indie Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 For all del, det er gøy å være litt full, men om det blir for mye er det svært lite attraktivt, unntaket er andre skikkelig fulle jenter. Om jeg er altfor drita en kveld går jeg like greit for dem da jeg veit jeg ikke klarer/orker å prøve meg på noen litt mer pripne jenter som ikke har drukket like mye. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vært ute ikveld jeg og. Ikke tenkt på sarging at all. Eneste var at jeg kclosa ei HBmasse på 25 som vi kjørte hjem. Satt og klorte henne på nakken hele veien og preika med henne og dem andre. Da hun var hjemme sa jeg at hun ikke kunne gå før jeg hadde fått en klem. Hun svarte med at jeg kunne få et kyss, så det tok jeg hjertelig imot. Angrer som faen at jeg ikke tok tak i bakhuet hennes og dro fram tunga, men samma faen. Dem andre fikk mast seg til klem da, og mange av dem ser bedre ut enn meg, så jeg tipper kloringa hadde noe godt for seg;D Etterpå gikk diskusjonen blant kompisene mine om hvor sykt deilig ho var, og hvorfor jeg fikk kyss og ikke dem. Haha^^ Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Kjørte fra krsand til oslo i hele går. Stoppet innom LTR-to-be og hilste på. Ho hadde en venninde på besøk, så merket at ho var veldig nølende med Kino og sånt. Og holdt praten overfladisk. I slike tilfeller kan det virke som jenta er litt kald, men husk dette gutta: Det er kun pga sosialpresset. Nøkkelen til suksess i en slik situasjon er bare å holde coolen din, ikke være reaktiv (som er kroppens automatiske reaksjon i en sånn situasjon siden du ikke får valideringen du regnet med), og isoler ved en senere anledning Endret 19. oktober 2008 av Chosen_One Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er dette en bra guide for meg i 16års alderen? Litt kipt også, hvis du er på en fest, alle snakker med alle. Så kommer noen og snakker om openeren din, f.eks om det er gay med rosa sjorte. Så har plutselig alle hørt det samme :!: Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hva med å være litt kreativ og ikke kjøre samme opener 100 ganger? Men ja, mye som burde funke her. Kino spesielt Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ok, hørte på en lydbok i går, da sa han at man burde bruke den samme openeren hver gang, så blir man god i den. Men det gjelder kanskje bare på store barer og nattklubber, hvor ingen kjenner ingen Nå, som jeg har lært meg hvordan alpha males er, ser jeg hvem som har lest pua, en i klassen iallefall Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ok, hørte på en lydbok i går, da sa han at man burde bruke den samme openeren hver gang, så blir man god i den. Men det gjelder kanskje bare på store barer og nattklubber, hvor ingen kjenner ingen Det er ikke hva du sier, det er hvordan du sier det. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jenter skal ofte ha gutter til å gjøre ting for dem eller låne dem ting: F. eks telefon eller yngre jenter skal ha en til å kjøpe alkohol: Hvordan fremstår dere minst mulig AFCish i slike scenarior? (Jeg har mine rutiner på dette, men vil høre hvilke dere har før jeg utgir mine) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jenter skal ofte ha gutter til å gjøre ting for dem eller låne dem ting: F. eks telefon eller yngre jenter skal ha en til å kjøpe alkohol: Hvordan fremstår dere minst mulig AFCish i slike scenarior? (Jeg har mine rutiner på dette, men vil høre hvilke dere har før jeg utgir mine) Jeg har ingen andre rutiner enn at jeg går inn og kjøper egentlig. Da vet dem jeg gjør det, og får dermed alltid vite når dem skal ut og hvor det er fest^^ Men kanskje jeg bør forandre litt på det Lenke til kommentar
OPL Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 hvor er det mulig og se sesong 1 av pua serien fra vh1 ? Lenke til kommentar
indie Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Du kan heller seile til piratbukta. Lenke til kommentar
Halpert Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er det noen i Drammensområdet som driver av med PU? Jeg er selv 18 år og hadde vært meget interessert i å være med noen andre som også driver av med dette. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Thanks Indie. Always happy to share Noen som følger med på The Pickup Artist? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Noen som følger med på The Pickup Artist? Ikke jeg. Tror jeg er en av dem eneste her inne som ikke har lest eller sett noe teoretisk/underholdende ang PU. Bortsett fra dem to første sidene av "the game". Bøker er ikke noe for meg. Holder meg til det jeg leser i forumer og egne erfaringer Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Jey.. Trekant i kveld Ni Kon. Har bilder, film og audio. Kom på msn i morgen Endret 20. oktober 2008 av Chosen_One Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Aaaaaaaaaand it's a clooooooooooooooooooooooooose Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hola players. Ble en vakker og innholdsrik aften, så her er et lite referat Men fra spøk til kjøttøks... Kvelden i kveld, og ca hele den foregående uka, har vært et amøbeskritt for menneskeheten, et litt større et for meg. Det hele startet da jeg ble matforgiftet, med de følger det får... Resultatet ble to uker med null sosialt liv og altfor mye tid delt mellom dass, senga og pc'en, så hva gjør man da? Gamer online, såklart. Jeg er gammel IRC-traver (for de som skulle være helt blanke her ble det i sin tid beskrevet som "multiplayer notepad ), noe som gjør at jeg kjenner systemet som mitt eget tastatur og har en drøss med venner og bekjente på stort sett alle kanalene jeg er på. Dette gir meg to fordeler - jeg kan lett skille meg ut fra haugen med kåte griser som sender private meldinger til alt med feminint nick, og jeg har social proof til helvetes porter og tilbake. Legg til at jeg har holdt en ganske flørtete tone med noen av de kvinnelige bekjentskapene mine, til dels såpass drøyt at de som styrer ba oss finne et rom, og bland med ett stykk nysgjerrig jente. Kødder rundt som vanlig en kveld og plutselig dukker det opp en privat melding - "kem e egentlig du?" Nysgjerrigheten har vunnet. Jeg svarer halvveis på spørsmålet og drar opp en gamemodell jeg laget før jeg i det hele tatt visste hva PU var for noe. Den er banalt enkel - bygge komfort, dvs unngå å prate sex de første ti minutter, og så ta en slakk høyresving inn på en grafisk beskrivelse av hvordan jeg ville sjekket henne opp. Det glir vanligvis over i rent sex-snakk ganske fort, og jeg har ved flere anledninger fått kjeft fordi jeg gjør dem kåte og ikke er der for å hjelpe dem. Here's the kicker: Nysgjerrigpetrine er ei jævlig fin jente og selv om jeg ble overivrig og hele greia antagelig har gått rett i dass så ga hun meg en viktig del av det evigvarende puslespillet som er livet mitt - forståelse for at selv fine damer kan like meg for den jeg er og at den evig gnagende følelsen av at jeg er underlegen og vil bli avvist kan dra loddrett til helvete. Jeg ER faktisk nok verdt, så drareitilsvartehelveteditpepperngror! Skulle gjerne pult vettet av henne i prosessen, men... Another day, another chance Hun endte indirekte med å gi meg et litt sunnere syn på meg selv på andre områder også, men det er en annen historie... Man tøffer gjennom uka til i dag, da jeg fikk "gå ut"-kløe et par timer før stengetid. Har ikke noe bedre å finne på, så jeg hiver meg i dusjen, gjør meg forholdsvis presentabel og stikker ned på det lokale vannhølet. En endeløs barkø senere har jeg fått vannglasset mitt, åpnet et par sett som gikk mindre bra og tatt allsang med et par gutter på "Living on a prayer". Fotnote - at første settet ga faen i meg ble ikke registrert en gang. Ser ut til at terpinga om at jeg har et ugjennomtrengelig skjold av selvtillit endelig har bitt seg fast... Føler meg lat (jada, jeg vet det er en dårlig unnskyldning) så jeg planter meg selv på en barkrakk med mål å åpne alt innen rekkevidde. Synger for meg selv, humøret er på vei oppover og jeg får øyekontakt med ene halvparten av det første settet jeg åpnet. Vi holder blikkontakten noen sekunder, hun blunker til meg og jeg burde tatt det som en invitasjon... Enter HBFotball, ei høy, veltrimma blondine jeg lett kunne tatt over bardisken. Jeg drar en "Hei, skjer'a?", kommer i snakk med henne og vi prater til sammen 15-20 minutter eller deromkring. Finner ut at hun er fotballspiller, og hun ser sånn ut også. Mmm, fin sprettrumpe. Mon tro om jeg burde bedt om autografen hennes... Uansprett, dette har vært mitt andre store problem - holde samtalen rullende til jeg har fanget interessen hennes. Det her går imidlertid brillefint, og til slutt står hun nesten oppi fanget mitt for å høre hva jeg sier (kinoeskalering hadde vært tingen, men det har blitt mye Purposeless Hand of Doom i det siste...). Hun kommer til og med tilbake for runde to, ifølge henne selv for å sjekke at jeg ikke hadde sprit i glasset mitt siden jeg hadde sagt jeg var avholds. Ya, right... Etter dette går kvelden smooth, jeg preiker skit med diverse folk, danser litt med HBFotball og legger an på ei som viser seg å være trommis i et rockeband på veien hjem. Så er vi kommet til enden på visa... Det føles litt som om jeg lærer game helt på nytt igjen, men denne gangen med et mye bedre utgangspunkt. Mye av gamet er så velintegrert at det går på autopilot, og ting som fremdeles trenger oppmerksomhet stikker seg såpass mye ut at jeg lett kan oppdage det og luke det vekk. Jeg merker også at at jeg glir mer og mer over i det å være istedenfor å gjøre, og at jeg er blitt mer bevisst på følelser og lyster som har ligget brakk de siste par årene. Spennende dager forut... RH Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Awesome Raven, Nå må du få ræva i gir og skaffe deg en wing! Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Woah! Fylleposting! Så gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå