Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til gjesteposter: Her skal du få abc løsningen til hvordan du kommer i buksene hennes:

 

Step 1: Knull hun

:!: Ler så jeg griner! Men det stemmer jo med teorien om at "damer vil bli tatt".

 

PS: Er du fra Bergen? En god østlending ville sagt "Knull henne" / "Knull a' " mener jeg (uten selv å vite helt om dette stemmer siden jeg kommer fra en landsdel der man sier "pul ho".. )

Lenke til kommentar

Hei PUA! Takk for en meget god og sold begynner guide.. jeg kjenner meg igjen i mange av poengene og jeg kommer til og bruke mye av det til og analysere meg selv etterhvert og bli mere bevist på hva jeg gjør; uten at jeg nødvendigvis skal dra det så langt og bli en PUA selv. ellers MYE bra read på selve tråden her også, jeg har aldri blitt så betatt av noe jeg leste på nettet som det her, skulle egentlig se etter noe helt annet men men.. endte opp med og lese 4 timer på det her, rett og slett fordi det er no sannhet i det. Men også fordi det treffer meg;

Denne posten alene fikk meg til og registrere meg her, og kommer sansynligvis også til å få meg til og stryke på geografi prøva jeg skal ha i morra, men det driter jeg i.

Men også fordi det treffer meg;

 

Jeg har aldri vært no god med damer, men jeg er ennå på toppen av min egen alder(19) og tror jeg har muligheter til og gjøre noe med dette. Jeg har kun hatt ett lengere forhold på 2 år, men utover dette, har jeg liten erfaring med sjekking. Etter at jeg kom ut av dette 2 års forholdet hvor jeg det første året var meg selv, og i det andre året begynte og sett hun foran meg, jeg tenkte meg ikke om og gjorde alt for henne, uavhengig av hva jeg egentlig ville, jeg var bare så redd for og miste henne, jeg trodde vi hun var 'kvinnen i mitt liv' men så hjernevasket kan man bli, når man er intenst forelska og bare forelsker seg i sine egne følelser.

 

Uansett, tilbake til poeneget, er en stund siden dette forholdet tok slutt, og jeg er kommet over hun nå, men det jeg ikke er kommet over er hvor utrolig dårlig selvtillit jeg har fått av det! Jeg har ikke sjans, tidligere pleide jeg ihvertfall og klare å gi kommentarer til fremmede jenter, men nå klarer jeg såvidt holde øyekontakt i et par milisekunder.

Itilegg har jeg som sagt aldri sjekka opp ei dame, annet enn hu jeg var sammen med, så jeg har så si ingenting og basere meg på.

 

Helt siden forholdet tok slutt har jeg ikke hatt lyst til og gå ut og prøve en gang, for jeg har trodd at det ville ende resultatløst uansett; og lese den guiden og alle kommentaren gir meg driv og lyst til å dra ut og prøve meg, med stil!

 

Nå skal det sies at jeg ikke er så blåøyd og tror at jeg kan lese meg smart, jeg må såklart prøve og feile, og forventer ikke at alt skal gå etter planen første gang (neste lørdag!) men; som også nevnt her tidligere så er den avgjørende faktoren selvtilliten din, og er det noen ting jeg har fått, bare helt passivt av og gjøre det her så er det selvtillit, for første gang på lenge gleder jeg meg til og dra på skolen og smile til alle de pene jentene som fortjener og få det smilet jeg tildigere ikke har tørt og gi.

 

Med såpass lite erfaring tror jeg det er lite sannsynlig at jeg tør og bare gå rett bort til ei jeg ser og prøve å sjekke hu opp.. jeg tror jeg må syke meg selv opp og tenke igjennom og ha klart for meg hva jeg skal si og hvordan jeg skal gjøre det, hvis ikke så går det ikke. Leser også at folk med høy selvtillit bare kan sitte i baren og få damene komme til seg, wow! skulle ønske det var sånn, men kanskje det bare er det som skal til, bare tro på deg selv og se ut som du tror på deg selv, ta en pils og ta livet med ro og prøv å se bra ut?

 

Og til alle dere som mener at denne guiden er manipulativ? ja det er kanskje det, men sjekking i seg sel er i utgangspunktet ganske manipulativt, når du tenker deg om, så er det få som opptrer 'fair' og kun sier det som faktisk faller dem inn, man må gå litt i dybden og prøve å finne ut av hva som leder til hva, koble ord opp mot kropsspråk og handling, jeg er ingen ekspert på emnet, men såpass vet jeg fra det forholdet jeg har vært i at mye av det PUA skriver er relevant, og stemmer, om det ikke stemmer 100% med alle jenter, så ihvertfall 90% med ulike personlige variabler.

 

Men som sagt, jeg har lite ting erfaring fra emne, MEN, denne guiden SKAL hjelpe meg ut a søla, og opp på beina, for jeg tror jeg har noe og komme med, fordi jeg vet med meg selv at de gangene jeg faktisk har selvtillit nok, så klarer jeg snakke bra og få jenter til og le, men jeg klare det aldri i sjekke sammenheng da jeg blir mye mere stress og nervøs.

