på ryggen hennes er det KINO. All form for kroppskontakt og uansett varighet.

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar

Sjekk denne gutta :D ho her klikka litt ! haha .. Testet ut en ny sms med Tim`s.

-Er ei som jeg møtte på vors for en stund siden

SMS

Jeg: Your Shit !

Hun: Hvis du ska sende sånne meldinga kan du finn nån andre å send dem t. Æ e ikke interessert i dæ og vil heller ikke hør fra dæ .

Sykt morro :p

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...