Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Gudd støff Vizzy! Ser ut som gamet ditt begynner å komme seg nå.

 

Her er hva du gjør når en dame sier spontant "jeg har type/forlovede/er gift/lesbisk etc...":

 

Ta å behandle den shit-testen som at ho skal forsøke å få råd fra deg.

Etterhvert vil du begynne å ane at ho kommer til å si det lenge før selve ordene kommer. Da må du forberede deg.

 

Her er hvordan en slik samtale går:

 

Hun: Jeg er forlov..

*Kutt*

Du: Du hør her. Jeg er på fest her. Jeg er på ingen måte terapauten din som du kan klage over at typen din ikke gjør deg fornøyd i senga osv. Så skal vi ha det gøy i kveld, eller skal vi sitte hele kvelden og leke terapaut/pasient istedenfor å ha det moro som jeg vet du vil ha? ;)

 

Med et lurt lite smil om kjeften så sørger du for at ho fint glemmer typen den kvelden

 

Husk at du legger ikke an på henne når du sier dette. Og jenta tenker stort sett "hva mente han egentlig med det?" i etterkant, og de tankene leder til at hun ser for seg deg og hun knulle. Det leder i fleste tilfeller til sex da det er en mektig tiltrekningsswitch

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for tilbake melding chosen_one

 

Etterpå skjønte jeg at det var en test. Liker å se det på som et game som dere sier. Og tester gjør det utfordrende og det elsker jeg. Skal bli bedre på de og gjør litt mer practice.

 

Har ordnet damebesøk nå i morgen. Det har jeg blitt ganske flink med k.close og f.close der. Bare kjører samme rutiner med middag, film og kos på sofaen. Så tar man det bare skrittet videre etterpå. Hadde faktisk en dame i forje uke som stoppa når vi kom i senga. Da kan man vell si at man har gjort et dårlig forarbeid ikke sant?

 

Det jeg vet at jeg kan bli bedre på , er å la dem komme til meg. Pirre dem !

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar

Aha.. den skal jeg huske Chosen_one.

 

Hadde day2 med jenta fra Paris i går. Smooth sailin!

 

Fokuserte på to ting: Humor og KINO.

 

I begynnelsen var det litt stakato, men det løsnet etter å ha fått henne til å le. Prøvde å eskalere litt for fort med KINO så hun trakk seg unna et øyeblikk, det gjorde jeg og. Litt senere gikk jeg på do, og da jeg kom tilbake gav jeg henne ett kyss på hvert kinn slik de gjør i frankrike når de hilser, køddet litt og sa jeg hadde savnet henne, dette var mitt comeback i forhold til KINO. Vi holdt hverandre deretter i hendene satt oss ned, pratet litt og begynte å kline.

 

Den seksuelle spenningen bare økte etterhvert som minuttene gikk, vi endte opp på fridays og jeg fortalte henne hva jeg hadde lyst å gjøre med henne dersom vi hadde vært alene. Synd hun måtte på konsert med vennene sine i går, ellers hadde det blitt !close.

 

Hun kommer heldigvis i kveld og jeg er rimelig sikker på at det blir suksess! :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hm_*

De av dere som er best på å tolke jenter;

SMS-utveksling med en ex, som fortsatt er god venn, men ikke mer:

Hun: Finne på noe igjen snart?

Jeg: Det kan vi.. Begynner å bli tomt i senga nå som det er høst.. ;) (Jeg pleier alltid ha en spøkefull flørtende tone)

H: Tar ikke *bamsenavn* nok plass? (en bamse av hennes som er hos meg)

J: Nei, han har tatt av seg endel

H: Hos meg er det trangt, hva om jeg kommer og bruker noe av plassen dere har til overs?

J: god idé!

H: syns jeg og, er kaldt og her

J: jeg skal gjøre klar vinterdyna :-)

H: Eller jeg kan ligge inntil deg og holde varmen på den måten

 

Hun er typen som fint kan sove sammen med noen uten at det er noe mer, men vi har ikke gjort det siden det ble slutt for 10-12mnd siden..

Jeg tolker det i utg.pkt defensivt, at hun bare syns det hadde vært koselig å sove sammen.

Er jeg blåøyd? Er dette klart IOI? Jeg ville vel tolket det slikt selv om det var en kamerat som spurte meg til råds, men..

 

Hva tror dere proffesjonelle? :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hm_*

Hehe, meget mulig du har rett.. Potensen er det ikke noe i veien med, om jeg vil ha full pakke er jeg usikker på..

 

Er det noen bulletproof måter å sjekke hva hun faktisk er ute etter? Noe jeg kan spørre om/gjøre, uten å drite helt på draget? KINO er greit, men jeg kan ikke bare gå for kclose uten videre og håpe på det beste, det passer ikke veldig bra med at vi er gode venner :p

Så hvis jeg skal gå for full pakke, må jeg være 99% sikker på det er det hun vil.. Jeg vet hun har vært halvveis FB med andre exer før meg, så det er jo ikke helt usannsynlig, men hun har ikke vist noen interesse for det siden det ble slutt for lenge sida, derfor jeg stusser litt..

Lenke til kommentar

Vel, jeg mener det å knulle på x-en kommer det aldri noe godt ut av uansett. Men ho der er mer eller mindre i boks ja

 

Aha.. den skal jeg huske Chosen_one.

 

Hadde day2 med jenta fra Paris i går. Smooth sailin!

 

Ohhhh du må vise meg bilde. Franske jenter er det noe spesielt over.

