Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne hatt noen wings her jeg driver mitt game. Blir mest alene , siden mine buddies ikke er så inn i selve spillet . Klarer meg fint, men man vil jo alltids ta steget videre. For jeg har vært en del på uteplasser i Trondheim, Oslo og Tromsø . Og det er ganske forskjellig fra Sør til Nord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skulle gjerne hatt noen wings her jeg driver mitt game. Blir mest alene , siden mine buddies ikke er så inn i selve spillet . Klarer meg fint, men man vil jo alltids ta steget videre. For jeg har vært en del på uteplasser i Trondheim, Oslo og Tromsø . Og det er ganske forskjellig fra Sør til Nord.

Hvor bor du da? jeg skal ut i kveld. sitter å vorser nå og tar gjerne med meg noen fler ut

Lenke til kommentar

Hvor bor du da? jeg skal ut i kveld. sitter å vorser nå og tar gjerne med meg noen fler ut

Jeg bor i Tromsø ;) så regner med du er en del fly mil unna . Derfor bruker jeg å ta turer til Oslo og Trondheim hver måned. Siden Tromsø generelt er jævli enkelt å sjekke opp damer . It`s to easy. Derfor søker jeg større utfordringer

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar
Så når han går sier du en av to ting:

1. Søtt av han og forsøke å hjelpe, men det der var ukalibrert

2. Kjenner du han?

Eller du ikke trenger å si noe om han i det hele tatt...

synes det hadde vært teit å si "kjenner du han" uansett..du kjenner han jo faktisk. Ideelt burde det jo ikke være noe problem å si JA. han kjenner jeg, og så gå videre til dama! Null stress for en som har kontroll vel!

Hvis du sier "kjenner du han?" så sier du egentlig: Jeg er en som er godt kjent i miljøet her, men han der kan jeg ikke huske å møte. So, back to us...

I tillegg får jo aldri han vite at du kom med den slibrige kommentaren, såå

Lenke til kommentar

Jeg bor i Tromsø ;) så regner med du er en del fly mil unna . Derfor bruker jeg å ta turer til Oslo og Trondheim hver måned. Siden Tromsø generelt er jævli enkelt å sjekke opp damer . It`s to easy. Derfor søker jeg større utfordringer

Lett å sjekke opp jenter i Tromsø? "Gamer" du på Togstasjonen eller? :p

Jeg skal lære disse PUA-triksene, og inspirere en kompis til å bli min wing. Men noe sier meg at man må praktisere dette også. Ikke bare lese...

Har begynt å legge merke til potensielle sets når jeg er ute. Men Rogers i Tromsø er kanskje ikke den beste plassen å prate på. :roll:

Lenke til kommentar
Sure, problemet for meg er at jeg har noen kompiser som er veldig følsomme ovenfor kritikk.

Jeg var selv ganske dårlig til å ta imot kritikk til jeg innså at kritikeren faktisk prøver å hjelpe meg, og at det kan være at kritikeren har rett i sin kritikk.

Tror du er en ufatterlig god kompis å ha. Det at du setter kompisene dine framfor alt annet (ikke familie selvsagt) er en utrolig god, men skjelden egenskap.

Lenke til kommentar

Lett å sjekke opp jenter i Tromsø? "Gamer" du på Togstasjonen eller? :p

Jeg skal lære disse PUA-triksene, og inspirere en kompis til å bli min wing. Men noe sier meg at man må praktisere dette også. Ikke bare lese...

Har begynt å legge merke til potensielle sets når jeg er ute. Men Rogers i Tromsø er kanskje ikke den beste plassen å prate på. :roll:

Jeg gamer på Strut, Hawk og Grunder. Itillegg til Nettby på nett som funker som f... Tromsø generelt er det enkleste byen i Norge. Damene her er mye løsere og prosedyrene er lettere å kjøre. Så er det slik at alle kjenner alle i denne byen. Skal ikke mye til for å bygge opp sosial status. Eller at noen vet litt hvem du er . Det gjør ting enklere. Mens i Oslo og Trondheim er du fra scrath. Du kan dra ut hver helg i Trondheim og Oslo , og vist du du er heldig så møter du kanskje samme dame på samme uteplass. Mens i Tromsø gjør du det nesten hver helg lissom !

Jeg har flere gang f.closet totalt ukjente damer som sitter ute på benken utenfor Rogers og tatt med meg. Sier bare litt om byen.

Anbefaler Grunder , som er en god plass å pratice. Strut er helt greit. Mens Rogers blir mer håpløst

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar

Egen leilighet er tingen , da kan man game hele uken. Husker selv når jeg bodde hjemme , var håpløst. Nå er det bare å ha dame besøk når det passer :)

Itillegg så blir det jo enda enklere å game med alderen

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar
Sure, problemet for meg er at jeg har noen kompiser som er veldig følsomme ovenfor kritikk.

Jeg var selv ganske dårlig til å ta imot kritikk til jeg innså at kritikeren faktisk prøver å hjelpe meg, og at det kan være at kritikeren har rett i sin kritikk.

Men, det er ikke noen større deal enn man gjør det til.

Åh, so true. Jeg har virkelig lært meg å ta lærdom av kritikk nå. Ikke bare skyve alt unna som om det er et angrep på min integritet :D fy faen jeg har vært en grinete ungdom når jeg tenker over det.

Og en annen ting, ALLE burde blitt pushet gjennom den fasen der det er vanskelig å ta imot kritikk. Det hadde gjort verden til et bedre sted med færre følelsesbomber, aka mennesker med murer rundt seg selv.

Lenke til kommentar
Så lenge du ikke skylder på meg hvis du stryker ;)

Det går bra det, jeg er så motivert for å gå på skolen og bli best i verden og LOADED etter fullførte studier så jeg behøver nesten ikke lese for å få bra karakterer. Hittil har man 5 i snitt (allmenn påbygging) så det er chill. VGS er LETT når man er motivert.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Gjest Guest_MmM_*

Hei, tenker å hitte på naboen min over gangen.. Vi har en bra tone og jeg veit syns jeg merker attraction her, men Har ikke kommet ordentlig i gang med kino selvom vi har bodd her i en måneds tid.. Hver kveld blir vi uansett liggende ved siden av hverandre å se på tv å snakke, gjerne samtaler der jeg viser mye verdi og lignende:)

Uansett triks?

Lenke til kommentar

Dere ligger ved siden av hverandre og ser på tv og det er dårlig med kino? Tips (ikke triks): ta initativ! kjør kino!

PS: dersom dere har hold på slik du beskriver er det godt mulig det er for sent og at du har falt i venne-fella. Men det er bare en måte å finne ut det på. Prøv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...