 

Hva anbefaler du og prøve for en 1st timer? sitte i baren med høy sosialverdi og god selvtillit? eller prøve og bare gå rett bort til ei?

Lenke til kommentar

For all del, det er Chosen_One du spør, men tar meg frihet til å svare litt for det.

 

Det har hendt at jeg har fått damer i fanget et par ganger ved å bare sitte i baren (gikk aldri dit for å sitte, men satt meg ned for å ta en pils med wingen min). Men om du går og setter deg blir du nok bare litt skuffa og begynner å tenke for mye på at du skal drive å sjekke opp jenter. Jeg anbefaler deg å ta med deg en venn du vet har litt utstråling og si kort og greit at du vil sjekke opp damer(du trenger ikke introdusere han for alt dette her, de aller fleste blir fort skeptiske). Da har du noen til å pushe deg og noen å "vise deg frem for", dermed ender du nok opp med å prate med flere jenter enn du ville gjort om du gikk ut alene.

 

Du skriver at du vil tenke ut nøyaktig hva du vil si og hvordan du skal gjøre for ellers går det ikke. Det beste er nok å bare improvisere, ellers blir du for vant til at du kjører det typiske du pleier å si og da blir du veldig stiv i gamet ditt. Og hvis du begynner å improvisere fra starten av blir det naturlig for deg og du slipper å tenke på at du skal sjekke opp damer mens du er ute. Om du tenker bevisst på det setter det som regel en demper på staten din, gjelder i hvert fall for meg. Husk: det handler ikke om hva du sier, men hvordan du sier det!

 

Hvor bor i landet bor du forresten?

Lenke til kommentar
Til gjesteposter: Her skal du få abc løsningen til hvordan du kommer i buksene hennes:

 

Step 1: Knull hun

:!: Ler så jeg griner! Men det stemmer jo med teorien om at "damer vil bli tatt".

 

PS: Er du fra Bergen? En god østlending ville sagt "Knull henne" / "Knull a' " mener jeg (uten selv å vite helt om dette stemmer siden jeg kommer fra en landsdel der man sier "pul ho".. )

 

Er fra Akershus. Jeg er vel en av de få fra Akershus som sier "Ho"

 

Hva anbefaler du og prøve for en 1st timer? sitte i baren med høy sosialverdi og god selvtillit? eller prøve og bare gå rett bort til ei?

 

Bare push så mange sets du kan, og tenk over i etterkant hva du gjorde riktig og dårlig. Så vil du se hvor du sliter (det kalles et sticking point) og kan dermed jobbe med det. Hold oss gjerne oppdatert her i tråden ;) Velkommen til klubben

Lenke til kommentar

Hvordan holde på en jente?

 

Det er mange her inne som lærer å sjekke damer, men hvor mange klarer egentlig å holde på en dame? Det blir nemlig litt skummelt når man klare å lære seg å trykke preselectere, men det er liksom det man har å by på.

 

En ting jeg ser er at folk ønsker å lære å sjekke damer, men de ønsker ikke forbedre seg selv.

 

KUNNSKAP er makt er det et visdomsord som sier. Hvor mange her tilegner seg kunnskap på alle fronter i livet? Det å sjekke damer er lett, når man har massiv kunnskap på andre områder.

 

 

 

uansett update meg:

 

Julegaven er klar for min ltr: USA tur til våren. Jeg tror jeg frir i helikopterturen over NYC uka etter påskeferien :)

Lenke til kommentar
Hvor bor i landet bor du forresten?

 

Jeg bor på østlandet, Kongsberg. Ja, det høres jo smart ut det du sier, for bare jeg får starta en samtale med ei så klarer jeg glatt og holde enne i gangen, er bare de første linjene som er litt stress, og jeg er jo vant til og improvisere, er bare den tryggheten ved å vite neste trekk. Men som du sier, vil gi mye bedre resultat om jeg lærer meg til og improvisere og ikke være avhengig av og si de og de setningene, vil jo bli litt falskt i lengden også.

 

 

 

Bare push så mange sets du kan, og tenk over i etterkant hva du gjorde riktig og dårlig. Så vil du se hvor du sliter (det kalles et sticking point) og kan dermed jobbe med det. Hold oss gjerne oppdatert her i tråden ;) Velkommen til klubben

 

 

jess jess, er vel eneste måten og gjøre det på det, må lære av å prøve og feile. Jeg kommer til og legg inn svar så snart jeg har fått prøvd meg, så vil jeg tro man fort kan finne ut av hvor problemet ligger da de analysene som ligger tidligere i denne tråden er kort sagt imponerende.

Lenke til kommentar
Julegaven er klar for min ltr: USA tur til våren. Jeg tror jeg frir i helikopterturen over NYC uka etter påskeferien :)

 

HEI, hvor det går i svingene!!!

