Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

En annen gang sitter ei farget babe like ved, og jeg pønsker ut noe smart å si (åpnet aldri jenter selvsagt, men måtte prøve denne gangen.) Lener meg bort til henne, forventningsfullt, endelig skal jeg få kontakt med noe kult å si… ”Hei, et lite spm… Opplever du mye rasisme i Norge eller…?” Nei, utrolig nok endte det ikke med heftig svett og etterlengtet sex der og da (blir derimot svett når jeg tenker på det igjen)

 

 

harde negs. Negging er stikkordet nå! Kompisen finner ei dame, og åpner med følgende (og med skikkelig chode-kroppsspråk): ”Hei, du ser ut som Snurre Sprett!”. Og dama ble sur og forsvant… Jeg fortsetter med å åpne ei i baren… Løfter det mørke håret og sier med skikkelig chode-kroppsspråk: ”Hei, hadde du vært blond hadde du kanskje vært fin”! Dama ble sur og forsvant… Igjen, bombe…

Dagens! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som egentlig er interessant med det innlegget er at mono er en av de best kjente PUA plassene i Oslo

 

Hun visste utmerket godt at Mono var blant de beste barene i byen, men hva var det egentlig Mono hadde å tilby når det gjaldt sjekking? Ingenting! Riktignok var musikken OK, men hva med mennene? Det eneste som var bra med Mono, ifølge henne, var at det var mennesker med sterk kulturelt kapital som hang der. Det vil med andre ord være kunstnere, musikere, journalister og skuespillere. Altså bra. Men det som ikke var bra, ifølge henne, var mennene på Mono
Lenke til kommentar
Kompisen finner ei dame, og åpner med følgende (og med skikkelig chode-kroppsspråk): ”Hei, du ser ut som Snurre Sprett!”.
Den må jeg teste ut :!:

Den må IKKE testes ut! Kjenner en som brukte den på en fest vi var på. Så sa han det til venninna mi som satt ved siden av meg, og hun HAR faktisk litt snurresprett tenner. Gjett hvem som måtte gå hjem uten fortenner :p

Lenke til kommentar
Den må IKKE testes ut! Kjenner en som brukte den på en fest vi var på. Så sa han det til venninna mi som satt ved siden av meg, og hun HAR faktisk litt snurresprett tenner. Gjett hvem som måtte gå hjem uten fortenner :p
Joda, bare et sjarmerende smil så går det så bra atte :)

 

Jeg har faktisk sagt til ei at hun hadde søte kanintenner. Og jeg mente det fint. Det var i min chodetid, men hun tok det jo positivt da. Noe som også var meninga

Lenke til kommentar
Kompisen finner ei dame, og åpner med følgende (og med skikkelig chode-kroppsspråk): ”Hei, du ser ut som Snurre Sprett!”.
Den må jeg teste ut :!:

Den må IKKE testes ut! Kjenner en som brukte den på en fest vi var på. Så sa han det til venninna mi som satt ved siden av meg, og hun HAR faktisk litt snurresprett tenner. Gjett hvem som måtte gå hjem uten fortenner :p

 

minner meg på for lenge siden. når jeg spurte ei om hu brukte parykk, bare for å ha en standard åpningskommentar.

hu hadde faktisk litt rart hårfeste så hu ble sånn: "HVA FAAAAN SKAL DET BETYYY!!!?```?!?" :!:

Lenke til kommentar

Nettopp sett ferdig Roger Dodger i heller dodgy(høhø) kvalitet.

Hva er det egentlig som skjer i bordellet? Hvorfor avbryter Roger greia?

 

Edit: Kristiansand her ja.. Driver ikke PU, men om du trenger tips til utesteder eller noe slikt kan jeg hjelpe :)

Endret av toth
Lenke til kommentar

Det lønner seg å dra ut, selv når man ikke har lyst. I dag møtte jeg ei fransk jente fra Paris, etterhvert som jeg "worket" henne oppførte vi oss som kjærester resten av kvelden. Klinte lidenskapelig konstant, hun her skal jeg nok investere i videre. Blir date neste uke tenker jeg.

 

Er litt brisen nå kjenner jeg, må opp klokka 6 i morra, kommer til å være trøtt men det er verdt det.

 

full FR kommer kanskje siden. God natt brødre!

Endret av Nylon
Lenke til kommentar
Det lønner seg å dra ut, selv når man ikke har lyst. I dag møtte jeg ei fransk jente fra Paris, etterhvert som jeg "worket" henne oppførte vi oss som kjærester resten av kvelden. Klinte lidenskapelig konstant, hun her skal jeg nok investere i videre. Blir date neste uke tenker jeg.

 

Er litt brisen nå kjenner jeg, må opp klokka 6 i morra, kommer til å være trøtt men det er verdt det.

 

full FR kommer kanskje siden. God natt brødre!

Bra jobba Nylon, hvor fant du henne?

 

evt. noen som veit om noen bra sarge steder i Oslo på Torsdager?

Lenke til kommentar

Fet den Roger Dodger! Mye kult der, hadde nok ikke forstått så mye av den som jeg gjorde hvis jeg ikke hadde visst litt om hvordan attraction fungerer. Dette er en gullfilm.

 

Har lest litt anmeldelser på den og ser at de fleste av dem ikke har en anelse peiling på filmen og hovedpersonen i det hele tatt. De ser ikke hva som skjer, og forstår ikke hvordan ting henger sammen.

Hovedpersonen er jo genious!

Lenke til kommentar
Det lønner seg å dra ut, selv når man ikke har lyst. I dag møtte jeg ei fransk jente fra Paris, etterhvert som jeg "worket" henne oppførte vi oss som kjærester resten av kvelden. Klinte lidenskapelig konstant, hun her skal jeg nok investere i videre. Blir date neste uke tenker jeg.

 

Problemet med at dere roleplayer at dere er "kjærester" , enten det er aktivt fra din side eller ei, er at du kan få vanskeligheter med å få henne hjem samme kvelden, for da er det plutselig noe "spesielt".

 

Har gått i den samme fellen selv, men da gikk jeg inn i et forhold (i min tid som megachode) bare for å få meg noe. Da ble det slik at hun måtte føle ditt og datt for at vi kunne gjøre det osv... Har i hvertfall ingen planer om å gå inn i et nytt forhold eller antyde at hun kan bli en LTR før jeg har !closet.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Robiwan: Jeg og wingen min begynte å prate med noen jenter på trikken, de skulle på jussfest på frokostkjelleren (90's party med liveband, utrolig kult btw, mange gode hiter^^), så vi ble med de. Noen ganger lønner det å stole på impulsen.

 

 

Xtra: Tenkte litt på det der selv. Tror det skal gå bra, though. Smset litt med henne i sted, og hun virker akkurat så interessert og nysgjerrig som jeg ønsker at hun skal være.

 

 

I går fikk jeg bekreftelse på hvor viktig det er med øyekontakt. Det jeg ikke fortalte i natt er at jeg sto i et to-sett før jeg gamet fru Paris. Det var da jeg fikk øye på hun, kikket henne i øynene og hun holdt blikket. Hun var helt nøytral i ansiktet, men jeg smilte og avbrøt øyekontakten etter en god "connection" - dette gjorde jeg for å skape forventning. Burnet settet jeg sto i, jeg ble litt rådvill, men brukte denne frustrasjonen til å gå rett bort til fru Paris (tim style) med all verdens selvtillitt - håndhilste og begynte å prate med henne. Musikken var øredøvende så jeg tok henne i hånden og gikk til et sted det gikk an å prate. Hun var med hele tiden, ikke noe nøling. Denne føler jeg satt perfekt.

 

Kysset masse, men i begynnelsen var hun utrolig sparsom med å bruke tungen. tok meg selv i å tenke "Faen, har a ikke tunge eller?". Bet henne deretter i underleppen, Ka-CHING - french kiss. dette var som å trykke på BOOST-knappen. gned seg inntill meg, blottet halsen for at jeg skulle kysse der og, osv.

