Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg synes måten Mystery approacher "gamet" på virker helt unaturlig. Har sett gjennom the pick up artist sesong1 de siste dagene. Hvordan han gir dem "tools" til å fikse gamet sitt. Men det funker jo tydeligvis for mange og jeg har fremdeles mye å bevise for meg selv:)

Uansett så er det lett å se nå hvordan han bare hitter surface.

 

Jeg vil IKKE begynne med rutiner, jeg skjønner at det fungerer som et skjold. "Tools", for å gjøre jobben skikkelig. Men tingen er den at man allerede har tools, det har hvertfall jeg og har bevist det for meg selv mange ganger tidligere. Tools som alle menn har, og som er en del av det å være mann og menneske. Det er ikke noe eksternt, men er i deg. La det strømme ut for fucks sake:)

 

Jeg skjønner hvordan penger, utseende, jobb IKKE skaper attraction. Jeg skjønner at det er mannens confidence og being som skaper attraction.

Jeg skjønner at utseende, jobb og penger kan være en fordel, fordi damene da gir seg selv lov til å "gi deg en sjanse", gir seg selv lov til å bli sjarmert. Men det skaper ikke attraction og state i seg selv, det er noe som er rooted i mannen.

mine tanker i natten...god natti:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes måten Mystery approacher "gamet" på virker helt unaturlig. Har sett gjennom the pick up artist sesong1 de siste dagene. Hvordan han gir dem "tools" til å fikse gamet sitt. Men det funker jo tydeligvis for mange og jeg har fremdeles mye å bevise for meg selv:)

Uansett så er det lett å se nå hvordan han bare hitter surface.

 

Jeg vil IKKE begynne med rutiner, jeg skjønner at det fungerer som et skjold. "Tools", for å gjøre jobben skikkelig. Men tingen er den at man allerede har tools, det har hvertfall jeg og har bevist det for meg selv mange ganger tidligere. Tools som alle menn har, og som er en del av det å være mann og menneske. Det er ikke noe eksternt, men er i deg. La det strømme ut for fucks sake:)

 

Jeg skjønner hvordan penger, utseende, jobb IKKE skaper attraction. Jeg skjønner at det er mannens confidence og being som skaper attraction.

Jeg skjønner at utseende, jobb og penger kan være en fordel, fordi damene da gir seg selv lov til å "gi deg en sjanse", gir seg selv lov til å bli sjarmert. Men det skaper ikke attraction og state i seg selv, det er noe som er rooted i mannen.

mine tanker i natten...god natti:)

 

se på natural tim.

han peker på det du sier med rutiner, at det blir fort veldig firkanta når man går steg for steg etter boka.

jeg synes det er en del av opplæringa. man gjør det etter boka noen ganger, og så kommer ting naturlig etterhvert.

 

 

Ok jeg fikk avtalt jente til å bli med på en filmkveld; hu er 17 og ganske voksen av seg. noen som har tips til filmer( ikke for tunge filmer ettersom vi skal kunne prate etc?

 

hmm, har vel egentlig aldri prata når jeg har sett på film med damer jeg liker;)

Endret av spax
Lenke til kommentar
Ok jeg fikk avtalt jente til å bli med på en filmkveld; hu er 17 og ganske voksen av seg. noen som har tips til filmer( ikke for tunge filmer ettersom vi skal kunne prate etc?

Prate? Hva faen? :p

Men kjør kino fra sekundet hun kommer inn døra. Da føles det tryggere når du berører henne under filmen

 

Gutten har ikke skjønt poenget vet du PepsiCo, så vær snill me'n. ;)

Lenke til kommentar

Roger Dodger var vært å se ja :!: var genialt når han ødela settet sånn at nevøen kunne komme etter og isolere.

Dere kan se den på youtube dere som ikke har sett den.

 

Noen tips til hvordan dere får jenta til å være mer intressert i deg? Det lille problemet jeg har er at dama har sagt ja til filmkveld men når jeg spør når frøkna har tid ignorerer hun spørsmålet.

 

ok takk for tipset angående kino, tenkte litt på det men glemte heeelt hvor essensielt det er:) nowai hu kommer forbi meg uten klem:)

Endret av mirgrot
Lenke til kommentar
Ok jeg fikk avtalt jente til å bli med på en filmkveld; hu er 17 og ganske voksen av seg. noen som har tips til filmer( ikke for tunge filmer ettersom vi skal kunne prate etc?

Prate? Hva faen? :p

Men kjør kino fra sekundet hun kommer inn døra. Da føles det tryggere når du berører henne under filmen

 

Kino er vel ikke den beste ideen på date? Da får man ikke prate så mye egentlig. Men se en skummel film så kan du holde armen rundt ho :p Men kino fra sekundet hun kommer inn døra? Mener du døra til kino salen?

 

Skal se fritt vilt 2 med ei jente til helga :D skal kjøre kino da og se hva som skjer, er egentlig ikke interresert i henne på den måten, men får se hva som skjer

Endret av Overdox
Lenke til kommentar
Kino er vel ikke den beste ideen på date? Da får man ikke prate så mye egentlig. Men se en skummel film så kan du holde armen rundt ho :p Men kino fra sekundet hun kommer inn døra? Mener du døra til kino salen?

Filmkino er ikke noe å satse på. Jeg snakker om Kino - Kinesthetics, altså berøring. Viktig å begynne å berøre jenta idet hun kommer inn døra (hjemme) og fortsette med det. For om dere leggere dere ned i senga/sofaen/etc og du begynner plutselig å ta på henne føles det ofte rart og pinlig. Spesielt for frøkna

Lenke til kommentar
Ok jeg fikk avtalt jente til å bli med på en filmkveld; hu er 17 og ganske voksen av seg. noen som har tips til filmer( ikke for tunge filmer ettersom vi skal kunne prate etc?

Prate? Hva faen? :p

Men kjør kino fra sekundet hun kommer inn døra. Da føles det tryggere når du berører henne under filmen

 

Kino er vel ikke den beste ideen på date? Da får man ikke prate så mye egentlig. Men se en skummel film så kan du holde armen rundt ho :p Men kino fra sekundet hun kommer inn døra? Mener du døra til kino salen?

 

Skal se fritt vilt 2 med ei jente til helga :D skal kjøre kino da og se hva som skjer, er egentlig ikke interresert i henne på den måten, men får se hva som skjer

Core purpose my friend..

Lenke til kommentar
Ok jeg fikk avtalt jente til å bli med på en filmkveld; hu er 17 og ganske voksen av seg. noen som har tips til filmer( ikke for tunge filmer ettersom vi skal kunne prate etc?

Prate? Hva faen? :p

Men kjør kino fra sekundet hun kommer inn døra. Da føles det tryggere når du berører henne under filmen

 

Kino er vel ikke den beste ideen på date? Da får man ikke prate så mye egentlig. Men se en skummel film så kan du holde armen rundt ho :p Men kino fra sekundet hun kommer inn døra? Mener du døra til kino salen?

 

Skal se fritt vilt 2 med ei jente til helga :D skal kjøre kino da og se hva som skjer, er egentlig ikke interresert i henne på den måten, men får se hva som skjer

Core purpose my friend..

 

wat

Lenke til kommentar
Ok jeg fikk avtalt jente til å bli med på en filmkveld; hu er 17 og ganske voksen av seg. noen som har tips til filmer( ikke for tunge filmer ettersom vi skal kunne prate etc?

Prate? Hva faen? :p

Men kjør kino fra sekundet hun kommer inn døra. Da føles det tryggere når du berører henne under filmen

 

Kino er vel ikke den beste ideen på date? Da får man ikke prate så mye egentlig. Men se en skummel film så kan du holde armen rundt ho :p Men kino fra sekundet hun kommer inn døra? Mener du døra til kino salen?

 

Skal se fritt vilt 2 med ei jente til helga :D skal kjøre kino da og se hva som skjer, er egentlig ikke interresert i henne på den måten, men får se hva som skjer

Core purpose my friend..

 

wat

Overdox: Denne tråden er fullstendig umulig å skjønne/oppfatte riktig uten å være inneforstått med språket.

Les førstepost, samt http://www.fastseduction.com/acronyms.shtml så går det nok opp noen lys :)

Endret av toth
Lenke til kommentar

Hei og hopp.

Har lest tråden lenge, og høstet mye inspirasjon her, i tillegg til at den rett og slett er artig. Takk til alle som bidrar :). Er innmari kjedelig at jeg ikke visste alt dette for ti år siden, men men… (er over tredve). Temaet får meg til å tenke på da jeg var chode (har langt igjen til bra nok game, men går da fremover iallfall). Som da jeg stod ved et dansegolv, og ei babe stiller seg foran meg og snart gnir rumpa si mot meg. Yahoo, her blir det årnings!! Men neida, ikke denne karen. Jeg står bare rolig rett opp og ned, og tenker ”hæ?”. Til hu gikk… Say no more, men jeg burde selvsagt vært henretta for mindre. Eller da jeg satt på et utested, med ei dame som ”tilfeldigvis” skumpa borti meg mens hun holdt takten til musikken. En klar invitasjon!! Jeg begraver meg enda mer i ølglasset mitt, og tenker ”hva nå?” Til hu gikk… En annen gang sitter ei farget babe like ved, og jeg pønsker ut noe smart å si (åpnet aldri jenter selvsagt, men måtte prøve denne gangen.) Lener meg bort til henne, forventningsfullt, endelig skal jeg få kontakt med noe kult å si… ”Hei, et lite spm… Opplever du mye rasisme i Norge eller…?” Nei, utrolig nok endte det ikke med heftig svett og etterlengtet sex der og da (blir derimot svett når jeg tenker på det igjen), men bare et høflig svar før hu avviste meg skånsomt. Bombe…

 

Så kom The Game, og en ny verden åpnet seg. Jeg og en kompis dro på byen, bevæpa med opinon-åpnere og harde negs. Negging er stikkordet nå! Kompisen finner ei dame, og åpner med følgende (og med skikkelig chode-kroppsspråk): ”Hei, du ser ut som Snurre Sprett!”. Og dama ble sur og forsvant… Jeg fortsetter med å åpne ei i baren… Løfter det mørke håret og sier med skikkelig chode-kroppsspråk: ”Hei, hadde du vært blond hadde du kanskje vært fin”! Dama ble sur og forsvant… Igjen, bombe…

 

Så leste jeg mye teori, og prøvde ut litt. Og utrolig nok, noen ganger hadde jeg bare FULL kontroll på situasjonene (bare noen ganger ja), og var en kul og interessant fyr (kaldlesing funka jo det)! Fikk target skikkelig gira, også når venninnene var skikkelig CB og gikk sure… Rota og kunne pult en del (som… kremt… selvsagt bare er ei unnskylding, siden jeg jo ikke kunne close). Men selvsagt, det gikk opp og ned, og fremgangen stoppet fort opp etter det første bykset.

 

Så møtte jeg Seth pua og Chosen one, håper dere har det bra (virker sånn). De viste verdien av kroppsspråk, state og mindset. Liker virkelig tanksettet deres. Og kino, som ni_kon understreker annenhver dag… Og hvor er jeg nå? Ok, det går opp og ned, men nå sarger jeg solo rett som det er, og edru. Har fokus på helt andre ting enn før. Det går opp og ned, men føler meg oftere tryggere nå. AA kommer sjeldnere på besøk, og jeg driter oftere i hva andre tenker (major sticking point). Er mer naturlig å bare si hei enn før. Sist gang på byen med kompiser satt jeg med damer rundt meg og på fanget, og kompisene bare satt der, lange i maska over sin ”nye” venn. Har nesten aldri skjedd tidligere.

 

Ok, dette ble et langt innlegg, så (omsider) over til poenget! Sist uke sarget jeg solo, og det gikk elendig. AA hang som en skygge over skuldra, og hvisket unevnelige ting inn i øret mitt. Jeg tenkte kun dette: ”Jeg har det ikke gøy, og alle ser det. Jeg ser ut som en særing alene. Jeg kan ikke approache, fordi jeg har blitt for gammel. Jeg ønsker jeg var i en fremmed storby. Da ville jeg approachet, for ingen ville kunnet kjenne meg igjen”. Denne uka tenkte jeg å gå ut igjen alene, men slo det fra meg da jeg kom på sist gang. Bedre å sitte inne, enn å drite seg ut ute! Men så sjekket jeg tråden her, og VIPS kom jeg i modus! Så jeg skal ut solo likevel, selv om det ikke blir lett. Og chosen one sine ord hamrer i bakhodet: ”Jo mer du pusher deg selv, jo større framskritt gjør du!!”. Så takk til tråden, som inspirerer meg til å gjøre det. Og det skal jeg. Så igjen, takk for hjelpa til alle! Dere inspirerer meg!

 

Svenskekongen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...