Tenkte det samme.. og 3 ferier planlagt før den første er gjennomført..

Jeg planlegger ferier ca en uke i forveien :ph34r:

Endret av toth
Lenke til kommentar

Jeg var ute i felten i dag, på storsenteret faktisk, prøvde først og øve meg på det med øye kontakt osv.. er som sagt veldig dårlig på emne og har dårlig selvtillit. Følte jeg fikk grei kontakt med et par, og følte meg et par hakk høyere på selvtillit enn hva jeg vanligvis gjør, jeg følte meg komfortabel, det var en deilig følelse og se meg selv i glasset på senteret, till en forandring!

Etter å ha gått en runde igjennom senteret og sett et par fine damer, bestemmer jeg meg for neste gang jeg ser noen potensielle, så skal jeg ikke nøle, bare gå bort og åpne hu.

Så det kommer ei pen jente, alene, gående motsatt vei, og jeg bare ser på hu, stopper hu, og sier en canned-innøvd opener:

 

Jeg: Vet du hvorfor jeg hater deg?

Hun: Nei?

Jeg: Jeg måtte stoppe deg, bare fordi jeg hadde lyst til og snakke med deg. Så, hvem er du?

Hun: Jeg er Tiril

Jeg: Så, hva gjør deg spessiell? (denne setningen føltes utrolig ukomfortabel, og jeg ville aldri ha finni på og sagt dette hadde det ikke vært for at jeg har lest det)

Hun: Ehh.. Jeg er da ikke spesiell er jeg det?

Jeg: Ser det ut som jeg stopper alle forbipasserende eller? (og gir henne en liten dytt i skuldern, før jeg beveger hånda mi mot hånda hennes)

Hun: Nei, men hva er det med meg da? (hendene møtes..)

Jeg: Nei.. jeg vet ikke jeg, *glimt i øyet*, jeg skal på en privat fest til helga, jeg kan jo få deg inn der hvis du har lyst? (håndtrykk++)

Hun: Hehe, ja! jeg er lett med.. her har du nummeret mitt. xxxxyyyx

Jeg: Men jeg må stikke nå, skal møte no venner av meg. (her kunne jeg kanskje valgt en annen løsning, men valgte og bare legge det dødt)

Hun: Vi snakkes da..

 

Denne dama var en 7'er

Så også en 8'er etterpå, men da tørte jeg ikke/bestemte meg ikke tidlig nok mht til 3sekund regelen. Var kanskje noe grunnet at jeg allerede var happy med meg selv etter og ha closa den 7'ern et minutt tidligere.

 

 

Så til alle dere som ikke tror på det her, det virker, til punkt og prikke, jeg innrømmer helt åpent at jeg ikke har hatt særlig til dametekke, men det der var noe av det sykeste jeg har opplved, dro nummeret hennes på under 2 minutter.. vakke no vanskelig i det hele tatt..

Jeg føler jeg klarte meg bra til og være 1st timer. Velig bra faktisk, er fornøyd med meg selv, dette er starten på noe nytt for meg tror jeg.

 

Men hva gjør jeg videre nå når jeg møter denne dama på festen? jeg er greit hypp på hu liksom.. tror jeg må fokusere på comfort, før jeg gjør no mere da den eneste comforten vi hadde var 5 sec touch med henda. eller hva tror dere?

 

 

Hva kan jeg si; i går klokka 21.00 satt jeg der som en uvitende person til hva PUA er; nå har jeg gjort det, tatt steget ut av 'gidder ikke, klarer ikke dra damer, så jeg blir hjemme isteden' stadiet. Til og gå ut og kommunisere med frememde jenter, (det har jeg ikke gjort siden det ble slutt med dama, se det andre innlegget mitt..)

Uansett, da jeg i går leste dette, tenkte jeg, dette må jeg prøve, dette må være min måte og få selvtillit ovenfor jenter igjen. dette skal jeg prøve, og det har jeg gjort, med relatvit få kunnskaper, men mye mot klart jeg det, og er stolt av meg selv, ser på denne bragden som større enn alt annet i livet mitt; som f.eks og klatre til basecamp 3, opp mot mount everest, det kan ikke sammenlignes, dette var større for meg, dette satt lengere inne. Faen å kult det er og spille gamet! Det siste døgnet har vært en aha opplevelse i livet mitt takket være denne tråden. Håper å høre flere andre dele sine historier, denne tråden har gitt meg en aha opplevelse

Så takk til deg PUA, og Indie. Takk også til alle andre som har bidratt med svært nyttige erfaring tidligere i tråden, har nå lest 37 av 327 sider, og jeg akter og lese alt.

 

Leste litt om coldread i tråden her, og har veldig lyst til å prøve å få til en approach der jeg buster hun for noe x)

 

Men, klokka er 20.28, jeg vet at Lørdager er prime time, men jeg tror da ikke Fredager er så verst heller, så jeg stikker til byen igjen, blir puben denne gangen, ønsk meg lykke til.

Endret av aritalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...