Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Analyse dreper alle følelser for meg: Frykt, sorg, sinne, glede.

 

Hvis jeg tenker over grunnen til at jeg føler det jeg gjør. mister jeg følelsen og blir rolig. Så fortsetter jeg med å tenke på noe morsomt eller noe positivt for å komme i et godt humør.

 

Ja, men problemet mitt er nettopp at jeg blir altfor rolig og tiltaksløs i slike situasjoner.

Jeg blir helt likegyldig.

Lenke til kommentar
Akkurat, pleier alltid å bli kjent med de som holder festen o.l. i tillegg til en hel del med gutter før jeg starter - øker både verdi og det sosiale veldig :)

 

Ja, er nok en veldig god ide det, som sagt er det tredje dagen mitt i gamet, og jeg er ikke så erfaren ennå, men det sier seg selv at det hjelper veldig og bli kjent med de som holder det. Som sagt, så vet jeg selv at jeg ikke har så høy sosialverdi som det gamet jeg prøver å kjøre har, så det blir vel en vane sak og balansegang, må prøve og skaffe meg flere høy value venner sånn at gamet og virkeligheten min går hånd i hånd :p

 

 

Akkurat, pleier alltid å bli kjent med de som holder festen o.l. i tillegg til en hel del med gutter før jeg starter - øker både verdi og det sosiale veldig :)

Liten sak som kan være morsom om du er på private fester er som følger:

 

Gi damene en klem i det de ankommer så de føler seg velkomne og komfortable. Om du kun i vanlig høflighet kommer ut med hånden for å hilse dra dem til deg.

 

De spør da ofte om det er du som holder festen, selv om du ikke bor der. Det skaper automatisk pre-selection.

 

_Du er festen_

 

 

Haha. genialt, må prøves. og hva gjør du med eventuelle cockblocks og kjærster da a?

 

Ja, men problemet mitt er nettopp at jeg blir altfor rolig og tiltaksløs i slike situasjoner.

Jeg blir helt likegyldig.

 

Bare bestem deg på forhånd hva som er målet ditt for interaskjonen/handlingsløpet, prøv å tenk at hvis ikke jeg får fram det jeg vil, så er det ikke no vits, så konsentrer deg og skaff deg selvtillit nok til å gjennomføre det DU vil.

Endret av aritalo
Lenke til kommentar

Guest, men du klarer å slappe av, du blir ikke stresset?

 

Jeg siterer Tim. Dette er genialt:

 

Don't think of the people as obstacles to your success. Think of them as your.... Cheerleaders!

 

Forestill deg at alle heier på deg og ønsker at du skal lykkes i det du ønsker å oppnå.

 

Selve tanken finner jeg morsom. Det er nok til å få meg i godt humør :)

Lenke til kommentar
Kynodyn, jeg prøver å være i nuet. Dog, jeg har ikke lest The Power of Now ennå. Men det er utrolig hvor stor forskjell det er på å vie handlingene dine oppmerksomhet istedetfor å gjøre ting med hodet et helt annet sted.

EDIT: Siterte feil xD

 

The power of now er en bok regner jeg med?

og den går ut på og bearbeide tankene og handlingene dine i nuet? eller? og anbefaler du og lese denne?

Endret av aritalo
Lenke til kommentar
The power of now er en bok regner jeg med?

og den går ut på og bearbeide tankene og handlingene dine i nuet? eller? og anbefaler du og lese denne?

The Power of Now er en veldig dyp bok. Man får forståelse for hvordan man tenker, og man blir klar over hvordan sinnet fungerer, og hvordan det kontrollerer en når man går inn i hodet sitt. Den tar for seg det å leve i nuet rett og slett, og at man skal skille seg selv fra sinnet osv. Men som sagt, dypt stoff.

 

Jeg føler hvertfall at boken var verdt lesingen.

 

EDIT: Den norskoversatte versjonen heter "Det er nå du lever" og er å få tak i stort sett overalt der de selger bøker, eller på biblioteket :)

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar
Guest, men du klarer å slappe av, du blir ikke stresset?