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar
No shit, Eirikeb :) Bare synd jeg ikke har noen kompiser som driver game. Mye chodes, og jeg blir chody når jeg er ute med dem og selv om det er koselig å være med dem. :D

Du er fra Oslo, right? Null stress å finne wings der, mange som joiner bare her i forumet ^^

 

Er det noe liv i Bergen her da? har en venn som driver med det, men sier liksom ikke nei til flere ;) med de andre venna mine går jeg instantly i chode-mode, selv om det er like koselig å henge med de da.

Lenke til kommentar
de andre venna mine går jeg instantly i chode-mode, selv om det er like koselig å henge med de da.

Haha, samme her det. Alltid en eller annen som skal dukke opp akkurat i det jeg har fått attraction. "Oi, er Ken på flørter'n nå?" før han sier et eller annet frøkna om at jeg har stor tiss, er verdens beste kompis eller ettellerannet.. Og dem tror faktisk det hjelper oO

 

Men samma faen, moro det og

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest Guest_hm_*
Med mindre du har potensproblemer blir det nok full pakke denne kvelden

 

Hehe, meget mulig du har rett.. Potensen er det ikke noe i veien med, om jeg vil ha full pakke er jeg usikker på..

 

Er det noen bulletproof måter å sjekke hva hun faktisk er ute etter? Noe jeg kan spørre om/gjøre, uten å drite helt på draget? KINO er greit, men jeg kan ikke bare gå for kclose uten videre og håpe på det beste, det passer ikke veldig bra med at vi er gode venner :p

Så hvis jeg skal gå for full pakke, må jeg være 99% sikker på det er det hun vil.. Jeg vet hun har vært halvveis FB med andre exer før meg, så det er jo ikke helt usannsynlig, men hun har ikke vist noen interesse for det siden det ble slutt for lenge sida, derfor jeg stusser litt..

wtf skjer her nå? :ermm:

Jeg sendte en morro-melding, et lurespm med to alternativer(om penger).

Så får jeg svar "alternativ 1, og deg i senga når jeg er ferdig på jobb"

"blablaba, når er du ferdig på jobb?"

"kl 8, og da bør du ligge klar"

 

Hun har absolutt ikke for vane å være så direkte, jeg begynner å lure på om noen har knabba tlf'en hennes og kødder med meg :p

Lenke til kommentar
de andre venna mine går jeg instantly i chode-mode, selv om det er like koselig å henge med de da.

Haha, samme her det. Alltid en eller annen som skal dukke opp akkurat i det jeg har fått attraction. "Oi, er Ken på flørter'n nå?" før han sier et eller annet frøkna om at jeg har stor tiss, er verdens beste kompis eller ettellerannet.. Og dem tror faktisk det hjelper oO

 

Men samma faen, moro det og

 

Spinn slikt til din fordel. Hvis han kommer inn og forsøker å hjelpe, men er så ukalibrert at han driter seg og deg ut. Så be om å få sitte i fred med dama på en pen, men alpha måte. "Men kan du la meg og X få sitte litt alene?" med et vennlig smil om kjeften. Så når han går sier du en av to ting:

 

1. Søtt av han og forsøke å hjelpe, men det der var ukalibrert

2. Kjenner du han?

Lenke til kommentar
Så når han går sier du en av to ting:

 

1. Søtt av han og forsøke å hjelpe, men det der var ukalibrert

2. Kjenner du han?

 

Eller du ikke trenger å si noe om han i det hele tatt...

synes det hadde vært teit å si "kjenner du han" uansett..du kjenner han jo faktisk. Ideelt burde det jo ikke være noe problem å si JA. han kjenner jeg, og så gå videre til dama! Null stress for en som har kontroll vel!

Lenke til kommentar
Så når han går sier du en av to ting:

 

1. Søtt av han og forsøke å hjelpe, men det der var ukalibrert

2. Kjenner du han?

 

Eller du ikke trenger å si noe om han i det hele tatt...

synes det hadde vært teit å si "kjenner du han" uansett..du kjenner han jo faktisk. Ideelt burde det jo ikke være noe problem å si JA. han kjenner jeg, og så gå videre til dama! Null stress for en som har kontroll vel!

 

Hvis du sier "kjenner du han?" så sier du egentlig: Jeg er en som er godt kjent i miljøet her, men han der kan jeg ikke huske å møte. So, back to us...

Lenke til kommentar

Med andre ord du disser kompisen din ved å ikke anerkjenne ham. Er det virkelig det beste å gjøre? Funker sikkert fett i øyeblikket, instant gratification, men i det lange løp.

 

Meh, ingen husker vel den kommentaren uansett. Utenom kompisen hvis han på en eller annen måte skulle ha hørt det, noe som er lite sannsynlig.

 

But still, jeg liker ikke å disse folk.

Lenke til kommentar
Med andre ord du disser kompisen din ved å ikke anerkjenne ham. Er det virkelig det beste å gjøre? Funker sikkert fett i øyeblikket, instant gratification, men i det lange løp.

 

Meh, ingen husker vel den kommentaren uansett. Utenom kompisen hvis han på en eller annen måte skulle ha hørt det, noe som er lite sannsynlig.

 

But still, jeg liker ikke å disse folk.

 

Hvis han er ukalibrert og du ser at han bare skader sjangsene dine så er det eneste mulighet ja... Altså, hvis du taper dama fordi kompissen din er en elendig wing, så går det ann å vri sannheten litt. Og ta opp problemet med wing senere.

Lenke til kommentar

Sure, problemet for meg er at jeg har noen kompiser som er veldig følsomme ovenfor kritikk.

Jeg var selv ganske dårlig til å ta imot kritikk til jeg innså at kritikeren faktisk prøver å hjelpe meg, og at det kan være at kritikeren har rett i sin kritikk.

 

Men, det er ikke noen større deal enn man gjør det til.

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...