 

Er spent på hvordan det blir til uken. Har ikke datet siden tidenes morgen.

Lenke til kommentar

Takk og lykke til i kveld indie og resten av gjengen!

 

Må bare dele en ur-komisk åpner jeg og wingen min kom på. Har ikke fieldtestet den godt nok, men fungerer fint for å more seg selv og få opp staten. Garantert latterfremkallende både for deg og hun.

 

Stå midt i Karl Johan og spør jenten(e) du ønsker å snakke med:

-"Unnskyld, vet du hvor karl johan er?"

jente: Eeehhh, ja. vi står på en måte i karl johan nå.

 

Herfra kan du gå to retninger;

 

-"Ååååh faen, haha." Husk å si dette på en måte slik at hun skjønner du kødder.

 

Hun ler, og deretter gjør du greia di. Presenter deg, foreslå å gå nedover gata sammen, eller whatever.

 

den andre retningen:

-"Nei, altså, han er ca 180 høy, slank, mørkt hår og skjegg. Så han sist på [et eller annet sted i nærheten]"

 

Denne er overaskende, og vil også lett få frem latteren.

 

Mest sannsynlig vil hun si at hun ikke kjenner han.

- "Men nå kjenner du jo meg!" følg opp som du vil her.

 

Denne er så dum at det bare blir kjempekomisk. ^^

Endret av Nylon
Lenke til kommentar
Dagens høydepunkt:

Under tidenes heftigste LMR, (jeg brukte en time på å komme i senga, så en time på å få av buksa!).

 

Var det cold approach eller en du har truffet før?

 

Kan være du traff på en litt mer "skikkelig" jente som har en regel at hun ikke gjør det på første kvelden.

Sitter å skriver FR as we speak, på en måte en av de pickupsa jeg er mest fornøyd med, samtidig som det var rart. Deilig å fclose noen jeg aldri har møtt før, et limiting belief ute av verden. Hittil har jeg kun fcloset jenner i vennesirkelen/sosial sirkel, noe som starter å bli litt kleint. Invitasjonene til årets juleparty er kommet, og jeg har pult 3 av jentene, hvorav to er bestevenner, to av dem er ekser og alle tre er gode venner, og den ene eksen er bestevenn med ei jeg har pult. Huff, det må bli bra. Målet er selvsagt firkant! Men back to pickupen, var 'cold-approach'. Eller, vi bar på samme fest, plutselig snakket vi sammen. Husker ikke helt hvordan det skjedde, tror bare at vi plutselig var de eneste i stua, og i motsetning til hva jeg ville gjort for 6 måneder siden startet jeg å snakke med hun. Neste gang blir det vel å sette seg ved siden av hun med en gang, jeg sliter med det. Føler meg så rar når jeg flytter meg for å snakke med damer, selv om jeg jo vet at alle gjør det. Nytt limiting belief! Hey ho!

 

EDIT: Fancy a laugh? Sjekk blogginnlegget mitt for to år siden.

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar

jesus, støttet nettopp på en HB med bitchshields fra en annen verden. Shit-test etter shit-test. Forsøker å negge hun, men hun hadde ca. fire chodes på sin side som backa hun opp for alt hun sa. Hva slags negs brukes på slike kvinnfolk?

Endret av leech
Lenke til kommentar
Er det mange som driver med PUA i Trondheim?

Ser for meg at det kan være litt på 20års-plassene, men ikke akkurat på samfundet eller VIP?

Hmhmhm.. PUA og PUA. Eg og ein kompis har berre sett litt forskjellig PU materiale utan å praktisere dette noko særleg. Dog. så er eg på Samfundet ca. kvar helg (eg bur eit steinkast unna). Eg har ikkje vore ute nede i byen endo, trur ikkje eg kavar meg ned der før eg fyller 20 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...