 

Ja, blir bare slapp i kroppen.

Er jo helt latterlig egentlig.

Senere tenker jeg selvfølgelig at jeg burde vært mere frempå, men jeg klarer liksom ikke å være frempå i selve situasjonen.

Lenke til kommentar

Har nettop sett Pick up Artist EP01 og EP02 av S02 . Ikke sett det før , så skal følge med på alle episodene :p fikk bare lyst å dra rett ut på byen og åpne sett !!

 

Så onsdag blir det action , skal få over en kompis i morra. Sett han inn i basicen , slik at jeg har en wing. Så blir det practice ! :)

Lenke til kommentar
Guest, men du klarer å slappe av, du blir ikke stresset?

 

Ja, blir bare slapp i kroppen.

Er jo helt latterlig egentlig.

Senere tenker jeg selvfølgelig at jeg burde vært mere frempå, men jeg klarer liksom ikke å være frempå i selve situasjonen.

 

Veldig stressende situasjon, var (er?) slik av og til før selv. Er ikke helt sikker på hva som "kurerte" meg, men jeg pleier å tenke "samme faen", jeg har titusenmillioner sjanser til, hvem bryr seg om jeg dummer meg ut? Og ja, jeg har dummet meg ut en hel del ganger, men også lykkes enda fler. Bare prøv å få den "whatever"-holdningen, vær avslappet og vit at ingen bryr seg om ting går gale -- ikke bry deg selv en gang. Lykke til!

 

Har nettop sett Pick up Artist EP01 og EP02 av S02 . Ikke sett det før , så skal følge med på alle episodene :p fikk bare lyst å dra rett ut på byen og åpne sett !!

 

Så onsdag blir det action , skal få over en kompis i morra. Sett han inn i basicen , slik at jeg har en wing. Så blir det practice ! :)

 

Sjekk ut hele season 1 også. Får lære et par triks her og der som jeg faktisk har testet ut selv med god respons :)

Endret av loathsome
Lenke til kommentar

Skal gjøre det :)

 

Jeg har inspirert en 8er vennine til å sette seg inn i dette og bli min wing. Slik at jeg får bygd opp en gutt og jente wing.

 

Til dere som er skilla på dette område , hvordan skal man bruke en jente wing? I forhold til hvordan man bruker en boy wing.

 

Kan jenta bruke gutten til wing til sin fordel vist hun har et target? isåfall hvordan ?

Lenke til kommentar

"PUA"; engelskblandingen din som du slenger inn her og der, setter et useriøst preg på alt du prøver å fremheve. Jeg lurte faktisk på alderen din en stund, men leste så at du har drevet med dette noen år. Om du er autodidakt, boklært eller hva, vet jeg foreløpig ikke - men rent konstruktivt synes jeg du skal ha en litt bedre stil enn dette. Rådene er til dels utrolig dårligere, og det virker som du glemmer at mye er helt individuelt. Og som sagt, engelskblandingen, "det er rule number one" gir en dårlig klang. Også det at du ignorerer kritikk, lær av det i stedet ved å ta det i mot og vurdere det.

Endret av utferd
Lenke til kommentar

Utferd,

 

De fleste av oss er unggutter i rundt 20-årsalderen. Engelske uttrykk er en del av lingoen. Slik snakker vi til daglig.

 

Konstruktiv kritikk er alltid bra, og er noe man bør kunne ta imot uten å bli fornærmet.

Så, da er det min tur.

 

Istedetfor å si at rådene er dårlige, utdyp hva det er du mener fungerer dårlig.

 

"Vi er alle like, men samtidig ulike". Vi liker alle å tro at vi er helt unike vesener, noe vi er til en viss grad. Vi har alle flerfoldige likhetstrekk, blant annet hva som appellerer til oss.

 

Og til slutt, har du prøvd ut noen av tipsene i praksis? Praksis er ofte noe helt annet enn teori.

 

Cheers :)

Lenke til kommentar

Aritalo: Jepp, det er både en bok og en audiobook.

 

Jeg har hørt mye om denne boken. Den skal gjøre underverker for ditt inner game.

Jeg har ikke lest den ennå, men "alle" anbefaler den.

 

Jeg gjentar tipset jeg ga deg tidligere: Skaff Flawless Natural fra Real Social Dynamics, se 1-2 klipp og gå ut og test det. Vis det gjerne til venner også.

 

Den største fordelen ved å ha en wing er at det er utrolig gøy å ha en kompis å gå med.

Jada, en wing kan oppholde venninnen mens du koser deg med jenta di. Men akkurat det samme kan du oppnå ved å dra en fremmed inn i settet. Instant Wings.

Lenke til kommentar

han er da en instant wing. Om du er av den formening om at en wing skal ta targetet ditt, har du feil mindsett. Jobb med ditt inner game. Du er jo beste valget av alle der inne :)

 

 

For meg har en wing følgende roller:

 

- Ha det gøy

- Overvåke "markedet" og informere om jeg går glipp av noe

- Isolere target for meg

- Få meg i state

 

 

Dog er jeg ute med wings med liker å gå inn alene når jeg ser et target jeg liker. Dog er disse dagene over, for jeg har funnet kvinnen som setter alle andre kvinner i skyggen (hvertfll for meg)..

Lenke til kommentar
The power of now er en bok regner jeg med?

og den går ut på og bearbeide tankene og handlingene dine i nuet? eller? og anbefaler du og lese denne?

The Power of Now er en veldig dyp bok. Man får forståelse for hvordan man tenker, og man blir klar over hvordan sinnet fungerer, og hvordan det kontrollerer en når man går inn i hodet sitt. Den tar for seg det å leve i nuet rett og slett, og at man skal skille seg selv fra sinnet osv. Men som sagt, dypt stoff.

 

Jeg føler hvertfall at boken var verdt lesingen.

 

EDIT: Den norskoversatte versjonen heter "Det er nå du lever" og er å få tak i stort sett overalt der de selger bøker, eller på biblioteket :)

 

Ok, takk for informasjonen. Var på biblioteket i dag og så etter denne boken, det irriterte meg litt, for jeg kom over to fine jenter (7&8) men jeg var så bevist på og finne "The power of now" at jeg ikke klarte og konse orntlig og bestemme meg for hvilkene opener jeg ville bruke på dem, så ble aldri no, føler meg bra feig nå. men shit happens. boka var allerde utlånt, så det var litt kjipt xO

 

 

Aritalo: Jepp, det er både en bok og en audiobook.

 

Jeg har hørt mye om denne boken. Den skal gjøre underverker for ditt inner game.

Jeg har ikke lest den ennå, men "alle" anbefaler den.

 

Jeg gjentar tipset jeg ga deg tidligere: Skaff Flawless Natural fra Real Social Dynamics, se 1-2 klipp og gå ut og test det. Vis det gjerne til venner også.

 

Den største fordelen ved å ha en wing er at det er utrolig gøy å ha en kompis å gå med.

Jada, en wing kan oppholde venninnen mens du koser deg med jenta di. Men akkurat det samme kan du oppnå ved å dra en fremmed inn i settet. Instant Wings.

Jess

Ringte videosjappa i dag og de hadde ikke no Flawless Natural, så alternativt blir vel og youtube det, eller bestille fra nettet.. penger er mangelvare om dagen xO

 

Ja, ser poenget, ser også at det hjelper på mange måter, som også nevnt her hjelper wingen deg og komme i 'state'. Itilegg tror jeg det er lettere og bearbeide seg selv og sitt game hvis man har noen og snakke med det om og relatere det til, (klart denne tråden hjelper jo en hel del, men hadde vært enda bedre med noen venner a meg som også dreiv med det her. har et par på lur, men de avventer det litt og ser om jeg får suksess med det her eller ikke, da de er litt tvilende og ikke vil drite seg ut.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...